Jaky olej do zavodnich motoru Skoda???

prohledat
543 příspěvků (zobrazeno 326 až 375) od 30.05.2009 do 13.05.2025, založil/a TTomas
řadit dle data
13:43:52
12.03.2011
Bery
-> Tuner#2: pár lidí mi to psalo o 2. registraci-nechápu to,ale holt lidé jsou různé.... máš pravdu,tohle jednání je hodný pubertálního....

jinak po dlouhé době jsem si početl v tématu:-) až na některé výkřiky do tmy.
01:03:24
12.03.2011
Fén
-> TTomas: -> pistaa: Takhle si spíš dělá špatnou reklamu.
00:50:58
12.03.2011
pistaa
-> Fén: asi ma na to svoje dovody..pre mna nepochopitelne...
00:30:18
12.03.2011
TTomas
-> Fén: :) Dle mailu je to jasne..jen nevim proc se tomu pan Petr Vejvoda tolik brani. Myslim, ze nam to tu nikomu nevadi. Navic Millers jsou nejlepsi, takze proc si to nerict otevrene3 4
upraveno 1x, naposled 12.03.2011 00:56:53
00:13:23
12.03.2011
TTomas
-> Xterra: Neverim tomu, ze je to nahoda...myslim tvoji registraci do fora asi hodinu po tom, co jsem vlozil odkaz na millers:) navic s odpovedi:



Dobrý den,

pokud chcete od Millerd Oils závodní převoďák pro společnou skříň synchronní převodovka+symosvor nebo jen synchroní převodovka, potom určitě použijte tohle:

www.mi­llersoils.cz/72/cr x-75w90-nt



Doznani tu ale nepotrebuju...at si kazdy dela a rika co chce. 4
00:10:11
12.03.2011
palinator
-> Tuner#2:

Soustředil jsem se na technickou stránku věci, tak mi toto hold uniklo.
00:05:56
12.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> palinator 11.03.11 23:54:07: Myslím, že pokud jsi četl celou diskuzi, tak je to snad každému jasné... 4



-> seriovymotor 11.03.11 22:07:16: Hele ty milosi1400, pokud vím, tak Bery tady nic o špičkovém hlazení nepsal (tos mu začal podsouvat Ty) a uvedel jen, že bežně olej rozpaluje na danou teplotu, která navíc může být zkreslena umístěním čidla. Nechápu proč tady zasíráš jinak seriózní diskuzi a ještě nemáš kou*e na to vystupovat pod svým pravým nickem. Když to neudělají moderátoři a admini, tak to zveřejním já, protože se na ty Tvoje keci koukat nemůžu...
upraveno 2x, naposled 12.03.2011 00:06:37
00:03:18
12.03.2011
Xterra
O olejích se toho dá dost najít na fóru oleje.cz,na netu nebo před lety bylo něco v Motorsport magazínu. To co píše millers na netu a často z toho cituju taky vypadá jako reálný pohled a ne jejich marketing. Upír samozřejmě čerpatelnost za studena bude u 10w60 i 10w40 stejná. Jinak hoši prodávat Millerse nebo ho přímo zastupovat v Čr to by mi fakt nevadilo,ale dělám trochu u jinýho fochu. Snad když tu někdo chválí Castrol nebo Q8 tak je hned jejich obchodní zástupce nebo ředitel importu?
23:54:07
11.03.2011
palinator
-> Fén:

Tak jsem vševěd?40
23:33:05
11.03.2011
TTomas
-> palinator: Bude to pan z Milleru, ale pise jen presna a hola fakta:)



-> Xterra: Uz mate odzkouseny nejaky vas motorsportovy olej ve Skodovacke skrini? Tam stale vaham..ty obycejne jsou velice podobne vsem ostatnim a u tech CRX, ktere jsou jiste skvele se bojim o synchrony. Pokud uz ale mate nejaky otestovany, tak se s nim:)
upraveno 1x, naposled 11.03.2011 23:41:38
23:31:49
11.03.2011
Fén
-> palinator: Možná to bude tím, že oleje Millers Oils prodává.
23:31:21
11.03.2011
upír 130
-> Xterra: pokud se budem bavit o horní hranici normy(60, 40) tak budu souhlasit ale pokud se budu bavit o spodní hranici 10w tak 10w60 by měl mít stejný vlastnosti při studenejch startech jako 10w40..
23:18:54
11.03.2011
palinator
-> Xterra:

Nechci zpochybňovat to co píšeš, ale kde jsi nabral tyto tribotechnické znalosti?
23:11:23
11.03.2011
Xterra
Skutečně jak na motorové brzdě tak v realu je nejlepší teplota oleje pro optimální funkci 90-100st. Pokud jdeš opravdu lehce až na 150st.potom ještě důrazněji doporučuji nějaký z olejů Millers Oils CFS právě kvůli použitému 3esteru což je základový olej,který snese bezkonkurenčně nejvyšší teploty a v současnosti jej žádny jiný výrobce nenabízí. Kvalitu a stabilitu funkce oleje při teplotních extrémech rovněž vystihuje jeho viskozitní index,např.u CFS 10w60 je 205 a to bez vlivu na snížení střihové odolnosti,opět právě kvůli 3esteru,který umožňuje nahradit značné množství použitých polymerů. Zkrátka ať už je vám blízká a nemáte vyloženě špatné zkušenosti s jakoukoliv značkou olejů,zcela objektivně a technicky jsou oleje Millers Motorsport CFS to nejlepší,co můžete do motorů v současnosti použít,nemluvě o jejich CRX převoďácích,dle jejich referencí je vše opravdu používáno od MČR rally po SWRC,což rád vidím a je vidět,že to není jen na papíře a od stolu ale pašáci to tam fakt lejou...
22:07:16
11.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
-> Bery: nikdo zde neni specialista jen by chtelo trosicku popremyslet nez se neco napise (150stupnu olej = vyborne chlazeni oleje)
14:04:11
11.03.2011
Bery
-> TTomas: drží,maže,je to dobrý olej.Bauer říkal,že maže i když už skoro hoří)) to umístění asi bude zkreslovat,to máš pravdu...

A je možný že po umístění čidla za chladič by třeba specialista S/M mluvil jinak.
12:29:21
11.03.2011
TTomas
-> Bery: Rizky pekne pomalu..jinak budou venku spaleny a uvnitr sirovy:)

S rizkama to ale nema nic spolecneho a 150°C je opravdu dost. Mozna mas ale mereni skreslene kvuli umisteni cidla primo ve vane.
upraveno 1x, naposled 11.03.2011 12:30:48
12:08:25
11.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
-> Bery: takze chces rict ze 150 je normal????
10:45:28
11.03.2011
Bery
-> seriovymotor: moc?při kolika stupních smažíš řízky??
10:04:55
11.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
-> vhml: jasny ale 150 stupnu uz je moc.......
08:23:52
11.03.2011
vhml
-> seriovymotor: pořád to ale škodí míň, než 10w60 s chladičem na rádobyzávodních sériových motorech, kdy to má sotva 60 stupnu.
upraveno 1x, naposled 11.03.2011 08:24:10
01:30:59
11.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
-> Bery: nekdo placi jatry nekdo hubou....je to proste kvalitni olejovy chlazeni kdyz to dokaze dosahnout teploty 150
00:03:45
11.03.2011
Bery
-> seriovymotor: chladí to dobře,dám nohu z plynu a za chvíli je to na 100°.ale kvůli tomu je tam olej který to umaže(z prdele tam 10W 60 neleju),tlačí to pořád 4,volnoběh 1.

beru komentář jako např Xterra,ne tvé plácání jater...
09:50:47
10.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
nerikam ze budiky lhaly jen rikam ze kvalitne udelany olejovy chlazeni kdyz sla teplota oleje na 150 stupnu :-D
00:12:38
10.03.2011
StepaNoFUN
-> Bery: Klíííd. :-D On se utluče sám... ;-) Věř budíkům. Na LR sice teplota oleje není (proste jsem ty dráty blbě spočítal), ale co jsem stíhal sledovat u B5 (s dlouhánovinou pod kapotou), tak tam šel olej přes 120 (na kolik nevím, budík do tolika neměřil) naprosto běžně i při "ostřejším" přejezdu... A ve volnoběhu to taky nepadalo pod 1bar...
23:13:54
09.03.2011
Bery
-> seriovymotor: pán je znalec,budíky mi lhaly?
21:55:54
09.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
do zavodniho motoru castrol TWS 10w-60 (dobra zkusenost)
21:20:32
09.03.2011
Xterra
Upír - 60 bude při 80st.celsia hustší než 40. Od toho jsou to přece dva různé oleje s různou viskozitou pro boha! Proč by se to jinak vyrábělo? Hustotu oleje při vysoké provozní teplotě poznáš dle hodnoty kinematické viskozity při 100st.celsia v tech.listu oleje. Seriovymotor - můžeš to prosím trochu víc rozvést. Takový výkřik do tmy tu nikomu moc nepomůže.
20:55:53
09.03.2011
upír 130
-> 4dams: myslíš že olej 10w 60 je nevhodnej pro běžnej provoz?? možná cenou ale pokud budeš řešit to že spodní hranice je 10w tak přece ten mnotor za studena trpět bude stejně jako u 10w 40.. a myslím že při běžný teplotě oleje hustej nebude víc než u 10w40, ale jenom snese více teploty nebo myslíš že při cca 80°C bude hustší něž 10w40?
20:37:49
09.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
castrol TWS 10w 60
21:38:34
08.03.2011
Xterra
kury - už jen podle viskozitního indexu (205) a hlavně potom použitých základových olejů (Polyalfaolefin a zcela unikátní 3ester tj.polyestery) je to o parník dopředu. Nejlepší Castrol je tuším na 1esteru, Motul na 2esteru a jen Millers Oils Motorsport CFS oleje mají 3ester.

cituju z webu Millerse:

Základové oleje třídy V:

Základové oleje ve formě organických esterů resp. polyesterů jsou rovněž výráběny syntézou a přispívají k

* vysoké střihové stabilitě v širokém rozsahu provozních teplot

* nízkému odpařování při vysokých teplotách

* tvorbě efektivního mazacího filmu - je zajištěna výborná smáčivost kovů

* Polyestery kromě zmíněných výhod poskytují vysokou účinnost i za extrémních pracovních teplot.
21:25:03
08.03.2011
kury
Takže tenhle olej www.millersoils.cz/58--cf s-10w60.html je lepsi jež 10w-6O od Castrolu?Abych veděl jestli na jaře vyměnit olej, nebo zustat u castrolu
21:01:16
08.03.2011
Xterra
fidelmc - Millersí CRO 10w40 je super volba, jen nechápu proč pak proboha nezůstaneš u nich a jdeš do "obyčejného" minerálu 20w50, když už investuješ (velmi správně) do špičkového zajížděcího oleje.... Proč nezvolíš Classic Sport 20w50 www.millersoils.cz/51--cl assic-sport-20w50.html nebo lépe Motorsport CSS 20w60 www.millersoils.cz/297--c ss-20w60.html ????
19:52:35
08.03.2011
fidelmc
Tak ja poridil na zajeti ten Millers Oils CRO 10W-40 a p tom budu lit Valvoline VR1 Racing 20W-50 , doufam, ze to neni nejaka predrazena kejda8
11:35:43
08.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 07.03.11 21:32:25: To vím, taky jsem něco prošel než si vybral olej pro sebe.
21:32:25
07.03.2011
Alenka
-> Tuner#2: ono neni 10W60 jako 10W60.

Kdyz jsem ted posledne studoval technicke listy nejakyh oleju, tak ty slusne PAO oleje s viskozitou 5W40 mely HTHS kolem 4.4 az 4.6 a superduper Castrol rejsingpyco 10W60 mel nejakych 3.5, coz je mimum normy pro 5W30 longlife oleje do TDI 3
upraveno 1x, naposled 07.03.2011 21:33:37
20:32:12
07.03.2011
seriovymotor - zrušená registrace
-> Bery: tak to musí být kvalitně udělaný olejoví chlazení.....a tlak byl kolik 0,3baru??
23:30:14
06.03.2011
Bery
měřím teplotu 10w60 v plechové vaně a po humpolecké RZ,která měla 15 km jsem se dostal na 150°,vdo budík a čidlo

a ještě dodávám že na volnoběh to pořád tlačilo dost.
upraveno 1x, naposled 06.03.2011 23:33:01
12:48:53
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 05.03.11 10:27:47: Asi tak, teplotu oleje stejně změníš jen konstrukcí jeho chlazení a pokud tam někdo leje 10W60 tak je snad bezpředmětné tak dělat zbytečně výměník kor na slalomy, kde jede auto 2min.? a ne pořád na plno. Podstatnější je tlak oleje na závody s velkou kontrolkou když by byl problém.
upraveno 1x, naposled 05.03.2011 12:49:15
10:27:47
05.03.2011
TTomas
-> vhml: No delej jak myslis...pak ale asi ani ten teplomer nepotrebujes:)
09:38:01
05.03.2011
vhml
-> TTomas: já právě nevím jestli ptořebuju znát teplotu oleje co v motoru mám tudíž před, nebo teplotu, co do motoru jde.



10W60 měnit nechci, motorář řekl tohle tak s tím laborovat nebudu. Jenom ten teploměr jsem tam za ty 4 roky jestě nedal abych věděl na čem jsem :-)
20:09:26
04.03.2011
TTomas
-> vhml: Muj nazoj je takovy, ze to klidne na 90° provozovat muzes a nic spatneho se nestane, ale trosku si snizujes vykon. Na 90 by ti bohate stavila kvalitni 5w40 pripadne 5w50 a zvlast na spintech/slalomech by to mohlo byt i dost znat. Idealni teplota bude urcite az za hranici 100°C. Teplotu oleje bych meril pred vymenikem. Radsi budu vedet teplotu oleje v motoru nez po schlazeni.
17:54:29
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 4dams 04.03.11 17:51:45: Sorry já to blbě pochopil a reagoval i na podmět MOLSA a to, že to myslíš obecně na tu 10tku. Až teď vidím, že jsi to myslel na 10W60 a to je pravda do normal auta s běžným provozem v našich klimatických podmínkách je to nesmysl. Nikdy ho neohřeješ na optimání teplotu a je zbytečně hustější a tím namáhá víc olejevé čerpadlo a další věci tím spojené.
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 17:55:36
17:51:45
04.03.2011
4dams
-> vhml: Dakujem ze ma tu niekto podrzal
17:41:15
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.03.11 17:30:07: Tady si přečti Harryho post: www.subaruclub.cz/forum-t ema/oil-olej-10601?kols=6



V podstatě souhlas, je to závoďák a tam se olej mění po motohodinách. Když koukneš na špičkový kit cary, tak mají jak výměník, tak i chladič oleje a přesto jedou TWSo. Asi to o něčem svědří, na vačce, vložkách apod prostě ty teploty budou mnohem větší než pak po průchodu výměníkem...
17:30:52
04.03.2011
vhml
A ještě jeden dotaz s výměníkem. Čidlo teploty oleje dát před, nebo za výměník? Co má větší vypovídací hodnotu?
upraveno 1x, naposled 04.03.2011 17:31:05
17:30:07
04.03.2011
vhml
-> Tuner#2: tak treba 90, to je jedno. Myslenka dotazu proste byla o tom jestli olej neprechladim 4



-> 4dams: proto jsem už i vyndal chladič na slalomy. 10W 60 je opravdu za studena velmi hustej
17:21:57
04.03.2011
4dams
mozno to myslel tak ze ma dost vysoku svoju pracovnu teplotu
17:12:38
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> 4dams 04.03.11 17:04:43: To je řádná blbost (myšleno 10W versus problém za studena), ale s tím, že do HTP dávat min. 50tku, lépe 60tku to je známá věc. 40tka se tam napaluje a pak je na problém zaděláno...
Extreme Tyres