skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
11:07:19
10.02.2018
10.02.2018
suri
-> Milan 136: som veľmi zvedavý , prakticky jediné zimné pneu v okruhu 150km
18:53:24
09.02.2018
09.02.2018
Milan 136
-> Jarda - zrušená registrace 09.02.18 18:35:58: ale neni to tak snadny jako u feldy
18:41:48
09.02.2018
09.02.2018
saskyn2
-> Jarda: JJ, jde
18:31:26
09.02.2018
09.02.2018
saskyn2
-> Jarda: To se dá všechno překodovat. Ale nezapomeň že je v nich imo a pin k rádiu.
18:12:01
09.02.2018
09.02.2018
Jarda - zrušená registrace
je nejaky problem, kdyz bych dal do 1.8T anglicke RS budiky, mimo toho, ze budu mit velky cifernik mph a maly kmh :), co palubak, bude to ukazovat, nekde jsem se docetl, ze tam bude jednotka galon, ale bude to v litrech a stejne tak, mile budou km
10:36:42
09.02.2018
09.02.2018
suri
-> Milan 136: je zaplatený a mám zháňať zimné pneu , že tam je snehu riadne
10:27:48
09.02.2018
09.02.2018
Milan 136
-> suri 09.02.18 09:49:26: pujdes do nej?
09:49:26
09.02.2018
09.02.2018
suri
-> Milan 136: uvidíme čo tento strieborný , dúfam že to bude jazdiť za tie prachy aspoň chvíľu
09:17:39
09.02.2018
09.02.2018
Milan 136
-> suri 09.02.18 07:29:38: hlavne ten rezatej trmen a kolovy srouby. Ten bude chudak dobre prosolenej
07:29:38
09.02.2018
09.02.2018
suri
-> saskyn2: búrané to bolo , ale ktoré nie ? pre mňa nejaký nárazník , stena a pičoviny nie je búračka
tie km sú vidieť no aj to že to jazdilo asi kratšie trasy a moc sa o to nestarali , viz lak , hnusné sedačky , hnusný kufor
to ten strieborný sa tomu nedá rovnať , aj keď je drahší
tie km sú vidieť no aj to že to jazdilo asi kratšie trasy a moc sa o to nestarali , viz lak , hnusné sedačky , hnusný kufor
to ten strieborný sa tomu nedá rovnať , aj keď je drahší
00:07:53
09.02.2018
09.02.2018
King
-> saskyn2: "....Pak máme celou řadu replik obsahujících slovní spojení „lehce ťuklej“.
Lehce ťuklé je každé auto, ve kterém není mezi sedačkami zaražený strom po frontální kolizi. Takové auto je pak už jen „ťuklý“.Tak například „lehce ťuklej na dveře“ překládáme jako „auto bylo havarované z boku a opraveno tím, že byl vyříznut B-sloupek včetně kusu podlahy a na jeho místo jsme navařili jiný B-sloupek z jiného auta, které bylo lehce ťuklé zase z jiné strany. Pak jsme to zatmelili, nastříkali a teď je z toho tahle „perfektní kára f metle a f plný palbě“......."
Nic ve zlym :-)
Lehce ťuklé je každé auto, ve kterém není mezi sedačkami zaražený strom po frontální kolizi. Takové auto je pak už jen „ťuklý“.Tak například „lehce ťuklej na dveře“ překládáme jako „auto bylo havarované z boku a opraveno tím, že byl vyříznut B-sloupek včetně kusu podlahy a na jeho místo jsme navařili jiný B-sloupek z jiného auta, které bylo lehce ťuklé zase z jiné strany. Pak jsme to zatmelili, nastříkali a teď je z toho tahle „perfektní kára f metle a f plný palbě“......."
Nic ve zlym :-)
23:54:19
08.02.2018
08.02.2018
saskyn2
-> King: No asi bych osobně ten inzerát hlavně pojal trochu jinak a trochu víc se rozepsal např o výbavě. Ale jak říkám, nasál to kolega, já s tím nechci mít žádnou práci. Každopádně kupec to nakonec nevzal, prý to lustroval a prý to bylo kdysi bourané na předek, což teda nikdo z nás nepoznal(nebo teda já to spíš ani nestudoval)
22:26:48
08.02.2018
08.02.2018
King
-> saskyn2: Jako pekny, ale u inzeratu na auto za 280 litru lip pusobi, pokud se dodrzuje typografickej uzus delat za carkou ve vete mezeru. Posli to dal :-)
13:46:43
08.02.2018
08.02.2018
dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jen ta mrtvola v kufru chybí Taky si myslím,že to byla slušná cenovka, dát to někomu na pořádný vyčištění, tak vypadá jako nový... docela jsem přemýšlel, ale říkal jsem si, že už bude pryč
13:36:56
08.02.2018
08.02.2018
saskyn2
-> saskyn2 02.02.18 13:58:11: Tak pro zajímavost tady jsou fotky po umytí. A těch 240 byla asi dobrá cenovka, protože právě je tu kupec za 280
www.sbazar.cz/licka/.../2 7840472-skoda-superb-ii-36 -fsidsg-4x4-191kw
www.sbazar.cz/licka/.../2 7840472-skoda-superb-ii-36 -fsidsg-4x4-191kw
10:36:56
08.02.2018
08.02.2018
suri
-> palinator: ja tiež čakám s feliciou kedy bude poriadne teplo nech to tečie von čo som tam nakydal
10:19:55
08.02.2018
08.02.2018
palinator
-> dragon_cb_cz:
Ale samozřejmě, že to budu dělat až bude teplo a sucho.
Ale samozřejmě, že to budu dělat až bude teplo a sucho.
10:12:39
08.02.2018
08.02.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Hele a nebude lepší ty dutiny udělat za nějakýho lepšího počasí/nižší vlhkosti? Aby to bylo pořádně suchý a žádnou vlkhost jsi tam "nezamknul" ? Ale prd tomu rozumím teda, jen trochu přemýšlím, co provedu s tou fobií...
08:53:59
08.02.2018
08.02.2018
suri
-> palinator: dal by som WX215 nie tie vodovky , smrdieť to moc nebude to by som sa nebál , robil som s tým Octaviu a no problém ... dobre to funguje ak tam na hadičku dám druhú z čistenia klímy , pekne rozprašuje ...
preplachovať tam nemáš čo , v prahoch nejaká smietka bude ale nič podstatné , hlavne doplniť a zatmeliť zátky
preplachovať tam nemáš čo , v prahoch nejaká smietka bude ale nič podstatné , hlavne doplniť a zatmeliť zátky
08:40:45
08.02.2018
08.02.2018
Nwkt
-> venni 07.02.18 18:16:31: Pravda, na to jsem zapomněl
22:16:10
07.02.2018
07.02.2018
palinator
Jen takovej dotaz k dutinám.
Když tam byly nějaký ucpávky poškozený, resp. jedna chyběla, je vhodný ty dutiny před ošetřením nějak vyčistit/propláchnout? Nebo je to spíš na škodu? Předpokládám, že tam bude naprášená nějaká sůl.
Jinak dutiny udělat v létě třeba tímto? Nemělo by to smrdět dle popisu.
www.loctite.cz/Loctite-67 00.htm?nodeid=880...
Když tam byly nějaký ucpávky poškozený, resp. jedna chyběla, je vhodný ty dutiny před ošetřením nějak vyčistit/propláchnout? Nebo je to spíš na škodu? Předpokládám, že tam bude naprášená nějaká sůl.
Jinak dutiny udělat v létě třeba tímto? Nemělo by to smrdět dle popisu.
www.loctite.cz/Loctite-67 00.htm?nodeid=880...
18:16:31
07.02.2018
07.02.2018
venni
-> Nwkt 07.02.18 09:12:05: plus ještě poloosy,nebo ne? Sharan atd maj v 6q jiný unašeče u nafty.
10:41:57
07.02.2018
07.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 07.02.18 09:12:05: Nee, nafta PDcko uz 6q ma, do tedle benzinove bych to dal...
09:12:05
07.02.2018
07.02.2018
Nwkt
-> Jarda: Jak už jsem někde psal, tak u nafty počítej ještě startér a táhla řazení s kulisou
08:41:20
07.02.2018
07.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 06.02.18 14:49:40: jj a prevody jsou teda stejne, udelat to treba pri spojce :) dvouhmota se zda byt uplne bez problemu, ale zabira to uz docela nahore.
Pro jistotu jsem dnes meril G12 a on tam snad dal cistou, hustomer ukazal pod -46C, to nafta mela jen -8, tak jsem upustil a zvednul to na -30C.
Verim, ze opravdu menil vse, jak mi rikal, jen jestli tam nedal neco nepatricneho, viz. ten jinak zbarvenej olej v haldexu.
Pro jistotu jsem dnes meril G12 a on tam snad dal cistou, hustomer ukazal pod -46C, to nafta mela jen -8, tak jsem upustil a zvednul to na -30C.
Verim, ze opravdu menil vse, jak mi rikal, jen jestli tam nedal neco nepatricneho, viz. ten jinak zbarvenej olej v haldexu.
14:49:40
06.02.2018
06.02.2018
Nwkt
-> Jarda: Z Leona?
14:48:56
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 06.02.18 14:44:03: z ceho by tam sel 6q ? i z nafty nebo z neceho jineho koncernoveho, ma vlastne nafta a benzin diferaky se stejnym prevodem? Sice se zadek spina jen obcas, ale jinej prevod bych tam neriskoval...
14:45:53
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz 06.02.18 14:35:49: tak babicka uz nezila, ale asi by rekla jo :)
vzhledem k tomu, ze s nivou jezdim ted docela malo a ani na ni nic moc nedelam, tak bych rekl, ze o ni ani moc nepisu :) - to zacne, az ji budu zas pripravovat na nejaky vylet :)
Jinak ted jsem se nekde docetl, ze zadek nemusi jit kvuli snimacum esp, to je blbost ne? A esp mi funguje, jednou jsem se lekl, ze mam neco s motorem, kdyz jsem se chtel rozjet na lede, jak to ubralo plyn, ale to je spis vlastne asr, ktere je soucasti, jak to vypnu, tak uz hrabe.
vzhledem k tomu, ze s nivou jezdim ted docela malo a ani na ni nic moc nedelam, tak bych rekl, ze o ni ani moc nepisu :) - to zacne, az ji budu zas pripravovat na nejaky vylet :)
Jinak ted jsem se nekde docetl, ze zadek nemusi jit kvuli snimacum esp, to je blbost ne? A esp mi funguje, jednou jsem se lekl, ze mam neco s motorem, kdyz jsem se chtel rozjet na lede, jak to ubralo plyn, ale to je spis vlastne asr, ktere je soucasti, jak to vypnu, tak uz hrabe.
14:44:03
06.02.2018
06.02.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 06.02.18 14:31:41: 6q doděláš ....
14:40:04
06.02.2018
06.02.2018
dragon_cb_cz
-> Jarda: Na šestikvalt kašlat, stejně je tam ta 5ka dlouhá až až... ten motor už na ní moc nemá sílu.
14:39:39
06.02.2018
06.02.2018
dragon_cb_cz
-> Domajz: -> Nwkt: Tím že Jardu chápu jsem myslel to,že rozumím proč koupil slušné auto bez LPG a chce ho zaplatit, než aby koupil v bláhové naději něco, kde LPG už bude... protože má pravdu, auta na LPG v bazarových nabídkách spadají v zásadě do dvou kategorií:
1) odlítaný hujdy, kde LPG končí platnost a majitel tuší, že investovat do výměny nádrže a nějakého servisu LPG soustavy už nemusí být rentabilní.
2) Auta kam někdo LPG dal velmi nedávno - a to vždy smrdí tím, že tam buď to LPG nefunguje jak má (a majitel to už nechce řešit a ani to živit na benzín), nebo je tam nějaký jiný průser - a tak jako tak prostě majitel chce co nejvíc pokrýt ztráty.
-> Domajz: Myslím si, že rozhodnutí jestli nafta nebo LPG je fakt hodně individuální. Na LPG jezdíš za podobné nebo nižší náklady při většinou výrazně lepším svezení (ta 1.8T je výkonem i projevem přeci jen někde jinde než třeba 66kW TDI rotačka, která umí jezdit za podobné náklady). Pokud někomu nevadí ta překážející LPG nádrž a nepotřebuje parkovat v podzemí, tak chápu proč LPG dá přednost (pokud v tom autě dobře funguje).
1) odlítaný hujdy, kde LPG končí platnost a majitel tuší, že investovat do výměny nádrže a nějakého servisu LPG soustavy už nemusí být rentabilní.
2) Auta kam někdo LPG dal velmi nedávno - a to vždy smrdí tím, že tam buď to LPG nefunguje jak má (a majitel to už nechce řešit a ani to živit na benzín), nebo je tam nějaký jiný průser - a tak jako tak prostě majitel chce co nejvíc pokrýt ztráty.
-> Domajz: Myslím si, že rozhodnutí jestli nafta nebo LPG je fakt hodně individuální. Na LPG jezdíš za podobné nebo nižší náklady při většinou výrazně lepším svezení (ta 1.8T je výkonem i projevem přeci jen někde jinde než třeba 66kW TDI rotačka, která umí jezdit za podobné náklady). Pokud někomu nevadí ta překážející LPG nádrž a nepotřebuje parkovat v podzemí, tak chápu proč LPG dá přednost (pokud v tom autě dobře funguje).
14:35:49
06.02.2018
06.02.2018
Domajz
-> Jarda: To je blbost, stejně tu furt píšeš o Nivě, což taky není škodovka a tohle téma se jmenuje VW Group, takže to nikoho netlačí.... Jako vybírat si auto podle virtu, to je něco jako si vybírat ženskou podle toho co by na ni řekla babička
14:31:41
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 06.02.18 14:22:45: no me jediny, co na tom trochu vadi, ze to nema 6q, proto jsem trochu uvazoval o nejakym seatu, ale byl i trochu duvod virt, protoze kdybych tu porad psal o nejake neskodovce, tak by na me byli zas vsichni nastvani :)
14:22:45
06.02.2018
06.02.2018
Nwkt
-> dragon_cb_cz: Já nevím, to už bych koupil třeba W8 passata. Na LPG to bude žrát stejně a bude to úplně jiná liga
14:14:13
06.02.2018
06.02.2018
Domajz
-> dragon_cb_cz: Jasně, má to něco do sebe, tahle logika, ne že ne... Já i chápu jeho důvod pro pořízení toho vozu. Benzíny jsou v ČR v obecně lepším stavu a za méně peněz než stejné auto v naftové variantě. Sám jsem teď jednu naftu pořídil, sice s vědomím, že jde o dovezenou stočeninu, ale zatím jezdí, sice furt řeším klasický nemoci O1 - mikrospínač, teď mi to někde sosá baterku, když to stojí, musel jsem dokoupit rezervu protože tam místo 15 disku byla 14 atd. atd. samý blbosti s cenama do 500, ale i tak.... takže chápu výběr byť žíznivého, přesto pěkného auta... ale stejně nevím jestli bych do toho LPG šel.... Spíš bych se smířil s tím, že to budu živit...
EDIT: i když jak tak nad tím přemýšlím u posledních modelů O1 a těch prvních O2 je to jedno jestli benzín nebo nafta.... člověk musí fakt vybírat aby narazil na pěkné auto.... a nebo si připlatit....
EDIT: i když jak tak nad tím přemýšlím u posledních modelů O1 a těch prvních O2 je to jedno jestli benzín nebo nafta.... člověk musí fakt vybírat aby narazil na pěkné auto.... a nebo si připlatit....
13:29:34
06.02.2018
06.02.2018
dragon_cb_cz
-> Domajz: V tomhle Jardu chápu, těch 10-15 let zpátky kdy tohle byl možná vůbec první víc rozšířenej benzínovej turbomotor v ČR to LPG do toho stálo ranec a dával ho tam jen někdo, kdo s tím nějakou porci km odjel. Segry má asi 230 tisíc odjeto a mezi těmi co mají LPG to určitě bude spíš silně podprůměrnej nájezd....
"Koupit už s LPG" má smysl u feldy nebo podobnýho werku, kde je cena toho LPG systému vyšší než cena auta a naopak jeho servisní složitost nízká. U tý 1.8T je to přesně naopak - to auto pořád stojí cca dvojnásobek toho co montáž LPG a zároveň ty systémy co se tam dávaj jsou složitější a dražší na servis.
Já když jsem koupil 900NG, tak součástí servisu po koupi bylo i odprasení plynu z toho auta. Chvíli zvažoval kamarád, že by si to přehodil do svojí 900NG se kterou v té době jezdil po Praze do práce atd, ale když jsme to řešili s plynařem, tak nás upozorňoval, že na tom konkrétním systému (Landi Renzo) bude po těch deseti letech určitě potřeba údržba docela dost věcí a že to pak nevyjde o moc levněji než nový.
Poslední co bych chtěl je, aby mi díky nestíhající LPG části výrazně zchudla směs, když tam turbo tlačí přes 1 bar... jako LPG má sice oktanový číslo hodně vysoký, ale že by to tomu motoru chutnalo, na to bych si úplně nevsadil....
"Koupit už s LPG" má smysl u feldy nebo podobnýho werku, kde je cena toho LPG systému vyšší než cena auta a naopak jeho servisní složitost nízká. U tý 1.8T je to přesně naopak - to auto pořád stojí cca dvojnásobek toho co montáž LPG a zároveň ty systémy co se tam dávaj jsou složitější a dražší na servis.
Já když jsem koupil 900NG, tak součástí servisu po koupi bylo i odprasení plynu z toho auta. Chvíli zvažoval kamarád, že by si to přehodil do svojí 900NG se kterou v té době jezdil po Praze do práce atd, ale když jsme to řešili s plynařem, tak nás upozorňoval, že na tom konkrétním systému (Landi Renzo) bude po těch deseti letech určitě potřeba údržba docela dost věcí a že to pak nevyjde o moc levněji než nový.
Poslední co bych chtěl je, aby mi díky nestíhající LPG části výrazně zchudla směs, když tam turbo tlačí přes 1 bar... jako LPG má sice oktanový číslo hodně vysoký, ale že by to tomu motoru chutnalo, na to bych si úplně nevsadil....
13:27:44
06.02.2018
06.02.2018
Domajz
-> Jarda: Ok, myslel jsem nájezd na tom autě, takže mínus Niva a Rapid čili 45 tisíc, to je akorát na naftu....
13:14:52
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Domajz 06.02.18 11:06:38: letos druhy nejvetsi, neco pres 60 tis.km, ale z toho 20 s nivou a 5 rapidem (jednou se mi pivedlo rapidem od STK do STK 101tis.km a pak mi tam rikal, ze s tim jezdim asi jen do kostela :) Kupovat auto s LPG je sebevrazda, to je vse odjety, byl jsrm se divat na jednu a na tach dvojnasobek a jeste bych rekl, ze byla stocena, navic dovoz italie, prevodovka nic moc, sice lepsi vybava, ale nechtel bych to, na tedle ty male km jsou opravdu znat. Ono jak rikal Vitek, kdo by s tim v benzinu jezdil nejak moc:).
11:06:38
06.02.2018
06.02.2018
Domajz
-> Jarda - zrušená registrace 04.02.18 19:08:20: Já nejsem LPG odpůrce, ale nesral bych to do toho. Buď bych si už koupil auto s tím, ale určitě bych nefinancoval tu montáž, protože sice neznám tvůj nájezd km za rok, ale dejme tomu co ušetřím do toho narvu a případné opravy. Jasně můžeš to mít bez poruch, ale taky ne a vyjde tě to ještě dráž.... to bych spíš jezdil jak člověk :D
09:52:29
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 06.02.18 09:10:33: jj, tak podle toho, co mi rikal, tak tam je ted 2tis.km asi todle www.oleje-pema.cz/motorov
y-olej-cinol-benzin-diesel
-5w-40-4l_34446.html
No tak s vetsim reduktorem asi nic nepodelam, jen ze je drazsi a nevim, jestli to potom nebude vic zrat
No tak s vetsim reduktorem asi nic nepodelam, jen ze je drazsi a nevim, jestli to potom nebude vic zrat
09:10:33
06.02.2018
06.02.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 06.02.18 09:07:21: Norma je VW502.00 , tudíž libovolnej 5W-40 , 5W-30 pro longlife. Reduktor nevím jakej mám.
09:07:21
06.02.2018
06.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 06.02.18 08:14:03: aha, tak asi zalezi na tom, kdo to montuje, ve zlutym rapidu mam lovato taky od HL Propan a reduktor mas na kolik HP? Olej myslis, ze by byl OK nejakej 0W50 nebo staci 0W40? nekde jsem cetl jen 30 a norma pro tendle motor je jaka - doufam, ze zas ne, jak pro PD a olej za dvojnasobek :), co tento? www.olejacek.cz/shell-hel
ix-ultra-0w-40-5l-723246.h
tml
-> suri 06.02.18 08:05:08: tak jednu si asi koupim pro jistotu s sebou, nedavno mamka s polem trihrnkem byla rada, ze docukala 5 km, kdyz ji jedna civka odesla a je skoda to takhle trapit...
-> suri 06.02.18 08:05:08: tak jednu si asi koupim pro jistotu s sebou, nedavno mamka s polem trihrnkem byla rada, ze docukala 5 km, kdyz ji jedna civka odesla a je skoda to takhle trapit...
08:14:03
06.02.2018
06.02.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:40:25: Magic 3 od HL Propan. Kod motoru mam jinej, protože Sharan, ale je to ten nejstarší. Mechanická klapka, bez variabilních vaček. Olej davam Divinol 5W-50 , protože s bufíkem nemám studený starty.
08:05:08
06.02.2018
06.02.2018
suri
-> Jarda: nemyslím si že by cievky kvôli tomu ochdázali , určité série boli vadné ale dnes už také auto ani nenájdeš si myslím .. sviečky to má tuším NGK PFR6Q , platinové , tam nemôže byť na plyn problém , dnes takú kvalitu jazdia všetky priamovstreky a nie sú problémy
19:40:25
05.02.2018
05.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> vhml 05.02.18 19:34:08: jj diky a Ty mas vlastne co za system? kod motoru mas jinej?
A jaky davas olej? Rikal mi, ze tam je 2tis. km nejaky cinol. Rozvody budou asi taky puvodni, maji se delat po 180tis. km, ale zadna kladka slyset neni, narozdil od feldy 1.6, ktera na nich ma ted neco pres 100tis. km
A jaky davas olej? Rikal mi, ze tam je 2tis. km nejaky cinol. Rozvody budou asi taky puvodni, maji se delat po 180tis. km, ale zadna kladka slyset neni, narozdil od feldy 1.6, ktera na nich ma ted neco pres 100tis. km
19:34:08
05.02.2018
05.02.2018
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:19:38: svíčky dej NGK BKR6E
19:22:18
05.02.2018
05.02.2018
M@rtin
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 19:19:38: JJ taky od něj, ale co má za systém nevím ....
19:19:38
05.02.2018
05.02.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt 05.02.18 17:56:00: myslis, ze treba trielektrodovky ty civky vic likviduji? uz jsem se na to ptal na nekolika forech a nikdo mi nikdy neodpovedel
Motor mam ARX
Jinak pred chvili jsem navstivil jednoho plynare, kterej ma todle v plynu a rikal, ze dal velky turbo a uz klasickej reduktor na 200hp nestacil, takze dal 300hp a pry nekomu podelal RS, ze mu tam namontoval polsky bingo, rikal, ze mi muze doporucit jedine original lovato a k tomu velkej reduktor a cena pak bude o 2500 vic, jinak pry zaklad lovato pro turbo je za 24tis. kc, coz mi prijde, ze neni spatne, ale musel bych to pry pak nechat v serii, aby tam nebyly diry nad 3500/min.
-> M@rtin 05.02.18 17:15:26: jj, diky a ten kamos to taky ma od neho v tom superbu?
Motor mam ARX
Jinak pred chvili jsem navstivil jednoho plynare, kterej ma todle v plynu a rikal, ze dal velky turbo a uz klasickej reduktor na 200hp nestacil, takze dal 300hp a pry nekomu podelal RS, ze mu tam namontoval polsky bingo, rikal, ze mi muze doporucit jedine original lovato a k tomu velkej reduktor a cena pak bude o 2500 vic, jinak pry zaklad lovato pro turbo je za 24tis. kc, coz mi prijde, ze neni spatne, ale musel bych to pry pak nechat v serii, aby tam nebyly diry nad 3500/min.
-> M@rtin 05.02.18 17:15:26: jj, diky a ten kamos to taky ma od neho v tom superbu?
17:56:00
05.02.2018
05.02.2018
Nwkt
-> Jarda - zrušená registrace 05.02.18 16:26:47: Jseš si jistej že to je dobrá volba? Nemáš tu 1,8T kde umírají cívky jak na běžícím pásu? Abys tam pak nedal nějaký hyper, super svíčky a nezdechly ti všechny cívky ...