skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fiat a talianske autá
-> palinator 13.02.25 18:02:52: No ty s čerpadlem mají R744
-> StepaNoFUN:
Ne, ono to totiž nemusí vždycky dávat smysl.
Ne, ono to totiž nemusí vždycky dávat smysl.
-> palinator 13.02.25 18:02:52: ono to nema TC v zakladu? :-O
-> Milan 136:
A říkám že všechny nebo ty s TČ?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A říkám že všechny nebo ty s TČ?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator 13.02.25 12:37:05: Pokud se nepletu tak je to jak říkáš.
-> Milan 136:
To CO2 v Enyaqu mají všechny a nebo jen ty s TČ?
To CO2 v Enyaqu mají všechny a nebo jen ty s TČ?
-> Nwkt 12.02.25 17:52:07: Tak takový tlaky tam jsou klidně i za provozu. Ale na stavu co píšeš stačí často zlomek tlaku na projev závady.
Ale to není nic proti tlaku CO2 v Enyaqu.
Ale to není nic proti tlaku CO2 v Enyaqu.
-> Milan 136: Ty kokso, když občas vidím jak to je všechno zhnilý tak to musí pukat celý auto ne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jakub05 12.02.25 10:05:08: Na tohle máme formovací plyn. 95 % dusíku a 5% vodíku. Tlakuju 15 až 20 barů. Mělo by to vydržet i 30, ale to už se bojím ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nevíte někdo, čím a na jaký tlak napustit klimu (R134) pro zkoušku těsnosti? Přijde mi škoda tam rvát chladivo, naposledy nevydrželo do druhého dne. Pokud se mi to podaří utěsnit, počítám s výměnou vysoušeče před finálním naplněním chladivem.
Jde mi hlavně o to, abych do okruhu nezanesl nějaké nežádoucí svinstvo.
Jde mi hlavně o to, abych do okruhu nezanesl nějaké nežádoucí svinstvo.
-> gim 24.11.24 09:42:49: no ale pokud auto ma noty na 3.5 tak ti to stejne nic neresi
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak i s alternativním pohonem...
www.garaz.cz/clanek/blog- v-cesku-jde-ridit-auto-nad -35-tuny-i-s-obycejnym-rid icakem-skupiny-b-vyhra-to- ale-neni-21013732
www.garaz.cz/clanek/blog- v-cesku-jde-ridit-auto-nad -35-tuny-i-s-obycejnym-rid icakem-skupiny-b-vyhra-to- ale-neni-21013732
-> Pavel P@nkáč 24.11.24 10:07:17: Já si říkal, že to určitě dokunděj idioti, takže bych se tomu vůbec nedivil...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to tě nepotěším bude to jen pro obytné auta...
Evropský parlament dosáhl dalšího pokroku směrem k rozšíření řidičského oprávnění skupiny B poté, co v prvním čtení o reformě směrnice o řidičských průkazech schválil jeho rozšíření na 4,25 tuny pro obytné automobily.
Evropský parlament dosáhl dalšího pokroku směrem k rozšíření řidičského oprávnění skupiny B poté, co v prvním čtení o reformě směrnice o řidičských průkazech schválil jeho rozšíření na 4,25 tuny pro obytné automobily.
-> gim: Jasny, to bych taky uvital, pac obe nakladni Ducata mame sice se zesilenym ramem, ale i diky ty hmotnosti zesileni neuvezou ani tunu nakladu :-(
-> Matthes, záškodník z TechWebu: je to normálně na Bčko. Ale doložitelnost je nula nula nic. Mimo jiné i proto se řeší to rozšíření Bčka na 4250kg, nebo kolik to je.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 95 procent obytňáku je na B čko do 3,5t ale potom je problém s doložením auto je třeba 3t (skutečná váha a váha v TP bejvá taky často jiná) a když dáš do toho bagáž a 4 cestovatele tak jsi samozřejmě těžší. U nás to nikdo neváží.....v zahraničí už je to horší. Je nachystané nějaké zákonné rozšíření na 4250 Kg.
podobné je to i u odtahovek a často i plachtových dodávek do 3,5t když to přeženu tak by to bylo jen na vození polistyrénu a trabantů :)
podobné je to i u odtahovek a často i plachtových dodávek do 3,5t když to přeženu tak by to bylo jen na vození polistyrénu a trabantů :)
-> gim 24.11.24 09:03:51: Muze to vlastne ridit s ridicakem B nebo ma C?
-> gim 24.11.24 09:03:51: Ale to je podstatně větší, někomu může menší auto vyhovovat.
-> Jirik_Tuňák1983: je to nesmysl. 3-4 roky zpátky kupoval šéf lepší (automat a top motor) Ducato s bydli nástavbou a stálo to ty samé peníze co to Doblo. Dneska je za 2,5.
Přijde vám to hodně za malý obytný vůz, když dnes stojí kolem melounu kdejaká sračka?
www.garaz.cz/clanek/novin ky-ze-sveta-automobilek-ob ytny-fiat-doblo-ubytuje-ct yri-noclezniky-vznikl-ve-s polupraci-s-fabrikou-a-sto ji-jako-lepsi-skodovka-210 13753
www.garaz.cz/clanek/novin ky-ze-sveta-automobilek-ob ytny-fiat-doblo-ubytuje-ct yri-noclezniky-vznikl-ve-s polupraci-s-fabrikou-a-sto ji-jako-lepsi-skodovka-210 13753
-> Bukaj: Na fiaty je MultiEcuScan, ale bez licencie tam toho asi moc nedokážeš.
-> Bukaj 31.10.24 09:13:21: delphi diagnostika ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Dal by mi někdo, prosím, doporučení na nějaký software (který lze stáhnout z netu) pro diagnostiku vozů Fiat? Konkrétně mi jde o Ducato 2006 a případně Freemont (první generace).
U Ducata jsem zkoušel VCDS, ale to mi není schopné zobrazit závady (napíše, že tam vidí 2 závady, ale neřekne, jaké) a i v měřených hodnotách je jen pár možností a navíc to tvrdí nesmysly (teplota chladicí kapaliny a nasávaného vzduchu 215°C, otáčky na volnoběh 197 atd.).
U Ducata jsem zkoušel VCDS, ale to mi není schopné zobrazit závady (napíše, že tam vidí 2 závady, ale neřekne, jaké) a i v měřených hodnotách je jen pár možností a navíc to tvrdí nesmysly (teplota chladicí kapaliny a nasávaného vzduchu 215°C, otáčky na volnoběh 197 atd.).
Tady u toho taky říkal tatínek synovi, že to bylo v době kdy Fiat ještě dělal hezký auta ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, Alfa a Lancia, to jsou smutný vývojový linky..![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jozka 08.09.24 15:21:15: Člověk se diví, jak se v tom plácá automobilka dnes a jaké skvosty vyráběla a jaké jméno měla tehdá. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> MATTESS: To bych si i prohlídl - já viděl doposavad dvě (nebo tři nejvejš).. Ale vyrobeno jich bylo relativně dost (wiki tvrdí, že "around 3900").
-> Jozka: shodou náhod se jeden z účastníků při cestě domů stavěl na srazu ve Šťáhlavech a dle jeho slov jich bylo 48
-> MATTESS 06.09.24 22:36:04: To je půlka všech vyrobenejch snad? ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
V mém rajónu v Resortu Darová právě probíhá 37. mezinárodní sraz vozů Alfa Romeo Montreal. A je to parádní podívaná
-> Jirik_Tuňák1983:
Nevyráběla to už tenkrát Likérka Drak?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nevyráběla to už tenkrát Likérka Drak?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 26.07.24 20:33:47: je to tak, ale první impuls byl už devadesátých (Xsara) Potom se trochu vzmohli, aby to teď opět domrvili.
-> Strycek Marty 27.07.24 16:56:00: My jsme tomu říkali Ovocit a známého to hrozně sralo. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> růža: Tady pán během 10 let údajně spotřeboval 4 kousky, protože to potřebovalo velkou zásobu náhradních dílů až to definitivně chcíplo :D
Tak oni kluci francouzky to umej. Umej to vymyslet. Jen bohuzel jim to dobre mysli jen dopoledne. Pak jdou na obed, daj si k tomu vino a to co dopoledne dobre vymysleli, tak stihnou za odpoledne tak zkurvit, ze clovek zasne.
Starej vtip, ale zaroven vlastni zkusennost s opravama aut pochazejicich z francie.
Kdysi jsem si vzal do prace brachovyho Megana na banalitu - vlnovec vyfuku.
Muj sef mne asi ve 2 odpoledne odvolal. - Pojd projet tohle auto.
Si ho projed sam.
Ne to musis ty.
Kam mam jet? Co to ma delat?
Jed tudy. Tam koncila silnice asi po 2km. Na konci byla hospoda.
Konstatoval jsem - nic jsem neshledal. Co ted?
Ted to zaparkuj a jdem na pivo, nebo to auto zapalis. Takhle nasranyho jsem te jeste asi nevidel.
Starej vtip, ale zaroven vlastni zkusennost s opravama aut pochazejicich z francie.
Kdysi jsem si vzal do prace brachovyho Megana na banalitu - vlnovec vyfuku.
Muj sef mne asi ve 2 odpoledne odvolal. - Pojd projet tohle auto.
Si ho projed sam.
Ne to musis ty.
Kam mam jet? Co to ma delat?
Jed tudy. Tam koncila silnice asi po 2km. Na konci byla hospoda.
Konstatoval jsem - nic jsem neshledal. Co ted?
Ted to zaparkuj a jdem na pivo, nebo to auto zapalis. Takhle nasranyho jsem te jeste asi nevidel.
-> růža 26.07.24 17:32:58: Vezmi si, že rok produkce od 1974 a takhle moderní i tvarově navržený interiér. A kde jsou Citroni teď? Slabota....
-> minno 26.07.24 06:11:02:
to jó, ale věřím, že tenkrát to pro mnohé bylo taky neskousnutelné
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 25.07.24 21:00:05:
Citróni byly vždycky nadčasový. Ale že až tak, že je někteří dohánějí až teď, to jsem nečekal ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Strycek Marty 25.07.24 20:55:13:
Akorát s kvalitou sobě vlastní
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno 26.07.24 06:11:02: Hlavně vezmi v potaz rok vzniku a co dělali ostatní za pravěk. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)