skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
termoizolační páska
20:00:29
25.03.2010
25.03.2010
T
havlik 24.03.10 19:45:31 napsal:
→ T: když budeš rychle myslet a rychle konat tak máš
obě verze za víkend vyřešený : takdy je fotka,proč to nebude trvat jenom jeden víkend
→ T: když budeš rychle myslet a rychle konat tak máš
obě verze za víkend vyřešený : takdy je fotka,proč to nebude trvat jenom jeden víkend
19:56:30
25.03.2010
25.03.2010
T
-> m8rinek: : no je tam víc jak 2 řádky a přijde mi to spíš jako závit ale to neni podstatný protože asi to bude maximálně ze 100-ky a to je asi stejný ne? takže bez obat to prdnut normál na to gufero jo?
-> jerrom: : no tak bohužel držák nemam:-(takže to dam tak dočasně...jako ty a co myslíš tim,že nemam příčku? tu stěnu vzádu? to sice nemam,ale asi ji budu muset udělat ne? nebo myslíš, že to bude fungovat nez toho?
jedině, že bych přivedl vlnovec od otvoru na pravym blatníku,až k chladiči
-> jerrom: : no tak bohužel držák nemam:-(takže to dam tak dočasně...jako ty a co myslíš tim,že nemam příčku? tu stěnu vzádu? to sice nemam,ale asi ji budu muset udělat ne? nebo myslíš, že to bude fungovat nez toho?
jedině, že bych přivedl vlnovec od otvoru na pravym blatníku,až k chladiči
19:31:37
25.03.2010
25.03.2010
jerrom
-> T: jestliže necháš držák ze 120ky a na to dáš vrtuli, tak dojde k vyosení vrtule vůči chladiči...no u tebe to je asi jedno, když tam nemáš zatím příčku, ale to vyosení o cca 3mm je zanedbatelné. Sám tak jezdím 3 roky, ale někde někdo psal, že je lepší tam dát origo na tu nohu...zatím jsem nenašel čas to tam dát,ale držák jsem už sehnal.
17:47:27
25.03.2010
25.03.2010
m8rinek
-> T: jakejma závitama? Labyrint? Erko má hladkou jako š130 jen dvouřádku. Nicméně temné tajemství říká, že funguje i labyrintí s guferem :D
16:05:54
25.03.2010
25.03.2010
T
tak sjem to dal dohromady všechno a kromě teda tý řemenice...kteoru teda pořád nevim tak ještě co uchycení motoru...koukal jsem , že tam je nějakej jinej držák...to taky musim a nebo stačí to prostě dát na delší šrouby a prostě mít tu vrtuli s držákem na jednom uchycení?
jo a jak na čištění chladiče?
jo a jak na čištění chladiče?
11:46:43
25.03.2010
25.03.2010
T
-> jerrom: : aha
-> m8rinek: : takže tam dam normálně tu řemenici se závitama na tu 130 co tam mam jo?
-> m8rinek: : takže tam dam normálně tu řemenici se závitama na tu 130 co tam mam jo?
11:28:46
25.03.2010
25.03.2010
jerrom
-> T: plug and play
11:10:47
25.03.2010
25.03.2010
T
-> m8rinek: : pasuje pnp? asi nechápu
-> afro100: : no skočím za nim a zjistím,co se mu povede a co ne :-)
-> afro100: : no skočím za nim a zjistím,co se mu povede a co ne :-)
20:25:37
24.03.2010
24.03.2010
m8rinek
-> afro100: řemenice z erka má gufero
-> T: pasuje pnp ;)
-> T: pasuje pnp ;)
20:21:45
24.03.2010
24.03.2010
afro100
-> T: no, presny postup neviem, ale viem ze sa to o cosi malicko stoci, nalisuje sa to puzdro, presustruzi a hotovo, sustruznik ked mu vysvetlis by mal vediet
20:21:32
24.03.2010
24.03.2010
T
jen doufám,že to vážně uchladí a nebudu muset dávat ještě nějakej přídavnej chladič
20:19:38
24.03.2010
24.03.2010
afro100
-> havlik: jj, stovka bola na tom stejne, tiez tak vravim, dat cele a je klud
20:19:04
24.03.2010
24.03.2010
T
-> havlik: : tak už tu máš odpovědí mraky já si nebyl jistej,tak sjem se byl kouknout....
a zjistil, že mam s tim závitem no :-(
-> afro100: : no tak jelikož nemam prsa z erka a nic z něj,tak ai to necham stočit a nasadit pouzdo no....a to se tam lisuje? nebo jak? aby to neteklo zkr něj? si asi soustružník poradí ne?
a zjistil, že mam s tim závitem no :-(
-> afro100: : no tak jelikož nemam prsa z erka a nic z něj,tak ai to necham stočit a nasadit pouzdo no....a to se tam lisuje? nebo jak? aby to neteklo zkr něj? si asi soustružník poradí ne?
20:13:55
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> afro100: dát prsa z Rka případně 100vka nebo tak něco mělo ten samý systém?
20:12:11
24.03.2010
24.03.2010
afro100
-> havlik: az po posledne erka boli remenice s labyrintom, to zn. ze mali po celom obvode drazku, daco ako zavit, a prsia mali mensi otvor, ked ju nasadis na gufero tak podla mna sa mozes kazdych par TKM rozlucit s guferom ...
20:08:52
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> afro100: a ostatní jsou na co?
20:07:49
24.03.2010
24.03.2010
afro100
-> havlik: rozmerovo hej, ale je na gufero
-> T: este som si spomenul ze posledne erka mali dvojitu remenicu na gufero, bolo ich ale menej nez tych klasickych, tak pozri aku mas a ak mas na gufero tak len prehod a hotovo
-> T: este som si spomenul ze posledne erka mali dvojitu remenicu na gufero, bolo ich ale menej nez tych klasickych, tak pozri aku mas a ak mas na gufero tak len prehod a hotovo
20:06:25
24.03.2010
24.03.2010
afro100
-> T: Remenica z erka ma labyrint, na 130ce je remenica hladka na gufero, je tu viac moznosti, bud trochu downgrade: prehodit remenicu s prsami z erka/kila alebo nechat stocit remenicu, nasadit puzdro a stocit na chceny priemer. Kamos este vymyslel take riesenie na prasa ze nasadil na gufero normalnu drazkovanu remenicu (s labyrintom) a tiez to jazdi.
20:03:37
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> T: tohle je 130tka ne? tam je ta řemenice rozměrově snad stejná
20:01:40
24.03.2010
24.03.2010
T
-> havlik: : no kdyby to bylo tak nejnoduchý ale jelikož mam měďák doma a vrtultak je to jasný asi jen jak to udělam s řemenicí? to mam taky z erka,ale ta je jiná ne?
-> vhml: : tak, tak,ale to je asi opravdu na rally...nevim jak by to vypadalo na mojim
-> U-Geen: : nee.náporák nebrat a když tak pod auto jedině no...
-> vhml: : tak, tak,ale to je asi opravdu na rally...nevim jak by to vypadalo na mojim
-> U-Geen: : nee.náporák nebrat a když tak pod auto jedině no...
20:00:05
24.03.2010
24.03.2010
afro100
Je vyskusane, ze staci chladic 7x9x70 cm pod predne celo a chladi to spolu s origo s eletrickym vetrakom dobre
BTW: Kamos ma favo v kilu a ma tam origo plechovy chladic s vrtulou a nenadava na to
BTW: Kamos ma favo v kilu a ma tam origo plechovy chladic s vrtulou a nenadava na to
19:47:35
24.03.2010
24.03.2010
U-Geen
-> petr s: to uz sem psal :)
19:46:22
24.03.2010
24.03.2010
vhml
-> havlik: Škoda 110L Rallye.
19:45:31
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> T: když budeš rychle myslet a rychle konat tak máš obě verze za víkend vyřešený
19:44:33
24.03.2010
24.03.2010
T
-> havlik: . což se asi na moje auto moc nehodí tak pak jedině jako to má Eidy no....musim to rozmyslet ach jo , za se mi sezóna vzdaluje
19:39:56
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> T: no jak jinak. eště jako ta stovka co to ma na ferovku před přednim čelem
19:36:16
24.03.2010
24.03.2010
T
-> petr s: : jako to má Eidy? protože náporák nee....neci řezat do auta...
19:32:23
24.03.2010
24.03.2010
petr s
-> T: Chladič dopředu
19:30:46
24.03.2010
24.03.2010
T
-> vhml: : takže říkáš nějak přibližně dodělat zadní stěnu a šup tam s mechanikou jo? no zatím nic jiného nikoho nenapadlo no
19:18:35
24.03.2010
24.03.2010
vhml
-> T: víceméně není nic, co by původní chlazení nepobralo. 90koňovýho litra jsme chladili 3 listou vrtulí.
19:16:15
24.03.2010
24.03.2010
T
no tak koukam,že nemam už moc možností kdby tam alespoň ta stěna byla...no to jsem zvědav,jak ji tam zpět dostanu :-/ ale asi to vypadá, že nemam na výběr
a originál mi teda uchladí na 100% tu 130 co tam mam?
a originál mi teda uchladí na 100% tu 130 co tam mam?
18:27:46
24.03.2010
24.03.2010
vhml
-> mishom: tak to seš úplně mimo...
18:17:24
24.03.2010
24.03.2010
mishom
nepomohol by ventilator z emka?
18:11:16
24.03.2010
24.03.2010
m8rinek
Jinak erko obecně chladí hůř než stovka, je to daný aerodynamikou kasle, zkusil bych ještě přidat uši na kapsu blatníku....
18:07:22
24.03.2010
24.03.2010
U-Geen
... nebo tam dej zpatky naporak :)
18:06:05
24.03.2010
24.03.2010
vhml
-> T: Rada jednoduchá, vyser se na nějaký bastlení chladiče a dej to jak to bylo v originále. Soudruzi nebyli blbci a kdyby to šlo vymyslet líp, tak by to tam bylo hned.
17:56:53
24.03.2010
24.03.2010
havlik
-> T: Bez tý stěny to prostě fungovat nebude dej stěnu dej origo chladič vyčištěnej a mechanickou vrtuli a půjde to
17:52:43
24.03.2010
24.03.2010
T
tak a je to... dneska se to projelo a zase špatně :-( jak vidno , tak proste tohle mi to v létě neuchladí.....nějaké další nápady?
jedu a když zastavím,tak se to za chvilku ochladí na první stupeň chodu ventilátoru,ale stačí jet chvilku normálně kolem 2000 otáček a je to v čoudu
když dam originál, ale bez stěny...mohlo by to fungovat?
jedu a když zastavím,tak se to za chvilku ochladí na první stupeň chodu ventilátoru,ale stačí jet chvilku normálně kolem 2000 otáček a je to v čoudu
když dam originál, ale bez stěny...mohlo by to fungovat?
20:41:40
04.03.2010
04.03.2010
afro100
-> T: ten kryt u vyfuku by som tam dal len z toho dovodu ze to tak nesala a nenici sa potom ta hadica ;) inak skus este zakrytovat spodok ked by si mal problem :)
20:38:17
04.03.2010
04.03.2010
T
tak takhle je kryt u výfuku....snad dostačující
ale dneska jsem jezdil bez něho a taky to šlo,takže v pohodě....
jen nevim jestli to pořád uchladím...dneska jsme byl jezdit a fungovalo to dobře, i ty dvě rychlosti na větráku,ale to je 5st. a 25 no,uviidím až bude sluníčko :-)
ale dneska jsem jezdil bez něho a taky to šlo,takže v pohodě....
jen nevim jestli to pořád uchladím...dneska jsme byl jezdit a fungovalo to dobře, i ty dvě rychlosti na větráku,ale to je 5st. a 25 no,uviidím až bude sluníčko :-)
00:09:59
07.02.2010
07.02.2010
afro100
-> T: hm, to z tej fotky neslo moc poznat :) bal by som sa ze sa to prederie
09:37:10
05.02.2010
05.02.2010
T
-> afro100: : s odtazenim jsem pocital od vyfuku,ale asi i dam susplech, jak rikas :-) jinak ze je hadice vzadu oprena o prevodovku asi nevadi ne?
23:00:32
04.02.2010
04.02.2010
afro100
-> T: tyjo ide to podla mna moc blizko okolo vyfuku :/
Taktiez by som pouvazoval nad zakrytim vyfuku, proste nejaky susplech podobne ako bol origo, ja som jazdil, sice so seriovou stovajdou, bez susplechu a teplota okolo 95°C, ked som ho nasadil tak 80°C a dost ... islo o to ze to teplo od vyfuku uz nestupalo k chladici a do motoroveho priestoru ...
Taktiez by som pouvazoval nad zakrytim vyfuku, proste nejaky susplech podobne ako bol origo, ja som jazdil, sice so seriovou stovajdou, bez susplechu a teplota okolo 95°C, ked som ho nasadil tak 80°C a dost ... islo o to ze to teplo od vyfuku uz nestupalo k chladici a do motoroveho priestoru ...
10:03:55
04.02.2010
04.02.2010
T
-> Eidy: : souhlasí, jen místo té teploty co je na nem ( 82 ) se otevira pri 84 a behem pak stupnu je uplne no :-)
09:57:08
04.02.2010
04.02.2010
Eidy
-> T: Při plném otevření nebo kdy? On je rozdíl v tom kdy se začne otvírat a kdy je otevřený naplno. Měl by začít otvírat při teplotě, co je na něm vyražená a během několika stupňů otevřít naplno.
18:31:19
03.02.2010
03.02.2010
T
-> Eidy: > tak naměřeno 84 stupňů, tak to by myslim šlo ne? takže je zpět a nové čidlo , a udělaný ten větrák na dvě rychlosti,tak teď uvidíme...jestli sleze vůbec někdy sníh, jak se to bude chovat
10:14:21
31.01.2010
31.01.2010
T
-> Eidy: : sezenu :-) jinak hadice nebuduasi prendavat,podle me to mam zapojeny jako je to u 120 preci,tak proc to prendavat ne?
-> mishom: . taky me to napadlo,jen nevim co to pak udela no
-> mishom: . taky me to napadlo,jen nevim co to pak udela no
18:32:39
30.01.2010
30.01.2010
mishom
-> T: tak jazdi bez termostatu da sa to alebo sa mylim?