skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rám Heigo - máte
-> Tuner#2: Vařím z vody ale buď půjde o nějaké schválení, případně o cenu s montáži a certifikaci. Otázku proč je ram číslo xy dražší než ram xz zvládne mistrně i google translator ;).
-> madcore 01.01.19 22:19:23: Pokud by to někdo uměl napsat ideálně rovnou německy, tak to zkusím poslat znovu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy 01.01.19 22:19:43: Ty jsou ve sloupečku vedle sebe ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: Tak ocel a hliník jsou tam vedle sebe pro každou konstrukci.
-> Tuner#2: Tipuju na ocel vs. hliník.
Tak toto by mě také zajímalo. Před pár lety jsem tam psal s prosbou o popis, fotky obou rámů a jejich rozdílů - patky, jiné oblouky, materiál atd. Bohužel žádná odpověď ani po urgenci nepřišla.
Vytáhnu mrtvolu...
Řešil někdo z Vás aktuálně Heigo? Jen ze zajímavosti jsme si projel jejich ceník a nějak mě nejde do hlavy ten obrovský rozdíl v ceně mezi verzí pro 130tku a pro LR? V čem to je?
Řešil někdo z Vás aktuálně Heigo? Jen ze zajímavosti jsme si projel jejich ceník a nějak mě nejde do hlavy ten obrovský rozdíl v ceně mezi verzí pro 130tku a pro LR? V čem to je?
Naroky jsou co se tyce ramu, skoro vsude stejne. Splnenim prilohy J se mysli splneni aktualni prilohy J. To znamena ze tenhle ram splnoval prilohu J ale verzi z roku 1986, popripade treba J nesplnoval a firma Heigo mela na tento ram pro montovani do vozu 130lr udelenu homologaci. To znamenalo, ze ram tohoto typu mohlo vyrabet jen Heigo, protoze zarucovalo ze pouzitim vhodnych postupu a materialu mel tento ram stejne vlastnosti jako ramy podle J. i pri pouziti jinych spoju a technologii nez popsanych v tehdejsi J.
A jako tak má asi ten rám cenu?
-> deathcat: Niky ho taky měnil za ocelový navařený a MTX dural prodal TUNERovi, ale je fakt že jezdí MČR a tam asi jsou jiné nároky.
-> ps: Myslím že asi největší problém je že je duralovej ne? V té příloze píšou pouze o oceli.
-> ps: A jak se má udělat aby byl schválen?
-> Rapa: Ten spoj jaký tam máš na příčné vzpěře tak není schválen
Ve předu jsou převlečné trubky. Vzadu to musí být na pevno? Nebo jak to myslíš?
Jinak díky za informace.
Jinak díky za informace.
-> Rapa: Spoje nevyhovují na zadní části a nevím jestli vpředu spoje mají převlečnou trubku
-> ps: A čím?
-> Rapa: Tento přílohu FIA J nesplnuje
-> Rapa: Já závody nejezdím, jen jsem slyšel, že za poslední roky se to zpřísnilo.
-> Tuner#2: Tak třebe Hořovice- tam je v propozicích napsáno, že tam má být rám splňující podmínky J, nebo něco takového a myslím si že to tenhle zplňuje?
-> Rapa: Jak je to s amatéry přesně nevím. Záleží co je to za pohár a jaké má připouštěcí pravidla.
-> Tuner#2: A důvod nepoužitelnosti na soutěže? Byť i amatérské.
-> Rapa: Mohl by si vyfotit detail napojení zadních zpěr na středový oblouk.
-> Gabriel: Jenže to je originál Heigo a takhle se to ve své době dělalo. Ano na dnešní dobu už je to na soutěže nepoužitelné, ale to už je jiná písnička.
-> Rapa: Tenhle rám jsem v autě viděl, ale bohužel nemám foto.
-> Rapa: všimly, ale jakýkoliv ohyb těch trubek zmenšuje nosnost atd...
A cihel pod ním jste si nevšimly? Že to je jen postavený a není to sešroubovaný, toho jste si také nevšimly? Tak bych řek, že je dobrý se nejdřív pořádně koukat a pak říkat HRUZA!!!!
Taky mi připadá divnej...vypadá jak po bouračce
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
vyzera to otrasne, sorac
Kde na to sakra chodíte?