
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaky olej do zavodnich motoru Skoda???
21:51:45
02.04.2017
02.04.2017

MVM
-> Toušík 02.04.17 21:41:14: Za určitých podmínek ta padesátka vůbec špatná není - ale prostě je to jen lepší čtyčícítka s rezervou. Musel bys mít perfektně dotažené chlazení oleje,a stejně je lepší ten olej častěji obměňovat - čímž se ekonomika provozu závoďáku vytrácí.. Osobně si dokážu představit že byste s klukama z Tvého okolí (Honza5 atd) mohli brát sudový olej( ideálně Millers) a v kooperaci se podělit o provozní náplně. Ono to leze do peněz - logicky - ale ideálně je měnit před každou soutěží nebo každou druhou. Záleží jak je náročná a dlouhá. On se dá pak dojezdit ve spotřebácích 

21:41:14
02.04.2017
02.04.2017

Toušík
-> MVM: Ahoj právě proto se informuji! Samo že pokud je 10W-60 lepší tak ho tam dám byla to úvaha. Přeci jen by byl olej zdarma. Tak něco najdu a objednám.
21:35:00
02.04.2017
02.04.2017

MVM
-> Toušík 02.04.17 21:23:20: Jestli to máš konkrétně do 120S - tak zůstaň u 10W/60 a ničem jiným ani neuvažuj. Pokud se ceny týká - chápu ekonomickou úvahu - ale nebývá to v motorsportu nejlepší cesta. Pokud chceš rozumnou šedesátku za pěknou cenu - tak VR1 Valvoline a myslím že když to koupíš ve větším balení - bude to ok. www.znackoveoleje.cz/10W-
60-c69_187_2.htm
21:23:20
02.04.2017
02.04.2017

Toušík
Mám na vás prosbu. V motoru jsem jel olej 10W-60 od Castrolu. A mám 2 otázky: První zda bych mohl jet místo toho olej Q8 10W-50 a mělo by to stejné nebo přibližně stejné parametry? Důvod tohoto Q8 je že ho můžu mít za pár kaček nebo zdarma. A pokud by to nebylo ono kde koupit nějakej slušnej a levnej 10W-60 tku. Moc děkuji!!
20:47:36
09.03.2017
09.03.2017

Gabro11
Chlapi moc dekuju za reakce, v pondeli jedu do Plzne tak se teda nebudu bat ze je to padelek a koupim ho zas 

18:32:56
07.03.2017
07.03.2017

MVM
-> Gabro11: Ten olej je viskozitou 100% shodný (10W/50) Občas se ale stane že s nástupem novější "verze" olejů nechá výrobce olej testovat pro dané výkonostní normy (udává se např A3 98 /B3 98 ) tzn rok kdy byl naposled schválen v daný normě. Tudíž stejný olej nemusí mít stejný specifikace protože pro ty zastaralý už výrobce schvalovat nenechal a uvádí jen ty současný.Nemusí to být jen ACEA ale často nový typ oleje má i vyšší API. Ale to nemusí být výhodou - protože se záměrně snižují látky prospěšné pro snížení tření (třeba síra a fosfor - u závodních olejů i zinek) a upřednostňuje se spotřeba a emise.
09:42:39
07.03.2017
07.03.2017

Mates
-> Gabro11: Před týdnem jsem ho bral u Kvídery a změnili barvu etikety na šedou s modrým nápisem. Taky se divil, ale litrovku měl ještě zlatou.
20:55:43
05.03.2017
05.03.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gabro11 05.03.17 19:08:36: Ten spodní modře popsaný obal jsem ještě neviděl, ale vypadá to, že jde o novou řadu/nové balení.
motoroel-und-filterversan d.com/A-40064-Q8-Formula-F 1-SAE-10W-50-4L-racing-and -rally-sport
www.aidlubricants.co.uk/s hop/.../87.htm
Honzu Kvíderu znám, tam právě Q8 beru a naposled neměl 4l balení, tak se tam chystám teď v brzké době. Měl vždy rok/dva starý olej, což u zavřeného nevadí a stejně je to dané dovozce z Horšáku, kolik toho ještě mají než to vyprodaj.
motoroel-und-filterversan d.com/A-40064-Q8-Formula-F 1-SAE-10W-50-4L-racing-and -rally-sport
www.aidlubricants.co.uk/s hop/.../87.htm
Honzu Kvíderu znám, tam právě Q8 beru a naposled neměl 4l balení, tak se tam chystám teď v brzké době. Měl vždy rok/dva starý olej, což u zavřeného nevadí a stejně je to dané dovozce z Horšáku, kolik toho ještě mají než to vyprodaj.
19:08:36
05.03.2017
05.03.2017

Gabro11
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 21:44:32: ahoj, prosim Te kdyz jsi zminil tu Q8 FORMULA, oni zmenili barvy baleni resp. etiketu? Byl jsem zvykly, ze to byl takovy dozlatova zbarveny kanystrik a etiketa, a ted jsem se dival, ze to maji v obchodech modre... Ptam se abych nekoupil nejaky fejk, padelek...
Na tohle jsem byl zvykly: www.jsc-hydraulika.cz/dat a/.../dd1ce909855653577356 52d950faf4f3.jpg
Na strankach q8oils.cz vypada dost podobne, ale uz ma treba modry napis 217.198.114.106/q8/.../fo rmula1.jpg
A v obchodech jsem ted videl tohleto www.oleje.cz/imgs/.../167 68_e80f69a38cc637657138d0f c2e8224ca_large.jpg
Je to OK, porad stejny olej? Diky.
PS: znas plzensky obchod Weboil.cz?
Na tohle jsem byl zvykly: www.jsc-hydraulika.cz/dat a/.../dd1ce909855653577356 52d950faf4f3.jpg
Na strankach q8oils.cz vypada dost podobne, ale uz ma treba modry napis 217.198.114.106/q8/.../fo rmula1.jpg
A v obchodech jsem ted videl tohleto www.oleje.cz/imgs/.../167 68_e80f69a38cc637657138d0f c2e8224ca_large.jpg
Je to OK, porad stejny olej? Diky.
PS: znas plzensky obchod Weboil.cz?
23:56:05
12.02.2017
12.02.2017

Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 22:45:12: Tam jsou pak emise mnohdy i horší a černý osazínkovaný vejfuky. 
Jinak, jen mezi řečí, je teď v autotipu SUV od BMW v porovnání s velkou trojkou kombi (318i touring) . Oba 3R 1499 ccm.

Jinak, jen mezi řečí, je teď v autotipu SUV od BMW v porovnání s velkou trojkou kombi (318i touring) . Oba 3R 1499 ccm.

22:45:12
12.02.2017
12.02.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 12.02.17 21:59:27: Já to vím moc dobře, navíc dnešní "moderní" oleje se dávají i pro snížení tření a tím i menší spotřebu/emise. Co to dělá pak za tepla při delší zátěži raději nedomýšlet.
21:59:27
12.02.2017
12.02.2017

MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.02.17 21:44:32: Je to výkřik do tmy. Dle SAE viskozity třídí /hodnotí olej většinou lidé kteří tomu do hloubky problematiky rozumí méně. To číslo udává "chování" oleje jako kapaliny pouze vztaženo k teplotě. Jít se zimním číslem dolů - má a) buď význam k okolní teplotě že zkrátka skoro pořád mrzne a to jakože víc jak -20°C nebo b) je motor konstrukčně složitý,velký, má ihned po startu dojit k rychlýmu promazání nejvzdálenějších míst v hlavě válců,natlakování napínáků a částí rozvodů.. atd předpokla že se hned po startu vyjíždí podává výkon, nebo krátké jízdy ve městě c) u závodního motoru ihned po nastartování jsou vysoké otáčky volnoběhu.. např 2500ot/min.. Potom Ano .. má význam mít místo 10W například 0W. (SAE 50 je v obou případech shodná kinem.viskozita při 100°C)
21:44:32
12.02.2017
12.02.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> JARDA H. 12.02.17 18:12:33: Do jakého motoru a proč nikdy ne 10W50?
Já na něj potáhnu 10. sezónu a nedám na Q8 10W50 Formula 1 dopustit, takže tohle beru bez nějakého kloudného vysvětlení jako výkřik do tmy...
Já na něj potáhnu 10. sezónu a nedám na Q8 10W50 Formula 1 dopustit, takže tohle beru bez nějakého kloudného vysvětlení jako výkřik do tmy...
18:30:18
12.02.2017
12.02.2017

MVM
-> JARDA H. 12.02.17 18:12:33: Do jakýho motoru? 

18:12:33
12.02.2017
12.02.2017

JARDA H.
já jezdím 5W 50 - 10W50 BYCH TAM NIKDY NEDAL.
19:20:57
06.02.2017
06.02.2017

MVM
-> Eidy: Nemám tucha, asi by šel stáhnout pdf technický list- Nicméně dokud budu živej doufám že dobrovolně nic takovýho do svýho aita nebudu muset dát
Mě stačí že závodní auta snesou 0W/40ku.

19:17:27
06.02.2017
06.02.2017

Eidy
-> MVM: Je to teda hodně řídký. Jak je na tom HTHS v porovnání s jinými oleji?
18:51:08
06.02.2017
06.02.2017

Čokin
-> MVM: A o to jde 

17:25:54
06.02.2017
06.02.2017

MVM
-> darklord: To nevim,ale nizkoviskozní kapalina olej i za tepla to bude myslím srovnatelný se studenou naftou.. Přesnost obráběných pracovních ploch v motoru,provozní vůle a vše s tím spojený včetně olejových čerpadel se dostává do extrémů..
Zatížit takto tenký film - aniž by došlo k meznímu mazání .. ty motory nemůžou snad najet ani 200tis km.

08:32:13
06.02.2017
06.02.2017

darklord
-> MVM: to je beztak voda z odpadu od pipigrilu nie? 

17:16:34
05.02.2017
05.02.2017

MVM
Tak sice to není "racing oil" ale napíšu to sem. O viskozitní třídě SAE 0W/20 jsem věděl. Ale že výrobci budou do svých motorů předepisovat SAE 0W/16 API SN.. To už je extrém ..
14:00:37
27.03.2016
27.03.2016

MVM
-> vhml: Tak jak píše Urbi,řešili jsme to s motorářem .. dá se říct že v Cupových závodech kde je olej "volný" si tím člověk může o nějakýho poníka pomoct. Vím o motorech který mají třeba na "čtyřiadvacítky"
; a vytrvalostní závody obecně výkonově větší olejový čerpadla,větší nádrže na olej a přídavný olejový nádrže na dočerpávání za jízdy. Zatímco při modifikaci stejnýho auta na dvanáctikolový sprint se dávají čerpada menší,viskozity olejů se snižují atd. Ještě před lety (dnes nevim) ve WTCC dávali na měřený treninky jiné mot.oleje vyloženě s životností právě tý půlhodiny
Pořád se to ale děje s motory které mají fakt něco čemu se dá říkat čerpadlo(a)

11:29:59
27.03.2016
27.03.2016

Petr Urban
-> vhml: 1-2% z výkonu. (v extrému snad i 3% při použití oleje od horsta fuchse :D) Když jsou menší ztráty, je menší tření a tím opotřebení, prodloužení životnosti.
09:53:28
27.03.2016
27.03.2016

vhml
-> MVM 27.03.16 00:38:50: a kolik to na brzdě vůbec dělá rozdíl?
00:38:50
27.03.2016
27.03.2016

MVM
-> Eidy: Tím "nej" od Castrolu byl míněnej právě onen TWS z doby právě před desti lety. Používala to spousta lidí nejen u nás napříč všema odvětvíma motorsportu.Dělal i olej B353 do starých formulí. Samozřejmě vím že jsou dneska "modernější" oleje,jde to hnát do extrémů,něco je věc značky,reklamy,je to vždycky jen otázka peněz. Vím o týmech z německa kteří jedou 300VMotul a vyhodí to po 400km, jiní léta jedině Mobil1,LM,Ravenol, je mi trochu divný když procházím cizí boxy - Millers nijak extra často nevídám.(Pak jsou tovární týmy kteří jedou ELf oleje atd) Olej ale vždycky určuje úpravce motoru v manuálu.Buď je to něco extra za totální úlet prachy a nebo povolí běžně dostupný olej .. Ono když je revize po cca 5000km.. na těch součástkách moc opotřebení vidět není, Vidět je to na ztrátách na brzdě.
00:20:28
27.03.2016
27.03.2016

Eidy
-> MVM: Co myslíš tím nej? Nevím kdy přesně se to stalo, že se Castrol odklonil od svého prapůvodního rozhodnutí vyrábět opravdu kvalitní oleje. Castrol totiž začal jako výrobce kvalitního oleje na ricinové bázi (caster oil). Pokud vím, už nějaký čas nic takového nevyrábí. Ale to neznamená, že by vyráběl špatný oleje, jen si myslím, že existujou lepší značky. 

21:32:56
26.03.2016
26.03.2016

jate-line
-> MVM: Nebál bych se a klasická metoda do víčka smíchal oba oleje a pokud se nezdrcne, tak dobré. A pod zátkou je určitě záslepka, takže přístup vzduchu nehrozil....
21:29:05
26.03.2016
26.03.2016

MVM
-> TTomas: Tak na olejích.cz se vedou už dost extrémní diskuse - ovšem je tam spousta pravdivých a poučných info. Je mi jasný že OHV škodovka to "snese" spíš mi šlo o to že v r.2005 mohl mít olej jiná aditiva a tím že smíchám starý a llitr novýho - mohlo by to aditiva rozhodit. Nicméně si taky myslím že se tragedie nestane 

21:16:56
26.03.2016
26.03.2016

TTomas
-> MVM: Podle toho odkazu co sem dal Petr bys to do motoru určitě lejt neměl, ale já bych se toho nebál. Jen bych zkrátil interval:)
20:39:29
26.03.2016
26.03.2016

MVM
-> Eidy: Právě si říkám že to tam asi dám.Běžně data neprohlížím,ale tady jsem se ze zvědavosti mrknul a trochu mě to rozesmálo .. Na druhou stranu v tý době to byl nej olej od Castrolu.
20:22:57
26.03.2016
26.03.2016

Eidy
-> MVM: Benzín v tom není, voda ani karbon taky ne, já bych to do motoru klidně nalil.
19:07:26
26.03.2016
26.03.2016

MVM
Našel jsem při úklidu TWS (ten vpravo) ALE s datem výroby 5/2005 v origo zaprášených uzavřených šedých litrovkách. Bude po těch letech ještě v kondici? 

17:11:08
20.03.2016
20.03.2016

Petr Urban
kdyby si někdo chtěl počíst : www.oleje.cz/obsah/koment
are_odborniku
15:59:12
09.01.2016
09.01.2016

castrol
-> MOLSO: ja som klon klonu :) -> Tuner#2: sak ja viem preto som to napisal , urcite nebudu capovat olej co sa najmenej predava -> U-Geen: pravdupovediac kukal som len na obrazky
15:25:31
09.01.2016
09.01.2016

U-Geen
-> castrol: Podvodníci vyráběli plagiáty olejů značek Shell, Mobil, Castrol, Total, BP, Liqui Moly či Elf. Ten následně prodávali za nižší ceny než originál. ...
15:24:16
09.01.2016
09.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> castrol 09.01.16 14:27:44: Tak zrovna castrol má snad nejvíc fejků na světě, tohle je jen jehla v kupce sena... 

15:01:40
09.01.2016
09.01.2016

MOLSO
-> castrol: a ty si pravy castrol alebo falzifikat ? 

14:27:44
09.01.2016
09.01.2016

castrol
-> Tuner#2: castrol tam nevidim tak je to ok :)
14:11:21
09.01.2016
09.01.2016

suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.01.16 12:49:33: Za to sa bojím toho Mobilu 0W/40 čo používam , lebo ku Castrolu mám prístup rovno od importu , ale zase to má horšie parametre , snažím sa to brať od importéra Mobil na SK ale ktovie ...
13:51:34
09.01.2016
09.01.2016

Jarda - zrušená registrace
driv (pred nekolika lety) at jsem koupil jakejkoliv filtr i viku, tak tam zpetnak fungoval, pak jsem si oblibil fram, ale jeden mi zacal tect v pertlu
pak jsem dal meyle a zpetnak nefungoval :( tak od jiste doby pouzivam jen mann a mam jistotu


12:59:46
09.01.2016
09.01.2016

Tomaso435
-> Tuner#2: paramo nikdo pančovat nebude, takže sem v pohodě 

12:49:33
09.01.2016
09.01.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
11:43:50
01.05.2015
01.05.2015

Vena136 - zrušená registrace
-> Karel.: auta co mažou 10atm a ne 2-3atm to protlačí,jak to dáš na starý motor,tak to je buď a nebo.....a ano Vika a Alco je "made in E.U." takže China....a neboj se,nemám to vyzkoušený akorát na mojim jednim autě.A zase proč nedát kvalitní filtr,...to nemají ty s těma mercedesama a jaguarama peníze?
Tohle nemá cenu,dneska se šetří prostě na všem a ten motor pak vidíš po 200 000km na tuten filtr otevřenej?Plocha filtračního papíru a jeho jemnost znáš?A že se to nedává origo dneska do nových aut tyhle E.U. značky.Filtron dělají třeba v Polsku,kde umí taky prd,ale maj podchycenou kvalitu a cena je zase menší než za tohle.Ale je to fuk,každý má něco vyzkoušeno a já nikomu nic necpu,ale nemám důvod zničit si další motor a ano bylo to jenom kůli filtru,motor nebyl teda po GO,ale klika se měřila,dávaly se lágry a odsral to,....každý máme svoje zkušenosti,ale já teda na těhle věcech nešetřim,zvlášť,když to stojí stejně.
-> vhml: no tak máš zajímavý motor a nebo ti to dělá ten výměník?Startuješ rovnou a nebo mažeš?Každopádně se může povíct a řikám vložky proč ne,ale pokud to máš takle i na stovce,tak si měl štestí a nebo je ten olej tak hustý za studena
Za 70kč Alko?Tak já ti jich na Běšiny přivezu třeba 100ks
Ale teda bavíme se o škodováckym,pokud chceš i na spotřebáka,tak bych se musel informovat.Já zůstanu věrný VW filtru za stejnou cenu co si fabrika dává do prvovýroby a nemám důvod už zkoušet.Měl jsem filtr i za 300kč a super,ale i tak se našel jeden zmetek,to je všechno,ale tak zmetek za 70kč tolik nevadí.
Na olej pak dej reference,potřebuju něco do 136-ky a 10W60 Valvoline si už nezaslouží.Tak přejdu na 10W40 a nebo zkusit něco dalšího.Na motoru za 1000kč mě to tak nevadí dělat pokusy

-> vhml: no tak máš zajímavý motor a nebo ti to dělá ten výměník?Startuješ rovnou a nebo mažeš?Každopádně se může povíct a řikám vložky proč ne,ale pokud to máš takle i na stovce,tak si měl štestí a nebo je ten olej tak hustý za studena


Na olej pak dej reference,potřebuju něco do 136-ky a 10W60 Valvoline si už nezaslouží.Tak přejdu na 10W40 a nebo zkusit něco dalšího.Na motoru za 1000kč mě to tak nevadí dělat pokusy

21:44:51
30.04.2015
30.04.2015

Jirik_Tuňák1983
-> kury 30.04.15 21:22:21: A psát správně česky se tu taky nenaučíš, takže vlastně není o co stát.
21:22:21
30.04.2015
30.04.2015

kury
A já leju do feldy Castrol, do škodovky Millers, ségře jsem dal Mogul Extreme Sport, který mi doma zbyl od sponzorů. A v převodovce mám syntetiku 75w-90 Millers a taky mi to řadí a je mi u prdele, že ostatním to žere převodovky. A filtry mám většinou origo, nebo Mann, Champion. Někdy UFI. Nemám důvod zkoušet jiné, když jsem s nima spokojený. A je mi úplně jedno, co tam dávají ostatní. Pokud jim to vyhovuje.
Proč měnit věci, které fungují. A to jsou poslední písmenka, který virtu věnuji. Protože forum beztak už stojí za hovno. Zhádá se to tady u motorových olejů, převodových, vaček. Téma o brzdových destičkách zkončí u topinek s česnekem. Lepší tu stejně vše řešit přes zprávy.

21:02:53
30.04.2015
30.04.2015

Karel.
Koukam sebranka intelektualu a bohu!jak je mozny,ze 5 let je davam v praci a ani jeden problem a to vam tady muzu jmenovat kary do kterych to davame a nejde o feldy.respektive bmw,jaguar,mercedes s atd a to i rocniky 2014.a srovnavat tohle s vikou?.
Hosi uz jsem se zarekl,ale ty vase neskutecny pravdy me uz serou!!vite hovno jen si neco prectete.praxe mluvi a ne nejaky clanky!!jak je mozny,ze ty auta jezdi?ja na to taky jezdim a nezapomente me servat,ze liju castrol to jsem ale vul ze?omlouvam se dam na vas poradte mi prosim!!!
Hosi uz jsem se zarekl,ale ty vase neskutecny pravdy me uz serou!!vite hovno jen si neco prectete.praxe mluvi a ne nejaky clanky!!jak je mozny,ze ty auta jezdi?ja na to taky jezdim a nezapomente me servat,ze liju castrol to jsem ale vul ze?omlouvam se dam na vas poradte mi prosim!!!
20:58:48
30.04.2015
30.04.2015

vhml
To mi teda klucí vysvětlete, co je na něm tak špatnýho...
Napustím-li ho, tak ventil samozřejmě nepustí ani kapku...
E: jsem blbec, a napouštím přetlakovej ventil. Zpětnej je ta membrána gumová.
Napustím-li ho, tak ventil samozřejmě nepustí ani kapku...
E: jsem blbec, a napouštím přetlakovej ventil. Zpětnej je ta membrána gumová.
20:41:17
30.04.2015
30.04.2015

vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.04.15 20:15:44: Stejně tak tě můžu odkázat na mnoho pozitivních recenzí. Nevěřím ani jedné straně. Přece jenom kvalita oleje je výborná věc k diskuzi, ale poněkud neměřitelná.
A plnění norem - ono to není úplně zadarmo si legálně uvést všechny normy automobilek, kterým olej vyhovuje. O tom je taky popsáno mnohé.
A plnění norem - ono to není úplně zadarmo si legálně uvést všechny normy automobilek, kterým olej vyhovuje. O tom je taky popsáno mnohé.
20:15:44
30.04.2015
30.04.2015

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.04.15 16:57:12: Netuším v kterým ZF děláš... Na FB jsem čítával, že Tě viděli v Plzni, tak jsem si to asi blbě spojil.
Co se týče filtru, tak jeho "kvality" tady už jsou uvedené a co se týče oleje, tak třeba ta 10W60 parametrově nevypadá úplně zle (z hlediska viskozity a viskozitního indexu), ale neplní to prakticky žádné výkonostní třídy narozdíl třeba od Tebou zméněné Q8 (která plní velmi přísnou BMW a Porsche normu). To rozhodujou aditiva v kterých je právě ten zásadní rozdíl... Ostatně o "kvalitách" Divinolu se dá najít lecos:
"Jednu 1.4 TS která jezdila na Divinol 5W-40, že prej je to suprv "vychytávka"- jsem viděl otevřenou "navrchu"--vačk a byla po 7Otis omletá tak že jsem nechápal..."
www.alfisti.cz/forum/view topic.php?f=18&t...
Co se týče filtru, tak jeho "kvality" tady už jsou uvedené a co se týče oleje, tak třeba ta 10W60 parametrově nevypadá úplně zle (z hlediska viskozity a viskozitního indexu), ale neplní to prakticky žádné výkonostní třídy narozdíl třeba od Tebou zméněné Q8 (která plní velmi přísnou BMW a Porsche normu). To rozhodujou aditiva v kterých je právě ten zásadní rozdíl... Ostatně o "kvalitách" Divinolu se dá najít lecos:
"Jednu 1.4 TS která jezdila na Divinol 5W-40, že prej je to suprv "vychytávka"- jsem viděl otevřenou "navrchu"--vačk a byla po 7Otis omletá tak že jsem nechápal..."
www.alfisti.cz/forum/view topic.php?f=18&t...
20:14:08
30.04.2015
30.04.2015

vhml
-> Vena136 - zrušená registrace 30.04.15 20:02:33: a přitom už minimálně 6 let používám všechny filtry ve všech autech Alco. Po zimě jsem k tomu přišel a kontrolka zhasla ještě než chytnul...
Pokud je umíš za 70 korun, rád si jich nakoupím krabici, protože stojí kolem 120.
Ale ať jen blbě neplácáme. Mám tu dva vyjetý, stejně tak Hiflo z motorky. Řízněte i vaše filtry a uvidíme co je vevnitř...
Pokud je umíš za 70 korun, rád si jich nakoupím krabici, protože stojí kolem 120.
Ale ať jen blbě neplácáme. Mám tu dva vyjetý, stejně tak Hiflo z motorky. Řízněte i vaše filtry a uvidíme co je vevnitř...