skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lidl a jiné akční nabídky
prohledat
3311 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 06.12.2013 do 02.10.2024, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
08:34:18
18.01.2016
18.01.2016
vhml
Mám taky 10,8V lídlu. Vydrží cca 30minut nepřetržitýho provozu v zátěži ( čístění bloku ). Pro moje domácí podmínky a dílnu to bohatě stačí. Hlavně je maličká a používám jí především na šroubování. Tahat někde pod autem 18V s baterkou pod rukojetí by byl nesmysl.
08:29:00
18.01.2016
18.01.2016
Bukaj
-> Gemini: Mám nějakou předchozí evoluci této akučky a za tu cenu to je rozumné náčiní - sice ve srovnání s profi Bosch (modrou) to není nic moc, ale funguje to
Jinak se k tomu dá objednat i náhradní akumulátor, jehož absence byla pro mne největší handicap lidlovských akuček. Další nevýhodou oporoti profi Bosch je delší nabíjení - cca hodinu. Modrá Boschka to zvládá za 15 minut. Prostě ten Parkside není pro profíky, kteří potřebují v kuse dělat, ale spíš pro důchodce, kteří musí po přišroubování tří prken půlhodinu odpočívat
Jinak se k tomu dá objednat i náhradní akumulátor, jehož absence byla pro mne největší handicap lidlovských akuček. Další nevýhodou oporoti profi Bosch je delší nabíjení - cca hodinu. Modrá Boschka to zvládá za 15 minut. Prostě ten Parkside není pro profíky, kteří potřebují v kuse dělat, ale spíš pro důchodce, kteří musí po přišroubování tří prken půlhodinu odpočívat
08:25:22
18.01.2016
18.01.2016
venni
-> Gemini: zvláštní je,že na vrtačce je 12 V a u cenovky 10,8V :) Já měl tu předešlou 10,8V..jako sílu to mělo,vážilo to jen 1,1kg...jakmile jsem jí zatáhl do silnějšího pracovního procesu baterka byla brzo vybitá a když je chladněji tak jde do kytek hned.Nevím jak tento novější model.
08:20:45
18.01.2016
18.01.2016
Gemini
Caute, ma niekto pozitivnu skusenost s tymto ? Pocuvam dobre ohlasy od ludi, aj v renomovanych testoch sa umiestnuju podobne produkty celkom dobre......uroven ako zeleny bosch, alebo lepsia. (pocul som od importera elektro naradia, ze to robi jedna fabrika)
vacsinu naradia mam Makitu, ale naozaj nepotrebujem vyhodit 150€ za srobovacku
vacsinu naradia mam Makitu, ale naozaj nepotrebujem vyhodit 150€ za srobovacku
19:25:37
14.01.2016
14.01.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MajoLR 12.01.16 17:25:51: Hlavně by auto mělo po montáži i rychleji jezdit. Alespoň to píšou na krabičce.
17:41:36
12.01.2016
12.01.2016
ZZ__Top
-> Jirik_Tuňák1983: pro tebe?
17:29:58
12.01.2016
12.01.2016
RoboSK
-> Mr._Nosferatu: ja som kupil do fabie tie +50% ale zatial nejak s výmenou neponáhlam
17:27:10
12.01.2016
12.01.2016
Mr._Nosferatu
-> MajoLR: měl jsi koupit i ty +50% pro porovnání, který jsou lepší.
17:25:51
12.01.2016
12.01.2016
MajoLR
Dnes som kúpil v Lídli za 5,99e uvidíme zajtra ako to svieti a ešte pak dokúpim...
17:03:25
12.01.2016
12.01.2016
Jirik_Tuňák1983
Dnes mi přišla do e-mailu nabídka na nějaké vajíčko ovládané mobilem.
www.eslev.cz/team.php?id= 2968
Máte to někdo? Odkaz jsem sice preventivně neotevíral, ale našel jsem si to na jiných stránkách. Máte s tím někdo dobré zkušenosti? Velikonoce jsou tady za chvíli, tak abych byl připraven.
www.eslev.cz/team.php?id= 2968
Máte to někdo? Odkaz jsem sice preventivně neotevíral, ale našel jsem si to na jiných stránkách. Máte s tím někdo dobré zkušenosti? Velikonoce jsou tady za chvíli, tak abych byl připraven.
23:29:57
08.01.2016
08.01.2016
Jarda/felda
od pondělí 11.1. bude mít lidl opět nabíječky
15:03:47
07.01.2016
07.01.2016
aDAm
Tak netřeba, nakonec se podařilo najít ještě jednu v Těšíně ;)
12:49:39
07.01.2016
07.01.2016
aDAm
-> King: vím hloupý pokus, asi sem si měl dát budíka na pátou a nebo spát před vchodem :D v prdeli je že ona snad nejde koupit ani nikde jinde :( německý lidl má jen jiné typy, tak sem šel podle značky a vůbec, tak podle výrobce a ten má zas v prdeli web...ale ten typ co byl teď v letáku snad nikde není :(
12:43:10
07.01.2016
07.01.2016
King
-> aDAm: Ty jsi chtel naivne konkurovat doochodcum, co tam pred prodejnama stepovali uz za tmy? ;-)
12:34:40
07.01.2016
07.01.2016
aDAm
-> djmaso: tak tam sem samo volal, jediné co mi nabídla je že si můžu vybrat dvě prodejny kde pošlou požadavek a pokud tam bude tak ji bloknou. Zboží bylo samo limitováno jen pro danou akci a doplňovat nebudou. Akorát mám tedy pocit že ta vanovka snad nikde nebyla :/
11:49:15
07.01.2016
07.01.2016
djmaso
-> aDAm: zavolej si na info linku a toto jim řekni a oni ti řeknou: máme , dodáme vám jí na nejbližší prodejnu a nebo bohužel už je vyprodáno -jinak porušují zákon
10:53:17
07.01.2016
07.01.2016
aDAm
Kdyby jel čistě náhodou někdo kolem lídlu a měl čas se tam kouknout, potřeboval bych vanovou baterii co mají odedneška v letáku. Objel sem asi 7 lidlů tady v brně a ani v jednom nebyla :/
12:27:08
15.12.2015
15.12.2015
castrol
-> Milan 136: kliešte mam len spojky dokupit :)
09:12:11
15.12.2015
15.12.2015
suri
-> Milan 136 14.12.15 19:08:01: njn , ale zaberá to menej miesta a spoj bude ešte lepší ...
19:08:01
14.12.2015
14.12.2015
Milan 136
-> suri: Jo, to je taky fajn. Jenže ta šedá smršťovačka je o dost dražší, než ta spojka od normfestu, takže používáme to.
18:08:20
14.12.2015
14.12.2015
suri
-> Milan 136 14.12.15 17:51:50: eshop.wurth.sk/Stykova-sp
ojka-s-lemovacou-pripojkou
-SPOJKA-STYKOVA-KRIMPSPOJE
NIE-VZN/.../EUR?VisibleSea
... toto a zmršťovačka šedá s lepidlom je lepšia a menšia
17:51:50
14.12.2015
14.12.2015
Milan 136
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : -> Tuner#2: spojky používáme dvoje. Na garanční opravy origo, jinak levnější myslím od Normfestu. Ale je to na stejném principu. Zalisovat a prohřát. Ty volné části se smrští a hlavně z toho vyleze lepidlo, které to utěsní a když se to udělá pořádně, tak se tam voda nedostane.
Ty spojky jsou různých barev dle průřezů vodičů. Používáme čiré, červené nebo spíš růžové, modré a žluté.
www.gme.cz/vodotesna-kabe lova-spojka-nichifu-sb-181 6-p834-225
Kleště na to jsou origo VAG ze servisního kufru, ale stejnou funkci splní kolegovo od Würthu, nebo od Knipexu, které vypadají totožně
www.cbn.cz/knipex-975236- lisovaci-kleste-preciforce -na-izol-kabelova-oka-a-ko nektory/d-74798
Ty spojky jsou různých barev dle průřezů vodičů. Používáme čiré, červené nebo spíš růžové, modré a žluté.
www.gme.cz/vodotesna-kabe lova-spojka-nichifu-sb-181 6-p834-225
Kleště na to jsou origo VAG ze servisního kufru, ale stejnou funkci splní kolegovo od Würthu, nebo od Knipexu, které vypadají totožně
www.cbn.cz/knipex-975236- lisovaci-kleste-preciforce -na-izol-kabelova-oka-a-ko nektory/d-74798
17:09:12
14.12.2015
14.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 13.12.15 23:13:31: Stejný dotaz jako dna, včetně kleští.
16:29:09
14.12.2015
14.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Milan 136: Můžeš mi prosím poslat odkaz, jaké používáš ty lisovací vodotěsné spojky?
23:41:24
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Tuner#2: Čuňačinku s kostřícíma kablíkama přímo na pláštích žárovek používal ex-kolega na svých kilech léta bez jedinýho problému i při použití Eumetolu - fakt je, že jako specialista na slaboproud uměl letovat s opičí zručností..
23:13:31
13.12.2015
13.12.2015
Milan 136
-> Tuner#2: musíš taky vzít v potaz, že jsi za těch 10 let najel míň, než najedou některý služebáky za půl roku.
A nejezdíš s tím v soli a v dešti výjimečně.
Když máš pak takovej spoj ve smršťovačce v nárazníku, je to oprava s výdrží v řádu týdnů. Nejhorší jsou pak ty černý dráty daleko od místa činu.
Jinak proti pájení-když to není nějaká hrozná prasárna v místech, co nejsou vystaveny povětrnostním vlivům nic nemám.
Ale od doby, co jsem zvyklej používat lisovací vodotěsný spojky už to jinak nedělám
A nejezdíš s tím v soli a v dešti výjimečně.
Když máš pak takovej spoj ve smršťovačce v nárazníku, je to oprava s výdrží v řádu týdnů. Nejhorší jsou pak ty černý dráty daleko od místa činu.
Jinak proti pájení-když to není nějaká hrozná prasárna v místech, co nejsou vystaveny povětrnostním vlivům nic nemám.
Ale od doby, co jsem zvyklej používat lisovací vodotěsný spojky už to jinak nedělám
23:06:02
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> King 13.12.15 23:00:37: Asi tak, navíc od doby co jsem zahodil kalafunu a používám tuhle pastu: vikiwat.com/userfiles/...
/product_large_50341.jpg by uměl pájet i můj tříletý prcek Letované spoje mám ve Žlutce víc jak 10 let, podvozek zrovna komfotní nemám a zatím se nic neuklepalo a to jsem řadu spojů při loňské přestavbě upravoval (nestačila délka kabelu, tak jsem spoj udělal dříve a použil delší kabel) apod. Základ je jak dobré letování, tak správné zapáskování jak už tu zaznělo.
Jen taková perlička. Mám v zadních světlech dvouvlákna a když jsme různě bastlili patice, tak mě vadilo, že vibracema to vždy po čase ztratilo kontakt. Takže jsem vzal kousky kablíku a napájel trafem přímo na žárovku. Na konci mám konektory, takže napíchnu, zatáhnu páskou a fertig. Od té doby mám x let klid.
Jen taková perlička. Mám v zadních světlech dvouvlákna a když jsme různě bastlili patice, tak mě vadilo, že vibracema to vždy po čase ztratilo kontakt. Takže jsem vzal kousky kablíku a napájel trafem přímo na žárovku. Na konci mám konektory, takže napíchnu, zatáhnu páskou a fertig. Od té doby mám x let klid.
23:03:08
13.12.2015
13.12.2015
King
-> Stepan FUN: Jenom by me zajimal ten mechanismu, na zaklade kteryho staci pobliz FETu jenom cvaknout trafopajkou a tim ho poslat do kremikovyho nebe ;-)
23:00:37
13.12.2015
13.12.2015
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To je sice pravda, ale plati to pro FET s malou kapacitou hradla a bez ochran. Bezne pouzivany vykonovy FETy maji kapacity hradel v radu nF a tam uz je potreba docela slusnej naboj na nabiti na napeti, ktery by G-S prorazilo. Za poslednich 25 let mi prosla rukama spousta soucastek rizenejch polem, vsechny jsem pajel osklivou zlou trafopajkou s nejtupejsi triakovou regulaci a nikdy zadnej problem. Muj ex-sef ze me bejval zoufalej, protoze kombinace trafopajecky, oloveny pajky a kalafuny je ve firme s ISO neco jako pouziti vyrazu "cernoch" na CNN :-)
Problem pajeni v aute (potazmo jakyhokoliv pajeni) je v tom, ze pajet se musi umet...
Problem pajeni v aute (potazmo jakyhokoliv pajeni) je v tom, ze pajet se musi umet...
21:19:58
13.12.2015
13.12.2015
StepaNoFUN
Většinou se v autech snažím vše lisovat (jak již bylo řečeno letování v dopravních prostředcích nám tvrdili že je zakázaný už na škole před víc jak 15ti lety)... Vybavení pro lisovaný spoje mám docela slušný včetně "bižuterie" v podobě spojek, oček a dutinek, tak to docela jde.
Případně mám vyzkoušeno, že "motákův spoj" zataženej do smršťovačky (s lepidlem - obyčejný už skoro nepoužívám) vydrží o dost víc, než letovanej spoj, (navíc není problém s oxidací a správným pocínováním drátu) takže kde je prostor, tak často jenom zamotat, zatáhnout do smršťovačky a funguje to pár let. :-)
Nicméně není to tak dlouho, co jsem napojoval kolegovi na autě svazek v 5tejch dveřích a tam jsem prostě letovat musel (když jsem nechtěl rozebrat půl auta - nechtěl), protože nic jinýho by se do tý průchodky nevešlo. Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží...
Ad odpálení elektorniky - na 100% to byla trafopájka. Nemusí ani prasknout očko, stačí ji zapnout/vypnout v blízkosti toho mosfetu a je vymalováno... Vše letuju buď plynem, nebo mikropájkou. Trafo až na kabely 4mm2+ a to ještě dost nerad...
Případně mám vyzkoušeno, že "motákův spoj" zataženej do smršťovačky (s lepidlem - obyčejný už skoro nepoužívám) vydrží o dost víc, než letovanej spoj, (navíc není problém s oxidací a správným pocínováním drátu) takže kde je prostor, tak často jenom zamotat, zatáhnout do smršťovačky a funguje to pár let. :-)
Nicméně není to tak dlouho, co jsem napojoval kolegovi na autě svazek v 5tejch dveřích a tam jsem prostě letovat musel (když jsem nechtěl rozebrat půl auta - nechtěl), protože nic jinýho by se do tý průchodky nevešlo. Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží...
Ad odpálení elektorniky - na 100% to byla trafopájka. Nemusí ani prasknout očko, stačí ji zapnout/vypnout v blízkosti toho mosfetu a je vymalováno... Vše letuju buď plynem, nebo mikropájkou. Trafo až na kabely 4mm2+ a to ještě dost nerad...
16:44:43
13.12.2015
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: Tak fetovy soucastky z principu nejsou vybojum odolny...
16:36:26
13.12.2015
13.12.2015
Jarda/felda
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: tipnul bych trafopájku a přepálenej drát hodil výboj
14:38:33
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Milan 136: Zprasit se dá všechno.. ono jak tu už níže padlo, problém u novější produkce není letování vs. lisování, bude spíš v kvalitě provedení a v těch několika nitích neurčité barvy a původu, který se dneska skrývají pod izolací tam, kde byly dřív k vidění lanka z mědi..
14:10:28
13.12.2015
13.12.2015
Milan 136
-> Jozka 13.12.15 13:18:36: bohuzel i to jsem videl. Nezalisovany, jen prolity cinem. Ke mne se to dostalo az ve fazi nefunkcnosti
13:46:34
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Bukaj 13.12.15 13:23:16: Že by? Já ti už ani nevím - mám dost dlouho všechno povyměňovaný (většinou v rámci montáže odpojovače baterie) za nový měděný lana s "průmyslově" lisovanejma koncovkama.
A za chvíli budu muset vyrazit přeletovat kablík v předním blinkru, původní lisovanej spoj ve čtvrtek zemřel..
A za chvíli budu muset vyrazit přeletovat kablík v předním blinkru, původní lisovanej spoj ve čtvrtek zemřel..
13:34:45
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> vhml: Jsem si představil, jak beru svářečku, jedničku elektrodu a ju měnit kondenzátory na MB...
13:31:39
13.12.2015
13.12.2015
vhml
-> Bukaj 13.12.15 13:27:58: to není. To já jen, že i svářečkou se nechá ,,pájet" :-)
13:27:58
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> vhml:
Ale tam není žádná elektronika, to je čistá mechanika.
Ale tam není žádná elektronika, to je čistá mechanika.
13:24:25
13.12.2015
13.12.2015
vhml
-> Bukaj 13.12.15 13:19:14: hele mě jednou upadnul konektor z jackový rozdvojky. Jelikož mi první strojařské pravidlo říká: ,,Soustruž, frézuj, ale nikdy nepájej" tak jsem vzal COčko, dal je na nejmíň a jakpa to dodnes funguje :-D
13:23:16
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Jozka: No, kabely k baterii a startéru jsou také proletované už z fabriky, ne?
Jinak souhlas.
A k té bateriové páječce asi tolik: fungovat to bude, otázkou je spíš výdrž baterií, ovšem když je to na klasické tužkovky, tak není problém jich mít pár s sebou v rezervě pro případ, že by bylo potřeba letovat druhý spoj...
Jinak souhlas.
A k té bateriové páječce asi tolik: fungovat to bude, otázkou je spíš výdrž baterií, ovšem když je to na klasické tužkovky, tak není problém jich mít pár s sebou v rezervě pro případ, že by bylo potřeba letovat druhý spoj...
13:19:14
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Nwkt: To je možný, ale překvapilo mne i to, co psal -> Milan 136: , že si někdo odpálil elektroniku pájením zásuvky tažného - v nedávných dobách jsem běžně trafopáječkou pájel na základních eskách počítačů a nikdy se mi nepodařilo je odpálit. A že by v dnešních vozech byla tak málo odolná elektronika, to pochybuji, spíš naopak. Tedy pokud to dotyčný nepájel svářečkou...
13:18:36
13.12.2015
13.12.2015
Jozka
-> Milan 136: Kabely od baterie a startéru do toho netahat, ty letuje proboha kdo ?
Jinak mám zkušenosti přesně opačný, za posledních 30 let jedinej odvibrovanej letovanej spoj (ovšem byl blbě provedenej už ve stádiu vzniku) a takových 40-50 nefunkčních lisovaných kvůli oxidaci. Když konektor správně proletuju a smáčknu, je uklepání z principu prostě vyloučený.
Je to všechno samozřejmě složitější, tam kde je nějaká elekronika, musí být správný načiní a ne nějaký "kopyto", někde fakt nelze vůbec (ať už díky EU fóbii z olova, nebo konstrukci spoje) - ale pokud se nebavíme o zapouzdřených a nastříbřených přesných konektorech, kleštích za tisíce a podobných fajnovostech, je (správně provedený) letování dlouhodobě funkčně lepší, než běžnejma lisovanejma konektorama, vč. některejch typů podělanejch dutinek. Letování je ale nepopulární hlavně pro pracnost a náročnost na zručnost - i když i lisování má svý úskalí, když spoje lisuje nějakej kretén, co si neumí seřídit nářadí.. (zkušenost z fy, která dodávala I+C systémy).
Ovšem ta Lidl aku pájka se mi zdá trochu pochybná - ale možná pouze předsudek.
Jinak mám zkušenosti přesně opačný, za posledních 30 let jedinej odvibrovanej letovanej spoj (ovšem byl blbě provedenej už ve stádiu vzniku) a takových 40-50 nefunkčních lisovaných kvůli oxidaci. Když konektor správně proletuju a smáčknu, je uklepání z principu prostě vyloučený.
Je to všechno samozřejmě složitější, tam kde je nějaká elekronika, musí být správný načiní a ne nějaký "kopyto", někde fakt nelze vůbec (ať už díky EU fóbii z olova, nebo konstrukci spoje) - ale pokud se nebavíme o zapouzdřených a nastříbřených přesných konektorech, kleštích za tisíce a podobných fajnovostech, je (správně provedený) letování dlouhodobě funkčně lepší, než běžnejma lisovanejma konektorama, vč. některejch typů podělanejch dutinek. Letování je ale nepopulární hlavně pro pracnost a náročnost na zručnost - i když i lisování má svý úskalí, když spoje lisuje nějakej kretén, co si neumí seřídit nářadí.. (zkušenost z fy, která dodávala I+C systémy).
Ovšem ta Lidl aku pájka se mi zdá trochu pochybná - ale možná pouze předsudek.
13:09:13
13.12.2015
13.12.2015
Nwkt
-> Bukaj: Jenže nový auta jsou spíš počítačový sítě. Takže tam bude to pájení vadit, protože může potom docházet ke zkreslení signálů
13:07:42
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Milan 136: Co se uklepání letovaných spojů týče, tak dovedu si představit, že některé těžší součástky se uklepou vibracemi, ale spoj na vodiči těžko. Spíš pájené spoje kolabují na vyhřátí, případně kombinaci vyhřátí a vibrací.
Ono jde o to, jak je který celek navržen a zkonstruován, pochopitelně u aut je větší namáhání, než u domácí elektroniky (vibrace, chemikálie, změny teplot) a přesto velká část poruch u domácího elektra má původ právě ve studeňácích v pájených spojích, přes které tečou velké proudy...
U aut moc poruch v důsledku závad v letovaných spojích nebývá (Favorit je vyjímkou) -> Matthes, záškodník z TechWebu: No, jediný silový spoj, který si umím představit, že roztaví pájku, je ten startér. Jinak v autě sna nic podobného není, ne? Možná ještě tak u "traktorů" žhavičky...
Ono jde o to, jak je který celek navržen a zkonstruován, pochopitelně u aut je větší namáhání, než u domácí elektroniky (vibrace, chemikálie, změny teplot) a přesto velká část poruch u domácího elektra má původ právě ve studeňácích v pájených spojích, přes které tečou velké proudy...
U aut moc poruch v důsledku závad v letovaných spojích nebývá (Favorit je vyjímkou) -> Matthes, záškodník z TechWebu: No, jediný silový spoj, který si umím představit, že roztaví pájku, je ten startér. Jinak v autě sna nic podobného není, ne? Možná ještě tak u "traktorů" žhavičky...
12:00:26
13.12.2015
13.12.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.15 08:22:19: Tak ja zrovna rolovatka pouzivam, ale necumim na vsechna temata zejo :-)
-> Milan 136 13.12.15 11:38:36: Presne tak. Nerikam, ze jsem si nic v aute nepajel, ale urcite ne silovy a dulezity spoje...
-> Milan 136 13.12.15 11:38:36: Presne tak. Nerikam, ze jsem si nic v aute nepajel, ale urcite ne silovy a dulezity spoje...
11:48:07
13.12.2015
13.12.2015
suri
-> Milan 136 13.12.15 11:38:36: môžeme si otvorene povedať , že síce aj ja používam wurth dutinky /škoda kufor/ , izolované alebo zmršťovačku s lepidlom samostatne , ale letované spoje by som neodsudzoval , oficiálne sa síce používať nemajú ale skôr je to o tom že polovička ludí nevie urobiť dobrý letovaný spoj , prípadne ho nevedia správne zaizolovať a upevniť aby sa neuklepal ... v interiéry by som sa toho toľko nebál , a niekedy iná možnosť ani nie je ... a posledné školenia čo som počúval tak sa letuje bežne všetko , aj káble k airbagom kde boli vždy zákazy a prísne podmienky sa už opravujú bežne ... dnešná doba 0,35mm vedení v aute , blbom umiestnení a pod. núti opravovať viac a viac , nehovoriac o tom že bežne nový kábel je už zoxidovaný a na zväzkoch nápisy made in poland , made in ukraina ... Taká najväčšia chuťovka boli posledné OII predané u nás ktoré sa vrátili v jeden deň presne po necelom mesiaci od predaja , na oboch prehnité komplet vedenie k snímaču tlaku dole na trubke od turba /potom tam urobili aj opravnú sadu / ...
11:38:36
13.12.2015
13.12.2015
Milan 136
-> Jozka: tak ona to až tak pitomost není. Například napříč celým koncernem jsou naprosto přesně dané pokyny pro opravy vodičů a instalace - jen na tohle je celá SSP.
Tam je i popsáno, v jaké vzálenosti od svorkovnice, kolik smí bý spojů na vedení, jak opravit CAN atd. A oprava pájením je výslovně zakázaná. Protože za prvé to není pořádně jak utěsnit a za druhé je to dávno překonané. Uklepání taky není blbost-často předělávám takové opravy provedené kdesi jinde.
Třeba takový oko na startér jen připájet je super. Dýl podržíš startér a máš odletováno hned.
A aby to nebyla jen teorie.
Řešili jsme octavii, kde frajer pájel instalaci na tažný a krásně odpálil všechny řídící jednotky napojené na CAN komfortu...
Tam je i popsáno, v jaké vzálenosti od svorkovnice, kolik smí bý spojů na vedení, jak opravit CAN atd. A oprava pájením je výslovně zakázaná. Protože za prvé to není pořádně jak utěsnit a za druhé je to dávno překonané. Uklepání taky není blbost-často předělávám takové opravy provedené kdesi jinde.
Třeba takový oko na startér jen připájet je super. Dýl podržíš startér a máš odletováno hned.
A aby to nebyla jen teorie.
Řešili jsme octavii, kde frajer pájel instalaci na tažný a krásně odpálil všechny řídící jednotky napojené na CAN komfortu...
11:27:16
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Tuner#2: Taky když předělávám některé lisované spoje, tak pro sichr zapájim
11:22:46
13.12.2015
13.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 13.12.15 11:10:53: Asi tak, na Zlutce mam 99% dodelavek letovanych.
11:10:53
13.12.2015
13.12.2015
Bukaj
-> Jozka 13.12.15 01:20:52: Neznám auto, ve kterém by nebylo z výroby pájených spojů...