skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi do Shade
11:36:29
20.01.2009
20.01.2009
Saky
-> sejdir: musis
11:33:10
20.01.2009
20.01.2009
sejdir
No tak to je parada,ja mel nabidku na motor s elektrikou a jednotkou za 3000 ale ten uz je pryc protoze dneska pro nikoho domluva nic neznamena.A pak mam uz jen vsechno kolem 5000 ale za samotnej motor a to je prehnany.Jeste jsem se chtel zeptat,kdyz se dava do skodovky motor z facka musi se pod setrvacnikem vyndat ta plechova podlozka a dat tam lozisko,kvuli mrkvi jako to musis udelat u erka?
19:38:04
18.01.2009
18.01.2009
Havoc
Pokud budeš dávat řídící jednotku z feldy MPI tak z té samé feldy potřebuješ i jednotku imobilizéru a čip imobilizéru z původního klíčku, pak to bude fungovat bez problémů, pokud tohle další neseženeš, tak bez imobilizéru to nepojede a podle mě tě najít člověka co by dokázal z řídící jednotky nějak vyřadit imobilizér úplně (nemám ponětí jestli to vůbec jde) by podle mě náklady na jednotku imo atd.. převýšilo.
Já osobně jsem sehnal úplně kompletní celý osazený motor z feldy 1,3MPI rv. 2000 najeto 130.000km všetně veškeré elektriky, filterboxu, motorové kabeláže, alternátor, i startér z feldy, palivové čerpadlo MPI, řídící jednotku, jednotku imobilizéru, oba čipy z klíčků atd... za tuším 5.000,- Kč. Stejně budeš z toho motoru MPI potřebovat minimálně věnec setrvačníku, je potřeba kvůli snímači otáček a to už se vyplatí koupit celý motor a přehazovat to z něho. Já to sehnal z bourané felicie tak nebylo problém z ní vzít úplně všechno co bylo k přestavbě potřeba, a to jsem si udělal pro ten motor výlet víc než 200km přes celou republiku :-)
Já osobně jsem sehnal úplně kompletní celý osazený motor z feldy 1,3MPI rv. 2000 najeto 130.000km všetně veškeré elektriky, filterboxu, motorové kabeláže, alternátor, i startér z feldy, palivové čerpadlo MPI, řídící jednotku, jednotku imobilizéru, oba čipy z klíčků atd... za tuším 5.000,- Kč. Stejně budeš z toho motoru MPI potřebovat minimálně věnec setrvačníku, je potřeba kvůli snímači otáček a to už se vyplatí koupit celý motor a přehazovat to z něho. Já to sehnal z bourané felicie tak nebylo problém z ní vzít úplně všechno co bylo k přestavbě potřeba, a to jsem si udělal pro ten motor výlet víc než 200km přes celou republiku :-)
17:19:31
18.01.2009
18.01.2009
sejdir
Prece nebudu kupovat celou feldu.Dekuji za ochotu
17:16:25
18.01.2009
18.01.2009
sejdir
Proboha k cemu jednotku imobilizeru?Mozna bybylo lepsi misto toho atd. napsat komplet vsechno co je potreba nebo mam nekomu zaplatit?
15:57:46
18.01.2009
18.01.2009
Havoc
Blok lze upravit, já mám snímač klepání taky dodělávaný do mého stávající bloku ze 136B tak by to určitě šlo dodělat i do bloku na škodověnce.
12:43:11
18.01.2009
18.01.2009
Milan 136
-> sejdir: hlava ani tak ne jako blok se snímačem klepání, potom potřebuješ jednotku imobilizéru, čtecí cívku na spínačku atd...
06:52:09
18.01.2009
18.01.2009
sejdir
Me tak napadlo.Co treba pouzit altik z dieselovy felicie,ta ma vyvod na otackomer na altiku ne?Takze co vsechno je potreba:motor resp.hlava MPi,motorova elektrika,jednotka,cerpad
lo,nadobka na aktivni uhli,pojistkovka a co jeste?
23:45:36
16.01.2009
16.01.2009
Havoc
Jo takhle, ty myslíš odkud táhnout kabel když tam není zapalovací trafo, to mi nedošlo, už chápu.
21:34:33
16.01.2009
16.01.2009
darklord
-> Havoc: no, ale pisal som o tom ze origo otackomer ide pouzit pri BMM ale pri MPI nejde -> tj origo otackomer ide pripojit na zapalovacie trafo BMM, ale MPi ma zapalovaciu listu, kde sa dany kontakt nenachadza. rozdiel medzi BMM a MPi je uplne nieco ine
21:18:37
16.01.2009
16.01.2009
Havoc
Otáčkoměry BMM a MPI by měli mezi sebou bez problémů fungovat. Mám MPI ve favoritu původem BMM a kompletní přístrojovka je BMM bez jediného zásahu a funguje vše. Jediné co by teoreticky z BMM u MPI neběhalo je palivoměr, to mám ale vyřešené tak, že veškerou část plováku v nádrži atd... mám ponechanou BMM a vyměněnou mám jen samotnou patronu palivového čerpadla kvůli většímu tlaku.
20:27:40
16.01.2009
16.01.2009
darklord
-> sejdir: creva z feldackych budikov naskladas do starych a je to. podla mna najjednoduchsie, pripadne co sa teploty tyka tak si mozes urobit jedno cidlo pre ECU a druhe pre budik, aj to sa da. akurat neviem ako je to s otackomerom, na BMM ide pripojit aj origo otackomer, ale myslim ze u MPi to nepojde, tam jedne vymenit za feldacky
14:31:01
16.01.2009
16.01.2009
Saky
nepotrebujes budiky z feldy..
jde o to ze pokud pouzil komplet kabelaz bylo to pro nej urcite jednodussi a za druhe vsechny cidla davaji nejake hodnoty a treba teplotni cidlo je jine u feldy a jine u skodovky takze pokud pouzijes jen budik skodovackej bude to ukazovat nesmysly.. vse se da smozrejme dovymyslet i jinak ale pouzitim budiku z feldy je to jednodussi..
jde o to ze pokud pouzil komplet kabelaz bylo to pro nej urcite jednodussi a za druhe vsechny cidla davaji nejake hodnoty a treba teplotni cidlo je jine u feldy a jine u skodovky takze pokud pouzijes jen budik skodovackej bude to ukazovat nesmysly.. vse se da smozrejme dovymyslet i jinak ale pouzitim budiku z feldy je to jednodussi..
13:31:30
16.01.2009
16.01.2009
sejdir
Jo jenze semi nezobrazi ty fotky co tam jsou,chtel bych to alespon videt a nechapu proc se musi pouzit budiky z feldy.Vzdyt jednotka vyhodnocuje signaly z motoru a ne z budiku.To jsou ty detaily ktery bych potreboval vysvetlit protoze urcite nechci prznit interier budikama z feldy,chci ho nechat co nejvic origo.
13:25:04
16.01.2009
16.01.2009
darklord
skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=389
myslim ze vsetko podstatne mas napisane tam, ostatne veci vymyslis
myslim ze vsetko podstatne mas napisane tam, ostatne veci vymyslis
13:20:46
16.01.2009
16.01.2009
sejdir
Ahoj.Mate nekdo alespon male zkusenosti se zasavbou MPi do Shade?Nasel jsem jeden clanek na TechWebu tak jsem tusim ze Vendovi napsal mejla ale nejak se neozyva.