skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VeterÁnskÉ Doklady
-> Pavel P..: To je teď nějaká novinka, že u aut na bílejch značkách s platnou testací se neměří emise?
-> Jarda: bohužel neni... taky jsem si myslel že stačí razítko o přetestaci, ale bohužel nestačí.
-> Pavel P.. 14.06.21 10:42:05: neni to jen debilni vyklad urednika?
-> Tomaso435: jasně že platim nízkou cenu...
-> Pavel P.. 14.06.21 12:13:39: no pokud platíš plnou dardu tak jo, ale předpokládám že platíš tak 300kč při 100mil/100mil. tedy využíváš jedný z výhod té klubovky. zpětně to asi nikdo neřeší, a stejně tak při zakládání ani nikdo nechce dokazovat že ta klubovka proběhla, ale pokud budeš chtět peníze, tak je to pak uplně něco jinýho.
-> Pavel P.. 14.06.21 11:47:29: Nn prave kvuli pojistovne abych to mel v tp.
-> Tomaso435: u pojišťovny je to asi jasný... tam se vychází z tržní ceny podobnýho auta, jestli má testaci nebo ne je asi putna.
-> Pavel P.. 14.06.21 10:42:05: a nedej bože kdybys chtěl nějaké plnění od pojištovny na autě kde testaci nemáš v tp a platils zvýhodněnou cenu.. pač jedinej dukaz o platné testaci je zápis v tp. nějaká žlutá karta nikoho více méně nezajimá, to je věcí onoho klubu.
-> Vojťas: pokud si to měl k odpuštění eko výpalnýho tak kartu nemáš.... ta je ke klubový testaci.
-> Pavel P..: ted sem to delal ale zadnou karticku sem zase nedostal :-D nebo to bych musel byt clenem klubu?
Tak jsem dneska byl na registru historických vozidel s žádostí o zapsání vet. testace do TP kvůli neměření emisí.... takže pro zápis musí být klubová testace platná - což jsou 2 roky. Takže kdo má testaci starší a jen nový razítko na té žluté kartičce tak má smůlu a musí si nechat udělat testaci novou..... a samozřejmě jí znovu zaplatit.
fakt k posrání tahle zkurvená byrokracie....![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
fakt k posrání tahle zkurvená byrokracie....
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Vojťas 17.05.21 20:00:23: litomyšl to je banda XXXX..... tam se uznává to co je před rokem 40. prostě ubohost.
-> Tomaso435 17.05.21 19:51:50: a ja se mu v litomysli omlouval za rocnik 81
... kdyz vim co tam maj za auta
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: tak jistě ![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
-> Tomaso435: na facko jo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: jo aha ... ja šel na kraj - pro nás pardubice, tam mi sebral tu žádost napsal to do TP vč platnosti. a tím neděláš emise a celkově se na to koukaj pak jako že nojo to je dobrý ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tomaso435 17.05.21 19:21:29: dělal sem to kvuli odpusteni ekodane, a to tam mam zapsany,nic vic.
-> Vojťas 17.05.21 19:15:34: jo ty to nemáš v TP ? ...
Budu obnovovat testaci na historickou původnost, od poslední před pěti lety se některé věci změnili a mezitim jsem to neřešil, což sem se ted dočetl že by mohlo byt neplatne pojisteni... ale otazka na vas. Je tu varianta zapsat si to do TP, pak jsou tam jisty ulevy na emisich atd. Ma to i nejaky nevyhody? Napriklad Zakaz každodenního pouzivani ktery zmiňují? A co kdyz tam budu mit treba jiny kola nez ty na fotkach? Může to byt problem? Nebo se pri nejaky skodni udalosti posuzuje vliv jako normalne? V TP hliniky nemam ale občas je tam nasadim, jinak tam mam 90% casu plechy.Na Zelenou užovku.
1. Testování silničních vozidel - testování na historickou původnost, klubové testování
Odborné zdokumentování vozidla
Podklad k Žádosti o uznání testování silničního vozidla pro odpuštění ekodaně při přepisu vozidla
Podklad k zápisu testování silničního vozidla do Registru silničních vozidel a do Technického průkazu vozidla pro úlevy při Měření emisí a Státní technické kontrole vozidla
Lze použít k jednání s pojišťovnou při sjednávání 1/12 výše povinného ručení
Výjimka ze zákazu vjezdu vozidel do vyznačených nízkoemisních zón v ČR
Při případné škodní události je na vozidlo pohlíženo jako na vozidlo historické, které je součástí našeho technického a kulturního dědictví
1. Testování silničních vozidel - testování na historickou původnost, klubové testování
Odborné zdokumentování vozidla
Podklad k Žádosti o uznání testování silničního vozidla pro odpuštění ekodaně při přepisu vozidla
Podklad k zápisu testování silničního vozidla do Registru silničních vozidel a do Technického průkazu vozidla pro úlevy při Měření emisí a Státní technické kontrole vozidla
Lze použít k jednání s pojišťovnou při sjednávání 1/12 výše povinného ručení
Výjimka ze zákazu vjezdu vozidel do vyznačených nízkoemisních zón v ČR
Při případné škodní události je na vozidlo pohlíženo jako na vozidlo historické, které je součástí našeho technického a kulturního dědictví
-> StepaNoFUN: Já taky řešil traktor, majitel údajně osoba A proběhlo dědictví na osobu B kde se traktor nepřepal, následně dědictví na mámu pro kterou jsem to řešil. Dopadlo to tak ze se prodal bez TP.
-> Mr._Nosferatu: Pod tohle se schová cokoli. Neochota i strach z toho, že to náhodou bude jak jsem psal. To druhý je hromada papírování. Už kdysi dávno jsem přes známýho takhle řešil traktor. Rovnou mi bylo řečeno - já se Ti podívám, ale jestli to bude levá, tak z toho budeme mít průser oba. Jsi si jistej, že to je čistý?
-> StepaNoFUN: Když jsem to řešil já, hned mě poslali někam s odkazem na GDPR.
-> Mr._Nosferatu: Tak oni by Ti neměli říct majitele. To v podstatě nesměj. I když ze známosti jde všechno. Ale prověřej Ti jestli je auto registrovaný a jak bylo vyřazený. Jde přihlásit/ nejde přihlásit není nic proti GDPR. Nicméně pokud vyskočí, že to je čórka, okamžitě by měli hlásit PČR že se na tohle VIN někdo ptal. A jelikož to je případná práce navíc, tak to dělat prostě nechtěj.
-> StepaNoFUN: Nezakazuje to přímo i ochrana osobních údajů?
-> Jarda: A ty to dělat nechtěj. Protože kdyby to byla náhodou čórka, tak je záznam v databázi, že se hrabali v tom konkrétním kradeným VIN a měli by okamžitě hlásit, kdo se na to přišel zeptat..
-> stepan 26.11.20 21:52:35: mohu se Ti na to zeptat... je to jen o ochote urednika![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Dá se nějak předem podle VIN zjistit, jestli půjde na auto udělat veteránský doklady? Neznám historii toho auta a jak bylo vyřazený z registru.
-> jans: Jinak prodloužení testace je nově po dvou letech![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda: Diky, Jardo, za odpoved. To je fakt, muzu to zkusit a uvidim co na to urednik :-)
Jinak mi vcera urednik volal, ze ve stavu nouze se nevydavaji Vcka. To jako fakt?
-> jans 05.11.20 02:54:49: asi jo, kdyz napr. Vcka jsou vazany na majitele a po prodeji vozu si novy majitel musi udelat testaci znovu
Ale nevylucuje to neznalost urednika, ze nekde Ti to muze projit na tu starou bez eko. Na odpusteni eka musi byt specialni testace, ale casto brali klubovou... Nekteri urednici se v tom moc neorientuji, tak to muzes zkusit, treba i na vice uradech. Hlavne tam nerikej, co Ti rikal minuly majitel. Proste tady mam testaci a nebudu platit eko a urednik to bud bude akceptovat nebo Te vyhodi :)
Ale nevylucuje to neznalost urednika, ze nekde Ti to muze projit na tu starou bez eko. Na odpusteni eka musi byt specialni testace, ale casto brali klubovou... Nekteri urednici se v tom moc neorientuji, tak to muzes zkusit, treba i na vice uradech. Hlavne tam nerikej, co Ti rikal minuly majitel. Proste tady mam testaci a nebudu platit eko a urednik to bud bude akceptovat nebo Te vyhodi :)
Ozivim tema veteranu. Mam moznost koupit vuz, ktery ma klubovou veter. testaci (je na norm. bilych znackach). Jak je to s prevodem, abych se vyhnul eko dani? Prodavajici tvrdi, ze se testace musi udelat znovu. Je to pravda?
Chapal bych, ze se musi obnovovat po roce, ale aby byla vazana na jmeno majitele, to jsem nikde nenasel (mozna hledam spatne).
Diky.
Chapal bych, ze se musi obnovovat po roce, ale aby byla vazana na jmeno majitele, to jsem nikde nenasel (mozna hledam spatne).
Diky.
Sz ;-)
Má nškdo osobní zkušenost jak je to aktuálně s klubovou testací ?
Kde v podstatě začít ?
Platí se EKO u testovaného vozidla ?
Nejsem z toho moc moudrej
www.fkhv.cz/komise/kltk
Kde v podstatě začít ?
Platí se EKO u testovaného vozidla ?
Nejsem z toho moc moudrej
www.fkhv.cz/komise/kltk
-> aspetras: nikdo nic nema? :-(
-> Jarda: to si je měl nechat pro mě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 01.06.17 17:29:54: ja je nechaval za daco
a to byly jeste bez eka
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: Tak jako může se nechat na díly, ale přišlo mi ho líto. Není špatnej. Tak kdyby ste někdo o něčem věděli..
-> aspetras: Kuwa dneska už se sháněj doklady... Byly doby, kdy se toho člověk nemohl zbavit...
-> Luky: No ono to neni ani tak uplne pro me doopravdy :-) takze sehnat cely doklady z jinyho auta. A nevite nahodou nekdo o nejakejch na Rapida?
-> Eidy: Helééééééé
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: No co, představíš se jako Novák a povíš, že soused koupil auto bez papírů po ekolikvidaci a neumí telefonovat, tak že se ptáš za něj. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: já si taky myslím. Na registru vozidel bych se radši neptal, nebo alespoň né pod svým jménem ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> aspetras: Podle mě jedině navaření plechu s výrobním číslem z jinýho auta. To není jen vyřazený z evidence, to auto mělo být zlikvidovaný. Podle mě teda. Ale nejlepší bude, když si zavoláš na DI a zeptáš se přímo.
Ještě takovej dotaz. Jde nějakou cestou vrátit zpět na silnici auto co "bylo ekologicky zlikvidovaný" ?
-> Eidy: Tak ono i kdyby to táta ubrzdil, tak by ho do toho prvního stejně posunul ten poslední... takže z povinka, dík za vysvětlení :-)
-> Antony: No úplně čistou formou vícemně ne (leda odhlásit jakože zlikvidovaný, a pak to poněkud trnitou cestou testovat), nadruhou stranu pokud je auto v normálním registru tak není důvod ho mermomocí cpát do historickýho.
-> rsvancara: No, ono to bylo tak, že první auto zabrzdilo/zastavilo. Táta to s Feldou nedobrzdil. A to další auto taky ne. Takže jaký podíl měl přesně táta a jaký to další auto posoudit nedokážu. Nicméně havarijko nemá, takže to šlo z povinného toho vzadu. Felda byla bouchlá na obou koncích.
-> Eidy: Moment... "naboural" by bylo plněno z havarijního pojištění nabouraného vozu nebo z pojistky na blbost řidiče, pokud by to nebylo jeho auto. Tam bych se pořádnému plnění nedivil.
Zatímco "byl nabourán" by bylo z povinnýho viníka nehody. Tam to nebylo nic moc, ale teď už pojišťovny ústavní soud taky nějak chytl pod krkem a existuje snad i nějaký nález na plnění v částkách odpovídajícím novým dílům (nebo teda totálku).
Zatímco "byl nabourán" by bylo z povinnýho viníka nehody. Tam to nebylo nic moc, ale teď už pojišťovny ústavní soud taky nějak chytl pod krkem a existuje snad i nějaký nález na plnění v částkách odpovídajícím novým dílům (nebo teda totálku).
-> Luky 14.01.17 14:34:33: Třeba táta jak před 3 lety naboural starou Feldu, tak pojišťovna (Allianz) poskytla celkem slušné plnění ve výši, kdy to opravdu postačilo na nákup plechařiny, chromů, COčka a lakování. A to má normální bílé značky a nikdy nedělal ani testaci.