skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozvody Favorit
08:39:23
06.05.2016
06.05.2016
darklord
-> vmat93: v prvom rade treba zapalovanie aj zmes spravne naladit. Potom sa da badat co je zle (ked napr nepojde nastavit predstih, alebo bohatost a volnobezne otacky). Menit karbece a rozdelovace len tak halabala fakt nema zmysel, pokial to po kazdej zmene nenastavis, v klude to moze byt tym, ze mas uplne nahovno predstih alebo ti tam tecie tolko benzinu ze motor uz neni schopny pracovat.
08:21:35
06.05.2016
06.05.2016
vmat93
-> rsvancara: O tom jsem přesvědčený také. Spíš řeším otázku, jestli to způsobil spíš rozdělovač nebo k.o. rozvody. Nebo obojí
08:18:14
06.05.2016
06.05.2016
rsvancara
-> vmat93: Podle mě se do tlumiče dostalo palivo, které se následně povedlo najednou zapálit. Proto ho to roztrhlo.
07:54:45
06.05.2016
06.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> vmat93 06.05.16 07:48:28: toto se nám stalo na P206 gti problém s jednotkou. Startujem na dílně a najednou mrda jak prase. Vsichni se sebehli. Hlavně sef jestli se něco nestalo dílně. Pak nas zmrdal a zas odesel
07:52:41
06.05.2016
06.05.2016
Sejki - zrušená registrace
-> vmat93: tohle dělal na favu rozdelovac když už byl vychozenej. Auto ztracelo dech a nedrzelo volnobeh.
07:48:28
06.05.2016
06.05.2016
vmat93
zde ještě přikládám pro pobavení rozsah škod. rozervané je to i nad švem nahoře. Takový zvuk nemá ani vRS
07:41:35
06.05.2016
06.05.2016
vmat93
Zdarec, mám na favu problém, který asi bude souviset s rozvody, ale nejsem si tím jistý na 100 %.
Před rokem jsem kupoval Škodu Henlein s motorem 136 karbec, který měl načerno přestavbu na lpg. Plynu jsem se po měsíci zbavil, protože cena za km byla sice lákavá, ale myslím si, že plyn patří tak do kuchyně nebo do zapalovačů a navíc jsem nechtěl mít případné opletačky s policií s dvacet let starou bombou, která tam nemá co dělat.
Nicméně, motor na plyn předtím pěkných pár let jezdil. Nalítáno má sice okolo 80 000 km, ale od podzimu po demontáži lpg začaly na voze postupně chrastit rozvody. Od jara se vůz při rozjezdu a prudším přidání plynu škubal za jízdy a různě cukal za tepla i studena. Tento problém jsme s mechanikem vyřešili výměnou karburátoru, kde tekla akcelerační pumpička. Měnilo se i sání, které mělo v sobě kvůli bývalému lpg navrtány různé přídavné vstupy. Motor však krátce po výměně odmítal držet volnoběh. Tryska volnoběhu byla průchozí, pokoušeli jsme se lehce pootočit rozdělovačem (podle mechanika to má už taky za pár), seřídit klapku a bohatost. Pomohlo to ale jen na den, pak začalo auto při vyřazení opět chcípat. Včera jsem tam dal zpět původní karburátor a vyměnil rozdělovač (za jiný, méně použitý) a auto stále schcípá. Horší ale je , že po nějakých pěti kilometrech začal henlein ztrácet dech a při rozjezdu z křižovatky mi vybouchl tlumič výfuku. Nevím, jestli by to mohl mít na svědomí rozdělovač, který jsem tam nasadil jen provizorně, bez seřizování (ale v poloze přesně takové, jakou zaujímal rozdělovač původní) nebo jsou rozvody už tak vylítané, že to pustilo benzín do výfuku. Nejhorší na tom je, že nejsme schopni přijít na příčinu problémů, s fanoušem má navíc za týden jezdit přítelkyně s čerstvými papíry a po těchto incidentech do vozu odmítá nastoupit a přesvědčuje mě o alternativě vrakoviště
Před rokem jsem kupoval Škodu Henlein s motorem 136 karbec, který měl načerno přestavbu na lpg. Plynu jsem se po měsíci zbavil, protože cena za km byla sice lákavá, ale myslím si, že plyn patří tak do kuchyně nebo do zapalovačů a navíc jsem nechtěl mít případné opletačky s policií s dvacet let starou bombou, která tam nemá co dělat.
Nicméně, motor na plyn předtím pěkných pár let jezdil. Nalítáno má sice okolo 80 000 km, ale od podzimu po demontáži lpg začaly na voze postupně chrastit rozvody. Od jara se vůz při rozjezdu a prudším přidání plynu škubal za jízdy a různě cukal za tepla i studena. Tento problém jsme s mechanikem vyřešili výměnou karburátoru, kde tekla akcelerační pumpička. Měnilo se i sání, které mělo v sobě kvůli bývalému lpg navrtány různé přídavné vstupy. Motor však krátce po výměně odmítal držet volnoběh. Tryska volnoběhu byla průchozí, pokoušeli jsme se lehce pootočit rozdělovačem (podle mechanika to má už taky za pár), seřídit klapku a bohatost. Pomohlo to ale jen na den, pak začalo auto při vyřazení opět chcípat. Včera jsem tam dal zpět původní karburátor a vyměnil rozdělovač (za jiný, méně použitý) a auto stále schcípá. Horší ale je , že po nějakých pěti kilometrech začal henlein ztrácet dech a při rozjezdu z křižovatky mi vybouchl tlumič výfuku. Nevím, jestli by to mohl mít na svědomí rozdělovač, který jsem tam nasadil jen provizorně, bez seřizování (ale v poloze přesně takové, jakou zaujímal rozdělovač původní) nebo jsou rozvody už tak vylítané, že to pustilo benzín do výfuku. Nejhorší na tom je, že nejsme schopni přijít na příčinu problémů, s fanoušem má navíc za týden jezdit přítelkyně s čerstvými papíry a po těchto incidentech do vozu odmítá nastoupit a přesvědčuje mě o alternativě vrakoviště
09:34:54
24.09.2015
24.09.2015
minno
-> Lukyn742: áno, malo by to byť ono.
16:10:03
23.09.2015
23.09.2015
Lukyn742
-> minno: Díky, rozměr jsem našel 0,16 je to možně ?
09:56:09
23.09.2015
23.09.2015
minno
09:53:23
23.09.2015
23.09.2015
minno
-> Lukyn742: môže mať aj nemusí....tak ako aj každý iný motor tohto druhu. Tá podložka sa tam dáva na vyrovnanie súososti rozvodových kolies, ak to bez podložky nie je 100% súosé.
20:09:48
22.09.2015
22.09.2015
Lukyn742
Má favorit 136 B na opěrným kroužku axiálu nějakou vymezovací podložku pod rozvod. kolem ?
Případně jakou, děkuji
Případně jakou, děkuji
12:44:25
22.08.2015
22.08.2015
seredan
za dalsi nikoho som neosocaval a znikoho som si nerobil srandu, a ja to tady taky nemusim cist
chcel som sa len podeli o skusenosti.
mozna nekdo je tu z tych co tomu naozaj rozumi, ale predpokladam, ze ked si delas jen svoje auto, tak moc skusensti urcite nemate,
sory ak sa nekoho dotknem, ale chalani co tu ste a mate 20-25 rokov ste toho este moc nepreskakali.
chcel som sa len podeli o skusenosti.
mozna nekdo je tu z tych co tomu naozaj rozumi, ale predpokladam, ze ked si delas jen svoje auto, tak moc skusensti urcite nemate,
sory ak sa nekoho dotknem, ale chalani co tu ste a mate 20-25 rokov ste toho este moc nepreskakali.
12:37:22
22.08.2015
22.08.2015
seredan
predne, rozvody sme sehnali ze starsis zasob od jedno dedulu, ktery ma 120, a mal cz sadu strakonicku. nasazeni nam trvalo 15 min z duvodu "ze to tam pasovalo jak rit na serbel !ano , sla tezsi ale kolecka som osadil rovnou, ber prisbusobovani cehokoli,, vyndal z krabice, rozbalil papir a proste nasunul. zadne trable.
na nikoho neutocim,len som chcel jednu vec!
kde zmizla ta kvalita kterou tak obhajujete, proc to nikomu nejde do hlavy , ze muze existovat zmetek, ktery se proste neda pouzit bez jakichkoliv uprav, proc to tam rvat nasilua a pak to nejde ani protocit "golou" äjak uz tu bylo psano), proc mam auto tahat kilometre, aby to bylo mozne nastartovat starterem?
nikdy sme taketo problemy nemali, az ted, cital som to na vice forech.
ja som nikoho nechcel zatazovat problematikou jak nasazovat rozvody, ale proc to tak je? nemal som fotak, a kolega ani naladu neco fotit, byt uz fotak sem tam mel, aby som dokazal ze to proste nepasuje (byl nervni z toho , ze sa nedarilo)
apropo za dalsi: rozvody nas nestali nic, nastesti.
neprisel sem se sem chlubit ze nevime nasadit 10 sad rozvodu, nechcel som rady typu to tam musi jit, tak to tak narvi, to pilnikovani som nerobil, nemam skusenosti, nikdy to nebolo treba , este dokonca na rodicovsky š100 za komousu sa shaneli rozvody na kusy, jednou retez, po druhe velke kolo, jindy zase male kolecko, a ked doslo na vymenu, tak "hele ono secko pasovalo na 1 pokus". chcel som vedet ci mal nekdo taketo problemy a eventualne sa utvrdit vtom, ze "existuji" zmetky, eventualne jak to resil.
ano kazdy rozvod nam sel tezsi, ale delalo 1-2 desetiny, ktere tam dostanes, to mate pravdu "de to ztuha ale de", bohuzel z naseho pripadu nemam dokumetaci z vyse uvedenych duvodu. psal sem pridi a uvidis, to platilo
na nikoho neutocim,len som chcel jednu vec!
kde zmizla ta kvalita kterou tak obhajujete, proc to nikomu nejde do hlavy , ze muze existovat zmetek, ktery se proste neda pouzit bez jakichkoliv uprav, proc to tam rvat nasilua a pak to nejde ani protocit "golou" äjak uz tu bylo psano), proc mam auto tahat kilometre, aby to bylo mozne nastartovat starterem?
nikdy sme taketo problemy nemali, az ted, cital som to na vice forech.
ja som nikoho nechcel zatazovat problematikou jak nasazovat rozvody, ale proc to tak je? nemal som fotak, a kolega ani naladu neco fotit, byt uz fotak sem tam mel, aby som dokazal ze to proste nepasuje (byl nervni z toho , ze sa nedarilo)
apropo za dalsi: rozvody nas nestali nic, nastesti.
neprisel sem se sem chlubit ze nevime nasadit 10 sad rozvodu, nechcel som rady typu to tam musi jit, tak to tak narvi, to pilnikovani som nerobil, nemam skusenosti, nikdy to nebolo treba , este dokonca na rodicovsky š100 za komousu sa shaneli rozvody na kusy, jednou retez, po druhe velke kolo, jindy zase male kolecko, a ked doslo na vymenu, tak "hele ono secko pasovalo na 1 pokus". chcel som vedet ci mal nekdo taketo problemy a eventualne sa utvrdit vtom, ze "existuji" zmetky, eventualne jak to resil.
ano kazdy rozvod nam sel tezsi, ale delalo 1-2 desetiny, ktere tam dostanes, to mate pravdu "de to ztuha ale de", bohuzel z naseho pripadu nemam dokumetaci z vyse uvedenych duvodu. psal sem pridi a uvidis, to platilo
10:32:41
22.08.2015
22.08.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Novy rozvody musej jit nasadit napicu vzdy, kdyz tam neni napinak a maj neco vydrzet. Vzdy jsem ta kola s retezem lisoval pomoci sroubu v hridelich.
10:01:17
22.08.2015
22.08.2015
Petr Urban
-> venni: prostě je nasadil místo toho nekonečně zbytečného měření a sedění u netu na foru s problémem, který neexistuje.
09:55:01
22.08.2015
22.08.2015
MVM
-> Bery: Kdepak napínák.. Vytahanej řetěz se nahazuje kouskem dřívka současně s otáčením .. jako na bicyklu.
09:22:13
22.08.2015
22.08.2015
PICK-UPEK
-> seredan 21.08.15 17:15:13: uprimne receno vubec netusim, proc na kazdeho tady delas vypady, kdy naposled delal rozvody. Je potreba si uvedomit, ze jsi na skodovkarskem webu, kde si vetsina lidi dela vsechno sama a delaji si to kazdou chvili. Co se me tyka, pokud Te to uspokoji, tak rozvody na 742 az Felicia delavam obvykle nekolikrat rocne. Ale nevim, k cemu je ti tento udaj dobry. Pokud jsi chtel jen zamachrovat, ze ses pustil do rozvodu v aute, asi bylo lepsi obratit se na forum mykologu, ornitologu nebo nejake forum o pleteni vlny; tam by Te mozna poplacali po zadech, kdezto tu je ta tva pohadka akorat vsem k smichu, tu si lide umi vymenit rozvody. Zcela irelevantni je i tve neustale pripominani veku.... Lempl muze byt clovek ve dvaceti i v padesati, je to zcela nesouvisejici s danym problemem a nadto vis uplne hovno, jak je tu kdo stary. A za dalsi jsi uplne mimo s tvrzenim, ze Klein&Blazek jsou na trhu jen chvili a s rozlisovanim „originalu” a K&B, nebot K&B alias Retezarna Stity neni nic noveho a minimalne v pripade Felicii se jedna o ORIGINALNIHO VYROBCE. A je mozne, ze dodavali do fabriky rozvody i uz pro Favority...
Jinak me tve personifikovane osloveni „ty chytrak”spise tesi - 100x radeji budu „ty chytrak”, nezli byt „ty lempl” jako nekdo, kdo neni schopen nasadit ani 10. originalni sadu rozvodu a jeste ma odvahu se s tim chlubit verejne :D
Jinak me tve personifikovane osloveni „ty chytrak”spise tesi - 100x radeji budu „ty chytrak”, nezli byt „ty lempl” jako nekdo, kdo neni schopen nasadit ani 10. originalni sadu rozvodu a jeste ma odvahu se s tim chlubit verejne :D
06:34:25
22.08.2015
22.08.2015
venni
-> Bery:
-> seredan: tak prozraď jak jsi to vyřešil? Protože tohle vlákno je výživné a moc mě to zajímá (osobně mam stejný názor jako všichni ostatní,trpělivost a přesnost nasunutí udělá své) a pochybuji že by se vyráběl zmetek ,který nejde nasadit a fabrika je vesele chrlí dál... Ps: Ještě mě tak napadá že už vás tich 10sad rozvodů stálo víc jak rozvody na 16V co? :)
-> seredan: tak prozraď jak jsi to vyřešil? Protože tohle vlákno je výživné a moc mě to zajímá (osobně mam stejný názor jako všichni ostatní,trpělivost a přesnost nasunutí udělá své) a pochybuji že by se vyráběl zmetek ,který nejde nasadit a fabrika je vesele chrlí dál... Ps: Ještě mě tak napadá že už vás tich 10sad rozvodů stálo víc jak rozvody na 16V co? :)
21:09:14
21.08.2015
21.08.2015
seredan
-> Bery: hele , bez ironie, ano?
19:49:17
21.08.2015
21.08.2015
Bery
Napinaci kladkou? Na starym retezu?
17:49:46
21.08.2015
21.08.2015
seredan
mno, nic nerieste , uz to poriesil.
17:44:33
21.08.2015
21.08.2015
darklord
-> seredan: klein&blazek rozvody som robil viackrat, nikdy nebol problem. Tak isto ako s original CZ Strakonice. Oboje sa nasadzovali uplne rovnako blbo, castokrat kladivom. Ale vzdy sa to dalo.
17:33:41
21.08.2015
21.08.2015
seredan
-> ZZ__Top: to bol velice kostruktivny prispevok, teraz sa budeme osocovat kvoli rokom, to "pocuvat" nemusim
dal som vseobecnu otazku :kedy ste menili, este lepsie, kupili rozvody na favo??
dal som vseobecnu otazku :kedy ste menili, este lepsie, kupili rozvody na favo??
17:20:49
21.08.2015
21.08.2015
ZZ__Top
Připomíná mi to toto: Všichni jsou blázni jen já jsem letadlo. Věk k něčemu opravňuje? I dědek se může splést. A řekl bych, že tady už hodně lidí taky dost pamatuje a dávno jim není dvacet let.
17:15:13
21.08.2015
21.08.2015
seredan
-> PICK-UPEK: kedy si naposledy kupoval rozvody na favo ??? este pred 2 rokmi som dostal original strakonicku retaz ale dnes uz ne, co ty na to?
pozor nejsem lemp, a nemam 20, nevypadol som ti z nosa !!!
schvalne si kup new reataz a skus ju vymenit, chytrak. stale vravim ze 2 roky spatky sme nemali ziden problem.
pozor nejsem lemp, a nemam 20, nevypadol som ti z nosa !!!
schvalne si kup new reataz a skus ju vymenit, chytrak. stale vravim ze 2 roky spatky sme nemali ziden problem.
17:10:16
21.08.2015
21.08.2015
seredan
-> MVM: hm,a to je prave tych 132 (ok, 2 stotiny na sublere)
ale vsetky rozvody boli ""mensie"& quot; ako 131,5 !!!
k druhemu bodu, potom sa divite ze rozvody nic nevydrzia, ked ich natahujete hned odnova, to proste ja neurobim, ked som nasadil rozvod ako ma byt musi vydrzat aspo 60 - 70 000km. ane ze po 2000km mas rozvod jak gajdy (vid video)
, tam vidim problem v tej montazi. nevravim 0,1- 0,2 sa da natahnut, ale 0,6
ale vsetky rozvody boli ""mensie"& quot; ako 131,5 !!!
k druhemu bodu, potom sa divite ze rozvody nic nevydrzia, ked ich natahujete hned odnova, to proste ja neurobim, ked som nasadil rozvod ako ma byt musi vydrzat aspo 60 - 70 000km. ane ze po 2000km mas rozvod jak gajdy (vid video)
, tam vidim problem v tej montazi. nevravim 0,1- 0,2 sa da natahnut, ale 0,6
17:02:09
21.08.2015
21.08.2015
seredan
-> BeBe: ja ne, presne ten isty problem sa riesil aj u nas a vyriesila to 5 sada
15:59:30
21.08.2015
21.08.2015
MVM
Nevím kde jste na třech motorech naměřili 132,2mm (nevím čím to měříte a jak přesně). Výrobní vzdálenost osy klikový hřídele a vačkový je jmenovitý rozměr 103,93 (+0,05.-0,00) Tzn.čep 32,00 a vačka 24,00 =131,93 až 131,98mm (Vrtáno na vyvrtávačce ve fabrice v setinové přesnosti)
Zrovna obyč motory neopravuju,ve škodovce mě feldy živily včetně rozvodů.. nikdo to nechtěl v normohodinách dělat. Sražení hrany není nic špatného ve smyslu 1x45° Vliv na vačku žádný. Větší prasečinu bych viděl v tom vrátit jetý řetěz/natož vybírat ze dvou. Zbytečná práce. Ty rozvody prostě jít ztuha musí protože se usadí řetěz a zaběhne se soukolí-vznikne provozní vůle za několik hodin provozu.. Podobně jako je tomu u řetězových moto sad sekundárního převodu kde lze rozlišovat řetězy předepjaté a nepředepnutné..
Pozn. Taky neskládám první rozvody
Zrovna obyč motory neopravuju,ve škodovce mě feldy živily včetně rozvodů.. nikdo to nechtěl v normohodinách dělat. Sražení hrany není nic špatného ve smyslu 1x45° Vliv na vačku žádný. Větší prasečinu bych viděl v tom vrátit jetý řetěz/natož vybírat ze dvou. Zbytečná práce. Ty rozvody prostě jít ztuha musí protože se usadí řetěz a zaběhne se soukolí-vznikne provozní vůle za několik hodin provozu.. Podobně jako je tomu u řetězových moto sad sekundárního převodu kde lze rozlišovat řetězy předepjaté a nepředepnutné..
Pozn. Taky neskládám první rozvody
13:30:19
21.08.2015
21.08.2015
minno
-> seredan: Daj tie nové rozvody do trúby ohriať na 200° a potom ich nasaď na motor a je to
12:40:07
21.08.2015
21.08.2015
castrol
-> PICK-UPEK:
12:38:53
21.08.2015
21.08.2015
BeBe
Osobne som mal jednu sadu,ktoru ked som nasadil tak som ledva pretocil motor golou,vyriesila to druha sada,ale tu by som videl problem inde
10:38:21
21.08.2015
21.08.2015
Shatter
-> seredan 20.08.15 22:59:03: si to zhrňme: starú sadu nasadíš.. novú sadu nenasadíš.. nové samotné kolečka nasadíš.. stará reťaz+nové kolečka..NENASADÍŠ ?? to nedáva zmysel..toto by si nasadiť mal vedieť.. potom jedine že sú nové kolesá excentrické?..nesúosé zuby a vnútorná plocha..??
10:29:27
21.08.2015
21.08.2015
PICK-UPEK
Kdyz to shrnu:
- 1000000 lidi si koupilo 1 rozvody - vse OK
- 1 clovek si koupi 50 rozvodu - vsechny napicu
- 1000000 lidi jsou lemplove
- 1 clovek tomu rozumi a dela vse dobre.
Zajimavy pribeh... Ja se dovolim tedy jen zeptat - co po nas tedy vubec chces?
- 1000000 lidi si koupilo 1 rozvody - vse OK
- 1 clovek si koupi 50 rozvodu - vsechny napicu
- 1000000 lidi jsou lemplove
- 1 clovek tomu rozumi a dela vse dobre.
Zajimavy pribeh... Ja se dovolim tedy jen zeptat - co po nas tedy vubec chces?
10:19:34
21.08.2015
21.08.2015
seredan
nechcem sa nikoho dotknut, ale rady typu pilnikovat hriadel vacky a pod neuznavam , a nikdy neuznam. teraz som sa vratil z autotechny ZV, a mal som na pulte 3ks retazi a kazda mala iny rozmer, 131,43 , 131,50 , 131,31, sam obchodnik na mna pozeral.
ak mi to tam das pridem za tebou do CZ, upozornujem ze pri takom rozvode trvanlivost vacky sa rovna 0! NEMAM RAD NASILE!!!!
ked to ma pasovat tak to ma pasovat, nerobime prvy motor
mam 2x stare skusim zlozit to lepsie a to tam dam, inu moznost nevidim
opravujem , kolega urobil 50 rozvodov a nemal take problemy, pokud nenarazil na klaina.
praci zdar
ak mi to tam das pridem za tebou do CZ, upozornujem ze pri takom rozvode trvanlivost vacky sa rovna 0! NEMAM RAD NASILE!!!!
ked to ma pasovat tak to ma pasovat, nerobime prvy motor
mam 2x stare skusim zlozit to lepsie a to tam dam, inu moznost nevidim
opravujem , kolega urobil 50 rozvodov a nemal take problemy, pokud nenarazil na klaina.
praci zdar
07:23:10
21.08.2015
21.08.2015
MVM
-> seredan 20.08.15 23:20:49: Nic takovýho tam není. Taková odchylka je při výrobě míchačky na beton - ale ne u motorů. Rozvodových sad se vyrobily a prodaly miliony kusů. Pokud Vám nesedí víc jak tři pokusy,prostě to "tam" blbě nasazujete. (Srazit hranu na vačce,hranu na kole,přesně rovně klínek a jde to). Neklepat kladivem!maximálně nalisovat pomocí šroubu a podložek. Věřte tomu že to tam nakonec dostanete sami
00:07:50
21.08.2015
21.08.2015
ondie
-> seredan: ledažeby měly fakt blbou várku,že bys chyt tolik zmetků najednou..nový dou krásně na těsno na tah,ale ne že by nešly nandat.. když ti tam dou kola,tak máš zmetkově krátkej řetěz..zkus koupit třeba seriozní jen řetěz..dyť je to jen rozměr článku krát počet Tohle snad de koupit i zvlášť.
23:20:49
20.08.2015
20.08.2015
seredan
nepoviem par desatin ale mm je kua velka odchylka
23:18:50
20.08.2015
20.08.2015
seredan
-> MOLSO: mno, po vacke, ani kolesach nikto nebuchal, a to ani kladivom"", tie kolesa tam idu bez retaze normalne rukou nasunut az na doraz
pozor, nie rapid 136 ale forman 136B, inak ten motor je v podstate uplne rovnaky, ma rovnake rozvody az do feldy rv.97
pozor, nie rapid 136 ale forman 136B, inak ten motor je v podstate uplne rovnaky, ma rovnake rozvody az do feldy rv.97
23:14:56
20.08.2015
20.08.2015
MOLSO
-> seredan: rapid 136, osovu vzdialenost som nemeral. nove rozvody tam idu vzdy natuho ale dostat sa to tam da. najvacsi problem je ked nejaky ichtyl trieska kladivom po vacke a rozklepe jej čelo / zaciatok plochy ... potom tam tie kolesa nejdu ani za toho otca
vylet by som si aj spravil, ale bohuzial skor ako v pondelok to nebude ....
vylet by som si aj spravil, ale bohuzial skor ako v pondelok to nebude ....
23:06:25
20.08.2015
20.08.2015
haso
-> MOLSO: Handlova je super, chod tam
23:01:51
20.08.2015
20.08.2015
seredan
-> MOLSO: pls, do akeho auta?
23:00:34
20.08.2015
20.08.2015
seredan
-> MOLSO: aha hlohovcan, ja som in ak zo serede len byvam uz 25 rokov v handlovej, pridi ak sa ti chce
, nakoniec tam budem muset dat ozaj stare, coz ma neskutocne se.... (sry za vyraz)
, nakoniec tam budem muset dat ozaj stare, coz ma neskutocne se.... (sry za vyraz)
22:59:03
20.08.2015
20.08.2015
seredan
-> Toušík: samozrejme, stare ano, aj sme skusali kombinaciu stare kola nova retaz, nove kola stara retaz, proste ee, nejdu
22:54:06
20.08.2015
20.08.2015
Toušík
-> seredan: A staré rozvody co jste sundali nandat jdou v pohodě?
22:53:26
20.08.2015
20.08.2015
MOLSO
-> seredan: klainy som nasadzoval pred 3 mesiacmi a boli ok
zeby som si spravil vylet do handlovej ?
zeby som si spravil vylet do handlovej ?
22:49:24
20.08.2015
20.08.2015
seredan
pokial sme zohnali stare rozvody od strakonic bylo vse OK, az pozavedeni klaina zacali problemy.
22:47:52
20.08.2015
20.08.2015
seredan
-> stepan: este ktym klinkom, na klike by to este slo, ale vacke nikoli, tam neni drazka az na konec, ale nam kola idu na hridel i s klinkem osazenym (bez retezu), ale po kopletaci tam proste chyba 1mm, uz 0,5mm je dost na dopasovani. to sa nam uz stalo a pak sme motor ani nepretocili, ani rucne
22:44:53
20.08.2015
20.08.2015
seredan
to uz som pocul, ale sry, "pridi mi ich nasadit na hridele" cestu a robotu zaplatim,
apropo kedy ste naposledy kupovali rozvody na fav. a menili??? klain neni dlho na trhu, nemuze to byt tim, a krivo ich nenasazujeme, to prisaham
apropo kedy ste naposledy kupovali rozvody na fav. a menili??? klain neni dlho na trhu, nemuze to byt tim, a krivo ich nenasazujeme, to prisaham
22:39:31
20.08.2015
20.08.2015
stepan
-> seredan: A že si všechny ty zmetky vychytal zrovna ty. Fakt děláš někde chybu ty, nejspíš ty rozvody nasazuješ křivě. Jinak když jdou špatně, tak taky pomůže nasadit je bez klínků (můžeš si s nima točit) a klínky potom naklepnout.