![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lidl a jiné akční nabídky
prohledat
3476 příspěvků (zobrazeno 2151 až 2200) od 06.12.2013 do 01.02.2025, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony: to mi nemusis rikat, to preci vim ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Antony:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Antony: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Majki 18.01.16 19:47:53: to mi připomíná Krok za krokem, když Carol poslala Franka pro těhotenskej test. Tak aby se necítil blbě, tak si k němu vzal velkej hasák ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: v Mějte taky nebyly. .
-> Vojťas 18.01.16 16:31:43: Taky jsem pro ně dneska jel a nebyly
Tak jsem vzal aspoň pájecí stanici ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Sejki: stromecky jsem kupoval kdyz byly minule a v 7 rano v celym kosi mezi dalsima vecma slovy dvoje pro me a pro kolegu a hotovo
-> Eidy: bohužel jsem musel do práce a nenašel se dobrovolník kterej by se šel objetovat mezi duchodce ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: Po obědě je pozdě. Já chodím vždycky ráno a u nás v Kladně jich byla halda. Koupil jsem si obě sady se stromečkama.
-> Sejki: smradlavy stromečky no, vole ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: uz se mi nacetl odkaz
tak tyhle "stromecky" jsem fakt nevidel...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas: jako stromecky do auta? Na ne jsem koukal minulej tejden. Bylo jich tam hafo a nikdo to nechtel.
Tak tohle uz je divny, stromecky zase nemaji
Mam info ze trech mist, pravda az po obede, ze nejsou.
Videl jste to tam nekdo ?
Bohuzel se nikdo nezeptal jestli to vubec bylo na krame.
www.lidl.cz/cs/nabidka.ht m?action=sho...![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Mam info ze trech mist, pravda az po obede, ze nejsou.
Videl jste to tam nekdo ?
Bohuzel se nikdo nezeptal jestli to vubec bylo na krame.
www.lidl.cz/cs/nabidka.ht m?action=sho...
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
Ja se chci dneska pokusit ziskat tu sadu stupnovitejch vrtaku, stromecku. Na obcas nejakou dirku to bude stacit. Kupovat jeden za osm stovek se mi nechce, nebo trojku od Makity :-D i kdyz to je pak jina prace s tim.
K el. nářadí parkside začínám mít trochu odpor, po tom co začíná jedno po druhém chcípat. Chcípla jejich aku, která nebyla nějak extra v zátahu, reklamace, nový kus a ten byl chcíplý hned po vybalení (baterka), pak chcípla excentrická bruska, udělal jsem pár trámů a konec, a to sem ji měl na odsávání, teď je na reklamačce. Chcípl i ten vysavač, vydrolil se uhlík a přepálilo vinutí, opraveno a teď zase šlape. Chcípla ponorná pila či jak ji nazvat, převodovka se zanesla prachem :/ a zrovna včera mě chcípla úhlovka a ta všehovšudy nabrousila 15-20min. Asi zdechnul vypínač, protože jsem dobrousil, odložil a už nezapnul.
Mám taky 10,8V lídlu. Vydrží cca 30minut nepřetržitýho provozu v zátěži ( čístění bloku ). Pro moje domácí podmínky a dílnu to bohatě stačí. Hlavně je maličká a používám jí především na šroubování. Tahat někde pod autem 18V s baterkou pod rukojetí by byl nesmysl.
-> Gemini: Mám nějakou předchozí evoluci této akučky a za tu cenu to je rozumné náčiní - sice ve srovnání s profi Bosch (modrou) to není nic moc, ale funguje to
Jinak se k tomu dá objednat i náhradní akumulátor, jehož absence byla pro mne největší handicap lidlovských akuček. Další nevýhodou oporoti profi Bosch je delší nabíjení - cca hodinu. Modrá Boschka to zvládá za 15 minut. Prostě ten Parkside není pro profíky, kteří potřebují v kuse dělat, ale spíš pro důchodce, kteří musí po přišroubování tří prken půlhodinu odpočívat![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak se k tomu dá objednat i náhradní akumulátor, jehož absence byla pro mne největší handicap lidlovských akuček. Další nevýhodou oporoti profi Bosch je delší nabíjení - cca hodinu. Modrá Boschka to zvládá za 15 minut. Prostě ten Parkside není pro profíky, kteří potřebují v kuse dělat, ale spíš pro důchodce, kteří musí po přišroubování tří prken půlhodinu odpočívat
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Gemini: zvláštní je,že na vrtačce je 12 V a u cenovky 10,8V :) Já měl tu předešlou 10,8V..jako sílu to mělo,vážilo to jen 1,1kg...jakmile jsem jí zatáhl do silnějšího pracovního procesu baterka byla brzo vybitá a když je chladněji tak jde do kytek hned.Nevím jak tento novější model.
Caute, ma niekto pozitivnu skusenost s tymto ? Pocuvam dobre ohlasy od ludi, aj v renomovanych testoch sa umiestnuju podobne produkty celkom dobre......uroven ako zeleny bosch, alebo lepsia. (pocul som od importera elektro naradia, ze to robi jedna fabrika)
vacsinu naradia mam Makitu, ale naozaj nepotrebujem vyhodit 150€ za srobovacku
vacsinu naradia mam Makitu, ale naozaj nepotrebujem vyhodit 150€ za srobovacku
-> MajoLR 12.01.16 17:25:51: Hlavně by auto mělo po montáži i rychleji jezdit. Alespoň to píšou na krabičce. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: pro tebe? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Mr._Nosferatu: ja som kupil do fabie tie +50%
ale zatial nejak s výmenou neponáhlam
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MajoLR: měl jsi koupit i ty +50% pro porovnání, který jsou lepší.
Dnes som kúpil v Lídli za 5,99e uvidíme zajtra ako to svieti a ešte pak dokúpim...
![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
Dnes mi přišla do e-mailu nabídka na nějaké vajíčko ovládané mobilem.
www.eslev.cz/team.php?id= 2968
Máte to někdo? Odkaz jsem sice preventivně neotevíral, ale našel jsem si to na jiných stránkách. Máte s tím někdo dobré zkušenosti? Velikonoce jsou tady za chvíli, tak abych byl připraven.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
www.eslev.cz/team.php?id= 2968
Máte to někdo? Odkaz jsem sice preventivně neotevíral, ale našel jsem si to na jiných stránkách. Máte s tím někdo dobré zkušenosti? Velikonoce jsou tady za chvíli, tak abych byl připraven.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
od pondělí 11.1. bude mít lidl opět nabíječky
Tak netřeba, nakonec se podařilo najít ještě jednu v Těšíně ;)
-> King: vím hloupý pokus, asi sem si měl dát budíka na pátou a nebo spát před vchodem :D v prdeli je že ona snad nejde koupit ani nikde jinde :( německý lidl má jen jiné typy, tak sem šel podle značky a vůbec, tak podle výrobce a ten má zas v prdeli web...ale ten typ co byl teď v letáku snad nikde není :(
-> aDAm: Ty jsi chtel naivne konkurovat doochodcum, co tam pred prodejnama stepovali uz za tmy? ;-)
-> djmaso: tak tam sem samo volal, jediné co mi nabídla je že si můžu vybrat dvě prodejny kde pošlou požadavek a pokud tam bude tak ji bloknou. Zboží bylo samo limitováno jen pro danou akci a doplňovat nebudou. Akorát mám tedy pocit že ta vanovka snad nikde nebyla :/
-> aDAm: zavolej si na info linku a toto jim řekni a oni ti řeknou: máme , dodáme vám jí na nejbližší prodejnu a nebo bohužel už je vyprodáno -jinak porušují zákon
Kdyby jel čistě náhodou někdo kolem lídlu a měl čas se tam kouknout, potřeboval bych vanovou baterii co mají odedneška v letáku. Objel sem asi 7 lidlů tady v brně a ani v jednom nebyla :/
-> Milan 136: kliešte mam len spojky dokupit :)
-> Milan 136 14.12.15 19:08:01: njn , ale zaberá to menej miesta a spoj bude ešte lepší ...
-> suri: Jo, to je taky fajn. Jenže ta šedá smršťovačka je o dost dražší, než ta spojka od normfestu, takže používáme to.
-> Milan 136 14.12.15 17:51:50: eshop.wurth.sk/Stykova-sp
ojka-s-lemovacou-pripojkou
-SPOJKA-STYKOVA-KRIMPSPOJE
NIE-VZN/.../EUR?VisibleSea
... toto a zmršťovačka šedá s lepidlom je lepšia a menšia
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : -> Tuner#2: spojky používáme dvoje. Na garanční opravy origo, jinak levnější myslím od Normfestu. Ale je to na stejném principu. Zalisovat a prohřát. Ty volné části se smrští a hlavně z toho vyleze lepidlo, které to utěsní a když se to udělá pořádně, tak se tam voda nedostane.
Ty spojky jsou různých barev dle průřezů vodičů. Používáme čiré, červené nebo spíš růžové, modré a žluté.
www.gme.cz/vodotesna-kabe lova-spojka-nichifu-sb-181 6-p834-225
Kleště na to jsou origo VAG ze servisního kufru, ale stejnou funkci splní kolegovo od Würthu, nebo od Knipexu, které vypadají totožně
www.cbn.cz/knipex-975236- lisovaci-kleste-preciforce -na-izol-kabelova-oka-a-ko nektory/d-74798
Ty spojky jsou různých barev dle průřezů vodičů. Používáme čiré, červené nebo spíš růžové, modré a žluté.
www.gme.cz/vodotesna-kabe lova-spojka-nichifu-sb-181 6-p834-225
Kleště na to jsou origo VAG ze servisního kufru, ale stejnou funkci splní kolegovo od Würthu, nebo od Knipexu, které vypadají totožně
www.cbn.cz/knipex-975236- lisovaci-kleste-preciforce -na-izol-kabelova-oka-a-ko nektory/d-74798
-> Milan 136 13.12.15 23:13:31: Stejný dotaz jako dna, včetně kleští.
-> Milan 136: Můžeš mi prosím poslat odkaz, jaké používáš ty lisovací vodotěsné spojky?
-> Tuner#2: Čuňačinku s kostřícíma kablíkama přímo na pláštích žárovek používal ex-kolega na svých kilech léta bez jedinýho problému i při použití Eumetolu - fakt je, že jako specialista na slaboproud uměl letovat s opičí zručností..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tuner#2: musíš taky vzít v potaz, že jsi za těch 10 let najel míň, než najedou některý služebáky za půl roku.
A nejezdíš s tím v soli a v dešti výjimečně.
Když máš pak takovej spoj ve smršťovačce v nárazníku, je to oprava s výdrží v řádu týdnů. Nejhorší jsou pak ty černý dráty daleko od místa činu.
Jinak proti pájení-když to není nějaká hrozná prasárna v místech, co nejsou vystaveny povětrnostním vlivům nic nemám.
Ale od doby, co jsem zvyklej používat lisovací vodotěsný spojky už to jinak nedělám
A nejezdíš s tím v soli a v dešti výjimečně.
Když máš pak takovej spoj ve smršťovačce v nárazníku, je to oprava s výdrží v řádu týdnů. Nejhorší jsou pak ty černý dráty daleko od místa činu.
Jinak proti pájení-když to není nějaká hrozná prasárna v místech, co nejsou vystaveny povětrnostním vlivům nic nemám.
Ale od doby, co jsem zvyklej používat lisovací vodotěsný spojky už to jinak nedělám
-> King 13.12.15 23:00:37: Asi tak, navíc od doby co jsem zahodil kalafunu a používám tuhle pastu: vikiwat.com/userfiles/...
/product_large_50341.jpg by uměl pájet i můj tříletý prcek
Letované spoje mám ve Žlutce víc jak 10 let, podvozek zrovna komfotní nemám a zatím se nic neuklepalo a to jsem řadu spojů při loňské přestavbě upravoval (nestačila délka kabelu, tak jsem spoj udělal dříve a použil delší kabel) apod. Základ je jak dobré letování, tak správné zapáskování jak už tu zaznělo.
Jen taková perlička. Mám v zadních světlech dvouvlákna a když jsme různě bastlili patice, tak mě vadilo, že vibracema to vždy po čase ztratilo kontakt. Takže jsem vzal kousky kablíku a napájel trafem přímo na žárovku. Na konci mám konektory, takže napíchnu, zatáhnu páskou a fertig. Od té doby mám x let klid.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jen taková perlička. Mám v zadních světlech dvouvlákna a když jsme různě bastlili patice, tak mě vadilo, že vibracema to vždy po čase ztratilo kontakt. Takže jsem vzal kousky kablíku a napájel trafem přímo na žárovku. Na konci mám konektory, takže napíchnu, zatáhnu páskou a fertig. Od té doby mám x let klid.
-> Stepan FUN: Jenom by me zajimal ten mechanismu, na zaklade kteryho staci pobliz FETu jenom cvaknout trafopajkou a tim ho poslat do kremikovyho nebe ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je sice pravda, ale plati to pro FET s malou kapacitou hradla a bez ochran. Bezne pouzivany vykonovy FETy maji kapacity hradel v radu nF a tam uz je potreba docela slusnej naboj na nabiti na napeti, ktery by G-S prorazilo. Za poslednich 25 let mi prosla rukama spousta soucastek rizenejch polem, vsechny jsem pajel osklivou zlou trafopajkou s nejtupejsi triakovou regulaci a nikdy zadnej problem. Muj ex-sef ze me bejval zoufalej, protoze kombinace trafopajecky, oloveny pajky a kalafuny je ve firme s ISO neco jako pouziti vyrazu "cernoch" na CNN :-)
Problem pajeni v aute (potazmo jakyhokoliv pajeni) je v tom, ze pajet se musi umet...
Problem pajeni v aute (potazmo jakyhokoliv pajeni) je v tom, ze pajet se musi umet...
Většinou se v autech snažím vše lisovat (jak již bylo řečeno letování v dopravních prostředcích nám tvrdili že je zakázaný už na škole před víc jak 15ti lety)... Vybavení pro lisovaný spoje mám docela slušný včetně "bižuterie" v podobě spojek, oček a dutinek, tak to docela jde.
Případně mám vyzkoušeno, že "motákův spoj" zataženej do smršťovačky (s lepidlem - obyčejný už skoro nepoužívám) vydrží o dost víc, než letovanej spoj, (navíc není problém s oxidací a správným pocínováním drátu) takže kde je prostor, tak často jenom zamotat, zatáhnout do smršťovačky a funguje to pár let. :-)
Nicméně není to tak dlouho, co jsem napojoval kolegovi na autě svazek v 5tejch dveřích a tam jsem prostě letovat musel (když jsem nechtěl rozebrat půl auta - nechtěl), protože nic jinýho by se do tý průchodky nevešlo. Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží...
Ad odpálení elektorniky - na 100% to byla trafopájka. Nemusí ani prasknout očko, stačí ji zapnout/vypnout v blízkosti toho mosfetu a je vymalováno... Vše letuju buď plynem, nebo mikropájkou. Trafo až na kabely 4mm2+ a to ještě dost nerad...
Případně mám vyzkoušeno, že "motákův spoj" zataženej do smršťovačky (s lepidlem - obyčejný už skoro nepoužívám) vydrží o dost víc, než letovanej spoj, (navíc není problém s oxidací a správným pocínováním drátu) takže kde je prostor, tak často jenom zamotat, zatáhnout do smršťovačky a funguje to pár let. :-)
Nicméně není to tak dlouho, co jsem napojoval kolegovi na autě svazek v 5tejch dveřích a tam jsem prostě letovat musel (když jsem nechtěl rozebrat půl auta - nechtěl), protože nic jinýho by se do tý průchodky nevešlo. Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží...
Ad odpálení elektorniky - na 100% to byla trafopájka. Nemusí ani prasknout očko, stačí ji zapnout/vypnout v blízkosti toho mosfetu a je vymalováno... Vše letuju buď plynem, nebo mikropájkou. Trafo až na kabely 4mm2+ a to ještě dost nerad...
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: Tak fetovy soucastky z principu nejsou vybojum odolny...
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: tipnul bych trafopájku a přepálenej drát hodil výboj ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Milan 136: Zprasit se dá všechno.. ono jak tu už níže padlo, problém u novější produkce není letování vs. lisování, bude spíš v kvalitě provedení a v těch několika nitích neurčité barvy a původu, který se dneska skrývají pod izolací tam, kde byly dřív k vidění lanka z mědi..![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jozka 13.12.15 13:18:36: bohuzel i to jsem videl. Nezalisovany, jen prolity cinem. Ke mne se to dostalo az ve fazi nefunkcnosti![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj 13.12.15 13:23:16: Že by? Já ti už ani nevím - mám dost dlouho všechno povyměňovaný (většinou v rámci montáže odpojovače baterie) za nový měděný lana s "průmyslově" lisovanejma koncovkama.
A za chvíli budu muset vyrazit přeletovat kablík v předním blinkru, původní lisovanej spoj ve čtvrtek zemřel..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
A za chvíli budu muset vyrazit přeletovat kablík v předním blinkru, původní lisovanej spoj ve čtvrtek zemřel..
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)