autolak 2

prohledat
344 příspěvků (zobrazeno 124 až 173) od 22.07.2009 do 14.08.2016, založil/a JoseA
řadit dle data
14:26:03
26.04.2011
Shackall
-> Stepan FUN: Totéž mám na Buicku - lak na 99% originál od soudruhů z Detroitu, viděl jsem to na celé řadě Amerik, zejména 70-80tky +- pět let. Předtím ani potom tolik ne. Kamarád má to samé na Daewo, prý nebourané (i když těžko říct). Každopádně dost obvyklá závada 8
14:21:34
26.04.2011
zdenike
ak sa nemýlim je to fiat marea weekend, kamarát má lak v rovnakom stave a je pôvodný fabrický
14:16:52
26.04.2011
StepaNoFUN
Jinak takhle to dopadá, když někdo nechá přeschnout bázi a potom teprv lakuje...



Edit: Jinak se omlouvám za kvalitu, ale je to focený mobilem z 1. patra paneláku...
zvětšit autolak 2 - obrázek od StepaNoFUN vložen 26.04.2011 14:16:52
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:41:17
14:13:58
26.04.2011
StepaNoFUN
-> TC: Jestli je to acryl a ne báze, tak za 2 dny... A lak potom vynech...
09:38:39
26.04.2011
zneužiju tohle téma a taky se zeptám na jednu věc...

potřebuju udělat barevnou kombinaci- bílej pruh na červenym blatníku (na moto). Z dřívějšího lakování od lakýrníka mám bílou, červenou, lak. A teď otázka zní: stříknout bílou, ale za jak dlouho zalepit a stříknout červenou? a pak následně lak? nerad bych aby se mi páska přilepila do té bílé a já to pak dělal celé znova. Cca po 20min by to šlo? nebo dřív?

Barva je akryl
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 11:23:29
19:16:13
25.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 23.04.11 23:38:31: Tak mrkni do karty Žlutky, pár fotek tam je 4
upraveno 1x, naposled 25.04.2011 19:16:24
17:52:07
24.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 23.04.11 23:38:31: Metalíza mě řekli 1:1 a měl jsem deci a na jedno kolo se to povedlo, druhý odstín už jsem asi naředil v tom malé množství víc. Naštěstí to šlo fakt krásně rozmejt štětcem a není to poznat. 2:1 byl lak a tužidlo a to jsem musel taky ředit, bylo to moc hustý.
upraveno 2x, naposled 25.04.2011 19:17:35
23:38:31
23.04.2011
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Tak pak dej fotku... ;-) Jenom technická... Jak jsi mohl "moc naředit" bázi? :-O Tam je danej poměr barvy a ředidla 2:1 a není na tom co zkazit...
23:36:18
23.04.2011
StepaNoFUN
-> JoseA: Rozeber nefunkční 115 flexu, použij z ní hřídel a upni ji do normální slušný vrtačky... To Ti pro začátek stačí. Já to takhle používal skoro rok, než byla leštička.

S pastama od 3M nemám zkušenosti. Takže jedině podle doporučení výrobce... Ale ke každý pastě je odpovídající kotouč. A hodně máčet.

Jinak bych začal od 1500 a jemnější jak 2000 nepoužíváme. To vezmou pasty. Pasty mám vyzkoušený jenom G3 (hrubá zabrušovací) a G10 (jemná zalešťovací). A pak Norton. Ale to už je dost dlouho co jsem s tím dělal. Ta Farecla je lepší a hlavně ji mám dostupnější komplet a ihned skladem a ne na objednávku po kouskách (jedna pasta, po tejdnu druhá, pak kotouče... :-/)

Víc máš popsaný v tom návodu. A přeju hodně štěstí...



Jinak musím konstatovat, že mi nezbejvá než souhlasit s Honzou... Příště to zkus pořádně... Vím že chybama se člověk učí a když si vzpomenu na svůj první celolak auta akrylátem (v tý době nebylo žádný internetový fórum, kde bych se mohl takhle ptát a sbírat rady, konzultace byly pouze po telefonu a s podobným "samoukem"), tak bych dneska zvracel, ale tohle je fakt moc "zprasený"...
23:10:35
23.04.2011
JoseA
-> Stepan FUN: Takže říkáš šmirgl pod vodou 1200, pak jemnejší a skončit u 2500? Pak pasty. Pokud si dobře pamatuju, tak používáte s applem nějaké G10 apod. Značek nebo výrobců je jistě mraky, ale co bych si měl pro tento postup pořídit jako nezbytně nutné z past? Mám akorát dvě pasty od 3M, perfect it 3 a ultra polish (snad sem to napsal správně), ale zkušenost nemám, tak nevím kterou pastu po zabroušení použít na hrubější zaleštění a kterou na jemnější doleštění. Další pasty jako tempo, leštěnky a vosky od turtle, sonaxu nebo sheronu, co mám doma, počítám na tohle neužiju. Rotační leštičku musím koupit už kvůli tomu, jak sem si to zprasil, jenom ještě vybrat rozumný poměr cena/kvalita.
22:23:55
23.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak já mám kola hotová, pro změnu nám s tátou začla stíkat metalíza na druhém kole, moc jsem to podruhý naředil, naštěstí to šlo štětcem namočeným v ředidle rozehnat a povedlo se to k nepoznání pak přestříkat. Lakem se nakonec vzali i černý místa kola, ta dvousložková vrchní epoxidovka byla pořád nějak měkká i po týdnu a kupoduvu to nic neudělalo. Byl to takový hokus pokus a myslím, že to celkem vyšlo. Jo a samolepka taky přežila, respektive když jsem odjížděl, bylo to ještě OK 1
18:27:42
23.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> JoseA: tak tedy stručně, je sic hezké že jsi vše odmastil, ale jak si to pod klikou , světlama, za nárazníkem a v podobných skulinkách zmatovatěl, je mi velkou záhadou, když jsi takový profík , tak asi víš žě jakákoliv barva na hladkým laku nedrží, a to pod klikama apod je co?nehledě na ten humus co se pod tim skrejvá,,,,,,,,



že je nárazník lakován jen z půlky? to je nějakej problém? viz štěpána forman...



to co jsi zde předvedl, je z profesionálního pohledu absolutní prasečina, (a to gábro sem tehdá radši nekomentoval), takže pokud máš , a chceš mít i nadále silné řeči, a předvádět takovéto prasárny, tak si radši zajdi do knajpy, vylej si mozkovnu a ráno snad dostaneš jiný nápad , než "ráno vztanu a nalakuju auto"...... komu není rady , tomu není pomoci....HOWG
16:04:50
23.04.2011
StepaNoFUN
-> JoseA: Na to rozleštění - jak už jsi psal, že chceš rozleštit stejkance podle našeho návodu, tak úplně stejně rozleštíš tu neslitou barvu... Pasty i postup jsou stejný jako při rozleštění smítek... šmirgl, pasty, leštička...
15:02:58
23.04.2011
JoseA
-> david 136: Cabrio i daewoo byly lakované PUR barvou. To byla asi hlavní a největší prasárna. Bohužel ke zdokonalování patří i používání kvalitních akrylových barev a to je celkem drahé učení. Cabria mi bylo líto, kolegovo daewoo lanos (to černé) dojíždí poslední technickou dle jeho slov. Auto vídám denně v práci a nikde se barva neloupe a stříkal jsem to 24.7.2009, můžu to klidně nafotit. Nabídl jsem ale tomu kolegovi ať si auto odstrojí komplet u mě v dílně, ale neměl čas a spěchal na to. V zimě mu na to spadnul strom, takže na střeše bude lak popraskaný rozhodně.
zvětšit autolak 2 - obrázek od JoseA vložen 23.04.2011 15:02:58
14:43:49
23.04.2011
JoseA
-> Jura_Favorit: Tak já reagoval na tvůj nic neříkající příspěvek:Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4

Dále to se zatěkáním k hraně vysvětlili david 136 a alpin (tys to taky potvrdil) vzal jsem to na vědomí a považuju za vyřešené. Dál jsem napsal proč sem to udělal tak a tak, ale taky uznal že je to prasárna a dokážu s tím žít.

To jen na vysvětlení a uzavření této neshody. Jinak díky za rady i tipy na pasty. Leštička mi pořád vrtá v hlavě, ale zbytečných 7tis na makitu nemám, vše ostatní je v uvozovkách povážováno za šmejd co tak sbírám info. Půjčit si leštičku nemám kde, mám doma akorát excentrickou kdesi z OBI, ale ta je oničem.
14:29:56
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: tak fajn, pokud to jsou pracovni auta, neni co resit, ale i tak bys mel mit nejakou snahu se v lakovani zdokonalovat, a k tomu zdokonalovani patri bouzel i to odstrojeni, coz vetsina lidi opomiji nebo se jim nechce

ale nerikej mi ze i ten peugeot cabrio o par stran driv je pracovni auto, stejne tak to cerny nevim co to je, jak jsi psal ze majitel byl spokojenej, navic kdyz uz to delam pro nekoho tak si dam zalezet, ne z duvodu ze chci byt hodnej ale z duvodu spokojenosti zakaznika i po par letech provozu, na byvale firme lakyra lakoval auta stejnym stylem a lidi mu jezdily na ,,reklamace", zakze lakyra uz si potom nezalakoval
14:22:18
23.04.2011
Jura_Favorit
-> JoseA: přijde mi, že chvilkami ani nevíš, o čem mluvíš... teď tady píšeš, že do tebe furt rýpeme a proč pořád řešíme přípravu, na druhou stranu ty sám jsi napsal, ať to odůvodním, viz. -> JoseA 23.04.11 13:48:24: 71 Jinak že někde být přechod musí... samozřejmě, ale není přechod jako přechod, tuplem v hraně/záhybu/ploše... s něčím se dá dál pracovat, zatímco něco jiné je prostě prasárna...

Pasty... používám už mnoho let pasty od Glasuritu a hlavně Festoolu... ikdyž na ty stékance by byly nejlepší nejprve kamínky a "samolepky" (opět třeba Festool). Ale připrav si peněženku, je to trochu jiná cenová liga. Navrch to pak přeleštím teflonovou 3M... A není špatné si na to půjčit leštičku, dosáhneš lepších výsledků...
14:15:52
23.04.2011
JoseA
Dobře no, prasárna to je. Přesto už jenom nárazník, který je originálně lakovaný jenom vrchní část a není rozebiratelný nejde jinak vymyslet a přechod tam být musí. To, že hrany sem odmastil maximálně důkladně beru jako samozřejmost. Vyhněme se ale prosím debatě dokola o tom jaký jsem prasák, že jsem komplet auto před lakováním nerozebral, protože to je věc, kterou bych neudělal ani kdybych to lakoval znova, protože mi to zato nestojí a je to auto na práci a ne na parádu, a že kolem hran mi lak opadá dřív, než auto doslouží (řekněme 4-5 let) taky nevěřím. Když sem si stříkal favorita, (ještě podotknu pro rýpaly že syntetikou, z čeho odborníkům naskáče jistě husí kůže) tak sem postupoval uplně stejně jako teď, s autem sem jezdil po nalakování další čtyři roky a ještě když ho prodával se lak nikde neloupal. Proto už bych aspoň rád neřešil přípravu, jen vemte na vědomí, že jsem prasák a zprasil sem si svoje auto, nikdo mi za to nic nedal a nikomu sem tím neublížil. Chytrého nedělám, ale nejde mi do hlavy, proč tady někdo musí dokola blít kecy o nesundaných světlech a klikách, když se zeptám jakou použít pastu na rozleštění neslitého poprašku na rovné ploše.
14:03:21
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> Jura_Favorit: -> alpin: neni co dodat, napsaly jsme mu uz asi vsechny duvody, naprostej souhlas s vama
13:53:16
23.04.2011
alpin
-> JoseA: pod svetlami sa to začína docela rýchlo olupovať a takisto aj na hranách , ono je pekné keď sú odmastnené ale zhodiť svetlá až taka robota nieje 4 a zhodit tesnenia a okná má byť samozrejmosť , nárazník tiež nieje až taká veda a pritom to má byť pod ním tiež dobre zaliate , tapacír zhodiťniekedy nieje bohviečo ale už keď to má byť...
upraveno 1x, naposled 23.04.2011 13:55:29
13:52:36
23.04.2011
Jura_Favorit
-> JoseA: umíš číst? Už to tady padlo několikrát. Je to lepší, protože takhle jak to máš se ti tam v té hraně udělá ostrý přechod, který začne dělat po nějaké (a ne moc dlouhé) době bordel 71 Ty tady vykládáš, jak to máš bezvadně odmaštěné, barva tam dofoukla a je to paráda... bohužel je to jenom tvůj (zcela lichý) názor.

Nechápu jednu věc - napřed chceš rady a zkušenosti ostatních a vzápětí tady děláš chytrého, přitom jsi to totálně zprasil...
13:50:48
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: no kdyby zatekalo na holej plech tak je to jeste horsi nez ted, ver mi ze za par let se takhle nalakovany auto zacne oloupavat vsude kde je to nedostrikly, takze kolem klik, kolem svetel, nechapu proc ty svetla nesundals, stejne tak narazniky, kryty dveri nebo co to je, okna by se jeste dali prezit i kdyz to taky lakujes jen k tesneni, pod nim uz ne, tam se to taky zacne loupat

a to ze spary sou odmasteny a hezky zality nic neznamena, ono to na tebe dela dobrej dojem kdyz to polijes, ale za cas je to uplne jinak, ja nevim jak ti to mam vysvetlit, tu kastli musis celou odstrojit aby byl lak uplne vsude slitej, i pod svetlama a naraznikama, jinak je to fakt nahovno

neblabolim ti tady jenom tak pro nic za nic, neco jsem se uz taky nalakoval a taky to zacinalo takovyma fuserinama co ted delas ty, jenze ty auta kdyz sem potkal za rok za dva tak to byl fakt hnus a samotnymu me to prislo blby, takze kliky a svetla a vsechno sundat uz jen pro vlastni lepsi pocit, pokud te teda nezajima co to casem udela pri beznym pouzivani auta
13:48:24
23.04.2011
JoseA
Jura_Favorit 23.04.11 13:42:55 napsal:

JoseA 23.04.11 13:31:48 napsal: Sundávání nemá vůbec

smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude

držet


Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4

Chtělo by to odůvodnit proč pokud obnovuješ řekněme poškozený lak na povrchu auta měl bys lakovat i veškeré vnitřní části.
13:42:55
23.04.2011
Jura_Favorit
JoseA 23.04.11 13:31:48 napsal: Sundávání nemá vůbec smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude držet

Je vidět, že máš bohaté zkušenosti a lakuješ takřka denně 4
13:31:48
23.04.2011
JoseA
-> david 136: Přečti si to ješte jednou. Nový lak sotva strhne ten původní aby zatěkalo někde na plech?! Píšeš jak kdybych lakoval na holý plech 81 Sundávání nemá vůbec smysl, spáry byly dobře odmaštěné-tam se barva i lak dotaly a bude držet a přelakovávat plochy pod světlama má smysl pro koho?
13:24:11
23.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: tak jestli je pro tebe moc prace sundat kliky a calouneni dveri tak se vyser na cely lakovani, takhle nalakovany auto je prasarna a zacne rezivet kdekoliv kde to neni uplne dostrikly, treba pod prelakovanou klikou, lak ma byt na aute jako jeden celej, jinak se zacne zkraje loupat, zatikat pod to voda a bordel

stejne tak nechapu proc nesundals zadni svetla, a taky zadni naraznik

EDIT: zbytecna prace je cely to lakovani jak ho ted provadis, za dva tri roky to auto bude humus
upraveno 2x, naposled 23.04.2011 13:29:48
13:14:26
23.04.2011
JoseA
-> U-Geen: Dyť sem stříkal stejným odstínem jako byl původní, takže není možné najít pod klikou nějaké chyby kromě toho, že není "táhlo" zalakované zespodu, což ovšem zjistíš akorát tak zrcátkem. A práce je to celkem dost zhodit čalounění a kuchat kliky, hlavně zbytečné práce81
13:09:36
23.04.2011
JoseA
-> Stepan FUN: Celý lak byl zabroušený pod vodou, ale ta fotka klame, protože kolem tmelení a míst s nálepkama jak si psal je toho obroušeného víc než na místech kde nic nebylo, ale přešel sem to všechno. Na fotce v původní velikosti to jde vidět dobře. S těma klikama bych to až tak neřešil, tady je právě dost místa na zastříknutí toho žlabu pod kliku a že není klika nastříkaná ze zadní strany mi žily netrhá. Pořád je to lepší než při následné montáži někdě něco poškrábat.

Jak s tím leštěním míst, kde není lak slitý a je tam poprašek? Jaké pasty použít na poprášené místa?
13:02:22
23.04.2011
U-Geen
Apple STS Chvojkovice-Brod 23.04.11 10:50:37 napsal:

→ JoseA: ... vyndavat kliky , lepit

zámky , to ti asi nic neřiká, to se bude krásně loupat


moc prace asi :-)
12:54:42
23.04.2011
StepaNoFUN
-> JoseA: A nebylo to o těch 3-4 vrstvách psaný v souvislosti s normální pastelovou barvou? Ono taky dost záleží na tom, jak si ten lak naředíš, jak silný vrstvy stříkáš... Je toho hodně... Tady je toho laku fakt moc.

No s tím loupáním...

Za prvé - Stříkat auto takhle kompletně nastojený - do toho bych nešel. Teď minimálně sundat tu kliku bude celkem mazec. :-/ Každopádně na celolak to chce odstrojit a kliky a jiný kraviny stříkat zvlášť. Teď se to bude kolem těch klik úžasně rozlešťovat...

A za druhé - jestli to jak je auto zalepený na fotce předtím je už finálně připravený na lak, tak hodně štěstí... Jestli to dobře vidím, tak to není zmatněný... Jenom tam, kde se kitovalo, nebo byl nějakej problém (nápisy atd...)

Jo a ještě jedna věc... Zalepit okna mikotenovou fólií taky není žádnej hit... Dost často se stane, že se Ti ta fólie zatřepe a vešketej bordel co na ní je se začne trhat a padat do laku. Zlatej papír. Fólii si můžeš dovolit tak metr a dál od stříkanýho místa.
12:51:34
23.04.2011
alpin
-> JoseA: klučky sa vyberajú aby bola farba aj na tej hrane pod klučkou , tá klučka sa používaním aj trošku hýbe a môže to tam popukať alebo šúpať sa 4
upraveno 1x, naposled 23.04.2011 13:04:06
12:41:02
23.04.2011
Nwkt
-> JoseA: Jenže budou lakovaný mimo
12:40:10
23.04.2011
JoseA
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: trochu moc? Sám si psal že dáváš tři vrstvy, někdy 4.8 Teď už jenom uvidím co zaretušuju leštěním. Nevím proč bych kliky nelakoval když jsou lakované i origo a lak na nich nepraská. Zámky mají plastové krytky, ty jsou originál taky v barvě a z dírky pro klíč ať se lak klidně oloupe.
10:50:37
23.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> JoseA: nooo, hezky pěkně, je tam vidět že si tam napral moc laku, 3 vrstvy? trochu moc ne? první zaprášim, druhou naleju, žádný dostřiky a jde se od toho, tan lak pracuje takže za půl hodiny to vypadá jinak než hned po nastříkání, mimochodem, vyndavat kliky , lepit zámky , to ti asi nic neřiká, to se bude krásně loupat
08:37:05
23.04.2011
JoseA
-> VeTeV: Tak tlustou, aby to bylo slité. Na druhé straně se to ani nepovedlo a na první to steklo. Pořád nemám ten správný odhad, ale nevzdám to a budu prasit další auta.
07:40:36
23.04.2011
VeTeV
-> JoseA: ty jo jak tlustou vrtsvu si tam dal? 9
23:47:34
22.04.2011
JoseA
-> david 136: ono těch míst tam možná ještě bude víc než si sám myslím, protože to začalo téct až když sem si plácal po ramenu jak to mám pěkné. Tam kde to nesteklo zase je poprašek. Nakonec je možné, že bude vhodnější to lehce přebrousit (zmatnit) celé a zalakovat znova.
zvětšit autolak 2 - obrázek od JoseA vložen 22.04.2011 23:47:34
23:42:08
22.04.2011
david 136 - zrušená registrace
-> JoseA: tohle nemas nejhorsi mista, mnohem horsi by byl stikanec nekde uprostred plochy, roviny, takhle se to da rozlestit, popripade udelat zastrik v pohode

jinak to vypada hezky, ale uz na prvni pohled jde videt prehnana vrstva laku
upraveno 1x, naposled 22.04.2011 23:43:01
23:38:05
22.04.2011
JoseA
akorát snad ty nejhorší místa k leštění stekly 8
zvětšit autolak 2 - obrázek od JoseA vložen 22.04.2011 23:38:05
23:34:22
22.04.2011
JoseA
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: sbírám informace kde se dá. Ty poprášené místa šly vidět až pod určitým úhlem. Vrstvy laku jsem dával celkem 3, ale první celkem slabou. Předpokládám dostatečnou vrstvu laku, proto by možná bylo reálné ten poprašek zabrousit jemným šmirglem pod vodou a přeleštit, ale pro jistotu ty zaprášené díly přelakovat další vrstvou laku a pak případně brousit. Měl bych tedy ještě před lakováním ten lak obrousit pod vodou? Jinak ty stečené místa obrousím a zaleštím dle vašeho návodu tady na virtu, snad to neprobrousím k barvě.
22:06:30
22.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> JoseA: jeeenže, jestli chceš jen zastříkat ty nedostřiky,tak to stejně musíš rozbrousit do hladka aby ti zmizel pomeranč, jinak to další vrstva zkopíruje, a efekt stejně nikde, nehledě na to že na nezmatněnej povrch se ti další vrstva nechytne, doporučuju si nejdřiv něco nastudovat, než se začneš pouštět do takovýchto akcí21
21:59:55
22.04.2011
JoseA
-> Stepan FUN: To sem si jen naivně myslel že na laku nic nezkazím, zatím sem stříkal jenom blatník a kufr na sousedové feldě zelenou metlu a ta se kupodivu celkem povedla. Celkově malé dílý mám i teď velice pěkné, čuměl sem na sloupky a ty jsou krásně hladké a lesklé, ale možná že lak zatekl k pásce, to zatím těžko říct. Jinak hlavně dveře na jedné straně jsou nějak poprášené lakem (neslitá místa), tam to chci ještě zítra přelakovat ať je dostatečná vrstva a pak se pustím do něčeho nového, vybrousit stekance a rozleštit.
20:17:35
22.04.2011
StepaNoFUN
Na laku nejde nic zkazit? :-O To je pro mě celkem novinka... Na metle nemám rád hlavně ten lak. Je na něj potřeba opravdu hodně dobrý světlo a stejně je to na ho... vidět. Stříká se to skoro stejně blbě jako černá. :-/
12:53:48
22.04.2011
JoseA
No moc sem se nepochlapil. Barva celkem v poho, ta schla fakt rychle. Na laku už sem myslel, že nejde nic zkazit. Pěkně sem se to snažil slévat a výsledek je: asi 3-4 místa kde není slitý lak, 4-5 míst u hran, kde lak stekl. Teď mám dvě možnosti: 1- zajet dokoupit lak, stečené místa vybrousit pod vodou a přelakovat to celé. 2- Nechat být, odlepit, po nějaké době (?) obrousit a komplet rozleštit, navoskovat????
09:54:08
22.04.2011
Dušan
-> JoseA: hlavne udelej vic vrstev laku, zabrousit a zalestit se to da vzdy
08:59:28
22.04.2011
JoseA
-> Dušan: Jestli myslíš papírový filtr na barvu, tak ten taky používám a odlučovač mám u kompresoru a k tomu malý na pistoli. Stejně v laku ale vždycky nějaké smítko mám. To asi bez boxu lepší nebude 8
08:11:08
22.04.2011
Dušan
-> JoseA: ja pouzival jeste filtr na barvu a 2x odlucovac
22:38:53
21.04.2011
JoseA
-> Dušan: nabízeli mi taky antisilicon na odmaštění, ale vzal sem ten do barvy, prej ho bere hodně lidí na lakování. Trochu ho tam asi čápnu. Ještě sem zapoměl koupit nový filtr před pistoli. Mám tam pořád ten, s kterým sem stříkal cabrio.
16:46:59
21.04.2011
havlik
A co to celý zalakovat a pak nalepit a vzít eště jednou vrstvou laku? to by taky vadilo?
16:46:07
21.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Stepan FUN 21.04.11 13:15:18: Jo toho se bojím, musím den dopředu otestovat 4 ale amolepka bude na vypouklé ploše a samo o sobě by tam dlouho nedržela, proto chci zalakovat.
Extreme Tyres