Mpi do Shade

prohledat
362 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 16.01.2009 do 16.09.2024, založil/a sejdir
řadit dle data
19:53:51
24.01.2015
Qwak
-> Matthes, záškodník z TechWebu: si taky pražák?
19:48:17
24.01.2015
castrol
-> francomk: tak jo ked to nieje stavane na plyn1
19:33:16
24.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Qwak: Se divim, ze jsem te jeste nepotkal :-)
19:21:26
24.01.2015
Qwak
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jeli zamnou ale nechali mě bejt,. 3
19:19:05
24.01.2015
MOLSO
-> francomk: ked musi fetovat LPG tak sa mu necuduj 40
19:15:08
24.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Qwak: Qwák terorizuje Prahu :-D A sli po tobe benga?
19:01:38
24.01.2015
francomk
-> castrol: By si sa divil 40
18:56:01
24.01.2015
castrol
-> Robert 106: na bmm sa hadam nema ani co posrat
18:53:57
24.01.2015
Qwak
-> Robert 106: mám bmm .. a jako dobrý skok oproti karbeci neuvěřitelný .. čidlo mám na převodovce z mpi .. ale radši byhc ho viděl na řemenici .. ale i tak dobrý ..
Getaway in Prague
jede to .. spolehlivost.. dobrá ..
18:42:05
24.01.2015
MOLSO
-> stepan: ked vyriesis kam dat hall tak asi aj hej ...



-> stepan: neviem to s istotou povedat, ale zda sa mi ze aj male MPI malo uz kluku bez zapichu
18:33:08
24.01.2015
stepan
Taky se tu zeptám na jednu teoretickou věc, fungovala by ŘJ MPI, kdybych po ni chtěl jenom připravovat směs a předstih bych si řídil programovatelnou jednotkou (ignitech)?
18:26:34
24.01.2015
Robert 106
Paráda díky,



jasně sorry BMM.



Co jízdní vlastnosti ?



Je to dobrý systém ?
18:21:40
24.01.2015
stepan
-> MOLSO: MPI má myslim ten zápich pro ložisko taky, až do změny klikovky na jinou řemenici a šroub.
18:00:10
24.01.2015
MOLSO
-> Robert 106:

- BMM kluka ma este vlozene futro, po vybratí sa dá dať ložisko,

- MPI má plynové lanko,

- BMM majú čidlo teploty pre budík v domčeku termostatu a čidlo pre RJ vo vodnom priestore sacieho potrubia, neskôr kombinované čidlo ako MPI v plastovom domčeku
17:57:41
24.01.2015
HASTRMAN-TATRMAN
BBM motor neexistuje. Mozna jeste tak BBW zena ale BBM motor fakt ne.



:-P
17:44:57
24.01.2015
Robert 106
Čau chlapi,



něco už sem tady pročetl o zástavbě vstřikování do škodovky měl bych pár dotazů

na které pro vás nebude problém odpovědět.



Chtěl bych do rapida postavit motor na denní ježení s co nejmenším počtem úprav při dosažení zlepšení parametrů vozu.



Z toho mi vychází jako nejlepší asi BBM 50KW. ovšem nemám st ímto motorem ani ve felicii praktické zkušenosti. Jak velký rozdíl do pocitu z jízdy, spotřeba a běhu zastudena to je mezi MPI 50KW se kterou sem měl tu čest jezdit, nebo lépe fabka 1.4 MPI 50Kw kterou denně jezdím ? - jde mi o to kterým systémem se mám vůbec zabývat.



Teď ty otázky:

- BBM felda 50kw má pořád zápich v klikovce na ložisko ? někde sem to tady četl, ale

myslel sem, že zanikl společně s fazolem.

- MPI má plynové lanko nebo už elektrika ?

- BBM všiml jsem si, že starší verze mají jednoduché čidlo teploty tedy RJ vůbec

nevyhodnocuje teplotu vody ? u novějšího typu ano ?



Osobně bych šel radši asi nějakým zachovalým BBM z důvodu optické podobnosti s karburátorovou verzí kde si jsem schopen představit při troše snahy že dnešní policista hned na první pohled nepojme podezření.



Za koždou odpověď budu rád ahoj

Robert
23:17:34
17.08.2014
Majki
-> myschaak AZNP K.Hora: už ne... už mám vyřešeno.
21:46:15
17.08.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> Majki: no vidíš,nemusíš řešit jízdní režimy...máš furt EKO3
11:50:48
11.08.2014
Majki
ti co už maji MPi jak máte vyřešene prepakovani plynu? mi při sprostem připojení lanek k sobě otevře plný plyn klapu jen na 53%
10:20:02
17.01.2014
minno
-> spartra: MPi boli ako 40 kW, tak aj 50 kW. A otázky sa píšu s otáznikom.
22:09:10
16.01.2014
spartra
-> minno 16.01.14 09:59:35: když se ptám, tak dotaz? jen to potřebuju potvrdit, měl sem za to, že mpi byli je 50kw
09:59:35
16.01.2014
minno
-> spartra: To je otázka, alebo oznamovacia veta?
21:11:06
15.01.2014
spartra
že se ptám - mpi bylo 781,135M 40 i 781,136M 50 kw verze
08:50:53
12.01.2014
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Luboš Pospěch: co se týká motorového svazku, tak tam jsem použil původní motorovou elektriku. Jen jsem ji rozmotal a převinul tak jak se mi to hodilo. Jednotku jsem mrskl na pravej nosník.



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-47_80.jpg



img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../4769_2012-11 -13_17-51-27_63.jpg
18:08:56
10.01.2014
Luboš Pospěch
elektriku mam kompletní a napadlo mě ty draty nadletovat a zatavit do tři vstev bužirky běžně tohle provadím na kabelech kere jdou přímo do studen a žaden problem s vodou ve spojich
16:41:12
10.01.2014
pavucina
ASi takhle ta elektrika nestaci ani aby jsi ji prisrouboval jak je ten plech u hrdla nadrze ;)(jak je tam mam to relatko), ja ji asi budu davat na tu zadni stenu. Tohle je pracovni verze, do auta na zimu na fotce jeste nekompletni.

galerie.turborit.cz/var/. ../FILE0424.JPG

Jinak potrebujes elektriku motorovou na MPi a pak konektory z elektriky z auta, a z ni si jeste vymotat elektriku k imobilizeru. Tu pak budes muset jeste doplnit relatkem. Doporucuji ty konektory co jdou z motoru do auta nestrihat usetris si pripadne problemy pri demontazi, nb pri vymene svazku motorove elektriky 4

Hodne zdaru, omezovac u skodovky zaskoci spoustu lidi 1

Skoda 136 MPi omezovac
upraveno 1x, naposled 10.01.2014 16:50:08
14:33:32
10.01.2014
Luboš Pospěch
a ma to někdo v shade namontovane mě by totiž celkem zajimalo jak vyřešil elektriku asi taky celou z feldy že jednotku dam asi za zadni sedačky tam ji asi bude líp jak u motoru co myslíte ?
11:17:47
10.01.2014
MOLSO
-> Luboš Pospěch: bude
10:55:43
10.01.2014
Luboš Pospěch
zcci se zeptat bude mi klikovka z bbm felicoe pasovat do motoru mpi z duvodu osazeni 120tkoveho loziska tak aby mi motor padl na prevodovku neche se mi drbat a davat predepavat kliku mpi motor do auta chci komplet s elektrikou felicie mpi vsetne vstrikovani
11:42:58
05.01.2014
Bucin
-> Nwkt: tak to už jsem komplet v klidu a mohu se pustit do upravi :)
E. Jen sehnat ten setrvák.
upraveno 2x, naposled 05.01.2014 11:43:59
00:04:50
05.01.2014
Nwkt
-> Bucin: Ne, 130 má stejnou kliku jak favorit
upraveno 1x, naposled 05.01.2014 00:05:06
00:04:16
05.01.2014
Bucin
-> dragon_cb_cz: Ten se prenda ale nekde jsem cetl ze roztec sroubu do kliky je jiny.
23:43:28
04.01.2014
dragon_cb_cz
-> Bucin: No věnec je naopak to jediné co tě musí trápit.
22:50:45
04.01.2014
Bucin
-> MOLSO: věnec mě netrápí to vim že je plun&play

-> minno: Chci do 130 s litinovou palicí dostat BMM
22:06:09
04.01.2014
minno
-> Bucin: čo je fazol? favorit? Tak ten má kľuku rovnakú ako 130. Čiže aj zotrvačník je zámenný. Záleží kde a k čomu to potrebuješ. Veniec zotrvačníka je tam samozrejme iný.
21:12:35
04.01.2014
MOLSO
-> Bucin: prehodis veniec a hotovo
21:08:11
04.01.2014
Bucin
určitě se to tu už někde řešilo (nebaví mě to dlouho hledat) ale jak moc se musi upravit setrvák z fazola na kliku 130? tam je jiná jenom ta rozteč 4šroubů?
13:48:25
01.01.2014
pavucina
Dej to do Tecka na hadici ;) tak to mam ted a noprmalne to beha. V nedeli jsem to poprvy s MPi nastartoval.
12:56:00
01.01.2014
andrej,andrejovic
okey a ten domcek termostatu prerobeny na MPI cidlo nema niekto napredaj?
19:28:10
29.12.2013
Petr Volfik
-> pavucina: Ajo sorry, máš pravdu. 1
19:18:21
29.12.2013
pavucina
-> Petr Volfik: CO se zmeni kdyz bude 4. valec v zapalu ? Kde bude zrovna remenice a co se zmeni se setrvakem ? Zkus o tom zapremejslet.4
18:08:54
29.12.2013
Petr Volfik
-> pavucina: řemenici na nulu, ale 1. válec v zápalu...
17:45:31
28.12.2013
pavucina
Na remenici si dej rysku na nulu a pak tu mezeru s tim malym zubem das dolu, presne jak to mas na obrazku ;)
17:13:40
28.12.2013
andrej,andrejovic
-> Fifa 25.12.13 17:09:44: takze jako ho otocim ?? ked mam 1 valec v HU? a domcek termostatu upraveny na MPi nevies kto predava?
17:09:44
25.12.2013
Fifa
-> andrej,andrejovic: na Favo motor setrvačník z Felicie namontuješ bez jakýchkoli úprav. Orientace při montáži na obr.
zvětšit Mpi do Shade - obrázek od Fifa vložen 25.12.2013 17:09:44
15:49:30
21.12.2013
andrej,andrejovic
co sa smejes?? len mam v skodovke motor z fava tak ez by som len poprehadzoval tu elektriku a tie vesi porobim a blok mi ostane aj kluka vsetko a este sa chcem opytat ako ten zotrvak otocim ?? nastavim 1 valec do HU a zotrvAK tym naliatkom hore ??
16:28:03
15.12.2013
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> andrej,andrejovic: bude pasovať
16:13:45
15.12.2013
andrej,andrejovic
zdravim bude mi pasovat zotrvacnik z felicie 1,3 MPI na klukovu hriadel z favorita? alebo tam musim nieco zmenit ci mi budu pasovat dieri na srobiky
17:51:18
20.03.2013
Bucin
Taková malá anketa když MPi na obsah 1.3 tak z čeho na spotřebu ? felda fabka nebo i jiná značka vozu ?
11:29:24
22.02.2013
Hrabosh
Mám MPi v Gardovce. Čerpadlo mám z Opelu Calibra (nový 800Kč), upravený domek termostatu, aby se tam vešlo Feliciácké čidlo. Budíky mám oba "originál", resp. vypadají originálně.



V obou mám jendočipy (Atmel). Teploměr spolupracuje s Fel. čidlem a navíc spíná ventilátor na chaldiči. Má i seriovou linku, po které posílá aktuální teplotu, takže se dá použít na ladění problémů s chlazením.



Otáčkoměr - taky Atme AVRko. Je napojenej na ŘJ a má (mimo jiné) dva výstupy na automatické spínání svetel na denní svícení. Jeden je na parkovačky (sepnou se po nastartování), druhej na potkávačky (sepne se pokud otáčky překročí 1500 ot/min a pak už drží sepnutý). Výhoda je to, že když v zimě nastartuju, tak můžu ometat auto s rozsvícenýma parkovačkama a jak do toho sednu a přidám plyn, abych se rozjel, rozsvítí se potkávačky :-)
Extreme Tyres