-> vhml 23.09.15 19:33:21: Protože si s tim letěl jako magor
Ne vážně, když to člověk dostane do ruky, tak by se s tim nechalo ještě podstatně přidat, takhle mi na tebe chybí na nejlepším času asi 7 sekund/kolo na okruhu, na korábu je to naopak, toya dělal svoje
Hele nejlevnější turbo sada co jsem našel je za cca 4 tis dolarů, nemáte někdo tip na něco levnějšího? Přece jen ta vzpomínka jak se to pod 4 tis nechce rozjet...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazda Mx-5 a jiný rejžožrouti:d
prohledat
2425 příspěvků (zobrazeno 2201 až 2250) od 18.08.2015 do 16.11.2024, založil/a Mantrabeach
17:45:42
24.09.2015
24.09.2015
Venca.
19:33:21
23.09.2015
23.09.2015
vhml
Jinak koukal jsem dneska na časy Běšin a ono to nejede úplně blbě. Když odečtu hodiny tak jsme jezdili časy do 5 sekund za Honzou5 a Wenou a v podstatě stejný časy jako Honza se 140LS a Terš se závodní Fabií RS. Na sériový auto, na sériových gumách z roku 2000...
Průser byl jen na Korábu, kde prostě nemám co řadit a na 3500ot ten 16V nikam nejede...
Průser byl jen na Korábu, kde prostě nemám co řadit a na 3500ot ten 16V nikam nejede...
15:37:18
21.09.2015
21.09.2015
vhml
-> m8rinek 21.09.15 15:23:16: ty vole z těch ubyl snad 1mm za tu dobu
15:23:16
21.09.2015
21.09.2015
m8rinek
-> vhml: Tos ty piloty ještě neorval? :D
15:17:06
21.09.2015
21.09.2015
castrol
-> vhml: no podľa spz je to tvoje
14:45:05
21.09.2015
21.09.2015
vhml
-> castrol 21.09.15 14:41:19: já? :-)
14:41:19
21.09.2015
21.09.2015
castrol
-> vhml: uz jej dávaš na prdel ?
21:21:33
14.09.2015
14.09.2015
Venca.
-> m8rinek: No takže úchyty samozřejmě nemám...
Ten hardtop je super, akorát by stál jak celý auto a použitej asi nehrozí
Ten hardtop je super, akorát by stál jak celý auto a použitej asi nehrozí
13:14:25
14.09.2015
14.09.2015
m8rinek
-> Venca.: shop.autokonexion.com/Maz
da-MX-5-89-97-One-Piece-Fa
stback-with-Trunk-FASTBACK
02.htm
Na B sloupku musíš mít podobný háčky jako máš na rámu okna pro uchycení střechy a vzadu na těch chromovejch páskách před kufrem musíš mít frankenstein bolts miata.fosketts.net/images /.../Frankenstein_bolt.jpg
Na B sloupku musíš mít podobný háčky jako máš na rámu okna pro uchycení střechy a vzadu na těch chromovejch páskách před kufrem musíš mít frankenstein bolts miata.fosketts.net/images /.../Frankenstein_bolt.jpg
21:04:28
13.09.2015
13.09.2015
Venca.
-> m8rinek: Jak zjistim jestli mam úchyty?
Někde sem viděl hardtop, kterej byl protaženej až ke kufru, připomínalo mi to pak tvarem 260Z, nevíš něco bližšího, to by se mi líbilo...
Někde sem viděl hardtop, kterej byl protaženej až ke kufru, připomínalo mi to pak tvarem 260Z, nevíš něco bližšího, to by se mi líbilo...
20:59:35
13.09.2015
13.09.2015
m8rinek
-> Venca.: HT před zimou nepříjemně rostou na ceně, pokud nemáš úchyty připočti další 2tkč...
19:41:26
12.09.2015
12.09.2015
Venca.
-> vhml: V zimě?
A pak už to bude kupé :-)
A pak už to bude kupé :-)
19:36:31
12.09.2015
12.09.2015
vhml
-> Venca. 12.09.15 19:28:33: K čemu je dobrá pevná střecha na kabriu?
19:28:33
12.09.2015
12.09.2015
Venca.
Scháním hardtop, máte nějaký tip, na co si dát pozor při koupi?
20:59:23
08.09.2015
08.09.2015
m8rinek
-> Venca.: jop
20:57:58
08.09.2015
08.09.2015
Venca.
-> m8rinek: V tom případě mám černý
Předpokládám, že Bilsteiny jsou ještě tvrdší?
Předpokládám, že Bilsteiny jsou ještě tvrdší?
07:22:02
08.09.2015
08.09.2015
m8rinek
-> Venca.: Eibach si někdo domontoval. Bilsteiny se poznaj jednoduše... Jsou žlutý :D.
05:45:21
08.09.2015
08.09.2015
Venca.
-> m8rinek: Netuším jak se to pozná. Akorát vim, že mam vzadu Eibach pružiny a vepředu série, protože předchozí majitel ty eibachy vyndal, ale naštěstí mi je dal k autu, tak je tam chci někdy vrátit.
23:37:39
07.09.2015
07.09.2015
m8rinek
-> Venca.: Máš podvozek od Bilsteinu?
21:45:58
07.09.2015
07.09.2015
Venca.
-> vhml: Mno podle toho, co jsem viděl, když tu lamelu vyndáš, tak je to jako klasickej otevřenej diferenciál, takže ta lamela tam pořád nějakou funkci má, akorát už není aretovaná vůči tělu.
21:26:33
07.09.2015
07.09.2015
vhml
-> Venca. 07.09.15 21:11:53: však ti na mx fóru psali, že se ti rozpadla jen předepínací lamela. Jestli to chápu dobře tak je to jen o tom, že kdybys stál jednim kole na ledě tak se nerozjedeš ( jako já s torsenem ) , ale zbytek pořád funguje.
21:11:53
07.09.2015
07.09.2015
Venca.
-> vhml: V tej mam teda trochu bezzubé lamely, ale překvapivě to nějak špéruje. Kolika procentní je je ta špéra a dá se nějak zjistit, jak moc to funguje? Když tomu na asfaltu naložim, tak to nakreslí celkem pěkný dvě pětimetrový čáry, ale vzhledem k tomu, že už na lamelach nezbyl ani jeden vnitřní zoubek, tak by mě zajímalo, jak to vlastně funguje.
21:08:19
07.09.2015
07.09.2015
vhml
-> Venca. 07.09.15 21:05:51: tak to já mám jen tu špéru
21:05:51
07.09.2015
07.09.2015
Venca.
-> m8rinek: No tak to mam kromě 6q asi všecko i tu klimu
21:00:02
07.09.2015
07.09.2015
m8rinek
-> Venca.: tlumiče, špera, velký brzdy, výztuhy, 6q... jednoduše je tam namixovaný to nejlepší co z fabriky lezlo (krom Mazdaspeedky). Jediný co nemá je klima, která je v parnu v cabriu opravdu nutná :D.
20:58:44
07.09.2015
07.09.2015
Venca.
-> m8rinek: Kde se nachází to stříbrný vlevo?
Mimochodem jaký jsou odlišnosti sportive od normální mx-5?
Jinak jsem měl venku sedačku, zkoušel sem trochu ořezat molitan, ale není moc kde brát...ale to, že sedačku jsou kvůli vyhřívání o několik cm vyšší je blbost, měří tak 3 mm jako u každýho jinýho auta.
Mimochodem jaký jsou odlišnosti sportive od normální mx-5?
Jinak jsem měl venku sedačku, zkoušel sem trochu ořezat molitan, ale není moc kde brát...ale to, že sedačku jsou kvůli vyhřívání o několik cm vyšší je blbost, měří tak 3 mm jako u každýho jinýho auta.
07:33:02
07.09.2015
07.09.2015
m8rinek
-> Venca.: tak to mas gut, jsou za priplatek a auta bez na ne nemaj ani uchyty.
05:29:57
07.09.2015
07.09.2015
Venca.
-> m8rinek 07.09.15 00:27:42: Ty černý výztuhy mam i na svým a to sportive není.
00:27:42
07.09.2015
07.09.2015
m8rinek
Mě teď Sportive po návratu výztuh, který běžná MX nemá začalo slušně chodit bokem, přisuzuju tomu, že to auto trochu ztuhlo a na tvrdym podvozku zvedá packu... Je to docela příjemný, hezky čitelný...
19:01:26
06.09.2015
06.09.2015
Tomaso435
-> růža: zatim co sem viděl mazdy tak to hnije snad vic jak felicie :-D proto se to kupuje na virtu... všichni sou na vyvářky už tak nějak zvyklý :-D
18:57:11
06.09.2015
06.09.2015
růža
-> Tomaso435: Protože každý na virtu má MX-5ku Tudíž je tu vysoká pravděpodobnost, že všechny MX-5ky v ČR patří členům Virtu
18:54:46
06.09.2015
06.09.2015
Tomaso435
-> Milan 136: jak už automaticky to musí bejt od sud
18:52:06
06.09.2015
06.09.2015
Milan 136
Nejaka cervena nabourana do svodidel blokovala D1 u benesova. Nekdo odsud?
18:37:46
06.09.2015
06.09.2015
MVM
-> vhml: Jak tady občas čtu - pořídili jste japonec nakonec. Tak jsem si vzpomněl že Slováci jedou www.okruhy.sk jehož součástí je MX5 Cup . Jeli teď u nás v Brně. Možná by pustili nějaký rozumy.
18:31:18
06.09.2015
06.09.2015
Venca.
Jo na geošku se taky chystam. Ale vlastně asi ani nechci aby to bokem nešlo, to už by nebyla taková sranda. Třeba na mokru se toho auta semtam i bojím...
18:26:56
06.09.2015
06.09.2015
vhml
-> Venca. 06.09.15 18:23:31: hodně záleží od geometrie. Měl jsem nulový odklony a jelo to bokem furt. Teď mám vepředu 1 a vzadu 1,5 a to je samozřejmě nedotáčivý.
18:23:31
06.09.2015
06.09.2015
Venca.
-> Eidy: -> vhml: Kucí ja to mam teda obráceně, kam přijedu tam klouže prdel. Možná je to teda těma zimníma kolama vzadu, ale ještě se mi nestalo, že by se někde projevila nedotáčivost. Nicméně dneska sem obul toya, tak už se těšim ráno na cestu do práce...
18:07:25
06.09.2015
06.09.2015
vhml
-> Eidy 06.09.15 16:34:53: Já kliknu v e-shopu na položku, kouknu na cenu a jdu si to taky radši vyrábět :-)
Taky mi v tom autě trochu agresivity chybí. S geometrií už jsem zahejbal, funguje to to od dost líp, ale nejdou mi vepředu nastavit dost odklony. Zřejmě už utahaný silentbloky nebo něco takovýho. Takže ve vracáku je to výrazně nedotáčivý pokud jí tam nenanutíš bokem. V rychlejší jízdě na silnici je to pak velmi příjemně nedotáčivý, když se jede na hraně. Což je ve vyšších rychlostech i pro mě příjemnější a bezpečnější , než to mít přetáčivý. Jen se musí nějak doladit právě to chování v pomalých zatáčkách a aby to celkově bylo trochu splašenější za volantem. Což se ale následně z velký části řeší výztuhama karoserie, která prostě není tak tuhá jako auto se střechou. Samozřejmě motokára jako 140LS to nikdy nebude a ani nemá být. Tohle je prostě auto pro radost s kterým se svezeš rychle , zablbneš si, ráno s tím vyrazíš do práce a odpoledne do města na zmrzlinu.
Taky mi v tom autě trochu agresivity chybí. S geometrií už jsem zahejbal, funguje to to od dost líp, ale nejdou mi vepředu nastavit dost odklony. Zřejmě už utahaný silentbloky nebo něco takovýho. Takže ve vracáku je to výrazně nedotáčivý pokud jí tam nenanutíš bokem. V rychlejší jízdě na silnici je to pak velmi příjemně nedotáčivý, když se jede na hraně. Což je ve vyšších rychlostech i pro mě příjemnější a bezpečnější , než to mít přetáčivý. Jen se musí nějak doladit právě to chování v pomalých zatáčkách a aby to celkově bylo trochu splašenější za volantem. Což se ale následně z velký části řeší výztuhama karoserie, která prostě není tak tuhá jako auto se střechou. Samozřejmě motokára jako 140LS to nikdy nebude a ani nemá být. Tohle je prostě auto pro radost s kterým se svezeš rychle , zablbneš si, ráno s tím vyrazíš do práce a odpoledne do města na zmrzlinu.
16:34:53
06.09.2015
06.09.2015
Eidy
No, takže jak jsem slíbil, trochu detailnější popis svezení v Miatě. Včera jsem se potkal na Dni s embéčkem s Dejvidem, kterýžto je majitelem NB 1,6 po m8rinkovi. Poprosil jsem ho, jestli by mě trochu svezl, páč mě to zajímalo. Tak mě svezl trochu víc než trochu a nakonec mě pustil za volant, o což jsem ani nežádal, ale kdo by odmítul, že jo? :) Je to už trochu ojetý auto (200kkm) a potřebuje to nějakou údržbu, ale kromě vibrací (asi od motoru) v nízkých otáčkách tomu autu pocitově nic nechybí. Nikde nic nebouchá, nevrže, všechno funguje.
Už zapadnutí do nízké sedačky je fakt příjemný, pohled na kapotu taktéž. Auto končí metr za řidičem a člověk je tam pocitově trochu vměstnán, ale to díky nízký karoserii. Během řízení mi překážela jenom podpěra pod pravý loket. Je to příjemná motokára, moc pěkně reaguje na řízení, na brzdy, převodovka chce trochu cviku ale padá to tam jak po másle. Na běžný svezení fakt moc příjemný autíčko.
Nejdřív jsem se trochu seznámil a postupně si začal dovolovat víc a víc. Auto jsem nechtěl rozbít a silnici jsem viděl prvně v životě. Ale i tak super. Postupně jsem tlačil víc a víc a čekal jsem, kdy zadek malinko uteče. Držel jsem ve vracáku dvojku na podlaze a ono nic. Fakt s tím pojede rychle kdokoliv. Když jsem tlačil už moc, tak se začne malinko nedotáčet. Nic nepříjemnýho, stačí pootočit volantem a frčí dál po oblouku. Kupodivu mi přišlo, že jak jsem se blížil limitu, tak jsem přestal mít cit ve volantu a ani přes zadek jsem přesně netušil, co se děje. Nedotáčivost přisuzuju fabrickýmu nastavení. Při srovnání s Kóčou mi tam něco chybí. Informací není tolik, preferuju přetáčivost před nedotáčivostí. Prostě s Kóčou je svezení lepší. Syrovější a surovější. Mám pocit, že si to víc zasloužím, že pro to musím něco udělat. A taky mě víc pobaví. Ale jsem přesvědčenej, že poladit na MX geošku, hodit na to lepší tlumiče a tadá, bude to podobný. Takže zvědavost je ukojena, jsem potěšen, že Kóča mi nabídne něco jediněčného, ale pánové, tohle dostat od sériového auta? Paráda.
Je to i tom, koho baví se v tom vrtat a ladit si vlastní díly a vymejšlet co a jak a i to je součást diagnózy. Člověk má větší radost, když si to vyrobí, než když si klikne v e-shopu na položku. Ale každej to má hozený jinak. Takže tak.
Už zapadnutí do nízké sedačky je fakt příjemný, pohled na kapotu taktéž. Auto končí metr za řidičem a člověk je tam pocitově trochu vměstnán, ale to díky nízký karoserii. Během řízení mi překážela jenom podpěra pod pravý loket. Je to příjemná motokára, moc pěkně reaguje na řízení, na brzdy, převodovka chce trochu cviku ale padá to tam jak po másle. Na běžný svezení fakt moc příjemný autíčko.
Nejdřív jsem se trochu seznámil a postupně si začal dovolovat víc a víc. Auto jsem nechtěl rozbít a silnici jsem viděl prvně v životě. Ale i tak super. Postupně jsem tlačil víc a víc a čekal jsem, kdy zadek malinko uteče. Držel jsem ve vracáku dvojku na podlaze a ono nic. Fakt s tím pojede rychle kdokoliv. Když jsem tlačil už moc, tak se začne malinko nedotáčet. Nic nepříjemnýho, stačí pootočit volantem a frčí dál po oblouku. Kupodivu mi přišlo, že jak jsem se blížil limitu, tak jsem přestal mít cit ve volantu a ani přes zadek jsem přesně netušil, co se děje. Nedotáčivost přisuzuju fabrickýmu nastavení. Při srovnání s Kóčou mi tam něco chybí. Informací není tolik, preferuju přetáčivost před nedotáčivostí. Prostě s Kóčou je svezení lepší. Syrovější a surovější. Mám pocit, že si to víc zasloužím, že pro to musím něco udělat. A taky mě víc pobaví. Ale jsem přesvědčenej, že poladit na MX geošku, hodit na to lepší tlumiče a tadá, bude to podobný. Takže zvědavost je ukojena, jsem potěšen, že Kóča mi nabídne něco jediněčného, ale pánové, tohle dostat od sériového auta? Paráda.
Je to i tom, koho baví se v tom vrtat a ladit si vlastní díly a vymejšlet co a jak a i to je součást diagnózy. Člověk má větší radost, když si to vyrobí, než když si klikne v e-shopu na položku. Ale každej to má hozený jinak. Takže tak.
09:28:54
06.09.2015
06.09.2015
vhml
09:22:16
06.09.2015
06.09.2015
Eidy
Tak jsem se včera svezl Miatou. Konkrétně NB, Dejvidovo 1,6 po m8rinkovi. A jako dobrý :) Nechápu, jak to někoho nemůže oslovit. Taková příjemná motokára. S Kóčou si užiju víc a celkové naladění je syrovější a přímější, ale tohle v sérii? No super.
Napíšu víc z kompu, na telefonu mě to neba.
Napíšu víc z kompu, na telefonu mě to neba.
08:34:13
06.09.2015
06.09.2015
Venca.
-> vhml: Tohle 2200 i s poštou, na stránkach maj ceník.
17:32:08
05.09.2015
05.09.2015
vhml
-> Venca. 04.09.15 09:14:09: a stojí to cca nějakou dvojku? Já potřebuju konečně volant do stovky dát dohromady, ale prej to tu umí jeden sedlář, ale ještě u něj nebyl.
15:34:02
05.09.2015
05.09.2015
m8rinek
-> Venca.: Hehe volantech... okolo něj jezdím obden :P
09:14:09
04.09.2015
04.09.2015
Venca.
-> vhml: volantech.cz - dělali mi už druhej volant, poprvý teda jenom kůži, teď jsem chtěl zkusit i alcantaru, ale spokojenost veliká, v pondělí jsem posílal, včera dorazil, provedení za 1.
06:54:27
04.09.2015
04.09.2015
vhml
-> Venca. 03.09.15 20:51:28: můžu si sáhnout? Kde ti to dělali?
20:51:28
03.09.2015
03.09.2015
Venca.
Když už to mam rozebraný tak jsem aspoň nechal pošít volant - půl perforovaná kůže, půl alcantara...vypadá to suprově
18:11:41
03.09.2015
03.09.2015
vhml
16:06:58
03.09.2015
03.09.2015
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 03.09.15 13:20:06: Těch Kokijánů.