-> myschaak AZNP K.Hora: Přesně tak, jakmile se odře komaxit tak je po kráse. Když jsem vybíral já čím to natřu, tak jsem taky chtěl původně komaxit (hlavně abych se s tím nemusel patlat

) ale jakmile došlo na otázku "a co s tím, když se to odře" tak odpověď byla u všech jednoznačná, znova opískovat a znova nalakovat, ale kdo by rozebíral nápravu že? Kola, nějaký plechy pod motor atd. budiž, ale každý rok mít dole nápravu, když se odře je na nic. Dá se teda prý poškozená část opravit tak, že se rozmíchá prášek s nitrem, ale už nikdy nebude mít takovou ochranu
Komaxit mám na pružinách a zkoušel jsem i výdrž obou barev boucháním šroubováku a komaxit samozřejmě vydržel víc, řekněme že do komaxitu jsem musel bouchnout 2x, do alkytonu 1x. Ale u alkytonu vezmu štěteček, zamáznu, nikdo nic nepozná a ochrana bude zase stejná.
Před rokem jsem alkytonem natřel bubny, stabilizátor atd. bylo to bez základu jen na obroušený povrch, dal jsem je do sklepa, kde je vlhko a ty díly pořád vypadají stejně, teďka barvu budu dostávat dolu a natírat znovu i se základem, tak jsem zvědav, jestli bude rez pod barvou...
Jinak Alkyton, při pokojový teplotě cca 28°C uschnul do druhého dne, že se dalo s díly manipulovat, popř. natírat další vrstvy, ale než se budou skládat bych je tak týden nechal ležet
