-> Tom Troll: Jo, málo ostřikovače to hlásilo celou dobu co jsem to měl půjčené
-> Jirik_Tuňák1983: Mě Sobi oba napíšou "time for service", hlásí to pár stovek km dokud to buď přes Tech2 nebo na SIDu nezrušíš, nebo to po těch pár stovkách zase prudit přestane... ani u jednoho auta se mi to ale neshoduje s reálným servisním intervalem který jezdím
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ford S-max 2.0 Tdci
prohledat
86 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.05.2018 do 11.06.2018, založil/a dragon_cb_cz
14:20:49
11.06.2018
11.06.2018
dragon_cb_cz
14:01:20
11.06.2018
11.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.06.18 13:42:44: Tak to je tedy možná až moc velkej pravěk.
Volfík mi píše "Čas na servisní prohlídku" a nezávisle na tom stav oleje. Dokud s tím něco neuděláš, hlásí to stále a dokud hlášku min. neodmáčkneš, svítí ti na displeji i s oranžovým trojúhelníkem. Bravík odpočítává km do servisu (zbývající km si lze kdykoliv zobrazit) a posledních několik set km hlásí upozornění na servis nebo výměnu oleje při každém startu. Cromík odpočítává do servisu taky úplně stejně, nezávisle na pravidelné prohlídce hlásí stav a kvalitu oleje (hláškou a kontrolkou) a podle toho co nastane dříve, tak s tím pak opruzuje na displeji až do doby než servis navštívíš, popř. olej vyměníš a nastavíš výměnu (pro motor + DPF).
Volfík mi píše "Čas na servisní prohlídku" a nezávisle na tom stav oleje. Dokud s tím něco neuděláš, hlásí to stále a dokud hlášku min. neodmáčkneš, svítí ti na displeji i s oranžovým trojúhelníkem. Bravík odpočítává km do servisu (zbývající km si lze kdykoliv zobrazit) a posledních několik set km hlásí upozornění na servis nebo výměnu oleje při každém startu. Cromík odpočítává do servisu taky úplně stejně, nezávisle na pravidelné prohlídce hlásí stav a kvalitu oleje (hláškou a kontrolkou) a podle toho co nastane dříve, tak s tím pak opruzuje na displeji až do doby než servis navštívíš, popř. olej vyměníš a nastavíš výměnu (pro motor + DPF).
13:56:42
11.06.2018
11.06.2018
Tom Troll
-> dragon_cb_cz: U nás teda řve na servis, a řve to i když máš málo ostřikovače, a taky to řve když to zjistí že ti odchází baterka- u nás asi čtyři roky.
13:42:44
11.06.2018
11.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: -> Jirik_Tuňák1983: Hele ono to v servisu mezi tím třeba i bylo, ale olej nikdo neudělal - dle dostupných faktur a výpisu co jsem od autorizáku dostal. I technik v tom autorizáku na to koukal a říkal, že to tam prostě nikde nevidí.
Údajně to snad neřve... netuším. Třeba u Saaba mi to taky řve jen chvíli a pak to přestane
Údajně to snad neřve... netuším. Třeba u Saaba mi to taky řve jen chvíli a pak to přestane
12:58:35
11.06.2018
11.06.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Dokud to jede, tak co svítí na palubce je pouze informativní => ignorovat
12:36:32
11.06.2018
11.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.06.18 11:55:22: A to mu to nehlásilo, že je čas na servis? Buď podle nájezdu na olej + roční interval? To snad měly už i hodně staré vehikle.
12:23:58
11.06.2018
11.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
A to jako jezdil celou dobu se řvoucím servisem? Nebo to kluci od Forda maj jinak? Mě by teda jeblo po každým otočení klíčku slyšet pískanec a nápis SERVIS NYNÍ přes celou televizi.
A to jako jezdil celou dobu se řvoucím servisem? Nebo to kluci od Forda maj jinak? Mě by teda jeblo po každým otočení klíčku slyšet pískanec a nápis SERVIS NYNÍ přes celou televizi.
11:56:02
11.06.2018
11.06.2018
bouchy
-> dragon_cb_cz: Tak to pak jo.
11:55:22
11.06.2018
11.06.2018
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To naštěstí ne Ale první výměna až asi ve 40 tisících, další v 80, pak nějakou dobu OK a pak zase mezi 130 a 170 nic
-> bouchy: Právě že v tištěné servisce ty díry byly taky, proto jsem do toho servisu jel... co si majitel pamatuje, tak nikam jinam nejezdil - auto tam bylo i koupený a servisovaly se tam všechny firemní auta.
-> bouchy: Právě že v tištěné servisce ty díry byly taky, proto jsem do toho servisu jel... co si majitel pamatuje, tak nikam jinam nejezdil - auto tam bylo i koupený a servisovaly se tam všechny firemní auta.
11:52:12
11.06.2018
11.06.2018
bouchy
-> dragon_cb_cz: Třeba měnil jinde, nebo sám. To el. knížka bohužel nereflektuje, jen ta tištěná nebo faktura.
11:41:02
11.06.2018
11.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 11.06.18 10:47:08: 3x 40 000 = 120 000 na jeden olej?
11:20:44
11.06.2018
11.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Njn ale tak hlavní argument proč to koupit byla jasná servisní historie... byla jasná až moc A při následným prodeji bych asi neměl žaludek tohle zamlčet - a kdo to pak bude chtít.
10:51:07
11.06.2018
11.06.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Tolik by jsi s tím stejně ani nenajel a zase to prodal
10:47:08
11.06.2018
11.06.2018
dragon_cb_cz
Tak nákup se nakonec nekonal, kolegovi se zjevně (pokud nemají v autorizáku echt bordel v dokumentaci, ale nevypadá to) povedlo hned 3x vynechat servisní prohlídku, takže 3x najel na jeden olej 40 tisíc
18:07:34
04.06.2018
04.06.2018
Milan 136
-> Nwkt 04.06.18 10:15:33: bez toho se asi obejdu. Ale frajeřina pěkná
13:48:39
04.06.2018
04.06.2018
Nwkt
-> Pavell: Koncern VW
12:58:06
04.06.2018
04.06.2018
Pavell
-> Nwkt 04.06.18 10:15:33: byl by jsi hodný, pošli do SZ. On to umí udělat u všech aut?
12:39:13
04.06.2018
04.06.2018
Nwkt
-> Jumbo: Jj, taky bych nedělal
11:56:34
04.06.2018
04.06.2018
Jumbo
-> Nwkt: tak to na služební OCT v záruce asi dělat nebudu...
11:26:00
04.06.2018
04.06.2018
Nwkt
-> Jumbo: Hele budíky jsem nechal upravit, zbytek jsem si instaloval sám. Jde o to připájet 3 kabely a jeden protáhnout do motoru ....
11:19:25
04.06.2018
04.06.2018
Jumbo
-> Nwkt: to asi nebude uživatelsky jednoduché n ainstalaci, co?
10:15:33
04.06.2018
04.06.2018
Nwkt
-> Pavell: úprava budíků - LEDka + modul. Můžu ti dát kontakt na člověka z Prahy co to vyrábí
00:14:09
04.06.2018
04.06.2018
Pavell
-> Nwkt 01.06.18 09:20:23: jééé, to bych taky chtěl. Jak jsi to dokázal?
23:35:45
03.06.2018
03.06.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: No prostě je vidět, že z vejfuku něco jde - asi tak. Žádný oblaka, jen že v tom proudu něco lítá. Za tepla jsem neviděl nic.
10:09:01
03.06.2018
03.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 03.06.18 01:13:37: Co tak koukám venku, tak má přidáno na naftě každý druhý auto. To bych lisoval na místě v mobilním lisu. Kdo se má tou černou mlhou furt prodírat a dejchat ten smrad.
01:13:37
03.06.2018
03.06.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Co to znamená lehce odfukuje? Za studena je přidáno na naftě, určitě se to zvýšenou kouřivostí projeví.
Co to znamená lehce odfukuje? Za studena je přidáno na naftě, určitě se to zvýšenou kouřivostí projeví.
20:29:02
02.06.2018
02.06.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2 01.06.18 15:32:14: Co jsem zjišťoval, tak originál na tenhle motor vyjde asi na 14 tisíc, ale jelikož na tomhle konkrétním autě není, tak mě to už dál moc netrápí.
Jinak studené to lehce černě odfukuje - žádný oblaka, ale je vidět, že z výfuku černota jde... za tepla nic. Je to "v normě", nebo to značí, že je něco v posledním tažení?
Jinak studené to lehce černě odfukuje - žádný oblaka, ale je vidět, že z výfuku černota jde... za tepla nic. Je to "v normě", nebo to značí, že je něco v posledním tažení?
21:26:05
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Jirik_Tuňák1983 01.06.18 17:11:35: Pokud se ptáš na postup a kvalitu repase, pak nemám tušení. PSA s FAP jsem nikdy neměl. Pokud na zp. výměny, ta probíhá přímo u dealerů / autorizáku. Mají na to postup daný automobilkou. Když jsem sháněl auto a byla tam i volba s HDi, tak jsem si ověřoval i toto.
18:50:44
01.06.2018
01.06.2018
Milan 136
-> Nwkt: jak?
18:49:48
01.06.2018
01.06.2018
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: A jak to funguje? U VW už třeba nedostaneš takovou kvalitu jako v prvovýrobě
17:11:35
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 01.06.18 15:32:14: Pokud narážíš na těch mých 6700,- u PSA, tak se jedná o tovární repas výměnným způsobem. O novém nepadlo ani slovo.
15:32:14
01.06.2018
01.06.2018
saskyn2
Tak zrovna ty fordí DPF moc nefungujou a o tom že by se někde dal koupit nový origo za 7000 dost pochybuju. Ted nedávno to řešil známej a když v tom byl asi 50 a stejně to nefungovalo tak to nechal kuchnout...
15:26:08
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 01.06.18 13:59:52: To říkej výrobcom, to by stálo kornuny navíc.
15:15:44
01.06.2018
01.06.2018
palinator
-> Syny:
Velký "užitkový" motory to tak mají.
Velký "užitkový" motory to tak mají.
13:59:52
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Ono to redeni snad nebude tak hrozny. Pritom by stacilo mit nejakej (5.) vstrik primo na tele DPF a bylo by to vyreseno i bez redeni oleje naftou.
13:47:38
01.06.2018
01.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: No to je právě to co nepochopím - že si koupí odlítanej vrak s DPF před smrtí za 80 i když se o tom, že je DPF nejspíš potká, píše snad už i ve Světě ženy... Když už musí mít naftu, tak proč si alespoň nekoupí takovou, kde ten filtr nestojí nesmysl? Vždyť na koncern, francouze nebo italy to stojí pár korun...
13:46:09
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 01.06.18 13:32:04: Sestava s aditivem aspoň neředí naftu, FAP ti výměnou poskytne přímo PSA a stojí kolem 6700,- nebo kolik.
13:42:34
01.06.2018
01.06.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Vem si ale, že to je dneska třeba 1/3 ceny auta Lidi co si koupí auto za 80 na to prostě nemají ... to dají radši 5 za vyndání
13:32:45
01.06.2018
01.06.2018
dragon_cb_cz
-> Nwkt: Njn tohle nechápu, když jsem si hledal informace o tom, jestli to auto DPF má nebo nemá mít a četl ty fóra, kde jeden člověk za druhým popisuje, jak nechal DPF vykuchat, tak jsem z toho byl hodně smutný... Když na to nemám, tak si to sakra nekupuju.
-> Syny: Je to podle trhu, ne ročníku. Na některých trzích byl standardně, na některých jako příplatková výbava Zajímalo by mě, jestli se našel někdo, kdo si za to připlatil
-> Syny: Je to podle trhu, ne ročníku. Na některých trzích byl standardně, na některých jako příplatková výbava Zajímalo by mě, jestli se našel někdo, kdo si za to připlatil
13:32:04
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Vsak jo, dyt to palinator psal. Ja furt beru, ze "spravne" to ma VW - ostatni je fuj Netusil jsem, ze to ma francouzskej motor i s tema jejich vyfikundacema :)
13:30:57
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 01.06.18 13:25:42: No a tady ho právě vidíš pod autem.
13:25:42
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak jestli tam ma byt, tak hned na zacatku prvniho dilu za vlnovcem.
www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=1301...
Ale budes mit asi spis tohle, kde neni - coz je zvlastni, kdyz to je novejsi varianta
www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=1301...
www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=1301...
Ale budes mit asi spis tohle, kde neni - coz je zvlastni, kdyz to je novejsi varianta
www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=1301...
13:20:32
01.06.2018
01.06.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Jako u otce mojí ex, chcípla mu u cmaxe močka, po roce co to auto měl, a už to šel vyhodit ven ... oprava naceněná asi na 25
13:08:20
01.06.2018
01.06.2018
dragon_cb_cz
-> Syny: Tak zase pak odpadaj ty problémy s ředením oleje naftou atd, ne? I když na ty údajně ty Fordy trpěly taky, takže bůh ví, co je tam za šyštém vlastně
13:00:28
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> palinator: Frantici jsou divny :) Proc to delat jednodusse, kdyz to jde slozite a na prd :)
12:58:16
01.06.2018
01.06.2018
palinator
-> Syny:
A právě to je případ tohohle Forda. Francouzskej motor.
A právě to je případ tohohle Forda. Francouzskej motor.
11:39:00
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Predpokladam ze prave u tech, ktery pouzivaj ty aditiva do nafty (frantici). Protoze u klasickyho koncernovyho systemu, kdy te tam vstriky dofukujou naftu pred uzavrenim vyfukovyho ventilu, musi byt DPF co nejblize u hlavy.
11:24:09
01.06.2018
01.06.2018
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 01.06.18 11:01:10: To si myslíš blbě, u některých aut je DPF pod autem.
11:16:10
01.06.2018
01.06.2018
dragon_cb_cz
-> Syny: Jj, jen to zakalkulovat do nákladů. Jinak někde jsem vyčetl, že tady by právě pod autem měl být vidět docela dobře... ale do laufu hrábnu. Kuchání se nekonalo určitě, auto jezdilo celou dobu do autorizáku. Senzibilní test provedu - díky za tip
11:01:10
01.06.2018
01.06.2018
Syny
-> dragon_cb_cz: Tak dvouhmotu vymenis i se spojkou, to neni az takova tragedie. Ruzny susteni a pohvizdovani remenu to dela i me, netvrdim, ze to je standard, ale jeste jsem nemel auto, ktery by bylo uplne sticha a nejaky takovyhle (snad neskodny) zvuky nevydavalao :) Jinak DPF pod autem nenajdes - bude hned za svodama za katem - tedy pravdepodobne jeste pred tim, nez je vlnovec (pouziva se vubec jeste?) na prvnim dilu vyfuku. Chod motoru poznas nejlip tak (alespon tedy ja), ze si v klidu sednes do auta, povypinas vsecko co jde (klimu, vetrak apod.), das jednu ruku na volant, druhou na saltpaku a chvili auto vnimas bez hnuti. Pokud by volnobeh, byt jen trosku, lital, nebo to melo nejak jinak nepravidelnej chod, tak to ucitis. Jinak pokud je auto sluzebni a kolega o nem ma 100% prehled, tak asi nehrozi, ze by DPF nekdo kuchal ven - staci tedy hrabnout do vejfuku prstem a uvidis hned