-> palinator: dal by som WX215 nie tie vodovky , smrdieť to moc nebude to by som sa nebál , robil som s tým Octaviu a no problém ... dobre to funguje ak tam na hadičku dám druhú z čistenia klímy , pekne rozprašuje ...
preplachovať tam nemáš čo , v prahoch nejaká smietka bude ale nič podstatné , hlavne doplniť a zatmeliť zátky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> venni 07.02.18 18:16:31: Pravda, na to jsem zapomněl
Jen takovej dotaz k dutinám.
Když tam byly nějaký ucpávky poškozený, resp. jedna chyběla, je vhodný ty dutiny před ošetřením nějak vyčistit/propláchnout? Nebo je to spíš na škodu? Předpokládám, že tam bude naprášená nějaká sůl.
Jinak dutiny udělat v létě třeba tímto? Nemělo by to smrdět dle popisu.
www.loctite.cz/Loctite-67 00.htm?nodeid=880...
Když tam byly nějaký ucpávky poškozený, resp. jedna chyběla, je vhodný ty dutiny před ošetřením nějak vyčistit/propláchnout? Nebo je to spíš na škodu? Předpokládám, že tam bude naprášená nějaká sůl.
Jinak dutiny udělat v létě třeba tímto? Nemělo by to smrdět dle popisu.
www.loctite.cz/Loctite-67 00.htm?nodeid=880...
-> Nwkt 07.02.18 09:12:05: plus ještě poloosy,nebo ne? Sharan atd maj v 6q jiný unašeče u nafty.
-> Nwkt 07.02.18 09:12:05: Nee, nafta PDcko uz 6q ma, do tedle benzinove bych to dal...
-> Jarda: Jak už jsem někde psal, tak u nafty počítej ještě startér a táhla řazení s kulisou
-> Nwkt 06.02.18 14:49:40: jj a prevody jsou teda stejne, udelat to treba pri spojce :) dvouhmota se zda byt uplne bez problemu, ale zabira to uz docela nahore.
Pro jistotu jsem dnes meril G12 a on tam snad dal cistou, hustomer ukazal pod -46C, to nafta mela jen -8, tak jsem upustil a zvednul to na -30C.
Verim, ze opravdu menil vse, jak mi rikal, jen jestli tam nedal neco nepatricneho, viz. ten jinak zbarvenej olej v haldexu.
Pro jistotu jsem dnes meril G12 a on tam snad dal cistou, hustomer ukazal pod -46C, to nafta mela jen -8, tak jsem upustil a zvednul to na -30C.
Verim, ze opravdu menil vse, jak mi rikal, jen jestli tam nedal neco nepatricneho, viz. ten jinak zbarvenej olej v haldexu.
-> Jarda: Z Leona?
-> Nwkt 06.02.18 14:44:03: z ceho by tam sel 6q ? i z nafty nebo z neceho jineho koncernoveho, ma vlastne nafta a benzin diferaky se stejnym prevodem? Sice se zadek spina jen obcas, ale jinej prevod bych tam neriskoval...
-> Domajz 06.02.18 14:35:49: tak babicka uz nezila, ale asi by rekla jo :)
vzhledem k tomu, ze s nivou jezdim ted docela malo a ani na ni nic moc nedelam, tak bych rekl, ze o ni ani moc nepisu :) - to zacne, az ji budu zas pripravovat na nejaky vylet :)
Jinak ted jsem se nekde docetl, ze zadek nemusi jit kvuli snimacum esp, to je blbost ne? A esp mi funguje, jednou jsem se lekl, ze mam neco s motorem, kdyz jsem se chtel rozjet na lede, jak to ubralo plyn, ale to je spis vlastne asr, ktere je soucasti, jak to vypnu, tak uz hrabe.
vzhledem k tomu, ze s nivou jezdim ted docela malo a ani na ni nic moc nedelam, tak bych rekl, ze o ni ani moc nepisu :) - to zacne, az ji budu zas pripravovat na nejaky vylet :)
Jinak ted jsem se nekde docetl, ze zadek nemusi jit kvuli snimacum esp, to je blbost ne? A esp mi funguje, jednou jsem se lekl, ze mam neco s motorem, kdyz jsem se chtel rozjet na lede, jak to ubralo plyn, ale to je spis vlastne asr, ktere je soucasti, jak to vypnu, tak uz hrabe.
-> Jarda - zrušená registrace 06.02.18 14:31:41: 6q doděláš ....
-> Jarda: Na šestikvalt kašlat, stejně je tam ta 5ka dlouhá až až... ten motor už na ní moc nemá sílu.
-> Domajz: -> Nwkt: Tím že Jardu chápu jsem myslel to,že rozumím proč koupil slušné auto bez LPG a chce ho zaplatit, než aby koupil v bláhové naději něco, kde LPG už bude... protože má pravdu, auta na LPG v bazarových nabídkách spadají v zásadě do dvou kategorií:
1) odlítaný hujdy, kde LPG končí platnost a majitel tuší, že investovat do výměny nádrže a nějakého servisu LPG soustavy už nemusí být rentabilní.
2) Auta kam někdo LPG dal velmi nedávno - a to vždy smrdí tím, že tam buď to LPG nefunguje jak má (a majitel to už nechce řešit a ani to živit na benzín), nebo je tam nějaký jiný průser - a tak jako tak prostě majitel chce co nejvíc pokrýt ztráty.
-> Domajz: Myslím si, že rozhodnutí jestli nafta nebo LPG je fakt hodně individuální. Na LPG jezdíš za podobné nebo nižší náklady při většinou výrazně lepším svezení (ta 1.8T je výkonem i projevem přeci jen někde jinde než třeba 66kW TDI rotačka, která umí jezdit za podobné náklady). Pokud někomu nevadí ta překážející LPG nádrž a nepotřebuje parkovat v podzemí, tak chápu proč LPG dá přednost (pokud v tom autě dobře funguje).
1) odlítaný hujdy, kde LPG končí platnost a majitel tuší, že investovat do výměny nádrže a nějakého servisu LPG soustavy už nemusí být rentabilní.
2) Auta kam někdo LPG dal velmi nedávno - a to vždy smrdí tím, že tam buď to LPG nefunguje jak má (a majitel to už nechce řešit a ani to živit na benzín), nebo je tam nějaký jiný průser - a tak jako tak prostě majitel chce co nejvíc pokrýt ztráty.
-> Domajz: Myslím si, že rozhodnutí jestli nafta nebo LPG je fakt hodně individuální. Na LPG jezdíš za podobné nebo nižší náklady při většinou výrazně lepším svezení (ta 1.8T je výkonem i projevem přeci jen někde jinde než třeba 66kW TDI rotačka, která umí jezdit za podobné náklady). Pokud někomu nevadí ta překážející LPG nádrž a nepotřebuje parkovat v podzemí, tak chápu proč LPG dá přednost (pokud v tom autě dobře funguje).
-> Jarda: To je blbost, stejně tu furt píšeš o Nivě, což taky není škodovka a tohle téma se jmenuje VW Group, takže to nikoho netlačí....
Jako vybírat si auto podle virtu, to je něco jako si vybírat ženskou podle toho co by na ni řekla babička 


-> Nwkt 06.02.18 14:22:45: no me jediny, co na tom trochu vadi, ze to nema 6q, proto jsem trochu uvazoval o nejakym seatu, ale byl i trochu duvod virt, protoze kdybych tu porad psal o nejake neskodovce, tak by na me byli zas vsichni nastvani :)
-> dragon_cb_cz: Já nevím, to už bych koupil třeba W8 passata. Na LPG to bude žrát stejně a bude to úplně jiná liga 

-> dragon_cb_cz: Jasně, má to něco do sebe, tahle logika, ne že ne... Já i chápu jeho důvod pro pořízení toho vozu. Benzíny jsou v ČR v obecně lepším stavu a za méně peněz než stejné auto v naftové variantě. Sám jsem teď jednu naftu pořídil, sice s vědomím, že jde o dovezenou stočeninu, ale zatím jezdí, sice furt řeším klasický nemoci O1 - mikrospínač, teď mi to někde sosá baterku, když to stojí, musel jsem dokoupit rezervu protože tam místo 15 disku byla 14 atd. atd. samý blbosti s cenama do 500, ale i tak.... takže chápu výběr byť žíznivého, přesto pěkného auta... ale stejně nevím jestli bych do toho LPG šel.... Spíš bych se smířil s tím, že to budu živit...
EDIT: i když jak tak nad tím přemýšlím u posledních modelů O1 a těch prvních O2 je to jedno jestli benzín nebo nafta.... člověk musí fakt vybírat aby narazil na pěkné auto.... a nebo si připlatit....
EDIT: i když jak tak nad tím přemýšlím u posledních modelů O1 a těch prvních O2 je to jedno jestli benzín nebo nafta.... člověk musí fakt vybírat aby narazil na pěkné auto.... a nebo si připlatit....
-> Domajz: V tomhle Jardu chápu, těch 10-15 let zpátky kdy tohle byl možná vůbec první víc rozšířenej benzínovej turbomotor v ČR to LPG do toho stálo ranec a dával ho tam jen někdo, kdo s tím nějakou porci km odjel. Segry má asi 230 tisíc odjeto a mezi těmi co mají LPG to určitě bude spíš silně podprůměrnej nájezd....
"Koupit už s LPG" má smysl u feldy nebo podobnýho werku, kde je cena toho LPG systému vyšší než cena auta a naopak jeho servisní složitost nízká. U tý 1.8T je to přesně naopak - to auto pořád stojí cca dvojnásobek toho co montáž LPG a zároveň ty systémy co se tam dávaj jsou složitější a dražší na servis.
Já když jsem koupil 900NG, tak součástí servisu po koupi bylo i odprasení plynu z toho auta. Chvíli zvažoval kamarád, že by si to přehodil do svojí 900NG se kterou v té době jezdil po Praze do práce atd, ale když jsme to řešili s plynařem, tak nás upozorňoval, že na tom konkrétním systému (Landi Renzo) bude po těch deseti letech určitě potřeba údržba docela dost věcí a že to pak nevyjde o moc levněji než nový.
Poslední co bych chtěl je, aby mi díky nestíhající LPG části výrazně zchudla směs, když tam turbo tlačí přes 1 bar... jako LPG má sice oktanový číslo hodně vysoký, ale že by to tomu motoru chutnalo, na to bych si úplně nevsadil....
"Koupit už s LPG" má smysl u feldy nebo podobnýho werku, kde je cena toho LPG systému vyšší než cena auta a naopak jeho servisní složitost nízká. U tý 1.8T je to přesně naopak - to auto pořád stojí cca dvojnásobek toho co montáž LPG a zároveň ty systémy co se tam dávaj jsou složitější a dražší na servis.
Já když jsem koupil 900NG, tak součástí servisu po koupi bylo i odprasení plynu z toho auta. Chvíli zvažoval kamarád, že by si to přehodil do svojí 900NG se kterou v té době jezdil po Praze do práce atd, ale když jsme to řešili s plynařem, tak nás upozorňoval, že na tom konkrétním systému (Landi Renzo) bude po těch deseti letech určitě potřeba údržba docela dost věcí a že to pak nevyjde o moc levněji než nový.
Poslední co bych chtěl je, aby mi díky nestíhající LPG části výrazně zchudla směs, když tam turbo tlačí přes 1 bar... jako LPG má sice oktanový číslo hodně vysoký, ale že by to tomu motoru chutnalo, na to bych si úplně nevsadil....
-> Jarda: Ok, myslel jsem nájezd na tom autě, takže mínus Niva a Rapid čili 45 tisíc, to je akorát na naftu....
-> Domajz 06.02.18 11:06:38: letos druhy nejvetsi, neco pres 60 tis.km, ale z toho 20 s nivou a 5 rapidem (jednou se mi pivedlo rapidem od STK do STK 101tis.km a pak mi tam rikal, ze s tim jezdim asi jen do kostela :) Kupovat auto s LPG je sebevrazda, to je vse odjety, byl jsrm se divat na jednu a na tach dvojnasobek a jeste bych rekl, ze byla stocena, navic dovoz italie, prevodovka nic moc, sice lepsi vybava, ale nechtel bych to, na tedle ty male km jsou opravdu znat. Ono jak rikal Vitek, kdo by s tim v benzinu jezdil nejak moc:).
-> Jarda - zrušená registrace 04.02.18 19:08:20: Já nejsem LPG odpůrce, ale nesral bych to do toho. Buď bych si už koupil auto s tím, ale určitě bych nefinancoval tu montáž, protože sice neznám tvůj nájezd km za rok, ale dejme tomu co ušetřím do toho narvu a případné opravy. Jasně můžeš to mít bez poruch, ale taky ne a vyjde tě to ještě dráž.... to bych spíš jezdil jak člověk :D
-> vhml 06.02.18 09:10:33: jj, tak podle toho, co mi rikal, tak tam je ted 2tis.km asi todle www.oleje-pema.cz/motorov
y-olej-cinol-benzin-diesel
-5w-40-4l_34446.html
No tak s vetsim reduktorem asi nic nepodelam, jen ze je drazsi a nevim, jestli to potom nebude vic zrat
No tak s vetsim reduktorem asi nic nepodelam, jen ze je drazsi a nevim, jestli to potom nebude vic zrat

-> Jarda - zrušená registrace 06.02.18 09:07:21: Norma je VW502.00 , tudíž libovolnej 5W-40 , 5W-30 pro longlife. Reduktor nevím jakej mám.
-> vhml 06.02.18 08:14:03: aha, tak asi zalezi na tom, kdo to montuje, ve zlutym rapidu mam lovato taky od HL Propan a reduktor mas na kolik HP? Olej myslis, ze by byl OK nejakej 0W50 nebo staci 0W40? nekde jsem cetl jen 30 a norma pro tendle motor je jaka - doufam, ze zas ne, jak pro PD a olej za dvojnasobek :), co tento? www.olejacek.cz/shell-hel
ix-ultra-0w-40-5l-723246.h
tml
-> suri 06.02.18 08:05:08: tak jednu si asi koupim pro jistotu s sebou, nedavno mamka s polem trihrnkem byla rada, ze docukala 5 km, kdyz ji jedna civka odesla a je skoda to takhle trapit...
-> suri 06.02.18 08:05:08: tak jednu si asi koupim pro jistotu s sebou, nedavno mamka s polem trihrnkem byla rada, ze docukala 5 km, kdyz ji jedna civka odesla a je skoda to takhle trapit...
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:40:25: Magic 3 od HL Propan. Kod motoru mam jinej, protože Sharan, ale je to ten nejstarší. Mechanická klapka, bez variabilních vaček. Olej davam Divinol 5W-50 , protože s bufíkem nemám studený starty.
-> Jarda: nemyslím si že by cievky kvôli tomu ochdázali , určité série boli vadné ale dnes už také auto ani nenájdeš si myslím .. sviečky to má tuším NGK PFR6Q , platinové , tam nemôže byť na plyn problém , dnes takú kvalitu jazdia všetky priamovstreky a nie sú problémy
-> vhml 05.02.18 19:34:08: jj diky a Ty mas vlastne co za system? kod motoru mas jinej?
A jaky davas olej? Rikal mi, ze tam je 2tis. km nejaky cinol. Rozvody budou asi taky puvodni, maji se delat po 180tis. km, ale zadna kladka slyset neni, narozdil od feldy 1.6, ktera na nich ma ted neco pres 100tis. km
A jaky davas olej? Rikal mi, ze tam je 2tis. km nejaky cinol. Rozvody budou asi taky puvodni, maji se delat po 180tis. km, ale zadna kladka slyset neni, narozdil od feldy 1.6, ktera na nich ma ted neco pres 100tis. km
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:19:38: svíčky dej NGK BKR6E 

-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:19:38: JJ taky od něj, ale co má za systém nevím ....
-> Nwkt 05.02.18 17:56:00: myslis, ze treba trielektrodovky ty civky vic likviduji? uz jsem se na to ptal na nekolika forech a nikdo mi nikdy neodpovedel
Motor mam ARX
Jinak pred chvili jsem navstivil jednoho plynare, kterej ma todle v plynu a rikal, ze dal velky turbo a uz klasickej reduktor na 200hp nestacil, takze dal 300hp a pry nekomu podelal RS, ze mu tam namontoval polsky bingo, rikal, ze mi muze doporucit jedine original lovato a k tomu velkej reduktor a cena pak bude o 2500 vic, jinak pry zaklad lovato pro turbo je za 24tis. kc, coz mi prijde, ze neni spatne, ale musel bych to pry pak nechat v serii, aby tam nebyly diry nad 3500/min.
-> M@rtin 05.02.18 17:15:26: jj, diky a ten kamos to taky ma od neho v tom superbu?
Motor mam ARX
Jinak pred chvili jsem navstivil jednoho plynare, kterej ma todle v plynu a rikal, ze dal velky turbo a uz klasickej reduktor na 200hp nestacil, takze dal 300hp a pry nekomu podelal RS, ze mu tam namontoval polsky bingo, rikal, ze mi muze doporucit jedine original lovato a k tomu velkej reduktor a cena pak bude o 2500 vic, jinak pry zaklad lovato pro turbo je za 24tis. kc, coz mi prijde, ze neni spatne, ale musel bych to pry pak nechat v serii, aby tam nebyly diry nad 3500/min.
-> M@rtin 05.02.18 17:15:26: jj, diky a ten kamos to taky ma od neho v tom superbu?
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 16:26:47: Jseš si jistej že to je dobrá volba? Nemáš tu 1,8T kde umírají cívky jak na běžícím pásu? Abys tam pak nedal nějaký hyper, super svíčky a nezdechly ti všechny cívky ...
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 16:26:47: Já platil 22,7tkč do mojí O2 1,6MPi (skryté tankování, přimazávání ventilů)
Mám to od p. Adámka z České Čermné ( gasperformance.cz/ )
Mám to od p. Adámka z České Čermné ( gasperformance.cz/ )
-> dragon_cb_cz 05.02.18 16:30:06: jo haldex chci nejdriv opravit
o jinym problemu, mimo nic moc gum tam teda nevim


-> Jarda: Hele a nechceš to auto nejdřív dát do kupy a trochu pojezdit, než tam nacpeš LPG? Abys za pár měsíců nezjistil, že to chceš hodit ze skály, ale měl v tom tu nezanedbatelnou investici.... Přeci jen se to nezaplatí za týden...
toto tvrdi k tomu LPG za 24tis. kc
Dobrý den.
Rozdíl u silnějších aut jako je 1,8T je rozdíl velice malí. Naše firma má jedno služební vozidlo s tímto motorem a jezdí v celém rozsahu na LPG. Co se týče spotřeby tak se udává 10-15% větší spotřeba na LPG. Náklady jsou každý rok Revize 250,-. Každých 20000Km filtr kapalné fáze cca 250,-. Každých 40000Km filtr kapalné fáze to je dalších cca 350. Zbytek dle potřeby opotřebení.
hlavní technik
v NMnM mi dokonce rikal 19tis.kc, (potom pry vlastne to je turbo, tak +1000kc a kdybych to chtel k vicku, tak +1000kc a domazavani ventilu +2500kc) jenze od nich neco funguje pry dobre a neco ne, kazdopadne blbou nivu odladit nedakazou a system v tom je proti tomuhle primitivni a feldu od nich jsem si musel odladit sam (polskej system za 13tis.kc, spokojenej jsem s tim byl vic, nez s BRC), odladit bych tady asi nezvladl :/. Od te prvni firmy jsem mel taky feldu, tenkrat prestavenou za 22tis.kc a fungovala (BRC), ale vic brala (mel jsem tam dokonce chip cimbu na LPG) a pak se na hrbolech prepinala na benzin, to jsem ani nepoznal a najednou jsem zjistil, ze nemam benzin :/
Dobrý den.
Rozdíl u silnějších aut jako je 1,8T je rozdíl velice malí. Naše firma má jedno služební vozidlo s tímto motorem a jezdí v celém rozsahu na LPG. Co se týče spotřeby tak se udává 10-15% větší spotřeba na LPG. Náklady jsou každý rok Revize 250,-. Každých 20000Km filtr kapalné fáze cca 250,-. Každých 40000Km filtr kapalné fáze to je dalších cca 350. Zbytek dle potřeby opotřebení.
hlavní technik
v NMnM mi dokonce rikal 19tis.kc, (potom pry vlastne to je turbo, tak +1000kc a kdybych to chtel k vicku, tak +1000kc a domazavani ventilu +2500kc) jenze od nich neco funguje pry dobre a neco ne, kazdopadne blbou nivu odladit nedakazou a system v tom je proti tomuhle primitivni a feldu od nich jsem si musel odladit sam (polskej system za 13tis.kc, spokojenej jsem s tim byl vic, nez s BRC), odladit bych tady asi nezvladl :/. Od te prvni firmy jsem mel taky feldu, tenkrat prestavenou za 22tis.kc a fungovala (BRC), ale vic brala (mel jsem tam dokonce chip cimbu na LPG) a pak se na hrbolech prepinala na benzin, to jsem ani nepoznal a najednou jsem zjistil, ze nemam benzin :/
-> StepaNoFUN 05.02.18 09:41:02: jj, diky
-> Milan 136 05.02.18 10:26:44: na to jsem koukal a ma tam, jen kdyz to dela bordel a me to nedela vubec nic a vse k nefunkcnosti, co tam pise, bych rekl, ze uz je vylouceno
www.prevodovky-sixta.cz/i ndex.php/opravy-haldex-spo jex
-> Milan 136 05.02.18 10:26:44: na to jsem koukal a ma tam, jen kdyz to dela bordel a me to nedela vubec nic a vse k nefunkcnosti, co tam pise, bych rekl, ze uz je vylouceno
www.prevodovky-sixta.cz/i ndex.php/opravy-haldex-spo jex
Nejaky postupy na zjistovani zavad ma i Sixta na strankach
-> Jarda: Nikdy jsem nedostatek oleje neměl, takže opravdu nevím. Zkusím se podívat na dílně jestli tam nenajdu DP k Haldexu. Byla to samostatná část. Případně ještě by mohla bejt v ELSE (momentálně nemám instalovanou, takže se nepodívám).
-> StepaNoFUN: A cerpadlo se teda roztoci i s nedostatkem oleje?
Tak mi ted pritelkyne rikala, ze 35 km trasu s tim ujela za 7,4 /100 a s naftou jezdi za 6. Ja vcera tam mel porad 150 kmh a mel jsem 13l /100 na 25km trase :)
Tak mi ted pritelkyne rikala, ze 35 km trasu s tim ujela za 7,4 /100 a s naftou jezdi za 6. Ja vcera tam mel porad 150 kmh a mel jsem 13l /100 na 25km trase :)
-> Jarda: Šrouby půjdou bez problémů. Ale občas to přirezne v tom asi 3mm osazení k unašeči. A dostat to z něj je docela pakec.
-> StepaNoFUN 04.02.18 22:05:48: pravda, vlasne maji priruby, jak na vlecce, tady to zarezly snad nejak zvlast nebude, ale zase to asi jeste nebylo rozebirane nikdy... ja si to pletl s tim loziskem kola, jak jsi rikal, ze se vzadu blbe meni
-> Jarda: Poloosy jsou dole hned... Když teda nejsou přirezlý. To do toho pak tlučeš kladivem jako idiot...
-> Pavel P@nkáč 04.02.18 21:51:27: jen nejak pustit dolu, bez demontaze poloos?, jinak si to tak jednoduse nedovedu predstavit
-> Jarda: vyzkoušej jak píšu, uvidíš bud cerpalo ko (běžná věc) nebo ti tam nejde proud...je tam konektor s dvouma pinama myslim...vyměna čerpadla jestli jde ve voze nevím možná že bude muse ven celej dif, ale jde to pěkně na heveru za 30- 40minut jsem měnil kus za kus. tvl jednou sem mel smůlu a měnil jsem ho 4x na octavce sem to měl natrenovaný



-> StepaNoFUN 04.02.18 20:22:49: tak jsem to ted jeste zkousel u nafty a tam to slaboucce slyset je, tady vubec nic
a naftova vypsala zas snimac brzdy - nesmyslny signal, tak muzu rovnou koupit dva :)
Takze to bude cerpadlo nebo kabel k nemu - diky-> -> Pavel P@nkáč: -> StepaNoFUN:
To cerpadlo na zkousku vyndat? pujde to bez demontaze milionu veci? jeste me napadlo, jestli nema nejakou samostatnou pojistku?
ted cumim pojistka 31 automaticka prevodovka a nahon vsech kol, aby to nesouviselo, ze mi to pise tu jednotku prevodovky jeste...
edit: tak ta pojistka je OK :/ starsi cerpadlo jsem koukal 4k a jednotka haldexu taky tak...
a naftova vypsala zas snimac brzdy - nesmyslny signal, tak muzu rovnou koupit dva :)
Takze to bude cerpadlo nebo kabel k nemu - diky-> -> Pavel P@nkáč: -> StepaNoFUN:
To cerpadlo na zkousku vyndat? pujde to bez demontaze milionu veci? jeste me napadlo, jestli nema nejakou samostatnou pojistku?
ted cumim pojistka 31 automaticka prevodovka a nahon vsech kol, aby to nesouviselo, ze mi to pise tu jednotku prevodovky jeste...
edit: tak ta pojistka je OK :/ starsi cerpadlo jsem koukal 4k a jednotka haldexu taky tak...
-> StepaNoFUN 04.02.18 20:22:49: zkousel a nic jsem neslysel :(
tady to bylo: -> Jarda - zrušená registrace 04.02.18 19:10:59:
tady to bylo: -> Jarda - zrušená registrace 04.02.18 19:10:59:
-> Jarda: Zkoušel jsi ty akční členy? Tam bys čerpadlo poznal... Musí se roztočit a to uslyšíš.
-> Pavel P@nkáč 04.02.18 20:04:25: to muzu zkusit, jen nevim jak se tam dostanu... to jsou ty dva kabliky nad filtrem?tady to napajeci napeti pise: -> Jarda - zrušená registrace 04.02.18 19:09:25:
-> Jarda: a zakladní věc: jde proud na čerpadlo? když na čerpadlo daš + a - z baterky roztočí se?
-> Nwkt 04.02.18 19:25:16: ta chyba smazat jde, ale za chvilku je tam zas :/
-> suri: ta chyba mech. zavady haldexu naskoci, jen kdyz to trapim protacenim kol
-> suri: ta chyba mech. zavady haldexu naskoci, jen kdyz to trapim protacenim kol