Příčka motoru š120 vs š130

prohledat
129 příspěvků (zobrazeno 101 až 129) od 11.06.2011 do 14.07.2017, založil/a Martin/125/
řadit dle data
01:00:15
20.07.2011
4dams
ja som mal v ruke asi 5-6 priečok a všetky sa mi zdali rovnaké, možno som mal na to iba šťastie. Na mojom aute som ju vylial voskom na dutiny, vyplnil perlitom a zavaril, tak uvidím aký bude rozdiel. To mi otec poradil, že to môže trochu pomôcť.
00:45:55
20.07.2011
Dušan
-> minno: ale tam slo spis asi o rezonance motoru a ne z duvodu hluku nybrz z duvodu prenosu uvnitr agragatu dle me.
22:02:21
19.07.2011
minno
-> TTomas: ale u 130LR ticho trochu postrádalo zmysel.
17:20:37
19.07.2011
TTomas
-> minno: V kile byl nejhlucnejsi ten ventilator. Ono nadarmo nejezdila nozicka jeste na skoda 130lr 4
14:08:05
19.07.2011
minno
-> darklord: hehe1 no ale niečo to bude mať do seba, i keď žeby bolo v kile ticho sa zrovna povedať nedá3
13:25:32
19.07.2011
darklord
-> minno: najlepsie urobis ked na motor pridas nohu od ventilatora z kila. Oni sudruzi mali vypocitane to ulozenie motora ked tam ta noha bola, 742 len dali dole nohu ale s ulozenim nic neurobili.
10:19:58
19.07.2011
minno
Neskúšal niekto robiť dodatočnú antivibračnú úpravu priečky motora? Konkrétne mám na mysli polepiť priečku nejakým antivibračným materiálom typu Dynamat, Tecsound a pod.



Mám vlečku a kvôli nepeknému traseniu sa auta od motora hlavne na voľnobehu a pri 70km/h na štvorke som vymenil 1 zo 4 silentblokov motora z mäkkého za tvrdý (3 ostali mäkké, 1 tvrdý), chovanie auta sa dostatočne zlepšilo, ale už aj ten 1 tvrdý silentblok začal prenášať rezonančné zvuky od motora do karosérie - zvuky ala kyvka. A tak rozmýšľam, že rezonácie čo teraz prenáša ten silentblok dodatočne nejako utlmiť polepením priečky?
upraveno 1x, naposled 19.07.2011 10:22:07
12:12:04
18.06.2011
Martin/125/
Si myslim že to tam prostě davali jak jim to vyšlo a co bylo zrovna po ruce...(jak spoustu jinejch dílů)
13:27:27
16.06.2011
Dušan
podle me prave zavarena s piskem snizuje hluk ne ? Mel jsem 136 kovou a ta teda mela v jedne casti strcenou jen silnou hadici, tusim ze z prave strany :)
13:00:10
16.06.2011
Martin/125/
-> Martin/125/: ale nevim jestli je to se zavažim vevnitř nebo bez...myslim že s.
12:48:43
16.06.2011
Martin/125/
-> škodec: však ano...na kyvce je právě zavařená na koncích a na vlečce ne...tam to není potřeba...aby to bylo naplněný pískem...ted jsem dal na kyvku tu bez písku z vlečky...a rozdíl prostě nepoznám...ale je pravda že tam mam ladak :-D
18:43:36
14.06.2011
škodec
-> Bc. Shatter: mam rocnik 87, priecka bola plna a zatvorena a to je kyvka
23:39:15
13.06.2011
Shatter
-> Tuner#2: to som neskúšal či je tam závažie, ale na vlečky mala byť vraj piesková, tak neviem už že ako to tam majstrovali v MB
22:51:01
13.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bc. Shatter 13.06.11 22:38:11: Zřejmě máš dutou, ale se závažím uvnitř. Osobně bych na to nešahal, pokud je tam tak o výroby.
22:38:11
13.06.2011
Shatter
-> Tuner#2: takže ak mám dutú priečku, pomôže do nej nasypať piesok a zavrieť?
17:39:00
13.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Že to není rozdíl bych zrovna netvrdil. Jsou příčky co měli závaží, novější jsou vysypané pískem a když jsem písek vysypal, tak s tím nešlo jezdit co to dělao za hnusný zvuk, že to ani plně průchozí tlumič nepřehlušil...



skoda-virt.cz/cz/.../6677 -rozdil-ve-vaze-motorovych -pricek
15:00:31
13.06.2011
palinator
-> MOLSO:

70

To bylo řečeno pro názornost.
13:06:34
13.06.2011
ozzman1000
btw. zaujímalo by ma ako rozlíšiť tie priečky okrem toho zavarenia na koncoch, podľa hmotnosti?

-> Martin/125/:

tá 105ka bola tichá preto lebo mala dutiny ošetrené PUR penou ktorá zároveň tvorila nosný prvok vozidla 4
11:34:10
13.06.2011
MOLSO
-> Martin/125/: ak mas priecku z uzovky tak prii 2500 otackach ti zalahuje v usiach 4
11:10:56
13.06.2011
Martin/125/
-> MOLSO: no já užovku 105ku měl zároven s moji první 125kou...ty příčky jsem v ty době nezkoumal jestli maj zavaži či ne...a že by ta ouža nějak rezonovala...mi nepřišlo...prostě každá škodovka rezonuje a dělá kraval uvnitř inetieru jinej...např.strejc měl 105ku a takovou starou rezavou už s hodně km nalitano...ale vevnitř to bylo tichy jako prase a byl to rok 85 a ja měl tu 125ku 89 a dělala mnohem větší kraval...a to myslim že měla i takovou tu zvukovou izolacci na zadních blatníkách zevnitř...
08:24:43
13.06.2011
MOLSO
-> palinator: ale 85 neboli uzovky



rezonovalo to v 2500
08:15:29
13.06.2011
palinator
-> Martin/125/:

Pro tvoje info, starý užovky údajně v určitejch otáčkách rezonovaly, což mělo závaží odstranit, tak aby ses nedivil...
12:45:25
12.06.2011
Martin/125/
-> Dušan: taky si myslim že to nebude absolutně poznat...
20:05:00
11.06.2011
haso
-> Dušan: 3
18:31:59
11.06.2011
Dušan
vesmes je to jedno a v tom aute bude porad stejnej kraval
18:13:50
11.06.2011
vhml
-> Martin/125/: muzes, ale je naladena na ty jiny frekvence
18:08:15
11.06.2011
Martin/125/
-> vhml: proč nemůžu dát příčku z vlečky na škodovku co má kyvku?
18:05:53
11.06.2011
vhml
Liší se vevnitř závažím, které mění vlastní frekvence - vibrace a hluk.



Ale musíš ke správné příčce mít i správnou nápravu
17:58:43
11.06.2011
Martin/125/
Je v nich rozdíl...tam ze 120ky je zestran zavařená...ale jinak jsou naprosto stejné...když dám do 120ky(r88) tu ze 130ky...(r85) ta je normálně dutá...stane se něco? Proč jsou trapet jiné? Ta ze 120 je taková orezlá a má urvanej (urezlej) jeden šteftík na přidělání plechů...tak proto tam budu dávat do 120ky z tý 130ky...a navíc byla hezká...jen sem ji dal novou barvu...a nebyla tak rezata jak u 120ky...
Extreme Tyres