Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:33:47
11.06.2024
ajok
-> Jarda/felda 11.06.24 08:38:05: já mám asi smůlu na zmetky, mě se vytrhl plnej lemforder, ale když jsem na nivé dokázal na zadní nápravě zničít gumového silent za 1000km a polyuretany se mi zničit nepovedlo...
08:38:05
11.06.2024
Jarda/felda
-> ajok 11.06.24 03:37:58: polyuretanu jsem se kdysy bál tak jsem dával raději plný Febi a proti originál žvejkačkám to bylo sakra znát
03:37:58
11.06.2024
ajok
-> minno 10.06.24 07:53:13: tech zmetku je dost, na MTX mi taky kdysi po 15tis.km odesel origo DAS druhy je po 75tis.km stale OK, ta origo kost se 175tis.km je OK logicky ridicova a druha mela vulicku, asi 3x mensi, nez tadle ridicova meyle HD. Dnes menit neco preventivne nebo v paru je holej nesmysl. Silenty tam mam - to zas nedat v paru by byla blbost (ikdyz na nive uz mam vpredu vpravo gumu a vlevo polyuretan :)), jo dobryho lemfordera na P strane mi bylo lito..., jsem zvedav na tvrdost, kamos rikal, ze se mi s tim budou pekne rezat zatacky...

-> palinator 09.06.24 23:18:34: to jsem si rikal, ze by bylo dobre u hybrida, pri jizde na fosil vyuzit vsechny prostredky k dobijeni baterie

Stejne me dostava ekologie ve Francii, kde hybrida vyrobeneho v roce 2024 stavi na uroven vozu euro 1 z r.1997 predelaneho na LPG :), cista elektrika a vodik uz je teda o level vys (nejvys). No a skokove Euro 0 na LPG staveji na uroven cudici naftove avie euro 0 - to clovek nepochopi, takze s rapidem se tam uz moc do mest nepodivam, zato se starou nivou mohu vesele skoro vsude9.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 11.06.2024 03:37:58
07:53:13
10.06.2024
minno
-> palinator 09.06.24 23:18:34: Mňa na tom aute najviac zaujali relaxačné sedačky3 -> ajok 09.06.24 22:57:21: Je to boj.
23:18:34
09.06.2024
palinator
-> minno:

Digi zrkadlá mě nijak neimponujou, spíš ten pohon. Prý to dokonce umí pracovat i s odpadním teplem baterií a pohonu, přes jednotku s tepelným čerpadlem. To je asi celkem úspora energie.



eGolf odpadní teplo z motoru a měniče pouští do chladiče a zároveň má zapnutý přímotop na topení.
22:57:21
09.06.2024
ajok
Tak zjisteno, zvejkal silent ramene lemforder a tukala kost meyle HD (na druhe strane oboje OK) a zas mohu napsat do podelali, ze mi spadla matice cepu ramene do napravnice :/, todle se mi nikdy nestavalo, nevim jestli se mi ji podari vyndat a pak nejak pridrzet na dratku treba, to je tak, kdyz se clovek zacne vrtat v autech, kde nema 230V :/, tak se to sere naschval, nejradeji bych ji bodnul.

Silent dam nakonec polyuretan, kost nevim jestli zas meyle HD nebo radeji zkusit lemforder, meyle HD silenty stabiku jsou netknute po cca 50 tis.km, s tema jsem zezacatku taky bojoval.

Nebo jestli ji najdu, muzu dat zas jednu origo kost, 175tis.km a byla bez vule, druha mela vulicku a ja je tenkrat vymenil obe, meyle HD pry maji vydrzet vic, nez origo, tak proc nedala ani pulku...

Aha je pravá a levá, tak uvidíme, zatím mi ještě neodešel žádnej čep lemforder, tak dyztak koupím tu, ale na té meyle HD jsou perfektní prachovky, tak HD asi bude zas lepší guma, nakonec aby to ještě člověk kombinoval, lemforder zas guma naprd :/
upraveno 2x, naposled 10.06.2024 07:47:03
13:25:55
09.06.2024
minno
-> palinator: Designovo sa mi to práveže páči. Technologicky áno. To u nás má aj "digi" zrkadlá (kamery).
09:58:10
09.06.2024
palinator
-> minno 07.06.24 17:02:24:

Tohle auto je designově dost šílený (bohužel jako většina EV), ale technologicky je to neskutečná pecka a prý se s tím dá parádně kravit. Jen zadní gumy že mají jiný názor. 3
19:19:05
07.06.2024
minno
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.24 18:14:49: Áno, to súhlasím, ale je to taký dosť nezvyk u AL disku.
18:51:59
07.06.2024
Tomaso435
-> Milan 136: ten pedál dobře brzdí až tak od půlky dolů jinak první půlka je taková vlažná odpor pedálu je strasnej čajíček...

Na vývěvě byl vyvyklany ten vyustek, to se dalo nové, brzdí to i jede líp, pedál se uz ani snad nepropada az na podlahu, ale pořád je tam nastup pořádnýho brzdného účinku az pri stlačení pedálu na podlahu a první půlka je nic moc. Jako když mi u fava podfukoval posilovač. Když to porovnám, tak Felda brzdí líp....



A když při vypnutý motoru šlápnu na pedál Tak v podstatě s ním nehnu ani kousek a už to klade brutální odpor jakmile nastartuji propadám se s pedálem až na podlahu



Ještě jsem si vzpomněl když zvýším otáčky plynovým pedálem a druhou nohou jdu na brzdu tak otáčky spadnou



Ještě me napadá,. když stojím, jesi si ta abs jednotka prostě jen neubere tlak Páč auto stojí a nejsou rozdíly v otáčkách kola tím není důvod tlačit.
upraveno 3x, naposled 07.06.2024 19:50:00
18:35:13
07.06.2024
Milan 136
-> Tomaso435 07.06.24 18:21:31: Jak mrtvý? Jakože krátký a jinak to brzdí normálně?
18:21:31
07.06.2024
Tomaso435
Pánové, O1 a mrtvý chod pedálu brzd...

Předpokládám že lze seřídit posilovač, resp jeho trn který tlačí na brzdový válec.... Otázka je... Jak? :-)



Díky
18:14:49
07.06.2024
Jirik_Tuňák1983
-> minno 07.06.24 17:02:24: No, k tomu Hundaji to aspoň patří, pasuje.
17:02:24
07.06.2024
minno
-> ajok 06.06.24 22:33:20: Nie, čurabocanie je iný zvuk a ide akoby od karosérie / skla. S horným uložením asi nesúvisí.



Tebe neviem poradiť.



-> Syny 06.06.24 22:44:00: Každý deň chodím okolo jedného Hyundai IONIQ 6 a má takéto krásne plné AL disky1

-> palinator 07.06.24 00:09:02: E: je to trochu jako doba Š120GLS s "aerodynamickými kryty kol".To aj mňa vždy napadne3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od minno vložen 07.06.2024 17:02:24
15:41:26
07.06.2024
ajok
-> ajok 06.06.24 22:33:20:

Nikoho nic nenapadá? bude to spíš to horní uložení nebo silent ramene, subjektivně to cítím spíš jako od podlahy, diky

Anebo něco jiného kolo dopředu/ dozadu je pevně, nelita jak utrzenej děleného silent, ale silent mám plnej. Při zvedání je ale vidět, že je vytrzenej, něco jako mi nedávno posílal suri u O3
upraveno 2x, naposled 07.06.2024 15:45:24
00:09:02
07.06.2024
palinator
-> Syny:

Je to katastrofa. Nejen že EV maj hnusný kola tak nějak asi od sudičky, ale i klasický ICEV mají disky buď takhle hnusně odlitý, nebo do nadějně odlitýho disku naserou plastový mezipoklice, jimž ještě udělaj design jak kdyby to člověk koupil někde na TankOnu. Podle všeho aerodynamika, ale je na čase se ptát: "A komu tim prospějete, co?!"



E: je to trochu jako doba Š120GLS s "aerodynamickými kryty kol". 3
upraveno 1x, naposled 07.06.2024 00:09:47
22:44:00
06.06.2024
Syny
Co je to za novej trend dělat na nový auta totálně hnusný alu. disky? To je kvůli ekologii a odporu vzduchu, nebo zkrátka nabrali nějakýho jinýho designera co má hroznej vkus? 3 Třeba O4 (a nejen je) vidím poslední dobou na hroznejch příšerách - viz třebat tyhle:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 06.06.2024 22:44:00
22:33:20
06.06.2024
ajok
-> minno 06.06.24 17:35:41: nevim jestli to je to curabocanie...

dnes jsem to zkousel a kdyz jedu po pekne silnici a vezmu za volant do prava, tak nic, ale jakmile do leva, tak to zazvejka a bouchne8
17:35:41
06.06.2024
minno
-> ajok: Lemforder horné uloženie mám ja na Punte na P strane 35 tis. km a táto strana už pekne dlho vrže (ale len keď vycúvam z parkovacieho miesta a vyrovnávam volant). Za jazdy je ticho. Vľavo mám SKF 50tkm a tam je ticho. Mám už pár mesiacov kúpené nové FAG, len sa mi to nechce meniť3
11:52:45
06.06.2024
U-Geen
-> palinator: j taky jsem mel nejakej problem se svazkem...
07:30:10
06.06.2024
ajok
-> palinator 06.06.24 00:23:52: tady je vždy přerušena civecka v cidle, sežrala už i 2 origo, odcházejí jen zadní a co půl roku měním jedno :/ ať dám za 250,-kc nebo za 750,- vydrží v průměru rok9

Jinak u me octy po 35tis.km horní uložení lemforder úplně na kaši a teď mi začalo jako bouchave zvejkani u řidičova kola, jde to jako od podlahy - může to být silent ramene? Před 2 měsíci na STK vše bylo OK. 7
00:23:52
06.06.2024
palinator
-> ajok:

Já na prastarém Toledu měnil jedno čidlo, abych pak zjistil že to bylo v drátech. Jinak nikdy nic. Jen ty svazky hnily neskutečně a sralo mě to.
04:41:13
05.06.2024
ajok
tak dalsi cidlo abs KO na naftove, to nechapu, ze to auto zere cidla9 na moji jsou stejna a mam jeste obe zadni origo a jedno predni, jediny, co vim, ze moje dobiji 13,7 a nafta 14,4 mereno na baterce
08:51:58
17.05.2024
palinator
-> Milan 136 16.05.24 21:58:37:

Takže na mokrejch spojkách se opotřebením standardně nic třecího nemění?
08:50:16
17.05.2024
Jakub05
Ahoj, prosím o radu. na O3 CKFC včera závada P2452 snímač rozdílového tlaku DPF, poslední regenerace před cca 130 km, nový snímač bude v pondělí.

Vydrží to víkendových dálničních cca 500 km? (mělo by se to vejít do bězného intervalu regenerace). Snímač není rozteklý, jen hlásí ofset -110 hPa. Je třeba po instalaci nového adaptace?
21:58:37
16.05.2024
Milan 136
-> palinator 16.05.24 13:17:55: My prodali Fabií Combi strašný mraky do Hochtiefu. Ale v celkovém měřítku těžko říct. Spíš se to prý prodávalo moc a šel nahoru rychle celkový balíček co2. Tak se logicky zruší malý auta s malou spotřebou a chrlí se dvoutunový obludy 71

Jinak mokrým spojkám ten prokluz zas tak nevadí. To umře dřív všechno ostatní.
18:50:09
16.05.2024
palinator
-> Jumbo 16.05.24 14:22:43:

No já tam žádnou volbu vypnutí ESC neviděl, jen položku ASR vypnuto a ESC Sport... Nebo v režimu Sníh se objeví ještě něco?
15:10:34
16.05.2024
vhml
-> Syny 16.05.24 15:05:57: škubne když rovnou chceš jet a přidáš. Když o ten plyn jenom ťukneš, tak si to plyn nepřidá vůbec a jen se odbrzdí a rozjede.
15:05:57
16.05.2024
Syny
-> vhml 16.05.24 14:53:19: Protoze s autoholdem to pri odbrzdeni casto trochu skubne. Kdyz chci zkouset jestli neskube DSG, tak to je trochu kontraproduktivni :)
14:53:19
16.05.2024
vhml
-> Syny 16.05.24 14:43:55: proc bys vypinal autohold? Proste stojis a tuknutim do plynu mu das pokyn k rozjezdu. Vcera v kolone jsem mel pusteny acc, cumel celou dobu do telefonu a jen mu tuknutim do plynu rekl at si popojede. Zastavilo to pak samo. Jen jsem to mel preply manualne na jednicku, protoze furt jak kokot popojizdel na dvojku
14:43:55
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 14:09:28: Jo, DSG se po rovine bez plynu rozjede a hodi tam dvojku. Mimochodem to je jedno z doporuceni, co ozkouset, aby sis overil, ze funguje dobre mechatronika. Nesmi to pri tom vubec zacukat. Samozrejme musis vypnout autohold (pokud ho to ma).



Kdyz jsem to zkousel prvne, tak jsem si myslel, ze to nepreradilo. Ale ono jo, jen to nehlo s otackama ani o prd. Pouze na maxidotu se D1 zmenilo na D2.
upraveno 3x, naposled 16.05.2024 14:45:41
14:22:43
16.05.2024
Jumbo
-> palinator: Dá se s tím blbnout i za sucha, jak jsem psal, když jsem jezdil svoje oblíbené vracečky z garáže, tak jsem z ničím jiným nedokázal těma zatáčkama tak agrasivně, prostě jsem ho měl v manuálu, stál jsem mu za krkem a drželo to a cítil jsem, jak mě tlačí tou zadní nápravou...



A na Sport na blbnutí na sněhu se vykašli, režim sníh a ESC vypnout úplně, byl jsem v zimě na velkém zamrzlém parkovišti, blbli tam borci s bavorákama a byl tam takový led, že se přetočili okamžitě... Takže režim sníh, vypnout ESC (bohužel nejde úplně, ale povolí dost) a pak už jenom pár osmiček dveřma napřed, všechny 4 kola v záběru a protáčení se a auto pořád pod kontrolou... 5
14:09:28
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Jako že se to rozjede samo po rovině co to odbrzdíš? Nebo že se to rozjede z kopce? To mi přijde už úplnej bizár aby po rovině bez plynu se auto rozjíždělo a ještě si hodilo další kvalt 3



Pak pust to video na větší obrazovce se zvukem a uvidíš o čem mluvim. 4



-> Jumbo:

Abych pravdu řek, Sko jsem nezkoušel, ani Ečko. Pozoroval jsem to zatim jen Dčko a s autem se seznamoval. Ale dává smysl co píšeš.

Jinak má to i možnost ESC Sport - dá se s tim na sněhu trochu blbnout? 1
13:57:02
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 13:51:27: To pisu ja, ze tohle jediny jsem za tech par jizd stihl zpozorovat ja. Ze kdyz se rozjedu bez plynu, tak to z 1 preradi na 2 a s otackama to vubec nehne. Ale tam je ten prokluz vicemene asi nutnej.



Az zas nekde nejaky DSG budu zkouset, tak se na to schvalne zamerim.
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:57:49
13:54:25
16.05.2024
Jumbo
-> Jirik_Tuňák1983: Je oficiálně i k soukromým účelům a podvály jsou většinou minimálně 1500 - 2000 kg, navíc to má maximálku 2230 kg, takže se přesně vejdu do svého řidičáku...



-> palinator: To popojíždění s prokluzem jsem pozoroval na Yeťákovi a tam pomohlo to přepnout do Ska, kdy se nerozjížděl na 2ku, nechával tam jedničku trochu dýl a pak dokázal tu dvojku cvaknout rychleji bez prokluzu, dost často jsem to používal v terénu, nebo v koloně...



Nedotáčivost u toho Karoqua jde krásně eliminovat plynem, prostě mu šlápni a jakmile připne zadek, ucítíš jak ti začne tou zadní nápravou pomáhat a brzdit vnitřní kola. Kolikrát jsem mu přidal už před zatáčkou, ne až za poloměrem a nechal jsem to na něm, dokázal se s tím velmi pěkně popasovat... Zadní nápravu většinou připíná při prvním náznaku prokluzu, takže nechat pod plynem proklouznout kolo a najednou už tlačí zadní nápravou. Pomoct se tomu dá režimem "sníh", kdy se zadní náprava připíná o dost dřív... Chce to si v hlavně vypnout to omezení z předohrabu, kdy člověk má strach že mu to odejde po tečně. Pokud je pod plynem, tak si ten výkon dokáže rozdělit hodně dobře, jakmile člověk nemá plyn, nebo brzdí, tak už tomu proti té nedotáčivosti nemá ta zadní náprava jak bojovat.



Jééé, teď mi ta bílá služební krabice chybí... A vlastně i ta starší hnědá, co jsem měl doma, s tou byla podobná sranda...
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:55:58
13:51:27
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Však u vyšších kvaltů to s prokluzem nejede. A nikde jsem nepsal že to z 1 na 2 řadí jakkoliv na volnoběh nebo bez plynu... nebo nevim co tim myslíš...



Prostě rozjíždím se z nuly. Přidám trochu plynu, prokluz jedničky - ten nevim jestli vůbec skončí, ale už je tam fláklá dvojka, ta klouže na 1500 a až po chvíli se začnou otáčky zvyšovat...
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 13:52:51
13:30:33
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 13:17:55: Tak vylozene za jizdy u vyssich stupnu sem to nikdy nepozoroval, ale jak rikam, najeto s tim mam malo a moc jsem po tom nekoukal. Na mobilu to na videu nevidim, se pak podivam na notasu. Me spis zaujalo, ze to DSG bez plynu "na volnobeh" preradi z 1 na 2 a otacky se vubec nezmeni... Tak to bude ten tvuj prokluz :) Ale to uz delalo i mokry 6q DSG.
upraveno 3x, naposled 16.05.2024 13:33:41
13:17:55
16.05.2024
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Tak to vim, stačí se projít kolem vagónu s autama, to bylo posledních minimálně 20 let normální. Ale že už i jakýsi Giti, to jsem koukal.



-> Syny:

Tak ono když ti roste rychlost a nemění se otáčky tak je u dvouspojkový převodovky něco špatně ne? 3

To samý jako když jedu po polňačce s trochou plynu, tak to ukazuje 1500 otáček a je jedno jestli jedu 10 nebo 15 km/h.

Proto píšu, že mi jízda ve srovnání se starším DSG, se kterým jsem jednou jel, přijde plynulejší.

Tady ve 2:05 je rozjezd krásně vidět, jak po jedničce jede s prokluzem dvojky.

2022 Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4 DSG (facelift) | POV test drive




-> Jumbo:

Podvozek nekomentuju, rozhodně dobře filtruje nerovnosti a na rozbitých cestách funguje už jen kvůli delším zdvihům pérování a balonovým pneumatikám i přesto, že je to 17". Na nějaký tančení po okreskách mi ale řízení přijde pomalý a když jsem to trochu vzal ostřeji tak to bylo celkem nedotáčivé, ale za to dost možná můžou ty Giti gumy - navíc jsou možná ještě mastný.

Ale SIII s adaptivním podvozkem mi přijde lepší, i když je to auto do přímky. Bez adaptivních tlumičů nevím, neznám.

Jinak ten manuální mód to moc neřeší. Když tam seknu dvojku, tak to bude klouzat stejně nebo si to samo zase podřadí a hodí se do "D". Na M1 to zase zbytečně řve. S klasickým manuálem bych jel na dvojku a nechal to klapat na volnoběhu.



E: Jinak k té teorii. Pravděpodobně se Fabie Combi skoro neprodávaly, proto asi skončily, že? Co na tom, že je po obrovských počtech kupovaly nižším šaržím firmy nezajímavé malosti, jako třeba ČEZ, Pošta, stavaři nebo všichni od drah... Co můžou koupit dneska místo toho? Asi Konu nebo iD3 kvůli ESG.
upraveno 2x, naposled 16.05.2024 13:21:02
12:57:27
16.05.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 16.05.24 12:52:04: Ty u služebního vozidla využiješ tažné na 2t? 9
12:52:04
16.05.2024
Jumbo
-> palinator: Já zase na Karoqa v téhle konfiguraci nedám dopustit, přišlo mi to jako podvozkově nejpovedenější Škodovka, co jsem jako služebáky měl. O4 jsem jezdil skoro půl roku a na to auto jsem si nezvykl, jak vnitřní ergonomií, tak chováním podvozku, kdy to auto bylo prostě nejisté. S převodovkou jsem nikdy neměl problém a když něco, tak jsem si ji hodil do manuálu, nebo do sportu a bylo. Pohodlné, ale zároveň relativně "sportovní", dalo se s tím jet docela slušná palba po okreskách, teď mám v nové práci Supa s předním náhonem a adaptivním podvozkem a rozhodně mu nevěřím tak, jako Karoqu. Pokud vše klapne a za rok budu vybírat nového služebáka, tak vážně uvažuju o Karoqu Sportline 2,0 TDi 4x4 v maximální výbavě, má to 2100 kg na tažném a za mě hodně povedené auto...



Jinak teorie, proč firmy berou automaty je jednoduchá. Hromada "řidičů" už automaty preferuje a vzhledem k fluktuacím a unifikaci se prostě berou automaty s tím, že řidič manuálu si na automat zvykne, opačně je to horší. A vzheldem k tomu, že většina Škodovek jsou služební auta, tak prostě poptávka určila směr nabídky...
12:45:05
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 12:37:47: To jako u DSG poznas prokluz spojky mezi 1 a 2? Jako ja s DSG moc najeto nemam, tak to nemuzu moc soudit, ale ja prokluz nepoznal nikdy 3 Navic to "silnejsi" DSG ma lamely v oleji, ne? Tam by to takova tragedie byt nemusela.
12:42:27
16.05.2024
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 16.05.24 12:37:47: To jsem psal už dřív. 3 Vlezl jsi do šourůmu Škoda a každé auto nazuté na jiných gumách. 3

Jinak Giti, to jsou taky nějací bambusáci, ne?
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 12:55:51
12:37:47
16.05.2024
palinator
-> Syny:

Asi jsou z toho všichni nadšení no...

Leč už několik let nejde koupit Karoq 4x4 v ničem jiném, než 2,0 TDI DSG.



Vyspecifikovali jsme v práci auto s lepší průchodivostí terénem, tak jsme dostali tento výdobytek moderní techniky jako skladovku. Vyhřívaný zadní sedačky tedy moc nevyužijeme, bez el. pátejch dveří bychom se taky obešli. (Jak říká Zeman)... "Mno:"

Po prvním osahání (za který mi mimochodem přijde flastr na rychlost, protože jsem se nějak zamyslel při poslouchání rádia, kde měli benefiční dražbu na nějaký nemocný děti a úzkostlivě jsem neohlídal 50, i když jsem nikam nechvátal) mám pocity dost rozporuplný. Občas to samo vyřadí a plachtí, občas ne, občas to jede pomalu s prokluzem spojky, občas ne, ochotně se to rozjíždí z téměř nulový rychlosti na dvojku, dvojku to řadí po jedničce se značným prokluzem... Jako je to miloučký jak se to rozjíždí a řadí plynule, že to pomalu navozuje dojem měničovýho automatu, ale při představě co zažívaj ty lamely, se mi dělá špatně.

Pro naší práci jsme nepotřebovali ani nejsilnější TDI (byť je to samozřejmě příjemný), ani 7q DSG.

Oproti Rapidu 1,6 TDI to celé žere na průměrným výletu o 1-1,5 litru víc, i když tohle umí pobublávat ve 105 km/h na nějakých 1500 otáček. Ale je to krabice s výrazně větší čelní plochou a širokejma gummami (zn. Giti jen tak mimochodem 3).
upraveno 1x, naposled 16.05.2024 12:38:02
12:27:15
16.05.2024
Syny
-> palinator 16.05.24 08:45:42: Ze nejde 110kW TDI s manualem je tedy fakt ulet. Niicmene co tak koukam po tech autech, tak manual uz je hodne velka vzacnost a ma ho tak jedno auto z patnacti. Tak jestli to nebude ten hlavni duvod...
10:22:49
16.05.2024
růža
-> charon 15.05.24 06:15:23: popravdě jsem o tom nikdy neslyšel. Já se k tomu dostanu skrz práci přes program (parts). Samozřejmě není problém, abych se podíval, když bude potřeba 6
08:45:42
16.05.2024
palinator
www.garaz.cz/clanek/novin ky-zname-jizdni-rad-omlaze ne-octavie-vykonnejsi-rs-d orazi-brzy-na-ctyrkolku-si -pockame-motoru-ktery-bych om-u-4x4-cekali-se-vsak-ne dockame-21012533



To jsou ty homologace takovej marast, že je automobilka nucená nabízet v podstatě minimální možnost výběru? TDI 85 kW jen s manuálem, TDI 110 kW jen s automatem, 4x4 jen s TSI 150 kW, přičemž to TSI nejde jinak koupit. RS jen benzínová předokolka s automatem...

Z tohohle je mi na blití. Komu to prospěje?



Za chvíli se bude prodávat bílé TDI a když budeš chtít modrou, musíš si objednat TSI 4x4.
06:11:30
16.05.2024
charon
Původní blatník v barvě, kterej nemá shnilej spodek je asi chiméra. Nejsou po těch X letech ... A lakýra to nikdy lakovat nebude, u auta v hodnotě max jedné a půl průměrné mzdy to nemá cenu. Když potřebuju něco menšího, kupuju ty spreje, takový y co se dělaj ve škoda vzorníku, ale lakovat blůetník sprejem je zvěrstvo a navíc ty malý spreje to dva nespraví ... Najitej sprej s podobným odstínem mám, ale docela to tluče do oči ...
06:58:39
15.05.2024
Bukaj
-> charon: Na jedničkové Octavii těch barev tolik nebylo, takže když seženeš plechařinu v původní barvě, tak se nemůžeš moc splést... 4

A když to necháš lakovat, tak lakýrník stejně neřeší kód barvy ale namíchá to podle zbytku vozu...
06:15:23
15.05.2024
charon
-> růža: A existuje nějakej dekodér nebo něco, kde by se to dalo zjistit online? Já třeba na jedničkový octe servisku ani štítek nemám a kód barvy by mě zajímal až budu měnit blatníky ...
09:25:11
14.05.2024
růža
-> CHIP 14.05.24 09:09:16: a pokud není ani jedna možnost -> saskyn2: , tak podle VIN
Extreme Tyres