
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
výměna nebo oprava podlahy
prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 27.09.2005 do 30.10.2005, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
kamos ze triky mel uzovku a ta byla jeste vic schnila nez je zde na fotkach. jel nekam po poli a auto se normalne vzadu jak konci prah rozpulilo a drzela jen strecha , zadni dvere se vytrhli z pantu a zadni sko se vysipalo

-> kubina: nevis nahodou, jak presne probihala prestavba tou GB firmou na cabrio (to veprodu otevreli prah a strcili tam tu vyztuhu a nabodovali to predpokladam i ze spod, ne jen zevnitr, jak je videt na fotkach, cely prahy predpokladam nesundavali ) ja ze bych si udal rapid cabrio, ale standard a myslim, ze prihlasit ho potom jako veterana by taky nebyl problem ne?, az by mel dostatecnej vek
-> kubina: no tak podlahu mam velmi podobnou a ty nosniky na sedecky mam urezly oba do pulky a ten panel je velmi podobnej
-> Libor: diky za nabidku pujceni ceocka,ale ja si na to vazne netroufnu.nejde o svary samotne,to je u ceocka jednoduchy ale jde o tu schopnost vedet kam sahnout,co resp.kam az co vyriznout,jak napasovat atd.myslim ze kdyz jsem to nikdy nedelal tak ze vysledek by stal za pendrek
jj v MB pracuji ale auto mam v Doksech.ted uz nic delat nebudu ale na jare se prijed podivat,budu na tom makat
jj v MB pracuji ale auto mam v Doksech.ted uz nic delat nebudu ale na jare se prijed podivat,budu na tom makat

kubina: ted me tak napada odkud presne si? z Bolky? ja tam chodim do skoly. nebo to je nekde v okoli? jen ze to odsebe nemame tak daleko
copak to by byla taky varianta ,pokud by si s cabrio nespechal tak ja ero mam vyvareny snad uz celi (jeste tunel na 5q a chladicovku dodelat no a pak zaciname delat kamosova rapidka ale tam je par direk ne jako u me. tak myslim ze v lednu by to slo i pujcit ale musela by bejt nejaka dohoda predem. ...to chces rict ze mi ero je naka 105ka jooo??


-> Libor: urcite by to slo,ale kriticky priznavam ze si na to netroufnu.jeste bych chapal se vyucit na nejake 105tce ale to kabrio radeji necham zkusenymu.
Ono jde i COčko pučit.
nebylo by lepsi, koupit si COcko, tabuli plechu(350kc 2m*1m) a pak nakou tu plecharinu a myslim ze budes mit auto o pul levnejsi.
taxem to konzultoval s clovekem co mi varil moje prvni auto(gardovku) a prej to vyvari postupne.menit celou podlahu by u kabria bylo moc slozity a je to riziko.vyvareni podlahy,prahy,lemy,zavare
ni vyztuh,oprava podbehu,vymena chladicove steny by melo stat cca 12-14klacku.
takze jeste opiskovani a nejaky tu novou plecharinu a za cca 20koliku mam kastli jak remen
takze jeste opiskovani a nejaky tu novou plecharinu a za cca 20koliku mam kastli jak remen
no prave ze co je svhnili pude propiskovat a kus zdravyho plechu tam zustane a uvidis jak na tom ses. ja ji mel na erko taky od OB autodilu za 4,5tis s dopravou az domu na dvur
-> Libor: to propiskujes skrz... jak jsem se s kubinou a Matsoftem v Doksech bavil - asi by fakt bylo nejlepsi to vymenit komplet, je to rarita a stoji to za to
-> kubina: Jinak tu podlahu sezenes za tri neco v ob autodilech asi pred 10dnema jsem s nim mluvil a rikal ze ji ma...
kubina: s tim opiskovanim to je dobrej napad ,nejlepsi by mozna bylo nechat to opiskovat hned at vis jak si na tom(co tam zbyde) s tema napravama bych to nedal sundal bych uplne vse polozeny na zutych kolech. s tim hnutim ... nevim jestli se to nehnulo i me tak nechci aby si to delal podle me a pak to na me nesvedl ze jsem ti to tak poradil ja. prece jen to je rarita.chtelo by to taky prodiskutovat s odbornikem kdo v tyhle branzi dela,nejaky fotky zaslu na mail,jen tak pro predstavu jako posledni reseni.

-> Libor: budu rad za fotky.diky moc.
jinak myslys ze kdyz se vyvari nejaky vzpery taxe to nehne??auto bude jen holy skelet na napravach.musel bych ale pouzuit i nejakou vzperu nahore,pac tobe to drzela jeste strecha
jinak myslys ze kdyz se vyvari nejaky vzpery taxe to nehne??auto bude jen holy skelet na napravach.musel bych ale pouzuit i nejakou vzperu nahore,pac tobe to drzela jeste strecha
-> COL: penez neni nikdy dost,ale proto se nikde nekasam ze to udelam za pul roku.ja tu renovaci planuji na minimalne jednu petiletku
jinak podlaha konci pred nadrzi.je to v podstete jen ten lavor s tunelem.
ale zadek-nosniky nejsou zas nejak tragicky sezrany,dospel jsem k zaveru ze auto bude muset jit na opiskovani spodku po vyvareni a kde se co obevi se jeste bude muset opravit.
jinak podlaha konci pred nadrzi.je to v podstete jen ten lavor s tunelem.
ale zadek-nosniky nejsou zas nejak tragicky sezrany,dospel jsem k zaveru ze auto bude muset jit na opiskovani spodku po vyvareni a kde se co obevi se jeste bude muset opravit.
fuj to je tema. prebehl mi mraz po zadech. podivej na me fotky. ja mel variantu jen jednu a to vymenit podlahu celou. pokud chces na mail bych ti poslal nejaky fotky pri vymene je jich malo. a dal sem to navarenim trubek dovnitr. posud sam.

-> Kubina: To je teda ultrabrutalita, dost zazrak, ze to jeste drzi pri sobe. To musel nekdo koupat v solnym nalevu, ne?
Ale k te podlaze - pokud ti jde o libovku, rozhodne bych vzal tu podlahu, at uz by se pouzila jak o celek, ci po nekolika dilech, ale preferoval bych celek. Jinak 3000 se pri stavbe libovky skousnou, ne? Stejne ta prace s tim bude vyrazne drazsi - pokud ma byt slusne udelana a nebudes ji delat sam. Jinak jestli tomu dobre rozumim, tak ta podlaha je (a asi by mela byt) v cetne "vnitrnich prahu" ? To de facto znamena kolem te podlahy "postavit auto", resp. zbytek auta - budou se muset vyhazet vsechny agregaty a napravy a poradne to ukotvit na nejakej ram (ten by se asi musel udelat) - prace jak na kostele a stejne tak prachu.... nezavidim. Ale pokud jsou prachy, pripadne hafo casu, jde vse.
Ale k te podlaze - pokud ti jde o libovku, rozhodne bych vzal tu podlahu, at uz by se pouzila jak o celek, ci po nekolika dilech, ale preferoval bych celek. Jinak 3000 se pri stavbe libovky skousnou, ne? Stejne ta prace s tim bude vyrazne drazsi - pokud ma byt slusne udelana a nebudes ji delat sam. Jinak jestli tomu dobre rozumim, tak ta podlaha je (a asi by mela byt) v cetne "vnitrnich prahu" ? To de facto znamena kolem te podlahy "postavit auto", resp. zbytek auta - budou se muset vyhazet vsechny agregaty a napravy a poradne to ukotvit na nejakej ram (ten by se asi musel udelat) - prace jak na kostele a stejne tak prachu.... nezavidim. Ale pokud jsou prachy, pripadne hafo casu, jde vse.
-> kubina: no osobne keby som mal moznost kupit celu podlahu v kuse, tak by som to spravil radsej tak, ale robil som to podobnym sposobom ako pan gryzly

jeste pro celkove priblizeni situace-prahy
-> Gryzly: auto bude komplet odstrojeny.ale souhlasim s tebou ze u postupneho vyvareni se to nezkrouti.tohle je kabrio a jestli se podivas tak tesne pod spojem prah-podlaha jsou videt body.to je nabodovanej jekl v prahach.vymenou cele podlahy se to bude muset odbrousit a de takto to nebude nic drzet(prahy jsou na kasi a ze strechy zustal jen okapnicovej zlabek).
tud to nejak pomocnyma trubkama zaaretovat nebo asi na stolici.tak je to o kejhak,mam z toho celkem blbej pocit
tud to nejak pomocnyma trubkama zaaretovat nebo asi na stolici.tak je to o kejhak,mam z toho celkem blbej pocit
-> kubina: No rozhodnout si to musíš sám ale jestli je ta kastle celá odstrojená a není tam v podlaze žádnej kabel, hadice, nebo táhlo a ta podlaha je fungl nová nepoužitá, tak bych ji tam asi dal, když už to bude takový spešl auto, ono taky tydle moje dvě auta byli určený na prodej na běžný ježdění jako spotřebáky a dělali jsme si to doma samy, takže nás to určitě vyšlo levněj, A stím aby se to nekroutilo, pokud by se na autě nechali prahy a dovnitř by se navařili nějaký trubky do kříže tak by to mělo držet.
-> Gryzly: ptal jsem se klempire a ty vlnky by mi preve byl schopen udelat/naohejbat.
ale abych to objasnil,ja si to necham od nekoho udelat.ja si na to sam netroufnu.
prave ze varianta c1 je vic pracna,ale jde to taky.u varianty c2 by se odvrtaly body a rozbrousily svary a podlaha by vypadla cela dolu a navarila se podlaha nova.myslim ze min prace ale zase palka 3000kc za podlahu.jinak ta podlaha je lezak z ery CSSR takze zadna druhovyroba,takze by to melo sedet.
problem je ze se potrebuju rozhodnout co nejdriv aby mi tu podlahu nekdo nevyfoukl
ale abych to objasnil,ja si to necham od nekoho udelat.ja si na to sam netroufnu.
prave ze varianta c1 je vic pracna,ale jde to taky.u varianty c2 by se odvrtaly body a rozbrousily svary a podlaha by vypadla cela dolu a navarila se podlaha nova.myslim ze min prace ale zase palka 3000kc za podlahu.jinak ta podlaha je lezak z ery CSSR takze zadna druhovyroba,takze by to melo sedet.
problem je ze se potrebuju rozhodnout co nejdriv aby mi tu podlahu nekdo nevyfoukl
Podběh z novýho popršenýho plechu, jinak Hnědku jsme prodali za 18 000 a Modrá už je zamluvená za 16 000 a tenhle tejden jdu na STK.
Tady to bylo rezavý pod tou příčnou výztuhou, i pod tím asfaltem.
-> Gryzly: todle bylo celý děravý, musel se tam doplnit materiál.
Tož ta výztuha napříč se dá klidně sehnat z jinýho auta zdravá, Já myslel že se kubina ptá na levnější variantu, a vypadat to bude tak jak si stím pohraje. A když ted koupíš rošt podlahy jako novej díl tak tam ty vlnky taky nejsou. je to jen kus plechu na jednom rohu vykrojenej a na hraně o 1 cm zvedlej.
-> Gryzly: dekuji za foto,je videt ze to pujde pripadne vyspravit.problem je ze mam sezrany i plechy pod tema asfaltovyma pasam.utrhla se i konzole na sedacky ve spoji s podlahou.je sezranej i spodni lem(spoj) podlaha -tunel.
-> Sita: taky bych radeji "cistejsi" reseni typu podlaha z 1kusu.
gryzly: no jo, ale jak to bude vypadat... dyt von ma nahnilou i tu pricku pod prednima sedackama a vsude i v rozich okolo tunelu... ja kdybych stavel libovku (a tu kubina podle me stavi) tak bych to nelepil a vyhral bych si stim...
a kdyby se nepodarilo sehnat nejkou tu stolici anebo nechtelo delat nejakej ten fixovaci ram, tak bych zauvazoval tu novou podlahu rozdelit treba na dva dily a vevarovat ji postupne.
jinak s vymenou cely podlahy na erku ma zkusenosti Libor (aspon myslim ze se tak jmenuje) odsud z webu.
a kdyby se nepodarilo sehnat nejkou tu stolici anebo nechtelo delat nejakej ten fixovaci ram, tak bych zauvazoval tu novou podlahu rozdelit treba na dva dily a vevarovat ji postupne.
jinak s vymenou cely podlahy na erku ma zkusenosti Libor (aspon myslim ze se tak jmenuje) odsud z webu.
Tabule plechu stojí kolem 500 kč, a mužeš klidněš koupit silnější a bude to tužší, když bys koupil podlahu ta si sílu nevybereš. Musíš samozřejmě postupně, nejdřív podlaha, pak prahy.
0sm let bylo v tunelu bláto od povodní, takže někde se to podepsat muselo:
-> kubina: Já bych se stím nesral, pokud máš COčko tak bych koupil tabuly plechu a vystřihl bych to rezavý a udělal novej plech z té tabule, My jsme doma vyvařovali dvě auta (Modrou a Hnědku) a na obou jsme koupil jen lemy prahy a tabully plechu. a neohejbal bych to ohejbačkou ale bodnul bych to a pomocí dvou paliček bych to ohnul do původníko tvaru.
kdyby se melo jednat o nejakou rychlou opravu na aute pro bezny jezdeni, tak ti poradim 1). Ale v tvym pripade radim 2). Ale bude to chtit nejakou stolici nebo nejaky pomocny ram pro zafixovani zbytku kastle.
mam na rapidovy sezranou podlahu a chtel bych se zeptat lidi co meli podobnej problem nobo maji zkusenosti.
co bude ve vysledku(i financnich) lepsi?
1-vyspravit puvodni podlahu pomoci dostupnych dilu a pomoci plechu v metrazi za pouziti ohejbacky
2-vymena cele podlahy,je to i s tunelem(mam moznost ji za 3000mit).nikdy jsem to nevidel cely menit a tak ani nevim jak je to pracny
takze kterou cestou spis jit?
co bude ve vysledku(i financnich) lepsi?
1-vyspravit puvodni podlahu pomoci dostupnych dilu a pomoci plechu v metrazi za pouziti ohejbacky
2-vymena cele podlahy,je to i s tunelem(mam moznost ji za 3000mit).nikdy jsem to nevidel cely menit a tak ani nevim jak je to pracny
takze kterou cestou spis jit?