-> Žiabrovak: Před 2lety jsem alkytonem provizorně polil půl eRka. (Kapota, blatník, čelo) Do měsíce to bylo matné. Je to jen drahá syntetika a s lakem se to pravděpodobně pohádá.
Nebude levnější a jednoduší nechat si podle RALu namíchat normální barvu?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alkyton na lakovanie karoserie
prohledat
106 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.02.2009 do 17.06.2021, založil/a ozzman1000
11:12:04
02.09.2019
02.09.2019
ZdenoR
19:04:59
31.08.2019
31.08.2019
MajoLR
-> Žiabrovak 31.08.19 15:40:53: Vyblednúť to vybledne, to môžem potvrdiť...
19:04:22
31.08.2019
31.08.2019
StepaNoFUN
-> MajoLR: Suchý na dotyk (proti prachu) asi ano. Ale na zmáčknutí bych to neriskoval...
19:02:50
31.08.2019
31.08.2019
StepaNoFUN
-> Žiabrovak: Po 2 dnech strojíme...
19:02:37
31.08.2019
31.08.2019
MajoLR
-> minno 31.08.19 17:26:04: Fajnšmeker... -> StepaNoFUN 31.08.19 16:42:13: Blbosť!!! Ja keď som striekal evo2 bledozeleným alkytonom, prvú som dal strechu, potom kapoty a keď som dostriekal boky tak tie prvé veci už boli úplne suché...
18:58:06
31.08.2019
31.08.2019
StepaNoFUN
-> Žiabrovak: den po státním svátku večer... Všechno bez boxu, jenom na dílně, kterou jsme upravii igelitem.... Tohle už je fotka z druhý dílny, kde to dosychalo cca 2 dny... Tohle se syntetikou prostě nedáš....
18:55:14
31.08.2019
31.08.2019
StepaNoFUN
-> Žiabrovak: Druhej den...(teda třetí - první den odpoledne byla příprava dílny a částečný zalepení auta).
17:26:04
31.08.2019
31.08.2019
minno
-> Žiabrovak: Alkyton je farba na ploty (aj to zbytočne drahá) a nie na lakovanie vozidiel.
17:06:28
31.08.2019
31.08.2019
Žiabrovak
-> StepaNoFUN: Rozmýšľam nad tým a zisťujem, že to je úplná blbosť asi predsa len pôjdem do toho akrylátu. Ale ja som doteraz nemal nejaké problémy so schnutím Alkytonu
16:42:13
31.08.2019
31.08.2019
StepaNoFUN
Jsem zvědavej, jak dlouho ten alkyton budeš sušit. Kdysi jsem s ním nastříkal brzdový třmeny, tejden visely a po tejdnu jsem je položil. A v místě, kde byly položený se na tom alkytonu vymačkaly plošky. U akrylátu to po 2 hodinách vyhodíš z dílny a druhej den to můžeš opatrně strojit. Po tejdnu už tomu neublíží ani nitro.
15:48:58
31.08.2019
31.08.2019
minno
-> Žiabrovak 31.08.19 15:40:53: čiže v konečnom dôsledku z toho bude tzv. rovnák na ohýbak
15:40:53
31.08.2019
31.08.2019
Žiabrovak
-> SO545: Ono ja tam chcem dat ten bezfarebny lak preto, lebo som počul, že alkyton straca po par rokoch celkovú kvalitu a vybledne, a takto by ho ochranil ten bezfarebny lak. A keby že to nedajbože niekde oškrem tak to nepoškodi až do plechu (zaleži samozrejme ako to poškrábem
15:15:32
31.08.2019
31.08.2019
SO545
-> Žiabrovak 31.08.19 14:23:26: ak chces ciry lak navrch , tak postradam zmysel alkytonu....
14:32:49
31.08.2019
31.08.2019
Žiabrovak
-> Eidy: skúsim to na takých hrdzavých starých dverách čo mám
14:30:15
31.08.2019
31.08.2019
Eidy
-> Žiabrovak: Dát Alkyton na vrch kastle, no budiž. Pistaa to měl na závodní stovce a tam to bylo v pohodě. Ale s tím lakem navrch bych se bál, že se to zvedne. Abys pak nezaplakal. To zkus někde na kus plechu nebo dřeva.
14:23:26
31.08.2019
31.08.2019
Žiabrovak
Trochu to tu oživím. Rozmýšľam čím nalakovať kilo z vonku a napadol mi alkyton. Čo si o tom myslíte? Chcel by som ho nalakovať s tým, že naň pôjde ešte aj bezfarebný lak
19:11:24
28.02.2009
28.02.2009
Klubko_
Kapřík faster 19.02.09 21:35:36 napsal: → ozzman1000: myslím Klubko tady z virtu to mápresne tak
strasne lehce se to odre. Je pravda, ze pod tim mam jen vykitovany mista striknuty plnicem a vybrouseny, zbytek je napuvodnim laku. Bledne to. Ale nic hroznyho to neni. Vyhoda je, ze oderky se snadno opravi stetcem.
strasne lehce se to odre. Je pravda, ze pod tim mam jen vykitovany mista striknuty plnicem a vybrouseny, zbytek je napuvodnim laku. Bledne to. Ale nic hroznyho to neni. Vyhoda je, ze oderky se snadno opravi stetcem.
17:10:56
26.02.2009
26.02.2009
D00little
-> all: jedno auto som do ciernej matnej uz fukol, bol to alkyton a planujem do ciernej matnej dat aj svoj driftcar....dobre sa to opravuje
13:49:47
26.02.2009
26.02.2009
LiMaK - 742 forever
Jozka 26.02.09 13:25:37 napsal:
→ m8rinek: Tak jsem vzpomínal a vzpomínal, ale
už dneska vůbec nevím, proč se nitru na auta říkalo
nitrokombinační bar va?
tak nitro - kombinační barvu dostanu v garáži tak, že čistou syntetiku naředím do pistole acetonem..... pak se na to dá stříkat všechno a nezkrabatí to....muže na to strikat syntetikou a v poho, muzu na to strikat nitrem a v poho, bo to bylo pri aplikaci redene acetonem (C 6000)
tohle je podle me nitro-kombinační barva...syntetika redena acetonem.
→ m8rinek: Tak jsem vzpomínal a vzpomínal, ale
už dneska vůbec nevím, proč se nitru na auta říkalo
nitrokombinační bar va?
tak nitro - kombinační barvu dostanu v garáži tak, že čistou syntetiku naředím do pistole acetonem..... pak se na to dá stříkat všechno a nezkrabatí to....muže na to strikat syntetikou a v poho, muzu na to strikat nitrem a v poho, bo to bylo pri aplikaci redene acetonem (C 6000)
tohle je podle me nitro-kombinační barva...syntetika redena acetonem.
13:37:19
26.02.2009
26.02.2009
Jozka
Nikdo tu neviděl test MF Dnes? Měl teda jiný zadávací podmínky, spíš na odolnost vůči atmosférický korozi. Výzkumný ústav po vyjmutí z komory rozhodl, že:
1) Hammerite 2) Alkyton 3) atd..= další "samozákladovací&quo t; vynálezy- s tím, že slavný Hemeroid se odolností blíží syntetickýmu systému základ-vrch. Fakt je, že pod Alkyton pochopitelně nepoužili základ, ten by ho asi vynesl výš.
Jinak na ty spodky aut prostě dneska chybí suříková barva - i když jsem se nedávno hodně divil, že olovnatá barva dá sehnat i dneska.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Čím to může být, že si tu pořád někdo stěžuje, že mu ty gumáče - Body apod. praskají? Mě se to ještě nestalo, tak si říkám, že jsem asi zatím nespáchal příslušnou chybu a rád bych, aby tomu tak bylo i nadále..
1) Hammerite 2) Alkyton 3) atd..= další "samozákladovací&quo t; vynálezy- s tím, že slavný Hemeroid se odolností blíží syntetickýmu systému základ-vrch. Fakt je, že pod Alkyton pochopitelně nepoužili základ, ten by ho asi vynesl výš.
Jinak na ty spodky aut prostě dneska chybí suříková barva - i když jsem se nedávno hodně divil, že olovnatá barva dá sehnat i dneska.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Čím to může být, že si tu pořád někdo stěžuje, že mu ty gumáče - Body apod. praskají? Mě se to ještě nestalo, tak si říkám, že jsem asi zatím nespáchal příslušnou chybu a rád bych, aby tomu tak bylo i nadále..
13:25:37
26.02.2009
26.02.2009
Jozka
-> m8rinek: Na čerstvou sice ne, ale jinak nitro, akryláty i polyueratan syntetika celkem snese, když se to nebere moc hopem.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Tak jsem vzpomínal a vzpomínal, ale už dneska vůbec nevím, proč se nitru na auta říkalo nitrokombinační barva?
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Tak jsem vzpomínal a vzpomínal, ale už dneska vůbec nevím, proč se nitru na auta říkalo nitrokombinační barva?
09:22:05
25.02.2009
25.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> TTomas: podvozkove casti-myslis karoserie nebo napravy? no nic napisu to takto:
napravy a vse kolem-zaklad+vrchni barva,klidne alkyton nebo synorex extra a syntetiku
spodek karoserie-zaklad,plastizo l na bazi kaucuku(prelakovatelny), vrchni barva(dal bych levnejsi akrylat at to mas vse v jednom odstinu,treba ten mobihel-cely spodek,kufr a motorovy prostor).na karoserii z venku je to tak ze,lakyrnikstrika svoji znacku,vetsina je zvykla na "to svoje",kvuli zpracovani.
kdyz nedas kaucuk,auto bude hlucne,kazdy kaminek pujde az na plech,opravis to tak ze to pretres,udelas tol 2x-3x a budes to mit jak bolavou nohu
napravy a vse kolem-zaklad+vrchni barva,klidne alkyton nebo synorex extra a syntetiku
spodek karoserie-zaklad,plastizo l na bazi kaucuku(prelakovatelny), vrchni barva(dal bych levnejsi akrylat at to mas vse v jednom odstinu,treba ten mobihel-cely spodek,kufr a motorovy prostor).na karoserii z venku je to tak ze,lakyrnikstrika svoji znacku,vetsina je zvykla na "to svoje",kvuli zpracovani.
kdyz nedas kaucuk,auto bude hlucne,kazdy kaminek pujde az na plech,opravis to tak ze to pretres,udelas tol 2x-3x a budes to mit jak bolavou nohu
22:23:48
23.02.2009
23.02.2009
TTomas
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Jeste snad co se da koupit krom body na ten spodek? Z nekolika zdroju jsem slysel odrazujici reference. I z toho duvodu jsem uvazoval dat tam jenom zaklad a alkyton. Stejne to nebude na kazdodeni jezdeni. A jednou za cas to vzit na kolibku a mrknout na to, ale rad si necham poradit
22:20:50
23.02.2009
23.02.2009
TTomas
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Jsou to dve jiny veci. Alkyton jsem chtel pouzit na podvozkove casti. Tam mam uz i koupenou barvu, ale predni kufr a zadni motorovej prostor chci presne ve stejnem odstinu (4185) jako bude lakyra lakovat celou karoserii a nevim co mam koupit.
15:21:31
23.02.2009
23.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> TTomas: plastizol bych urcite dal,bez nej budes mit neustale omlacene podbehy od kaminku.
s tou barvou jsem se nevyjadril asi dost jasne ze se ptas znova,ale jednoduse receno-chces 4185 a alkyton ji nedela a ptas se me jestli ho pouzit.tim padem se musim zeptat ja.chces presne tento odstin?? nebo muze byt odstin trochu jiny a tim padem muzem resit ruzne systemy barev??
s tou barvou jsem se nevyjadril asi dost jasne ze se ptas znova,ale jednoduse receno-chces 4185 a alkyton ji nedela a ptas se me jestli ho pouzit.tim padem se musim zeptat ja.chces presne tento odstin?? nebo muze byt odstin trochu jiny a tim padem muzem resit ruzne systemy barev??
07:46:58
23.02.2009
23.02.2009
spartra
-> TTomas: kupoval jsme v barvy laky replac bm., je to levná barva, zas si myslím, že dostatčující, s kterou jsem stříkal blatníky a čelo.
viz co je na fotce stálo +- 950kč
viz co je na fotce stálo +- 950kč
23:13:58
22.02.2009
22.02.2009
TTomas
-> spartra: Jo taky ji miluju:) Kde se da poridit? 700/litr to zni skoro jak pohadka:)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Ja jsem si prave rikal nedavat tam na tlumeni nic. Je to karoserie koupena jako nahradni dil z Kvasin. Plastizol a podobne tlumici hmoty nikdy nezazila. Myslis, ze je to nutne/potrebne? Pises Alkyton na napravy ano, ale na podvozek teda ne? Radeji teda nejakou levnou sytetiku? Delam zatim mista ktera jsou v provozu zakryta budto preni napravou a nadrzi resp. zadni napravou a prevodovkou/motorem. Proste cast predku a zadku..vse krom podlahy. Podlahu a prahy planuju az behem provozu na kolibce. Ted prave auto sedi na kozickach a strikani je teda docela problem. Proto jsem myslel na klasickou stetku a napadl me i ten alkyton.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Ja jsem si prave rikal nedavat tam na tlumeni nic. Je to karoserie koupena jako nahradni dil z Kvasin. Plastizol a podobne tlumici hmoty nikdy nezazila. Myslis, ze je to nutne/potrebne? Pises Alkyton na napravy ano, ale na podvozek teda ne? Radeji teda nejakou levnou sytetiku? Delam zatim mista ktera jsou v provozu zakryta budto preni napravou a nadrzi resp. zadni napravou a prevodovkou/motorem. Proste cast predku a zadku..vse krom podlahy. Podlahu a prahy planuju az behem provozu na kolibce. Ted prave auto sedi na kozickach a strikani je teda docela problem. Proto jsem myslel na klasickou stetku a napadl me i ten alkyton.
20:03:01
22.02.2009
22.02.2009
spartra
4185 má oblíbená, já kupoval od body akrylátovou 1dc asi 70kč
19:09:54
22.02.2009
22.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> TTomas: tak na ozakladovany podvozek bych nastrikal prelakovatelne krupeto.vsehna nedostupna mista pro strikani bych nejdriv vytrel zarohackem a pak cele nastrilal.je to tlumici hmota na bazi kaucuku,klidne bych se porozhledl po materialu od Body(levnejsi znacka).
po vyschnuti,bych na to dal nejaky levnejsi akrylat,klidne ten mobihel.jde o to ze,alkyton nebo syntetiky napr od colorlaku jsou uz namíchané v nejakem jejich zakladnim vzorniku a ty potrebujes presne cislo.vim ze se michaj syntetiky johnstones,zkus se zeptat jestli to umi,pak bych ji klidne napodvozek dal.
po vyschnuti,bych na to dal nejaky levnejsi akrylat,klidne ten mobihel.jde o to ze,alkyton nebo syntetiky napr od colorlaku jsou uz namíchané v nejakem jejich zakladnim vzorniku a ty potrebujes presne cislo.vim ze se michaj syntetiky johnstones,zkus se zeptat jestli to umi,pak bych ji klidne napodvozek dal.
17:28:49
22.02.2009
22.02.2009
TTomas
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Vyuziju tematu a optam se ze na muj aktualni problem.
Zaprve jsem planoval alkytonem natrit spodek veterana. Co si o tom myslis, pripadne co bys doporucil? Gumoasfalt ani tlumex urcite nechci. Uplne holy plech byl odrezen a nekolikrat natren zakladem. Ted teda co dal?
Zadruhe mam takto osetren i zavazadlovy a motorovy prostor, ktery bych rad mel ve stejnem odstinu jako cele auto(blankytna modra 4185). Kde a co koupit, pripadne co si nechat namichat za rozumne penize. Nejlepe asi teda rovnou i na cele auto aby odstin byl stejny? Lakovani cele karoserie zvenku necham jiste na profesionalech, ale aby to pak nebyl problem.
Diky za informace. TOm
Zaprve jsem planoval alkytonem natrit spodek veterana. Co si o tom myslis, pripadne co bys doporucil? Gumoasfalt ani tlumex urcite nechci. Uplne holy plech byl odrezen a nekolikrat natren zakladem. Ted teda co dal?
Zadruhe mam takto osetren i zavazadlovy a motorovy prostor, ktery bych rad mel ve stejnem odstinu jako cele auto(blankytna modra 4185). Kde a co koupit, pripadne co si nechat namichat za rozumne penize. Nejlepe asi teda rovnou i na cele auto aby odstin byl stejny? Lakovani cele karoserie zvenku necham jiste na profesionalech, ale aby to pak nebyl problem.
Diky za informace. TOm
23:38:17
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ozzman1000: co ti rekne fotka??
dam ti radu,jestli chces neco levnyho,tak se na alkytonu obloukem vyhni z duvodu co jsem napsal nize a jdi do 2slozkove polyuretanove barvy.Dalsi reseni je pouzit 2slozkovy akrylat,klasicky autolak ale ne PPG/standox ale neco levnejsiho,ja doporucuju mobihel.Delaj to jugoslavci a neni to az tak drahy a pritom dobra kvalita
dam ti radu,jestli chces neco levnyho,tak se na alkytonu obloukem vyhni z duvodu co jsem napsal nize a jdi do 2slozkove polyuretanove barvy.Dalsi reseni je pouzit 2slozkovy akrylat,klasicky autolak ale ne PPG/standox ale neco levnejsiho,ja doporucuju mobihel.Delaj to jugoslavci a neni to az tak drahy a pritom dobra kvalita
22:14:44
21.02.2009
21.02.2009
omaret
podívej se na mou první fotku v profilu auta,,,
21:26:05
21.02.2009
21.02.2009
ozzman1000
Tak vidím že sa to tu vcelku rozbehlo . Vidím že názory sú rôzne. Nemáte náhodou niekto foto nejakého vehiklu streknutého alkytonom? ak áno tak niečo uploadnite
19:50:33
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
nezbývá než souhlasit, jinak je to de la Mancha a jak se říká: buď dobrý
nezbývá než souhlasit, jinak je to de la Mancha a jak se říká: buď dobrý
19:44:06
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: Don Quichote de la Macha-boj s vetrnymi mlyny
19:25:08
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
jedinej, kdo je vyvalenej jsi Ty já jsem Ti jen popřál šťastný natírání, jinak se koukni do mýho prvního příspěvku zde- tam jsem to napsal snad dostatečně jasně.
jedinej, kdo je vyvalenej jsi Ty já jsem Ti jen popřál šťastný natírání, jinak se koukni do mýho prvního příspěvku zde- tam jsem to napsal snad dostatečně jasně.
19:12:46
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: info pro tebe,kdyz jsi tak vyvaleny z toho,ze jsem ji dal na radiatory,schvalne se koukni se cim se redi
PROFI RADIATOR
alkyduretanová lesklá vrchní barva na radiátory
Složení: Disperze pigmentů, které neobsahují sloučeniny olova ani chromu, v roztoku alkydové pryskyřice a organických rozpouštědel s přísadou sušidel a aditiv.
Barevné odstíny: Dle platné ceníkové nabídky
Použití: Vrchní barva S 2222 dobře snáší tepelné zatížení, takže je vhodná zejména k úpravám a opravám nátěrů radiátorů. PROFI RADIÁTOR se vyznačuje výbornou mechanickou i chemickou odolností nátěru. Je univerzálně použitelná pro vrchní nátěry na kov, pro vnitřní prostředí i venkovní prostředí vystavené povětrnostním vlivům. Používá se i při obnově a údržbě starších olejových a syntetických nátěrů. Nanáší se na kovové plochy upravené základní barvou např. SYNOREX S 2003, S 2000.
Nanášení: Stříkáním nebo štětcem při teplotě 15-25 °C
Ředidlo: S 6006 pro nános štětcem, S 6001 pro stříkání
syntetika na kastli jedine vypalovana,ta byla schopna dosahnout patricnych parametru....
PROFI RADIATOR
alkyduretanová lesklá vrchní barva na radiátory
Složení: Disperze pigmentů, které neobsahují sloučeniny olova ani chromu, v roztoku alkydové pryskyřice a organických rozpouštědel s přísadou sušidel a aditiv.
Barevné odstíny: Dle platné ceníkové nabídky
Použití: Vrchní barva S 2222 dobře snáší tepelné zatížení, takže je vhodná zejména k úpravám a opravám nátěrů radiátorů. PROFI RADIÁTOR se vyznačuje výbornou mechanickou i chemickou odolností nátěru. Je univerzálně použitelná pro vrchní nátěry na kov, pro vnitřní prostředí i venkovní prostředí vystavené povětrnostním vlivům. Používá se i při obnově a údržbě starších olejových a syntetických nátěrů. Nanáší se na kovové plochy upravené základní barvou např. SYNOREX S 2003, S 2000.
Nanášení: Stříkáním nebo štětcem při teplotě 15-25 °C
Ředidlo: S 6006 pro nános štětcem, S 6001 pro stříkání
syntetika na kastli jedine vypalovana,ta byla schopna dosahnout patricnych parametru....
18:53:18
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
taky sem dávám radu, hádat se nebudu, jestli tím děláš radiátory, bravo ať si každej stříká čím chce, třeba voskovkama btw: když říkáš že je to odnož syntetiky, tak syntetika je taky nevhodná na auto? popřemýšlej o tom, ten alkyd schne 2x rychleji než syntetika...
auto lakovaný alkyduretanem je nějakej pátek venku na sněhu,.. a lak je OK, takže hawk
taky sem dávám radu, hádat se nebudu, jestli tím děláš radiátory, bravo ať si každej stříká čím chce, třeba voskovkama btw: když říkáš že je to odnož syntetiky, tak syntetika je taky nevhodná na auto? popřemýšlej o tom, ten alkyd schne 2x rychleji než syntetika...
auto lakovaný alkyduretanem je nějakej pátek venku na sněhu,.. a lak je OK, takže hawk
18:31:12
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: alkyduretanová barva neni nic jineho nez odnoz syntetiky.v lete jsem s ni strikal vsechny radiatory.neni to reaktivni barva,k uplnemu proschnuti muze dojit podle okoli az klidne za 12 mesicu a i potom nema potrebne vlastnosti
acetonove neboli nitro barvy byly rychlovyparne,strikalo se 3-5vrstev a pak se zalestovalo.tyhle barvy mely skoro 60%tekavych slozek a tak byla vyschla hodne rychle.proti acetonkam nic nemam,ty prave byly na karoserie.
znovu opakuji,ze alkyton neni na kastli vubec vhodny a je mi u prdele jestli s tim nekoho strasim nebo ne,davam sem jen radu a rekl bych ze ty o tom vis pendrek
acetonove neboli nitro barvy byly rychlovyparne,strikalo se 3-5vrstev a pak se zalestovalo.tyhle barvy mely skoro 60%tekavych slozek a tak byla vyschla hodne rychle.proti acetonkam nic nemam,ty prave byly na karoserie.
znovu opakuji,ze alkyton neni na kastli vubec vhodny a je mi u prdele jestli s tim nekoho strasim nebo ne,davam sem jen radu a rekl bych ze ty o tom vis pendrek
17:57:33
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
alkyduretanová barva je na lak auta v pohodě, pokud vycházíš jen z tabulkových vlastností a testů a ne z vlastní zkušenosti, tak to je jen projev, dovol mi to slovo, neznalosti záleží nejen na vrchí barvě, ale na podkladu, postupech atd... takže tady nestraš kluky co chtějí lak za pár kaček a nechtějí vypláznout 20tkč a víc za lakovnu. Dřív se stříkalo acetonkou a fungovalo to a žilo se spokojeně až do dnes
alkyduretanová barva je na lak auta v pohodě, pokud vycházíš jen z tabulkových vlastností a testů a ne z vlastní zkušenosti, tak to je jen projev, dovol mi to slovo, neznalosti záleží nejen na vrchí barvě, ale na podkladu, postupech atd... takže tady nestraš kluky co chtějí lak za pár kaček a nechtějí vypláznout 20tkč a víc za lakovnu. Dřív se stříkalo acetonkou a fungovalo to a žilo se spokojeně až do dnes
22:42:58
20.02.2009
20.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
ruzne systemy barev maji sve urceni.je plno zkousek ktere barvy podstupuji.Kouka se na stalost,objem vyparnych slozek,odolnost vudci UV zareni,mechanicke zkousky-ruzne vrypové zkousky,odolnosti vudci oderu.
Alkyton je v podstate draha syntetika ktera tady na vitru prerostla v neco jako kult,je to uzitkova barva-na ploty,na zlaby,na napravnice a ramena:)tim jeji vhodnost konci.Dat to na karoserii je jen projev,dovolte mi to slovo, neznalosti
Alkyton je v podstate draha syntetika ktera tady na vitru prerostla v neco jako kult,je to uzitkova barva-na ploty,na zlaby,na napravnice a ramena:)tim jeji vhodnost konci.Dat to na karoserii je jen projev,dovolte mi to slovo, neznalosti
18:26:21
20.02.2009
20.02.2009
m8rinek
-> JoseA: třeba tim, že krom syntetiky na ni nikdy nic nedáš
18:03:14
20.02.2009
20.02.2009
JoseA
-> omaret: v čem je špatná syntetika?
21:35:36
19.02.2009
19.02.2009
Kapřík
-> ozzman1000: myslím Klubko tady z virtu to má
22:01:54
18.02.2009
18.02.2009
omaret
alkyton, na auto do běžnýho provozu (který si budeš stříkat sám) tak jo a v pohodě - lepší než syntetika, pokud chceš ale kvalitu, tak není jiná volba než akrylát, doma to jde, ale rád teče a v lakovně 20 000 a víc za dobrej lak.