
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Milan 136: Mám motorek a návod na passata 

-> suri: to by se asi nechalo. Mas pametovy zrcatko?
To by se mi taky libilo. Mam nejaky rozsekany zrcatko ze superba, tak musim vyzkoumat, jestli to nepujde preskladat a dozapojit.
Myslim,ze tam je druha moznost po otevreni dveri. Mne vyhovuje po zapnuti zapalovani. Kdyz pak neco zapomenu v aute nebo se tam kvuli necemu vracim, tak se to porad neotvira a nepriklapi...
To by se mi taky libilo. Mam nejaky rozsekany zrcatko ze superba, tak musim vyzkoumat, jestli to nepujde preskladat a dozapojit.
Myslim,ze tam je druha moznost po otevreni dveri. Mne vyhovuje po zapnuti zapalovani. Kdyz pak neco zapomenu v aute nebo se tam kvuli necemu vracim, tak se to porad neotvira a nepriklapi...
-> Pavel P@nkáč:
Myslim si že ti na to řekne, že mu to všechno leželo v ponku, takže jakýpak peníze.
Ale souhlasim, kuchat auto v rámci dodělávek se mi nelíbí. Už když bych měl měnit repráky resp. dělat lepší hudbu tak bych byl nervózní, kolik se toho musí zbytečně rozebrat.
Myslim si že ti na to řekne, že mu to všechno leželo v ponku, takže jakýpak peníze.

Ale souhlasim, kuchat auto v rámci dodělávek se mi nelíbí. Už když bych měl měnit repráky resp. dělat lepší hudbu tak bych byl nervózní, kolik se toho musí zbytečně rozebrat.

-> StepaNoFUN: příště si kup auto s výbavou rovnou a přijde tě to levněji

-> StepaNoFUN: ty seš snad ještě větší blázen jak já 

-> Nwkt: Jojo. Parkováky a odemykání...
-> StepaNoFUN: Parkováky?
...ale jak říkal kamarád - ty woe tohle si můžeš dělat pro sebe. Ne abys tohle někdy dělal na kšeft. Tuhle pakárnu Ti nikdo nikdy nedokáže zaplatit. Kor když vím, jak to děláš...
-> vhml 28.02.17 12:23:24: tak BKD jezdi asi od roku 2004, to bych modernou nenazyval 

-> havlik: na vsech PD je plastovej
-> vhml 28.02.17 12:15:43: tak on je ten dekl jen plastovej, třeba u passata byl teda.
-> Milan 136 28.02.17 11:22:35: jj juh je pekný , ale treba ešte počkať aspoň do mája , tiež som tade pár krát išiel
potrebujem nakodovať pravé pamäťové zrkadlo a v parametrizácii dvernej jednotky nastaviť aby sa zrkadlá nevyklápali po zapnutí zapaľovania ale po odomknutí čí otvorení dverí / už si nepamätám ktorá možnosť je správna/
ak to vieš môžem sa zastaviť
potrebujem nakodovať pravé pamäťové zrkadlo a v parametrizácii dvernej jednotky nastaviť aby sa zrkadlá nevyklápali po zapnutí zapaľovania ale po odomknutí čí otvorení dverí / už si nepamätám ktorá možnosť je správna/
ak to vieš môžem sa zastaviť
-> Milan 136 28.02.17 12:18:44: to je na mě moc moderní technika 

-> vhml: máme také PD dvouvačky

-> Milan 136 28.02.17 11:22:35: parádní návod, díky.
-> havlik 28.02.17 10:46:14: no u tej dvouvačky bych tomu i věřil spíš než u nafty, která má ten dekl poloviční.
-> havlik 28.02.17 10:46:14: no u tej dvouvačky bych tomu i věřil spíš než u nafty, která má ten dekl poloviční.
-> Syny: to jo no
-> suri 28.02.17 08:18:57:
viď, může to spojit s výletem. Tady v jižních čechách je krásně
-> vhml 28.02.17 10:26:10: myslím, že to je jak říkáš. A mám za to, že i u tohohle motoru se někde dává k tý gumě ještě tmel do růžků
www.pelicanparts.com/tech articles/.../10-ENGINE-Val ve_Cover_Gasket_Replacemen t.htm
-> suri 28.02.17 08:18:57:

viď, může to spojit s výletem. Tady v jižních čechách je krásně
-> vhml 28.02.17 10:26:10: myslím, že to je jak říkáš. A mám za to, že i u tohohle motoru se někde dává k tý gumě ještě tmel do růžků
www.pelicanparts.com/tech articles/.../10-ENGINE-Val ve_Cover_Gasket_Replacemen t.htm
-> vhml: ted nevim jestli si to nepletu s TDI PD ale u jednoho se kroutí víko takže výměna těsnění stejně nic neřeší.
Sice se zeptám v ,,jiným" vláknu, ale ono je to stejný s oktávkou. Na 1,8T výměna těsnění pod víkem ventilů obnáší jen sundání cívek a víka, nebo je v tom nějaká větší kulišárna? Ať si to zas nerozeberu napůl a nebrečím že mi něco chybí. Teče mi olej ke svíčkám.
-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:32:37: no najit slusnej servis je (treba pro Subaru) dost problem... takze ja osobne se T#2 zas tak nedivim
-> Milan 136: co deláš machra ? :D
ono záleží čo tomu je ,ak je zadretý kompresor tak je to naozaj robota pre niekoho kto vie čo robiť čo sa týka preplachu , inak pôjde do prdele nový tiež hneď ...
ak sa Milan nehodí dones to sem , aspoň sa motor poriadne zohreje :D
ono záleží čo tomu je ,ak je zadretý kompresor tak je to naozaj robota pre niekoho kto vie čo robiť čo sa týka preplachu , inak pôjde do prdele nový tiež hneď ...
ak sa Milan nehodí dones to sem , aspoň sa motor poriadne zohreje :D
-> Milan 136: Tak minimalne by vedel na cem je a co je nutny udelat a zmaknul by to treba pak uz sam...
-> Syny: tady by zalezelo, co by to bylo. Kdyz by se neco objednavalo, tak by to bylo nejdriv druhy den. Skadem na to bude max tak kondenzator a tlakovej snimac
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 22:32:03: Tak si s Milanem domluv termin, nastartuj Octavii, zavez mu to tam, zajdi si mezi tim nekam na obed a pak si auto vyzvedni a jed domu, ne? Verim, ze by to za den stihnul, kdyz by to bylo predem domluveny (kdyz jsem videl, za jakou chvili dokazal slozit to auto rozebrany na hadry kvuli prepalenymu kabelu)...
-> Tuner#2: nesmis to tak prehanet je to obyč staré levné auto kterejch jezdí bambilion, není to žlutka....a prace ostatních se kritizuje snadno taky jsi si to mohl nalakovat sám když se citíš že ty nic neposereš že jo



-> Milan 136 27.02.17 22:30:24: Mít Tě po ruce, tak neváhám 

-> Tuner#2: mi to privez do prace. Troufnu si tvrdit, ze ti to nezkurvim
Reference snad dobry, 2.nejlepsi servisni technik, minuly tyden 100% dilensky test...

Reference snad dobry, 2.nejlepsi servisni technik, minuly tyden 100% dilensky test...

-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:32:37: Pokud jsou slešné servisy jako třeba lakovny, kterou mě doporučil soused (klempíř) a lakýrník nedodržel z pěti bodů co jsem mu vypsal tři, tak snad raději budem jezdit bez klimy... Pilování nového laku ve všech LR otvorech tak abych zase získali svůj tvar a nebyl na žádném přetažený kit bylo fakt na prášky aby se barva neodštípla a zatřená hrana nebyla pak nějak drasticky vidět.
-> Tuner#2: dobře ale přeháníš to, tak slušné servisy ještě určitě jsou doporučené nějaké máš tak to tam dej opravit a neřeš, oni ty přiběhy jsou proto že jak se něco nepovede tak se o tom kecá a když je vše OK tak se o tom nedozvíš ale dát si někam něco udělat a už z toho dělat kovbojku na prašek teda je!...
-> Pavel P@nkáč 27.02.17 21:00:38: Nějak nechápu, proč by to mělo být na prášek? Když vidím jak v 99% servisů zvedají auto, jak u toho min. zkurví barvu na prahu, když slyším od známých ty story se servisama jak z nich akorát tahají prachy, slíbí origo díly a pak tam najdou sračku z kelly, tak ve mě svěření mého auta do cizí péče opravdu dobrý pocit nevzbuzuje. Vím jak to bylo se stavěním domu, nebylo krom známých řemeslo po kterým bych nemusel něco předělávat/dodělávat a ve finále jsem si raději vše dělal sám. Nicméně tohle není debata o mém perfekcionalismu, ale o opravách auta. Kluci mě poradili, netřeba z toho dělat flame.
-> Tuner#2: teda dat si někam auto a čekat co na mě kdo bude zkoušet to už je na nějakou diagnozu
nezkoušel jsi jit někdy na vyšetření? třeba jedna tabletka po ránu by ti život dost zjednodušila


-> saskyn2: jednou v zivote jsem tu zatku vytocil na nejakym prorazenym a pak uz nikdy
-> Milan 136 27.02.17 18:56:47: To jste před tím neříkali o tom vysoušeči.
-> saskyn2 27.02.17 19:28:17: Díky, zjistím ceny u nás a uvidím.

-> saskyn2 27.02.17 19:28:17: Díky, zjistím ceny u nás a uvidím.
Mně se snad v životě nepodařilo na starém chladiči ten vysoušeč rozebrat bez zničení chladiče. Pokud to jednorázově ohodilo motor tak bude nejspíš prasklá nějaká hadice, i když to se moc nestává. Když se protočí střed tak to většinou tlak normálně drží. Ono i ty blbý hadice jsou docela raketa, když se kupuje nový originál. Jinak mám kdyžtak starší kompresor 2500, novej 5000, novej origo klimachladič 2800, použitý trubky 500 kus. Naplnění počítej 500-1500 dle ksichtu.
-> Tuner#2: jo vlastne, to jsi rikal. Ted odkud to vylitlo. Jestli jen z pretlakoveho ventilu, nebo se neco provalilo. Poznas to tak, ze to nastartujes a podivas se.
Pokud je to prazdy celou zimu, tak se tam mohla jeste dostat vlhkost.
To znamena jeste vymenit vysousec, coz je u nekterych kondenzatoru cely kondenztor
Pokud je to prazdy celou zimu, tak se tam mohla jeste dostat vlhkost.
To znamena jeste vymenit vysousec, coz je u nekterych kondenzatoru cely kondenztor
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 18:26:41: tak nejdřív natlakovat s barvivem a zjistit kde je únik
podle toho se bude odvíjet co dál

-> Milan 136 27.02.17 18:22:53: Tlak tam není, jak jsem psal na podzim to ohodilo motorák a nechladí to. Nevím jak poznám, že se točí střed? Ptám se proto, abych nenalítnul, auto jsem si vždy servisoval sám a nebo se švagrem, hodně nerad ho někam budu dávat 

-> Tuner#2: co na tebe bude zkoušet? Chceš to opravit?
Záleží, co tomu je. Je tam tlak? Načítal to Tomáš?
Moc možností není. Buď tam není tlak, je vadný snímač tlaku nebo netlačí kompresor.
Cenově hodně individuální, záleží co tomu bude.
Točí se střed kompresoru, když beží motor?

Záleží, co tomu je. Je tam tlak? Načítal to Tomáš?
Moc možností není. Buď tam není tlak, je vadný snímač tlaku nebo netlačí kompresor.
Cenově hodně individuální, záleží co tomu bude.
Točí se střed kompresoru, když beží motor?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.02.17 18:18:39: kompresor nový , existujú aj vratné diely , chladič podľa potreby , ak je tesný škoda meniť
treba zistiť čo tomu je, až potom kupovať
treba zistiť čo tomu je, až potom kupovať
Spíš mě teď začala trápit ta klima. Musím to někam dát, našel jsem si dva s dobrýma referencema od známých a teď je otázka co na mě může zkoušet. Kompresor se prý nerepasuje a dává se vždy nový? Co to stojí? Chladiče se zdá zatím OK a nebo taky rovnou vrznout nový? Pak už jen nějaká ta náplň, natlakovat. Kolik si tak připravit?
-> Milan 136 27.02.17 17:49:59: dá sa to pekne laknúť , robota na deň vkľude tak prečo nie
-> Tuner#2: a polepit to nejak bez vyndavani?
Nebo umej redidlem zbytek barvy a budes mit bily :-D
Nebo umej redidlem zbytek barvy a budes mit bily :-D
-> Nwkt 27.02.17 08:37:42: Jak říkám, prdím na to, je to de fakto spotřebák a tím to i zůstane, beztak to malej odře...
-> saskyn2: je to na hraně, ale dá se. Pořídil jsem po tom co jsem poprvé sundal tapce a urval na nich půlku držáků na špunty 

-> Nwkt: Máš teda pochystávky
Dá se s tím dostat i k těm příchytkám co jsou trochu dál od kraje? Já mám tohle a jde to s tím pěkně.
www.stroje-naradie.sk/nov e/.../9017721.jpg

www.stroje-naradie.sk/nov e/.../9017721.jpg
-> Nwkt 27.02.17 08:42:49: tam nie je toľko miesta ,spodok pekne odcvakneš a tú jednu hore musíš aj tak klinom alebo skrutkovačom tesne pod ňu , inak ju zlomíš
-> suri: Je to praktičtější
neříkám že to nejde i táhnutím ... 


-> Nwkt 27.02.17 08:37:42: čeho ? 20-15-30TX a plochý šroubovák , len sa nebáť ...
-> Tuner#2: Půjčím ti kleště na tapce 
