Olej po milionte :(

prohledat
439 příspěvků (zobrazeno 64 až 113) od 30.05.2010 do 07.04.2017, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
22:14:12
21.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Sejki: taky mi prijde, ze to mam volnejsi, ale zadne cukani s tim spojene nepozoruji...
22:12:24
21.09.2016
minno
-> krtik: zagooglil som, a asi to bude pravda:

www.olejcentrum.sk/Valvol ine-Synpower-10W-40-4L-d84 .htm
22:06:35
21.09.2016
krtik
-> minno 21.09.16 20:48:02: Zkus se optat Molsíka, ten v tom Durablendě taky jede 4.
20:48:02
21.09.2016
minno
Včera som si objednal v autodieloch olej Valvoline Durablend 10W40 (zrovna nemali skladom) v modrom obale, ktorý dávam do obidvoch domácich vozov. Dnes som si ho bol vyzdvihnúť a predavač mi vraví, že im poslali miesto toho Valvoline SynPower 10W40 v šedom obale a vraj Durablend sa už prestal vyrábať. Tak som ho zobral. Má niekto podobnú skúsenosť? Je to API SM (ale to už bol naposledy aj Durablend), ostatné normy moc nesledujem. Podľa mňa je to beztak stále +/- to samé, len iný názov a obal inej farby :)
upraveno 1x, naposled 21.09.2016 20:48:37
16:23:50
21.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: myslim, kdyz pridas a uberes tak cukani jak kdyby byl spodni silentblok v haji a lital motor... ja mam ale vse nove...
upraveno 1x, naposled 21.09.2016 16:24:47
16:10:46
21.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Sejki: mluvis o 1.6? me to dost cuka pod 2000/min. - podezrivam protizaslehovky, ze kolem nich jde falesny vzduch, ostrejsi vackou to snad nebude... jinak pri ostrem pridani to necuka a nad 2200 uz take vubec ne
16:03:42
21.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: hele taky ti pri ubrani a pridani plynu to cuka jak kdyby byly silentbloky na motoru v haji? Ja mam vsechny novy a stejne to je takovy divoky, klapku mam vycistenou, jen jsem jeste nedelal zakladni nastaveni tak jestli to muze delat to ?...
upraveno 1x, naposled 21.09.2016 16:04:04
15:58:21
21.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: kousek od svodu? to mas nejak jinak?
15:55:54
21.09.2016
Jarda - zrušená registrace
-> Sejki: me se tam taky vubec nelibi, jak je ten filtr kousek od svodu, premyslim je obalit paskou... nekdo je uz varil, tak snad budou drzet...
upraveno 1x, naposled 21.09.2016 15:56:25
15:50:52
21.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Jarda: nebude to tim, ze byl predchozi ucpanej? taky zalezi na "jemnosti" filtru
15:47:33
21.09.2016
Jarda - zrušená registrace
muzu dat na feldu 1.6 filtr co mam mann na 1.3? nasroubovat tam jde, ale ma trochu jine parametry, ted jsem dal fram, myslel jsem, ze to jsou kvalitni filtry, ale motor je po nastartovani chvilku hlucnejsi nez tomu bylo predtim :( jinak olej ME 10W40
23:05:25
20.09.2016
krtik
Když je tu rozjeté vlákno a řeč o filtrech, vetřu se :).



Nevíte někdo, jak to je teď s dostupností olejových Purfluxů? Chtěl jsem do Feldy na porovnání s léty prověřeným MANNem, ale Purflux téměř nesehnatelný...?
10:26:24
20.09.2016
Petr Urban
-> zajoch: To je v důsledku levný-drahý díl. První je levná nákupní cena, posléze velmi drahé a časově náročné opravy.
06:34:22
20.09.2016
zajoch
Hej mozna malinko problem ze uz ty vika filtry mam 1 shit, takze nic, koupit dalsi... Sem si rikal ze to vydrzi a oproti tomu lepsimu co meli v krame to bylo o 40kč levnejší na kus.... Tak sem si rek ze 80korun dobrejch kdyz su student 3 nic, tak spíše 160 v píč.. 3
19:54:04
19.09.2016
Petr Urban
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: 3 3 3 To je úplně presný český člověk. To resim denně s pacienty... dycky mi někdo řekne že měl ten díl přece za 500, dejme tomu výfuk, tak za to je to přece super, co na tom že vysvětluji pul hodiny že to jede hůře než série. Byl přece za 500 korun a to je perfekt a bude tam 3
15:28:46
19.09.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Tak jasně, že 12,- CZK dobrech... hlavně když máš denně potřebu dát aspoň 3 kousky a krabku cigár... 3
15:16:50
19.09.2016
rsvancara
-> MVM: Ty to nechápeš,.... 12,- kč když vezmeš Viku dobrejch ne? :-D
13:57:37
19.09.2016
MVM
-> minno: Zpětný ventil by nebyl ještě to nejhorší pro OHV škodovku4 Ale netěsný obtokový ventil s neurčitou hodnotou přepouštěcího tlaku,nebo netěsná filtrační vložka z filračního materiálu kdovíjaké kvality a filtrace je o dost horší.. A proto je to Vika na každým druhým motoru když otevřu náhodou kapotu 3
13:29:45
19.09.2016
minno
-> zajoch: obvykle nemajú spätné ventily, resp. nefungujú.
13:21:36
19.09.2016
zajoch
-> palinator: co je na vika ffiltrech spatne, ze nevydrzi interval 3-4 tisice?? 1
13:08:20
19.09.2016
palinator
-> zajoch:

Tohle stačí ale filtr dej pořádnej, aspoň Filtron.



E: např. Champion za 49 Kč
upraveno 1x, naposled 19.09.2016 13:09:56
13:05:46
19.09.2016
zajoch
Hosi, co myslite, ude tohle a vika filtr stacit na pruplach od karbonu ve fabii jak se to resilo xx prispevkach níže?? Mužu ho mit za dobrou cenu ze sudu. :D
zvětšit Olej po milionte :( - obrázek od zajoch vložen 19.09.2016 13:05:46
12:16:42
19.09.2016
castrol
prestante tu kydat na castrol 40
09:03:48
19.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> minno: tak vim o tech co se tahali nekde z madarska nebo odkud a tady se jen prelepila etiketa...ale jestli to je primo ten olej to netusim...
09:00:30
19.09.2016
minno
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Hlavnou nevýhodou Castrolu je to, že táto značka je veľmi obľúbená u "padělátorov" a tak človek nikdy nevie, čo kúpi.... A potom vznikajú aj tie fámy, že Castrol je zlý.... Preto radšej kúpiť niečo iné...
07:59:14
19.09.2016
suri
-> MOLSO 18.09.16 22:43:19: plynový motor je takto čistý každý , aj ako ho necháš na najlacnejší neaditívovaný olej
07:04:38
19.09.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Sedi. Filtruju jen a pouze pres Ekvitu. Proto mi nebylo lito vykoupit sklad s filtrama. Nejlip laboratorne vychazelo prave stary ZTS-ko a Ekvita.
upraveno 2x, naposled 19.09.2016 07:05:41
06:09:01
19.09.2016
rsvancara
Tak já nevím, furt chcete teflonovou nanovrstvu a když vám ji tam olej udělá, tak řvete. Se podávejte na pánev, je průhledná? Není, tak musí být na tom hliníku vidět3 3 3



Myslím, že se musí sejít tři věci. Nechcípnout filtrace oleje (ono je hezký že Castrol, ale že to mělo filtr Vikä, to už nikdo neřekne), nepřetočit nájezdem, nepřepálit teplotou.
05:11:00
19.09.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Rapi1: No, auto melo pri koupi najeto 68.000 bez LPG takze to jen tim takzvane cistsim plynem nebude... takze se hadat muzem, protoze kdyby nebylo podchycene od zacatku stejnym olejem a s pravidelnou vymenou, tak stejne smolik.



LPG se dalo az nejakou dobu po koupi auta. Nekdy po 72-75.000 km.



-> Sejki: 15W40 MAGNATEC takze sracka nejsrackovatejsi. Vymena do 70.000 dle narizeneho servisu v servisce, pak kazdych 10.000 km.



-> Jirik_Tuňák1983: Propagace ne, ale po tom co posloucham jaky je Magnatec svinstvo jsem si rypnul. Nerikam, ze to je to nejlepsi, ale kdyz posloucham, jake ty usady to dela a jak to muselo z motoru, protoze to udelalo tu vrstvicku na ktere se to pak rychleji usazuje tak se musim smat. Osobne si myslim, ze u vetsiny kvalitnich oleju kde se ten olej neprejizdi by to melo vypadat nejak podobne. Nicmene u me proste dlouhodobe dobry. 4
upraveno 2x, naposled 19.09.2016 05:19:15
22:48:24
18.09.2016
MOLSO
-> palinator: pri stahovani sa mi pomiesali nove s jazdenymi tak som skusal ktore su ktore 40
22:47:23
18.09.2016
palinator
-> MOLSO:

Nemáš tam těch rozvodů na jedno auto nějak moc? 3
22:43:19
18.09.2016
MOLSO
-> suri: je to grc, castrol magnatec by som si nenalial do motora dobrovolne asi nikdy, moj motor v plynaku po 90 000 km je stale hlinikovy krasny cisty zvnutra .... ani naznak nejakej usadeniny ... jazdim na total a menim po 10 000 4



fotky z vymeny rozvodov - najazdenych 90 000 km od zlozenia
zvětšit Olej po milionte :( - obrázek od MOLSO vložen 18.09.2016 22:43:19
22:32:12
18.09.2016
suri
-> MOLSO 18.09.16 22:13:46: a toto je zle ? vidím jemne farebný film , žiadne uhlie ani veľké kusy niečoho , čistejší ten motor na niektoré oleje prípadne s plynom bude ale 99% bežných motorov v dobrej údržbe vyzerá takto
22:31:45
18.09.2016
palinator
-> MOLSO:

Myslíš na plyn jo? 3
22:26:17
18.09.2016
MOLSO
-> palinator: motory na podradne paliva nerozoberam 4



-> Jirik_Tuňák1983: dobre ty 3 3
22:17:33
18.09.2016
palinator
-> MOLSO:

Rozeber někdy diesel. 3
22:16:36
18.09.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MOLSO 18.09.16 22:13:46: To je recesistická poznámka z jeho strany a nepřímá propagace sračky, pardon značky. 1
22:13:46
18.09.2016
MOLSO
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: toto je este krasne, videl som feldu co jazdila na tu magnatecovu sracku dlhodobo a vyzeralo to nejak takto .... 78 vymeny tusim po 15 000 km
zvětšit Olej po milionte :( - obrázek od MOLSO vložen 18.09.2016 22:13:46
22:10:54
18.09.2016
suri
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 18.09.16 22:08:06: ja som jazdil na GTX3 15W40 čo by mala byť riadna sračka a po dvoch výmenách Mogulu 10W40 extreme je ten motor nejaký zasratejší , tak neviem čo si myslieť :D ale nie , je to samozrejme blbosť
22:10:14
18.09.2016
Rapi1
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: nechcem sa hadat ale tam je doleite aj to ze na plyn je ten motor vzdy cistejsi aj ked celu dobu to na plyn nejazdilo....krasny stav...
22:09:09
18.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: jakej typ a po kolika km vymena?
22:08:06
18.09.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Je to všude usazený a dělá to takové ten "filmek" a proto je to třeba z motoru vylejt a dát tam něco pořádnýho.
zvětšit Olej po milionte :( - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 18.09.2016 22:08:06
22:06:52
18.09.2016
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Pro "fanoušky" Castrolu... Dělá to usazeniny a je to svinstvo. Aktual najeto 110.000 km na ten kastról... Samozřejmě ne na jeden.
zvětšit Olej po milionte :( - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 18.09.2016 22:06:52
upraveno 1x, naposled 18.09.2016 22:08:57
14:45:22
16.09.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Jo to asi jo. Záleží jak často regeneruje.



E: u benzinu to máš zase studený starty.
upraveno 1x, naposled 16.09.2016 14:46:02
12:52:24
16.09.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.09.16 11:34:16: A vypalováním filtru se zanášením naftó?
11:34:16
16.09.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 16.09.16 07:25:06:

Teoreticky asi ano, ale odhaduju, že těch aspektů, které na to v motoru mechanicky mají vliv, bude víc (vůle ložisek, předpětí kroužků, honování válců, tepelné zatížení(přetížení), provozní otáčky, apod.). Ale to by chtělo někoho znalejšího problematiky.

Navíc třeba u turbodieselů se jezděj oleje shodný s benzínama už dlouho. Na tlak bych řekl že jsou ještě víc zatížený, než u sebepřeplňovanějšího benzínu, ale zas mají být méně likvidovány chemicky (krom enormního znečištění sazemi).
10:10:54
16.09.2016
zajoch
-> MVM: prave hledam nejaky olej. Jako dvakrat do roka vymenit 4litry oleje a filtr.. Rozpocet na rok na olej je 1500... Jen uvazuju co tam nalít. Uvidíme, budu v o resit az to bude aktualni a nebude karbonu v motoru 3
10:06:50
16.09.2016
MVM
-> zajoch: To že s tím jezdil "důchodce" a dával to někomu do servisu jen podporuje mou doměnku že buď mu ten olej nevyměnili,nebo pouze dolili část,nebo uvažovali stylem jezdí s tím děda málo .. tam "stačí" obyč olej atd. To vše už jsem zažil.. Protože vím kolikrát právě o autech po důchodcích který jsou sice lenošný - ale čistotou motoru a kilometrově pěkný. Pakliže se o to poctivě starali. Co dáš potom je jen na peněžence. Můžeš jezdit GXFE - nebo přejít na vyšší řadu Mogul Extreme 10W-40. Ale značka a cena je jen na tobě. Dávám to jako příklad..
09:58:04
16.09.2016
zajoch
-> MVM: tak on s tim jezdil duchodce. A nez zeby nemenil ojel to vidim na to ze tam nekdo lil sračku... Jinak to ma najeto nec malo pod 100k Takzr snad na tom neni nic ultra vyraglovame 1 dobro, a teda pak mam zustat u gx a casteji menit (7-9k) nebo prejit na neco jineho?
Extreme Tyres