-> T: ha,teď se přišlo na to,že Eidyho éro neznáš do puntíku Koukni k němu na motorový prostor a na popisek.
PS:máš taky výhodu že Ti stačí jeden karbec a za ušetřený prachy máš i sání
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor - jaký?
17:21:24
16.06.2010
16.06.2010
venni
17:00:10
16.06.2010
16.06.2010
Petkar1
-> T: a co DDSR? a nebo jestli se toho nebojíš tak LEKR!
16:11:00
16.06.2010
16.06.2010
Pavel P..
-> T: Weber je to..
16:04:57
16.06.2010
16.06.2010
T
jinak teď to je na serii,ale jelikož ostatní věci v motoru jsou dělaný, tak začínám karbecem, že na něj nebylo sáhnuto no...takže klidně počítejte s těma úpravam,co sjem psal....
jinak ten SEDR mě taky zatim láká, ale počkám, až zjistim co je DCOE to je zase ostuda
jinak ten SEDR mě taky zatim láká, ale počkám, až zjistim co je DCOE to je zase ostuda
16:02:49
16.06.2010
16.06.2010
T
-> m8rinek: , -> fido06: : DCOE....pro nemotoráře širokej pojem takže pro amatéra?
16:02:02
16.06.2010
16.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: pičo... z Tatry akorát jeden novej, nic víc
14:35:27
16.06.2010
16.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: a ty mas vsechny doma alepson 3x ne?
13:47:31
16.06.2010
16.06.2010
Pavel P..
-> afro100: čestný pyjonýrský vole
13:37:18
16.06.2010
16.06.2010
afro100
-> Pavel P..: faaaaakt? nekecej :D
13:28:32
16.06.2010
16.06.2010
Pavel P..
-> afro100: a taky EDSR a dokonce i DDSR.
13:24:44
16.06.2010
16.06.2010
havlik
-> Rabbit: to na seriovej motor nemá cenu
13:24:36
16.06.2010
16.06.2010
afro100
-> Rabbit: v Tatrach boli SEDRy pokial sa nemylim, takze priruba stejna
13:23:48
16.06.2010
16.06.2010
Rabbit
-> T:
Ještě se dávali karbce z Tatry, měly by mít věčí průměr komor, ale nevim jak to je s přírubou a natryskovánim.
Ještě se dávali karbce z Tatry, měly by mít věčí průměr komor, ale nevim jak to je s přírubou a natryskovánim.
12:28:07
16.06.2010
16.06.2010
fido06
-> T: jestli chceš funkční karbec co chvilku vydrží, tak jedině dcoe....
10:31:59
16.06.2010
16.06.2010
jarda.u1
-> T: ekonostat je obohacovaci system
09:56:44
16.06.2010
16.06.2010
Kapřík
-> T: Sedr ze 130,135,136
22:33:32
15.06.2010
15.06.2010
m8rinek
-> T: na 3-1 se bez nejakejch uprav vykasli jsou to vyhozeny prachy, driv porid DCOE
21:38:34
15.06.2010
15.06.2010
ozzman1000
-> T: SEDR 32 (2951)
21:12:54
15.06.2010
15.06.2010
T
-> vhml: : pokusim se a pak někoho, kdo mi to repásne...a co je ekonostat?
takže žádný polma nebo přímo webery? blbost a radši pořádnej Sedr 136?
takže žádný polma nebo přímo webery? blbost a radši pořádnej Sedr 136?
21:10:20
15.06.2010
15.06.2010
vhml
-> T: sezen sedr 136. 22/24 s ekonostatem
20:59:13
15.06.2010
15.06.2010
T
-> ferrari: : stav nic moc, tak proto když už mam nějaký nechat repasovat,nebo kupovat jiný, tak jaký víš
-> afro100: : jasně, takže vynecháváme 120-kovej, dál tedy :-)
-> afro100: : jasně, takže vynecháváme 120-kovej, dál tedy :-)
20:53:27
15.06.2010
15.06.2010
afro100
si myslim, ze akykolvek z 120 motoru je na 130, aj ked neupravenej, malo ... ono to nejak ide ale nie je to ono
20:52:07
15.06.2010
15.06.2010
ferrari
otázka je, aký to karbec máš a v akom je stave...na 13Otku bude ale optimálny SEDR130/135/136...
20:37:56
15.06.2010
15.06.2010
T
karbec je jediné, na co neni sáhnuto v motoru a nějak se mi nezdá, proto bych rád nějaké doporučení, jestli dát repas 120-kovýho co tam je,nebo jiný.....prostě nápady.....
je to 130 v serii, jen komplet vyčištěná a přetěsněná se s níženou hlavou a novýma ventilama...rád bych přes zimu výfuk se svodama 3 do 1 a dodělat pořádně hlavu( slícovat ) a možná nějaká vačka...tak aby ten karbec měl třeba počítáno i s timhle...prosím o nějaké nápady a rady jaký?
je to 130 v serii, jen komplet vyčištěná a přetěsněná se s níženou hlavou a novýma ventilama...rád bych přes zimu výfuk se svodama 3 do 1 a dodělat pořádně hlavu( slícovat ) a možná nějaká vačka...tak aby ten karbec měl třeba počítáno i s timhle...prosím o nějaké nápady a rady jaký?