skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
tece vodni pumpa
prohledat
92 příspěvků (zobrazeno 51 až 92) od 17.11.2009 do 07.04.2024, založil/a Rider skoda
10:38:35
10.10.2014
10.10.2014
dragon_cb_cz
-> minno: Proč by měla téct?
10:01:19
10.10.2014
10.10.2014
Zdenek136
-> minno: tak mně neteče, jen vrčí ložiska :) Takže doufám, že po zásahu téct nezačne :D
09:48:18
10.10.2014
10.10.2014
MOLSO
-> minno: ale nebud labut .... mne tiekla rozobal sim vymenil som upchavku ..... a po polroku sa rozpadli loziska ..... vymenil som loziska a drzi
09:39:26
10.10.2014
10.10.2014
minno
-> Zdenek136: ak chceš plniť pumpu vazelínou cez mazničku, tak ich z vnútornej strany oddekluj, alebo ich nechaj zadeklované a bude z toho bezúdržbová pumpa :D
Ale je to beztak jedno, stejne ti tá pumpa po repase potečie.
Ale je to beztak jedno, stejne ti tá pumpa po repase potečie.
08:32:12
10.10.2014
10.10.2014
Zdenek136
Využiji téma. Koupil jsem nová ložiska a jsou krytá z obou stran. Obě dvě. Nemám vnitřní strany oddeklovat?
14:05:26
31.07.2011
31.07.2011
Tomito
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Právě, že ani ne a když jsem přeházel hřídelku s axiálním těsněním do jiné pumpy tak to chvíli těsnilo a pak začalo propouštět tím přepadem zase.
12:27:27
31.07.2011
31.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomito: A to litinovy pouzdro je OK? Neni vydreny?
11:39:22
31.07.2011
31.07.2011
Tomito
Nechci zakládat nové téma,tak vyžiju tohodle.Nemůžu za boha přetěsnit vodní pumpu na motoru 742.136.Veškerý díly jako ložiska,rozpěrná trubička,těsnící kroužek,axiální těsnění a hřídelka jsou nový.Pořád to teče tím přepadem pod vodní pumpou.Tak se chci zeptat jestli to nemůže být tím pouzdrem v tělese vodní pumpy?Není lepší to pouzdro v tělese vodní pumpy něčím zalepit nebo utěsnit nějakým silikonem?Axiální těsnění jsem vyzkoušel vícero.
11:55:25
02.12.2009
02.12.2009
sliwowitz
-> suri: aha... tak to hej... :)
06:28:35
01.12.2009
01.12.2009
suri
-> sliwowitz: upchávka
22:25:12
30.11.2009
30.11.2009
sliwowitz
-> suri: , -> Jozka: bakelitova vrtulka na mb/100? to pocujem prvy raz...
12:33:06
30.11.2009
30.11.2009
Jozka
-> suri:
16:04:26
25.11.2009
25.11.2009
suri
-> Jozka: aj tak stáli zahovno .
07:56:49
25.11.2009
25.11.2009
Jozka
-> suri: ok - vidíš, na ty bakelitový už jsem úplně zapomněl..
15:36:56
24.11.2009
24.11.2009
suri
-> Jozka: jj aj upchávka aj ložiská sú zámenne aj ked origo 100/110/1000 bola bakelitová , vrtulky čo viem tak z najmenšími lopatkami 100/1000
s trochu večšími a s viac lopatkami 100/110 novšie modely všetko zo 100 mm remenicov a potom prvé 105/120 malá vrtulka ako škoda 100 a neskor veľká čo nevojde do bloku
s trochu večšími a s viac lopatkami 100/110 novšie modely všetko zo 100 mm remenicov a potom prvé 105/120 malá vrtulka ako škoda 100 a neskor veľká čo nevojde do bloku
08:48:42
24.11.2009
24.11.2009
Jozka
-> suri: To by šlo - ono je to do všech pump od 1000MB po 105/120 asi v kompletu záměnný, nebo ? A jinak kolik vlastně je těch typů vrtulek? Já znám mosazný dvou velikostí pro MB a kilo (?), hlinikovou úzkou a hliníkovou širokou...
15:08:54
23.11.2009
23.11.2009
suri
-> Jozka: starú socialistickú sadu ani ja ale predáva sa stále mková vrtulka , a sada na repas od firmy pro auto sada obsahuje , oporný kružok upchávky , upchávku , gumičku za ložisko a ložiská za 200sk
09:23:51
23.11.2009
23.11.2009
Jozka
-> suri: Sadu už jsem dávno neviděl - zato ty dva bazmeky - ax. těsnění a protikus přicvaknutý k sobě za 75 kč ještě jo..
17:53:39
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: netušim, vzhledem k tomu že zvyknu koupit auto, pak kopec dílů a celý ho po šroubku vyměnit, těžko si budu pamatovat co stálo pérko na pumpu
17:43:09
17.11.2009
17.11.2009
suri
-> Rider skoda: 150kč predáva sa aj sada
17:41:39
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
-> Peťa Klíč: na kolik to vse na ni tak vyjde ?ty dily na repas?cca jen
17:38:54
17.11.2009
17.11.2009
suri
-> gabo000000: nie ale radšej icq aby si zase neliečili komplexy
17:35:01
17.11.2009
17.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
len strucne...to iste plati aj pre pumpu na felde MPi?
16:41:27
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: to v každý slušný mototechně když jim řekneš že chceš přetěsnit a přeložiskovat vodní pumpu 742 odevře šuplik a hezky ti všecko dá, já první pumpu sem repasoval na 100vce vůbec jsem netušil co mě čeká a i přesto že v naší mototechně prodává pat a mat tak tohle mi dokázal dát automaticky a ještě mi vykukal jak se to dělá
16:38:58
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
-> Peťa Klíč: diky moc
16:33:40
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Peťa Klíč: -> Rider skoda: ložiska 6000 a 6200
16:30:27
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
a tenhle ten bazmek kterym to teče přitláčí a většinou bývá ta pružinka znatelně unavená
16:30:13
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
pravděpodobně ti netěsní telneten bazmek
16:29:58
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: tenleten kroužek se při demontáži podívej kde je, pač si nepamatuju kde je :-D
16:28:14
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: ještě je tam gumový kolečko, to vyměň taky
16:26:18
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rider skoda: když už to budeš dělat, vyměň obě ložiska, těsnící kroužek a přítlačnej kroužek na vrtulce. těsnění mezi těleso a ten plech už asi neseženeš, tam napatleš kotel červenýho tmelu. těsnění mezi ten plech a blok seženeš a taky tam napatlej tmel. pokud si nikdy čerpadlo nerozebíral, dám ti jen dvě rady: pod řemenicí je segerka a je tak zapatlaná vazelinou že ji nenajdeš a při pokusu vybouchat ložisko je po segerce a zadruhý budeš muset hodně bouchat jak na ložiska tak na těsnící kroužek, jsou tam po těch letech fakt nafest.
15:43:40
17.11.2009
17.11.2009
LiMaK - 742 forever
-> Rider skoda: tak to je praskle, nebo propostejici gufero uvitr. na 99,99%
15:43:03
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
-> COL: nn nesundaval jsem ji.Tudiz co vse si mam koupit na jeji repasi?pro vymenu toho axialniho tesneni ji asi musim demontovat z bloku vid?
15:42:44
17.11.2009
17.11.2009
LiMaK - 742 forever
-> Hurdis:
Rider skoda 17.11.09 15:03:04 napsal:
obedve hadice k ni pripojene.pumpa 742.136 a skoda 120.
podcenovat kolegu nebudu, ale nasral si do vlastniho hnizda sám :-)
Rider skoda 17.11.09 15:03:04 napsal:
obedve hadice k ni pripojene.pumpa 742.136 a skoda 120.
podcenovat kolegu nebudu, ale nasral si do vlastniho hnizda sám :-)
15:41:58
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
-> Peťa Klíč: ja presel ty dva kde se to rosi tudiz ten treti navic(k vyhrevu sani) a pak ten co jde silnou gumovou hadici k chladici ten treti vyvod co jde k topeni jsem nekontroloval tam to neikde netece.ukapava mi to kapicky po prsou presne pod tou silnou hadici
15:18:07
17.11.2009
17.11.2009
Hurdis
-> Peťa Klíč: Takhle snad kolegu podceňovat nemůžeš.
15:14:27
17.11.2009
17.11.2009
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ono to bude tím že 136 má jeden vejvod navíc kterej není ve 120 kam zapojit.. tama to teče
15:09:27
17.11.2009
17.11.2009
Hurdis
Jestli to teče i při "klidu" tak asi ano. Rozebrat, vyměnit.
15:07:27
17.11.2009
17.11.2009
COL
Pokud se to stalo aniz jsi ji sundaval, tak to bude nejspis praskly to axialni tesneni u vrtulky a potece to spodem takovou odvodnovaci dirou.
15:06:52
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
ono to pres ni ukapava i pri stojicim motoru.
15:05:30
17.11.2009
17.11.2009
Hurdis
Na pumpě snad musí být vidět při spuštěném motoru kudy teče, ne? Obvykle netěsní příruba.
15:03:04
17.11.2009
17.11.2009
Rider skoda
Nevite prosim co mi mohlo odejit na vodni pumpu?Pretesnoval jsem jak blbej obedve hadice k ni pripojene.pumpa 742.136 a skoda 120.Jenze to tece dal a zjistilo se ze to nebylo netesnosti hadic ale tece to nekudy jinudy.Ze by pres lozisko?