Alkyton vs. Hammerite

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.01.2010 do 14.08.2012, založil/a palinator
řadit dle data
22:16:39
14.08.2012
Power of Bass
-> su.tech: mě by fakt zajímalo jak by to pro porovnání vypadalo,kdyby to při te renovaci ještě bylo namočené v odrezovači aby se to železo "pasivovalo /neutralizovala veškerá oxidace" ... jestli ta chemie tak funguje,si myslím,aspon ja to tak dělám a hodlám dělat,že rez musí pryč,do poslední molekuly FeO2 takže bez odrezovače i tak ani ránu 1

OndraKrupi - škoda,že takových už ted moc není... v poslední době snad jen ta od tmobilu,jak borec vyčeli policajta "asi jinej gang.." 3
upraveno 1x, naposled 14.08.2012 23:01:21
20:42:46
03.07.2012
castrol
-> OndraKrupi: ta je bozia 3
19:59:18
03.07.2012
OndraKrupi
-> Peťa Klíč: bóóóóóóže cos to zas vytáhl? Stejně nejlepší je tohle:
Antirezin - Televizní reklama (Tchýně)
19:57:26
03.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
11:47:24
15.02.2010
palinator
-> MATTESS:

V soli, v dešti, všude. Ale bylo garážovaný...
22:22:32
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Zdeněk. 14.02.10 21:31:52 napsal:

→ su.tech: Nic moc teda… Myslím, že kdybys kus obrousil

tak to bude orezlé celé, než jen na místech kde jsou viditelné

puchýře.
To není moje auto!



Nicméně si myslím, že 8 let provozu a tím nemyslím jen ježdění po cestách ať už solených tak také štěrkovaných a taky převážně v lese, polích apod. svědčí o tom, že ten Hammerite není tak špatný. 4 Kámoš je totiž dřevorubec a ti nemají o zasviněné auto nouzi. Navíc jinak by to vypadalo, kdyby se to opláchlo tlakem... Tím co je vidět na tom autě se moje zkušnost s Alkytonem nedá srovnávat.
upraveno 4x, naposled 14.02.2010 22:25:31
21:54:32
14.02.2010
Zdeněk.
-> MATTESS: Asi tak, já kdybych vzal vodu, tak bych ten zašlý prach z obou náprav dolu dostal a vypadala by zas jak nová, ale když už člověk jednou to auto dělá, tak ať je to všechno na 100% 4
21:45:25
14.02.2010
MATTESS
-> palinator: záleží, jak to auto těch 20 let jezdí4
21:41:36
14.02.2010
palinator
-> Dušan:

Po 20 letech? 3 To když jsem nápravy jen tak zlehka dělal já, tak byly víc rezavé než zdravé....3
21:31:52
14.02.2010
Zdeněk.
-> su.tech: Nic moc teda... Myslím, že kdybys kus obrousil tak to bude orezlé celé, než jen na místech kde jsou viditelné puchýře.
18:54:38
14.02.2010
Dušan
vypada to jak po 20ti ketech kdyz jsem sundaval napravu
18:27:49
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY : Tyto díly prošly v roce 2002 kompeltní renovací - očištěny, odmaštěny, natřeny 2-mi vrstvami Hammeritu... zde jsou výsledky po 8-mi letech užívání v plném provozu (jaro, léto, podzim, zima)...
zvětšit Alkyton vs. Hammerite - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 14.02.2010 18:27:49
18:27:32
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY : Tyto díly prošly v roce 2002 kompeltní renovací - očištěny, odmaštěny, natřeny 2-mi vrstvami Hammeritu... zde jsou výsledky po 8-mi letech užívání v plném provozu (jaro, léto, podzim, zima)...
zvětšit Alkyton vs. Hammerite - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 14.02.2010 18:27:32
18:27:17
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY : Tyto díly prošly v roce 2002 kompeltní renovací - očištěny, odmaštěny, natřeny 2-mi vrstvami Hammeritu... zde jsou výsledky po 8-mi letech užívání v plném provozu (jaro, léto, podzim, zima)...
zvětšit Alkyton vs. Hammerite - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 14.02.2010 18:27:17
18:26:54
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY : Tyto díly prošly v roce 2002 kompeltní renovací - očištěny, odmaštěny, natřeny 2-mi vrstvami Hammeritu... zde jsou výsledky po 8-mi letech užívání v plném provozu (jaro, léto, podzim, zima)...
zvětšit Alkyton vs. Hammerite - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 14.02.2010 18:26:54
18:25:52
14.02.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> PRO VŠECHNY : Dneska jsem vám nafotil detaily jednoho auta. Co je na nich zajímavé? - Auto prošlo renovací v roce 2002 a díly které jsem nafotil jsou natřeny Hammeritem. Auto je od roku 2002 plně v provozu - jaro, léto, podzim, zima. Díly byly očištěny, odmaštěny a poté natřeny 2-mi vrstvami Hammeritu. Natíráno bylo vše v létě za slunného počasí. Vše bylo natíráno samostatně v rozebraném stavu a poté složeno... zde jsou výsledky po 8-mi letech užívání v plném provozu...
zvětšit Alkyton vs. Hammerite - obrázek od su.tech – nezodpovědný hajzlík vložen 14.02.2010 18:25:52
10:53:20
11.02.2010
MATTESS
-> Crestik: no někomu to nevydrželo jedno vyjetí v zimě. Takže 4500 km denního provozu (i v zimě) je tudíš hooodně dobrý1
10:23:13
11.02.2010
Crestik
-> jenik120: 4500km by vydrželo, i kdyby to bylo zamalované lihovým fixem ;-)
11:49:00
09.02.2010
jenik120
Taky se připojím do debaty. V listopadu jsem konečně dokončil auto a veškeré strojové části byly opískované, dále jedna vrstva Penetrátoru a 2 vrstvy Alkytonu. Mluvím o nápravách, pružinách, trubkách... Auto má za sebou cca 4500km v každodením provozu ve sněhu, solance, nebo posypané cestě škvárou. Jednou za měsíc, protože mi to nedá, vlezu pod auto vemu hadr a nalakované díly ze spoda otřu. Světe div se, ale nenašel jsem zatím žádné poškození. Podotýkám, že auto je do půlky bílé od soli. Teď v zimě to stejně néjde ani umýt, protože pořád mrzne :-(
11:38:46
25.01.2010
Jozka
-> palinator: celkem v souladu s mými zkušenostmi..

skoda-virt.cz/cz/.../6614 -chytra-barva-vs-tchyne
09:14:10
21.01.2010
Jozka
Safra, zas jsem zapomněl doma pohledat ten porovnávací test..
21:50:48
20.01.2010
spartra
-> palinator: kup dvousložkovou barvu, už tu někdo psal
21:41:14
20.01.2010
palinator
Takže mám z tohohle tématu takovej dojem, že ať udělám co udělám, bude to vždycky na hovno a bude lepší, když to nechám tak jak je. 3
18:30:07
20.01.2010
afro100
-> mishom: tak vyuzij temu troska vedla: skoda-virt.cz/cz/.../1260 47-osetreni-podvozku



vcera sa tam riesilo co na spodok auta 4
upraveno 1x, naposled 20.01.2010 18:31:03
17:29:50
20.01.2010
mishom
jasne viem, ja len zneuzivam temu aby som zistil ako to najlepsie spravit 6
16:57:22
20.01.2010
techgen
-> mishom: akurat ze alkyton je neico ine ako body 930 ....
15:56:42
20.01.2010
mishom
ja mam body 930 a je to teda dobrá blbosť som to tím natrel zo spodu a aj na kúsok

bieleho no zistil som že tá farba akoby zmizla. proste po nejakom čase presvitá to čo je pod tím alebo sa objaví znova hrdza(aj keď to je na obrúsený kov) neviem kde robím chybu že to tak robí ..inak uvažujem že si kúpim obyč. základnú a vrchnú a natrem to tým
21:18:40
19.01.2010
ondie
-> Dušan: já mám dojem že to tu vyjímečně probíhá v poklidu 3
21:15:41
19.01.2010
Mr.Lumpy
-> Syny: nějakou lepší barvu na kov a potom body a máš vystaráno ;-)
21:02:05
19.01.2010
Dušan
nebylo by lepsi to tady zamcit ? vede to celkem nikam.



Puvodni otazka zni alkyton vs hammerite.



alkyton tedy na vse, ale plno lidi nesouhlasi s jeho kvalitou naopak druha rada lidi si jej vychvaluje a hammerite jen na plot
20:58:56
19.01.2010
filcek
jenze je to taky asi o tom co kazdemu sedne
20:54:54
19.01.2010
filcek
no jinac kluk co mi ho doporucil ma na e30 blok v alkytonu a spodni ramena na predku taky a neni problem nechtel jsem tomu verit ale je to tak
20:51:18
19.01.2010
Honza120L
ja mluvim o použití na nápravách a v poměrně extrémních situacích - prostě nechci
20:47:17
19.01.2010
filcek
osobně máme už druhej rok alkyton na příčce od motoru, držáků motoru bez zakladu přímo na kov neloupe se a rez žádná
20:42:35
19.01.2010
Jarda/felda
20:36:08
19.01.2010
Syny
A co teda navrhujete, kdyz ne alkyton? :) Pokud se teda budem bavit o nepozinkovanejch dilech...
20:32:28
19.01.2010
Honza120L
přídám se k negativnímu hodnocení alkytonu - toho jak se dotkne kamínek tka se to loupe jak perníček... škoda peněz....
18:49:40
19.01.2010
ondie
-> Kapřík: jo já vim,že schne dlouho a vyžaduje celkem teplotu,to sem snad neopomenul,ale celej je na můj vkus prostě nějakej měkkej..někdo by třeba řek pružnej,ale myslim to tak,že kdybys vzal nůž a chtěl ho strouhat,tak by to krásně šlo.



-> myschaak AZNP K.Hora: no kola,jako třeba hliníkáče nebo tak,tam bych komaxit taky nedal...na plecháče asi jo,ale muselo by to bejt hodně poctivě vypískovaný a v místech jak je nabodovanej střed k límcům,odtud vždy vylejzá nejvíc rzi a posléze pupínky,pak třeba lidi naříkaj,že je komaxit na nic..ale je fakt že disky dost trpěj od kamínků..





-> Zdeněk.: no jako nic neni nezničitelný,to je jasný,ale v mechanickým nárazu si myslim,že nemá proti alkytonu konkurenci...když už by se něco stalo,určitě je blbost rozebírat nápravu a znovu komaxitovat,to už bych jen zatřel nějakou štětkovou metodou a neřešil..

Uvidim no,alkyton mám za sebou,úplně mě to nenaplnilo,v komaxitu taky mám pár věcí,to na mě zanechalo lepší dojem,i když nic z těch věcí nezažilo ještě ten pravej "spotřební" život...uvidíme...když ani komaxit nebude to pravé ořechové,tak se bude muset hledat dál,třeba v revíru těch 2složkovejch PUR barev..



Jinak pod komaxitem,co mám je to jen pískovaný,ale do budoucna bych chtěl pod komaxit vždy zinek.
13:40:32
19.01.2010
Jozka
-> Zdeněk.: Tak že rozebrat, o tom žádná - u nás těch 190°C (nevím jestli pro všechny typy prášků od všech výrobců) a dobu dodržujou a nic od pryže a plastů bych k nim nepropašoval. Ale jinak, co se týče nějakýho kamínku, drnu na lesní cestě či jiných smykových záležitostí - teda pokud to není šutr, hromada šterku nebo přímo balvan, tak se povrch zmatní otěrem a na kov to ani nejde.
12:39:12
19.01.2010
Zdeněk.
-> Jozka: Já to zkoušel špičkou šroubováku, aby to bylo co nejefektivnější 3, jinak samozřejmě ten komaxit vydrží mnohem víc, než nějaké mokré barvy, ale jakmile už se odštípne, tak rez jede 4 A jasně že jde určitě opravit tím, že se zbrousí, stříkne znovu a dá vypálit, ale to nemění nic na tom, že se náprava musí rozebrat, protože silentbloky asi teplo jaký je potřeba k vypálení nesnesou 4
11:06:05
19.01.2010
Jozka
-> Zdeněk.: To je nějakej divnej komaxit.. Mě odprejskl, až když mi spodní rameno upadlo z metru na beton. Jinak oni to umějí opravit, zdrsnit, přebrousit.. jenže je to děsná drbačka - takže ti samozřejmě řeknou, že jedině celý znova. Předloni už mě sr.. neustálý opravy lakovanejch ocelovejch nárazníků na provozce, nevydrželo tam nic, ani syntetika, ani v kombinaci s přelakovatelným Body, a Antirezinu ani nemluvě - a komax na nich kupodivu drží, žádný stopy po kamínkách, prostě nic, což u zadního a na spojích mezi díly divný i mě.

Kde komax selhal, bylo čelo pomocný páky řízení, ale na tu padlo několik ran kladivem5.
upraveno 1x, naposled 19.01.2010 11:08:14
21:04:49
18.01.2010
matisek
Alkyton používam v práci a je fakt že schne dosť dlho v nejakej vlhkej garáži je možné že neuschne vôbec ale ked sa suší v teple a na vzduchu tak uschne.Niektoré veci čo som s ním striekal som mal možnosť vidieť po dlhšej dobe a bol normálne vytvrdnutý.



Na nápravu som ale dával PU farbu nejakú so zvýšenou odolnosťou voči chemikáliám zohnal som ju tak všelijak 6 v obchode som sa jej nedopátral.
20:08:34
18.01.2010
Borin - Král tuzerů
Hammerite sem nezkoušel, ale alkyton ano...humus, bylo to pořád měkký, lopalo se to, zasíralo se to...použil jsem jejich základ a spodek byl opískovanej...tohle už doma nechci vidět...teď používám průmyslovou 2 složkovou PUR barvu a maximální spokojenost...
18:57:59
18.01.2010
Kapřík
-> ondie: alkyton schne pomalu. Pokud to není v teplý místnosti kde je aspoň 20 stupňů, pořádně to neuschne, nebo za strašně dlouho4
18:51:52
18.01.2010
Zdeněk.
-> myschaak AZNP K.Hora: Přesně tak, jakmile se odře komaxit tak je po kráse. Když jsem vybíral já čím to natřu, tak jsem taky chtěl původně komaxit (hlavně abych se s tím nemusel patlat 3 ) ale jakmile došlo na otázku "a co s tím, když se to odře" tak odpověď byla u všech jednoznačná, znova opískovat a znova nalakovat, ale kdo by rozebíral nápravu že? Kola, nějaký plechy pod motor atd. budiž, ale každý rok mít dole nápravu, když se odře je na nic. Dá se teda prý poškozená část opravit tak, že se rozmíchá prášek s nitrem, ale už nikdy nebude mít takovou ochranu 4

Komaxit mám na pružinách a zkoušel jsem i výdrž obou barev boucháním šroubováku a komaxit samozřejmě vydržel víc, řekněme že do komaxitu jsem musel bouchnout 2x, do alkytonu 1x. Ale u alkytonu vezmu štěteček, zamáznu, nikdo nic nepozná a ochrana bude zase stejná. 4



Před rokem jsem alkytonem natřel bubny, stabilizátor atd. bylo to bez základu jen na obroušený povrch, dal jsem je do sklepa, kde je vlhko a ty díly pořád vypadají stejně, teďka barvu budu dostávat dolu a natírat znovu i se základem, tak jsem zvědav, jestli bude rez pod barvou...



Jinak Alkyton, při pokojový teplotě cca 28°C uschnul do druhého dne, že se dalo s díly manipulovat, popř. natírat další vrstvy, ale než se budou skládat bych je tak týden nechal ležet 4
18:21:58
18.01.2010
myschaak AZNP K.Hora
-> ondie: já nevim,jak ten komaxit kamínkem odrazíš tak už je hotovo...toho se právě bojím....ani kola do komaxitu radši nebudu dávat,je to dle mě blbě opravitelný
16:40:58
18.01.2010
ondie
Já mám alkyton na zatim nesložené přední nápravě,díly byly starší,opískovaný a teď sou nalakovaný čekajíc v garáži...žádná rez neleze to ne,jelikož sem si to stříkal pistolí,tak je to krásně hladký a hezký,ale nelíbí se mi že je to nějaký měkký..když bych do toho rejpnul,tak je to dole..vůbec nevim jak dlouho to bude držet až to bude na autě...příště půjdu do komaxitu.
15:15:55
18.01.2010
105
ja pouzivam obyc syntosku za 100,- plechovka 3 vrstvy a krasa
13:28:07
18.01.2010
Čokin
Já jsem použil alkyton. Pracovalo se sním celkem dobře ale počítám že žádný zázrak to nebude, vesměs si myslím že je to lepší syntetika. Když jsem to zkoušel a rýpnul do toho šroubovákem tak to šlo bez odporu dolů.

Takže počítám stím že příští náprava bude opískovaná a komaxit.



Ted jsme v práci začali vyrábět ocelové dveře a vozíme je do práškové lakovny v ARCHLEBOVĚ. Když to udělají tak jak mají tak to na těch dveřích drží celkem slušně a je to tvrdé, nic méně už jsem řešil i nějaké reklamace kdy to asi špatně odmastili a barva opadávala je když jsem se na ni škaredě podíval.
11:57:34
18.01.2010
Karel.
mně alkyton nesmí na auto už.........v nějakým foru jsem sem dával fotky přední nápravy a něco jako Dušan8 Takže zinek a komaxit, max to ještě něčím přetřu a to už musí vydržet4
Extreme Tyres