skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zase problem
prohledat
421 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 23.12.2009 do 19.09.2015, založil/a Zeke-ten šestý
19:58:29
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Peťa Klíč: ja som s tym jazdil pred milion rokmi tiez, ale neslo nastavit normalny predstih tak aby to nedetonovalo v niektorych rezimoch jazdy. Ked som dal ufo so spravnou regulaciu tak to bolo uplne super.
19:57:22
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Zeke-ten šestý: no mne je to jedno, ty hladas problem tak ja hovorim ze by som zacal tym aby bolo vsetko spravne. Sam mam na momentalnom hnoj motore neupraveny favo rozdelovac, ale po konzultacii s Urbim som odpojil podtlakovu regulaciu a je to o poznanie lepsie, az sa mi podari zohnat ufo z kontaktneho rozdelovaca, tak to prehodim
19:54:01
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> darklord: na minulý škodovce bylo taky zapalování z favorita, rozdelovac s origo ufem a nic se nestalo, jelo to líp jak rapid...



19:52:35
23.06.2014
23.06.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord: fakt? já jezdil dlouho dlouho sedr + bezkontakt a nic také sem nepozoroval 

19:43:01
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Zeke-ten šestý: no tak hovorim, rozdelovac von, zhodit favortacke ufo, nahodit ufo z skodovackeho rozdelovaca. Favoritacka podtlakovka ti moc zvysouje predstih...
19:34:53
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> Nwkt: myslíš že to bude zakopanej pes? s EDSRem to dělalo to samý a to byl origo karbec
-> darklord: to je normálně zapojené
-> darklord: to je normálně zapojené
19:15:32
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Zeke-ten šestý: no pockat, ako bez podtlaku? bavim sa o podtlakovej regulacii predstihu, nie otvarani druhej komory.
19:13:08
23.06.2014
23.06.2014

Nwkt
-> Zeke-ten šestý: Tak tam vrať podtlak
19:12:39
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> darklord: Karbec je tam SEDR origo na 136stku, bez podtlaku, druhá komora se otevře při sešlápnutí plnýho plynu mechanicky.... ale mám púocit že předtim sem jezdil EDSR a taky to škubalo...

19:08:27
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Zeke-ten šestý: a karburator je tam aky? Podtlak mas zapojeny? Ono ak tam mas sedr a zapojeny podtlak tak by si mal vymenit ufo za spravne z kontaktneho rozdelovaca...
18:55:35
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> dakar.cz: taky bych řek že 0 je u mě hloupost, ale i to jsme zkoušeli a jelo to pak hodně líně

18:54:22
23.06.2014
23.06.2014

Nwkt
-> dakar.cz: Na sérii ne
18:52:01
23.06.2014
23.06.2014

dakar.cz
-> Zeke-ten šestý: Předstih 8 stupňů je trochu moc,ne? Neměla by byt 0 ?
18:51:02
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
-> darklord: Je tam ted zapalování z fáčka (rozdělovač, cívka, ETZ) ale ten motor se choval i předtim na houby (to škubání) se změnou zapalování se to ale tak o 30% zlepšilo
18:43:00
23.06.2014
23.06.2014

darklord
-> Zeke-ten šestý: prekopali na bezkontaktne zapalovanie znamena co presne?
18:35:00
23.06.2014
23.06.2014

Zeke-ten šestý
Chlapi, jezdim na N98 (jedná se o mýho Rapida) překopali jsme to na bezkontaktní zapalování, jede to líp, motor je stabilnější a ochotnější spolupracovat
Ale pořád to není jak bych si představoval, rovinka a zkopec OK, mírnej kopec OK ale trošku prudší kopec a auto škube, především na trojku a čtyřku....
Když jsem jel z jednoho srazu na benzince neměli N98 tak jsem vzal N95 a to to byloještě horší....
Předstih je cca 8°, motor je serie favorit 136. Pouze snížená (srovnaná) hlava z MPI feldy, ventily naštelovaný.
Otázka je kde mám hledat chybu? Karburátor jsem měnil a to se nezměnilo nic.
Může bejt problém třeba v převodovce, nebo zadní nápravě, poloosách? Vím, ptám se asi blbě, ale každá rada pro mě dobrá
Dík

Ale pořád to není jak bych si představoval, rovinka a zkopec OK, mírnej kopec OK ale trošku prudší kopec a auto škube, především na trojku a čtyřku....
Když jsem jel z jednoho srazu na benzince neměli N98 tak jsem vzal N95 a to to byloještě horší....
Předstih je cca 8°, motor je serie favorit 136. Pouze snížená (srovnaná) hlava z MPI feldy, ventily naštelovaný.
Otázka je kde mám hledat chybu? Karburátor jsem měnil a to se nezměnilo nic.
Může bejt problém třeba v převodovce, nebo zadní nápravě, poloosách? Vím, ptám se asi blbě, ale každá rada pro mě dobrá

Dík
21:16:45
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Konkrétně tahle netuším z čeho je, ale mám jich víc kdyby bylo potřeba

21:13:23
03.05.2014
03.05.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Ta RZ je z autobusu ne? Ty maj zluty AKA a ALC.
20:56:53
03.05.2014
03.05.2014

Jozka
-> Zeke-ten šestý: No jo, fakt - já jsem už i barvoslepej..

20:49:34
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Aaaale, kdo si hraje nezlobí
-> Jozka: Kdo ví z čeho je, protože naopak, má pouze ty emise

-> Jozka: Kdo ví z čeho je, protože naopak, má pouze ty emise

20:48:40
03.05.2014
03.05.2014

Jozka
-> dragon_cb_cz: To bude dobová na návěs.. nemá emise..



20:44:56
03.05.2014
03.05.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý 03.05.14 20:23:37: Co to je sakra za SPZ zase? 

20:40:21
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> Bukaj: Vysoké to je pěkně, to ano
Ale plave to
Jak dlouho to bylo zvedlé netuším přesně, motor byl venku cca 7 dní.
Asi teda to uložení pružiny, ale bordel při jízdě to nedělá


Jak dlouho to bylo zvedlé netuším přesně, motor byl venku cca 7 dní.
Asi teda to uložení pružiny, ale bordel při jízdě to nedělá

20:35:18
03.05.2014
03.05.2014

Bukaj
-> Zeke-ten šestý: Co by za to mnozí dali, kdyby měli na kyvce takhle pěkně zvedlej zadek
Jak dlouho to bylo na špalkách? Jestli to bylo jen chvilku, tak je to divný, ale jestli to stálo 14 dní, tak si pružiny mohly trochu odpočinout a zanedlouho si zase sednou.
Jinak jak píše Drak - zkontroluj horní uložení tlumičů, jinde snad kiks být nemůže. No, možná ještě guma pružiny na šavli, ale to by se nemělo hnout, dokud tam jsou podvěsy...

Jak dlouho to bylo na špalkách? Jestli to bylo jen chvilku, tak je to divný, ale jestli to stálo 14 dní, tak si pružiny mohly trochu odpočinout a zanedlouho si zase sednou.
Jinak jak píše Drak - zkontroluj horní uložení tlumičů, jinde snad kiks být nemůže. No, možná ještě guma pružiny na šavli, ale to by se nemělo hnout, dokud tam jsou podvěsy...
20:33:52
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> MOLSO: Mrknu, díky za radu, ale je to rovný, tak leda že by vypadla na obou stranách :)
20:33:19
03.05.2014
03.05.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Co jinyho :)
20:30:47
03.05.2014
03.05.2014

MOLSO
-> Zeke-ten šestý: nevypadla pruzina z domceka ? ze by sa opierala o hranu toho "kominku" na domcekoch v kasni ....
20:23:37
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
a po asi tak
20:22:38
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
Před výměnou to bylo nějak takhle
20:16:15
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo bylo to zvedlý když se měnil motor, ted s tim normálně jezdim :)
20:15:21
03.05.2014
03.05.2014

dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: I kdyby uhnily, tak to by musel přejíždět hodně brutální nerovnosti, aby to mělo vliv ne? Nebo myslíš, že pružina vyskočila nahoře z domku?
20:14:26
03.05.2014
03.05.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Nebo jinak - nefunkcni doraz = vyskocenej domek tlumice/pruziny.
20:12:54
03.05.2014
03.05.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Tyvole dyk pises, ze bylo zvedly ve vzduchu...
20:11:49
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak ty sloužej jen když je auto zvedlé ne? Když auto stojí na všech čtyřech tak tak potřebné nejsou?
20:09:06
03.05.2014
03.05.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Zeke-ten šestý: Neuhnily ti ty pasky co slouzej jak spodni doraz?
19:53:00
03.05.2014
03.05.2014

Zeke-ten šestý
Auto škoda 125L, série až na motor, nyní je tam favorit.
A dotaz, po výměně motoru (auto bylo zvedlé ve vzduchu) je teď zadek dost vysoko a kola jsou do V. A při vyjetí díry nebo nerovnosti to docela plave.
Ptám se co s tím? U rapida mám vlečku, takže kyvku neznám
A dotaz, po výměně motoru (auto bylo zvedlé ve vzduchu) je teď zadek dost vysoko a kola jsou do V. A při vyjetí díry nebo nerovnosti to docela plave.
Ptám se co s tím? U rapida mám vlečku, takže kyvku neznám

22:12:01
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: Dal bych základní předstih (na stojícím motoru) 5-7° jak uvádí knížka a pak bych případně zkoušel přidávat dokud to nezačne klepat pod plným kotlem...
21:22:20
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> Nwkt: takže ve finale něco od 0° do 15° dik

21:21:23
17.02.2014
17.02.2014

Nwkt
-> Zeke-ten šestý: 5-7 

21:20:24
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> havlik: někdo mi psal 10-15, tak se ptám i tady právě

21:19:55
17.02.2014
17.02.2014

havlik
-> Zeke-ten šestý: 5-10
21:19:24
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
jakej předstih mam u te 136 nastavit na volnoběhu?
18:43:43
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: jo tak, to nevedu, bohužel
18:42:16
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: Jenže já potřebuju redukční - do bloku M8, do převodovky M10....
18:39:35
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Kdyžtak tu mám zbytek té tyče no

18:38:33
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: Tjn však on se ti ten zbytek ještě bude Xkrát hodit... Já teď akorát přemejšlím, jestli ty štefty z favorití vodní pumpy co tu mám připravený jako redukční na motor nebudou krátký, když jsem to dneska viděl...
18:37:01
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Zítra se staví Bukaj s lampičkou, tak netřeba, ale dík
A jsem rád že tam motor drží jak má, závitová tyč udělá hodně

A jsem rád že tam motor drží jak má, závitová tyč udělá hodně

18:35:46
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: Strobáč netřeba - i když by teda asi hodně napověděl o stavu rozvodů. Kdyžtak ho můžu zapůjčit pokud bys si chtěl zablikat na lítající předstih v intervalu +-20° 

18:33:33
17.02.2014
17.02.2014

Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: Bez stroboskopu, pomohl Tuxík
Já už to taky nevyndavám!


18:31:06
17.02.2014
17.02.2014

dragon_cb_cz
-> Zeke-ten šestý: Předstih si seřídil? Jinak znova už to nevyndavám 
