karburátor - jaký?

prohledat
174 příspěvků (zobrazeno 151 až 174) od 15.06.2010 do 15.07.2010, založil/a T
řadit dle data
17:21:24
16.06.2010
venni
-> T: ha,teď se přišlo na to,že Eidyho éro neznáš do puntíku 1 Koukni k němu na motorový prostor a na popisek.

PS:máš taky výhodu že Ti stačí jeden karbec a za ušetřený prachy máš i sání 40
17:00:10
16.06.2010
Petkar1
-> T: a co DDSR? a nebo jestli se toho nebojíš tak LEKR!
16:11:00
16.06.2010
Pavel P..
-> T: Weber je to..4
16:04:57
16.06.2010
jinak teď to je na serii,ale jelikož ostatní věci v motoru jsou dělaný, tak začínám karbecem, že na něj nebylo sáhnuto no...takže klidně počítejte s těma úpravam,co sjem psal....



jinak ten SEDR mě taky zatim láká, ale počkám, až zjistim co je DCOE 3 to je zase ostuda 40
16:02:49
16.06.2010
-> m8rinek: , -> fido06: : DCOE....pro nemotoráře širokej pojem 8 3 takže pro amatéra? 40
16:02:02
16.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: pičo... z Tatry akorát jeden novej, nic víc2
14:35:27
16.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: a ty mas vsechny doma alepson 3x ne? 3
13:47:31
16.06.2010
Pavel P..
-> afro100: čestný pyjonýrský vole3
13:37:18
16.06.2010
afro100
-> Pavel P..: faaaaakt? nekecej :D
upraveno 1x, naposled 16.06.2010 13:37:26
13:28:32
16.06.2010
Pavel P..
-> afro100: a taky EDSR a dokonce i DDSR.3
13:24:44
16.06.2010
havlik
-> Rabbit: to na seriovej motor nemá cenu
13:24:36
16.06.2010
afro100
-> Rabbit: v Tatrach boli SEDRy pokial sa nemylim, takze priruba stejna
13:23:48
16.06.2010
Rabbit
-> T:

Ještě se dávali karbce z Tatry, měly by mít věčí průměr komor, ale nevim jak to je s přírubou a natryskovánim.
12:28:07
16.06.2010
fido06
-> T: jestli chceš funkční karbec co chvilku vydrží, tak jedině dcoe....
10:31:59
16.06.2010
jarda.u1
-> T: ekonostat je obohacovaci system
09:56:44
16.06.2010
Kapřík
-> T: Sedr ze 130,135,1364
22:33:32
15.06.2010
m8rinek
-> T: na 3-1 se bez nejakejch uprav vykasli jsou to vyhozeny prachy, driv porid DCOE
21:38:34
15.06.2010
ozzman1000
-> T: SEDR 32 (2951)
21:12:54
15.06.2010
-> vhml: : pokusim se a pak někoho, kdo mi to repásne...a co je ekonostat?

takže žádný polma nebo přímo webery? blbost a radši pořádnej Sedr 136?
21:10:20
15.06.2010
vhml
-> T: sezen sedr 136. 22/24 s ekonostatem
20:59:13
15.06.2010
-> ferrari: : stav nic moc, tak proto když už mam nějaký nechat repasovat,nebo kupovat jiný, tak jaký víš 4



-> afro100: : jasně, takže vynecháváme 120-kovej, dál tedy :-)
20:53:27
15.06.2010
afro100
si myslim, ze akykolvek z 120 motoru je na 130, aj ked neupravenej, malo ... ono to nejak ide ale nie je to ono
upraveno 1x, naposled 15.06.2010 20:53:42
20:52:07
15.06.2010
ferrari
otázka je, aký to karbec máš a v akom je stave...na 13Otku bude ale optimálny SEDR130/135/136...
20:37:56
15.06.2010
karbec je jediné, na co neni sáhnuto v motoru a nějak se mi nezdá, proto bych rád nějaké doporučení, jestli dát repas 120-kovýho co tam je,nebo jiný.....prostě nápady.....



je to 130 v serii, jen komplet vyčištěná a přetěsněná se s níženou hlavou a novýma ventilama...rád bych přes zimu výfuk se svodama 3 do 1 a dodělat pořádně hlavu( slícovat ) a možná nějaká vačka...tak aby ten karbec měl třeba počítáno i s timhle...prosím o nějaké nápady a rady jaký?
Extreme Tyres