Vyvaření skeletu je víceméně jasný, kór když tam budu cpát rovnou HEIGO nádrž co jsem už vyšašil a bude třeba už řezat. Přemýšlím nad výztuhami místo nádrže v zadní části a jsem nakousnutý na zápustku, jelikož origo H to tedy má, rám do evo 1 promyslím. Zkrátka to bude základ který nevyjde na 1/2 M. Protože tam nebude převodovka za 100k a motor za 150k a zadní náprava Wlad, nebo LR, kde LR je o dost dražší a taky těžší součástka.
Bude to základ se škoda skříní a stejným motorem bez VVL. To se pak jen přehodí, dopasuje se H lamino, udělá se zadní náprava a rám.
Takže EVO 1 je vcelku o kastli, jen ne o H bodykitu a velké sumě peněz. Navíc už mám téměř vše, neřešit momentálně dílnu tak mi to na podzim jezdí :) úkol evo 1 je zjistit jak mě to baví a jak se to cca chová. Pak se může pokračovat.
Na silnici mohu, bude to na RZ. Tam kam se půjdu svést si myslím že je to beztak fuk. Na Ring to dojede na odtahovce.
Jistě že je to jakoby k hovnu, to je více než jasné, stavba, výsledek nejasný, spousty peněz. Jdu radši fetovat.
Na bezstarostnou jízdu mám jiné auta, jen zrovna jsem určil že 120l bude ničitel všeho, jelikož jsem zkusil téměř vše a prostě ta pitomá 120l mě baví jak řídit, tak stavět skoro nejvíce, hlavně je to naše České auto
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)