Topení

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 20.10.2009 do 27.01.2011, založil/a Vytem
řadit dle data
15:23:03
27.01.2011
suri
-> vhml: to nie je kabínou , aj v combi aj v krátkej je to paráda
10:21:12
27.01.2011
vhml
-> čert: co mám říkat já se stovkou :-) Sic rádiátor i větrák favorit, ale na jízdu v trenýrkách to není :-)



To teď v pikapový felicii s tou malou kabinou je jinej hic :-)
upraveno 1x, naposled 27.01.2011 10:21:21
10:17:39
27.01.2011
čert
-> vhml: jj přesně tak. Jinak ti ten teplej vzduch z radiátoru nejdřív musí ohřát celý prostor kudy jde - tedy plechový tunel, který je navíc ještě z vnější strany chlazen vzduchem. Pokud tam je nějaké neplechové vedení neodebírá to vzduchu tolik tepla...

Tedy s touhle myšlenkou jsem to dělal 6
09:56:57
27.01.2011
vhml
Myšlenka husího krku je tam kvůli izolaci tepla v hadici? Líbí se mi to...
08:41:21
27.01.2011
čert
-> Klubko_: viděl bych to na problém s radiátorem. Jak píšeš bude asi někde zarostlej.

Řídil bych se teplotou vzduchu u výdechů na nohy. Výdechy na palubce jsou dost ovlivněny tím jak je zahřátej ten přední prostor kudy vede vzduch k výdechům. Když jsi tam dal ty husí krky tak se to zlepšilo? Pokud jo, zkus ještě u bočních výdechu utěsnit husí krk tak aby z nich šel pouze vzduch skrz ten husí krk (mohl by se tam dostávat chladnější vzduch a tím to ochlazovat – usuzuju podle toho že dole je ten vzduch +- stejně teplej)
00:51:01
27.01.2011
TAZ1500
da se to rozeznat podle obalu a rozmisteni hadic užovka je ma dal od sebe a eMko je ma bliž a v tom obalu je naznak toho radiatoru a zase užovka ho ma vetsi a eMko mensi presny rozmery ale nevim
00:18:47
27.01.2011
Klubko_
-> matisek: nn, to ne, zacinaji v tom koleni. Napada me, esi radiator nejak nerovnomerne netopi? Ze by byl vevnitr nekde zarostlej?
23:37:29
26.01.2011
matisek
-> Klubko_: V kurení je jedna klapka ktorá pri určitej polohe páčiek,už neviem akej,prepúšta vzduch mimo radiatora je tam take molitanove tesnenie a možno ho máš na pravej strane poškodené tak na pravej strane fúka chladnejší vzduch.

Ale to len hádam,podla toho ako si to opísal.

Nenapchal si tam tie trubky moc hlboko,že by si s nimi nadvihol tú klapku?
22:33:47
26.01.2011
Klubko_
Pozoruju u skodylaka ponekud anomalii. Z pravyho vydechu topeni na palubovce vychazipri zapnutym topeni naplno citelne chladnejsi vzduch, nez z levyho. Mezi vydechy na nohy ten rozdil neni tak velkej, ale taky trochu je. Situace se otoci pri vypnuti ventilatoru. Zleva zima, zprava teplo. Dnes jsem situaci jeste vylepsil o to, ze jsem po vzoru Čerta skoda-virt.cz/cz/.../6573 -cert-skoda-130 protahl od topeni az k vydechum elektrikartsky husi krky. A i z nich z prava fouka studenejsi vzduch.

Setkal se nekdo z vas se stejnym problemem a co s tim?
17:11:42
20.10.2009
palinator
Dle mého skromného názoru to topení bude lehčí a rychlejší bude jeho náběh. Otázkou je, jestli bude topit více. To záleží na provedení žeber a chladících trubiček.
15:25:43
20.10.2009
Vytem
Nwkt 20.10.09 15:23:52 napsal:

→ Vytem: Stačí vyměnit vložku


Jako přímo jen ten radiátor? A topí to líp? :-D
15:24:03
20.10.2009
Pavel P..
Mkový má boky radiátoru plastový, takže i náustky na hadice
15:23:52
20.10.2009
Nwkt
-> Vytem: Stačí vyměnit vložku
15:23:37
20.10.2009
Vytem
a vyplatí se měnit to ocelový za to novější?
15:22:39
20.10.2009
Vytem
:-D
15:22:26
20.10.2009
Vytem
jedno ve sklepě mám, ale určitě nejni nový, ale vypadá jako skoro nový...
15:21:35
20.10.2009
Vytem
aha... díky
15:21:12
20.10.2009
Nwkt
Kdybys chtěl tak vyměnim novej starej typ za novej novej typ
15:21:04
20.10.2009
Vytem
jenže když ho mám v autě a nechci ho vyndavat, tak bohužel nejni vidět, jaký je...
15:20:36
20.10.2009
Nwkt
Mkový má vedený všechny bowdeny po jedný straně, starý má jeden bowden vedenej druhou stranou
15:20:20
20.10.2009
Luky
Možná je to kravina, ale magnetem by to nešlo?
15:19:32
20.10.2009
havlik
třeba tak že jedno bude z hliníku a jedno z oceli:D
15:19:00
20.10.2009
Vytem
Jak rozeznám starý úžovkový ocelový topení od novějšího Mkovýho hliníkovýho? díky
Extreme Tyres