-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
nezbývá než souhlasit, jinak je to de la Mancha a jak se říká: buď dobrý
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Alkyton na lakovanie karoserie
prohledat
118 příspěvků (zobrazeno 101 až 118) od 18.02.2009 do 16.06.2024, založil/a ozzman1000
19:50:33
21.02.2009
21.02.2009
omaret
19:44:06
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: Don Quichote de la Macha-boj s vetrnymi mlyny
19:25:08
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
jedinej, kdo je vyvalenej jsi Ty já jsem Ti jen popřál šťastný natírání, jinak se koukni do mýho prvního příspěvku zde- tam jsem to napsal snad dostatečně jasně.
jedinej, kdo je vyvalenej jsi Ty já jsem Ti jen popřál šťastný natírání, jinak se koukni do mýho prvního příspěvku zde- tam jsem to napsal snad dostatečně jasně.
19:12:46
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: info pro tebe,kdyz jsi tak vyvaleny z toho,ze jsem ji dal na radiatory,schvalne se koukni se cim se redi
PROFI RADIATOR
alkyduretanová lesklá vrchní barva na radiátory
Složení: Disperze pigmentů, které neobsahují sloučeniny olova ani chromu, v roztoku alkydové pryskyřice a organických rozpouštědel s přísadou sušidel a aditiv.
Barevné odstíny: Dle platné ceníkové nabídky
Použití: Vrchní barva S 2222 dobře snáší tepelné zatížení, takže je vhodná zejména k úpravám a opravám nátěrů radiátorů. PROFI RADIÁTOR se vyznačuje výbornou mechanickou i chemickou odolností nátěru. Je univerzálně použitelná pro vrchní nátěry na kov, pro vnitřní prostředí i venkovní prostředí vystavené povětrnostním vlivům. Používá se i při obnově a údržbě starších olejových a syntetických nátěrů. Nanáší se na kovové plochy upravené základní barvou např. SYNOREX S 2003, S 2000.
Nanášení: Stříkáním nebo štětcem při teplotě 15-25 °C
Ředidlo: S 6006 pro nános štětcem, S 6001 pro stříkání
syntetika na kastli jedine vypalovana,ta byla schopna dosahnout patricnych parametru....
PROFI RADIATOR
alkyduretanová lesklá vrchní barva na radiátory
Složení: Disperze pigmentů, které neobsahují sloučeniny olova ani chromu, v roztoku alkydové pryskyřice a organických rozpouštědel s přísadou sušidel a aditiv.
Barevné odstíny: Dle platné ceníkové nabídky
Použití: Vrchní barva S 2222 dobře snáší tepelné zatížení, takže je vhodná zejména k úpravám a opravám nátěrů radiátorů. PROFI RADIÁTOR se vyznačuje výbornou mechanickou i chemickou odolností nátěru. Je univerzálně použitelná pro vrchní nátěry na kov, pro vnitřní prostředí i venkovní prostředí vystavené povětrnostním vlivům. Používá se i při obnově a údržbě starších olejových a syntetických nátěrů. Nanáší se na kovové plochy upravené základní barvou např. SYNOREX S 2003, S 2000.
Nanášení: Stříkáním nebo štětcem při teplotě 15-25 °C
Ředidlo: S 6006 pro nános štětcem, S 6001 pro stříkání
syntetika na kastli jedine vypalovana,ta byla schopna dosahnout patricnych parametru....
18:53:18
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
taky sem dávám radu, hádat se nebudu, jestli tím děláš radiátory, bravo ať si každej stříká čím chce, třeba voskovkama btw: když říkáš že je to odnož syntetiky, tak syntetika je taky nevhodná na auto? popřemýšlej o tom, ten alkyd schne 2x rychleji než syntetika...
auto lakovaný alkyduretanem je nějakej pátek venku na sněhu,.. a lak je OK, takže hawk
taky sem dávám radu, hádat se nebudu, jestli tím děláš radiátory, bravo ať si každej stříká čím chce, třeba voskovkama btw: když říkáš že je to odnož syntetiky, tak syntetika je taky nevhodná na auto? popřemýšlej o tom, ten alkyd schne 2x rychleji než syntetika...
auto lakovaný alkyduretanem je nějakej pátek venku na sněhu,.. a lak je OK, takže hawk
18:31:12
21.02.2009
21.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> omaret: alkyduretanová barva neni nic jineho nez odnoz syntetiky.v lete jsem s ni strikal vsechny radiatory.neni to reaktivni barva,k uplnemu proschnuti muze dojit podle okoli az klidne za 12 mesicu a i potom nema potrebne vlastnosti
acetonove neboli nitro barvy byly rychlovyparne,strikalo se 3-5vrstev a pak se zalestovalo.tyhle barvy mely skoro 60%tekavych slozek a tak byla vyschla hodne rychle.proti acetonkam nic nemam,ty prave byly na karoserie.
znovu opakuji,ze alkyton neni na kastli vubec vhodny a je mi u prdele jestli s tim nekoho strasim nebo ne,davam sem jen radu a rekl bych ze ty o tom vis pendrek
acetonove neboli nitro barvy byly rychlovyparne,strikalo se 3-5vrstev a pak se zalestovalo.tyhle barvy mely skoro 60%tekavych slozek a tak byla vyschla hodne rychle.proti acetonkam nic nemam,ty prave byly na karoserie.
znovu opakuji,ze alkyton neni na kastli vubec vhodny a je mi u prdele jestli s tim nekoho strasim nebo ne,davam sem jen radu a rekl bych ze ty o tom vis pendrek
17:57:33
21.02.2009
21.02.2009
omaret
-> Kubina AVTOBA3 CCCP:
alkyduretanová barva je na lak auta v pohodě, pokud vycházíš jen z tabulkových vlastností a testů a ne z vlastní zkušenosti, tak to je jen projev, dovol mi to slovo, neznalosti záleží nejen na vrchí barvě, ale na podkladu, postupech atd... takže tady nestraš kluky co chtějí lak za pár kaček a nechtějí vypláznout 20tkč a víc za lakovnu. Dřív se stříkalo acetonkou a fungovalo to a žilo se spokojeně až do dnes
alkyduretanová barva je na lak auta v pohodě, pokud vycházíš jen z tabulkových vlastností a testů a ne z vlastní zkušenosti, tak to je jen projev, dovol mi to slovo, neznalosti záleží nejen na vrchí barvě, ale na podkladu, postupech atd... takže tady nestraš kluky co chtějí lak za pár kaček a nechtějí vypláznout 20tkč a víc za lakovnu. Dřív se stříkalo acetonkou a fungovalo to a žilo se spokojeně až do dnes
22:42:58
20.02.2009
20.02.2009
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
ruzne systemy barev maji sve urceni.je plno zkousek ktere barvy podstupuji.Kouka se na stalost,objem vyparnych slozek,odolnost vudci UV zareni,mechanicke zkousky-ruzne vrypové zkousky,odolnosti vudci oderu.
Alkyton je v podstate draha syntetika ktera tady na vitru prerostla v neco jako kult,je to uzitkova barva-na ploty,na zlaby,na napravnice a ramena:)tim jeji vhodnost konci.Dat to na karoserii je jen projev,dovolte mi to slovo, neznalosti
Alkyton je v podstate draha syntetika ktera tady na vitru prerostla v neco jako kult,je to uzitkova barva-na ploty,na zlaby,na napravnice a ramena:)tim jeji vhodnost konci.Dat to na karoserii je jen projev,dovolte mi to slovo, neznalosti
18:26:21
20.02.2009
20.02.2009
m8rinek
-> JoseA: třeba tim, že krom syntetiky na ni nikdy nic nedáš
18:03:14
20.02.2009
20.02.2009
JoseA
-> omaret: v čem je špatná syntetika?
21:35:36
19.02.2009
19.02.2009
Kapřík
-> ozzman1000: myslím Klubko tady z virtu to má
22:01:54
18.02.2009
18.02.2009
omaret
alkyton, na auto do běžnýho provozu (který si budeš stříkat sám) tak jo a v pohodě - lepší než syntetika, pokud chceš ale kvalitu, tak není jiná volba než akrylát, doma to jde, ale rád teče a v lakovně 20 000 a víc za dobrej lak.
20:59:47
18.02.2009
18.02.2009
David29
-> ozzman1000: Mám to na Zelený po předchozim majiteli... bledne to
20:55:53
18.02.2009
18.02.2009
BeBe
mam ciernu matnu na rapidovi - "otlounkankovi" , vyhoda je ,ze ked to niekde opadne tak to len zapatlas a v tej matnej farbe sa to strati,resp sa to strati v tej spine ,co sa na tu matnu nachyta
19:17:59
18.02.2009
18.02.2009
m8rinek
-> ozzman1000: mam tim ,,nalakovanýho,, závoďáka, na jiný auto než na otloukánka bych to nedal....
17:20:19
18.02.2009
18.02.2009
MOLSO
-> ozzman1000: vidis to je napad
16:26:23
18.02.2009
18.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> ozzman1000: pistaa
16:25:34
18.02.2009
18.02.2009
ozzman1000
Skúšal to už niekto, alebo je to totálna blbosť použiť túto farbu na nalakovanie auta? Čakám na vaše názory a dúfam že debata bude plodná