Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 2351 až 2400) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:19:54
25.11.2022
saskyn2
Tak tam je konečná jakmile se urve kus závitu z hliníku, pak to drtí a rve ten závit před sebou a pak už žádný cukání ani povolovače nepomůžou. Tem uvolnovač má smysl jen a pouze na začátku, ideálně to tam nalej týden před jak psal Milan. Něco z vlastní zahrádky3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 25.11.2022 21:19:54
17:42:24
25.11.2022
11mAjA11
Oxim Ultra od Normfestu taky funguje poměrně hodně spolehlivě, jde o to spíš tu zhavku odlepit a klidně s ní cukat po desetinách milimetru tam a zpět a při povolování dycky kousek přidat, hodně s citem, zatím sem vždy naštěstí všechno povolil..ale zalomená zhavka není nic co by se nikdy nikomu nestalo, pak je to trochu oser..ale dá se vyřešit spousta..mám trochu tušení, že litina byla na FoMoCo motoru naftě 1.8 TD nějakej escort..tam ty hlavy kolabovaly celkem dost..
upraveno 1x, naposled 25.11.2022 17:44:11
10:36:15
25.11.2022
frajer
-> palinator 24.11.22 14:15:33: v zadnym pripade sem nemel v umyslu nekoho oznacit za ,,kokota,, a podobne 4 nikdy sem to nerobil tak se mozna jen trochu blbe ptam. No nakonec sem asi za kokota ja protoze sem si opravdu myslel ze stary TDI ma hlavy litinove a jak vidim -> Milan 136 24.11.22 14:11:44: tak sem se asi i tady spletl. Nevadi aspon sem zase o cosik chytrejsi.

Tuz zhavky povolovat na zahratem motoru a dopredu prostrikavat uvolnovacem 203 ten wurth boltex nemam ale mozna by mohl fungovat i L-M s mrazovym efektem (ten mam)? to zkusim.
20:10:51
24.11.2022
11mAjA11
Po akci 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od 11mAjA11 vložen 24.11.2022 20:10:51
20:08:25
24.11.2022
11mAjA11
Tak sem měl jednu rychloakci, původně sem plánoval že to udělám jak si naplanuju já a ne vozidlo, nicméně člověk míní a život mění..táta chtěl přeházet kola na ovci že by v úterý jel do města po doktorech, tak že bych to v pondělí sfouk, pak sem si řek že ségra v neděli taky přijede přeházet kola tak to udělám ráno a po obědě ségry auto..zašel sem tedy do garáže pro ovci, přejel sem s tím domů, vjel do placu zastavil a doslova v tom stejnem okamžiku upadlo levé rameno..resp. se ozvalo takové zvláštní lupnuti, kterému sem prvně nevěnoval pozornost, zvedl sem za nosník levou stranu, shodil kolo a jak dycky mám potřebu ocumovat okoli, tak čumím na rameno a u předního silentbloku, že ta barva s tou korozi už se teda hodně loupe, tak že bych to skrabnul dolu..no jenže to byla prasklina no a napravnice taky uhnila..takže z banální operace se stala exhumace..naštěstí skoro všechno bylo doma.doobjednal sem čepy řízení, spodní silentblok a prave gufero poloosy..

Všechno sem to prolil Noxudolem a zvenčí plastickou ochranu podvozku, tak to snad nějakou dobu zase vydrží..
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od 11mAjA11 vložen 24.11.2022 20:08:25
19:34:31
24.11.2022
minno
19:04:46
24.11.2022
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 24.11.22 18:25:35: to uz je na kazdom sudruhovi ... 4



Ja som mal vcera kontrolu svojej prace....nejaky spaniel ktory nevedel ceknut ani slovko inac ako spanielsky....si preberal Q3 po velkej buracke....Nastastie vsetky skrutky ktore skontroloval /aj na zdvihaku/ boli : OK
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 19:07:03
18:25:35
24.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> SO545 24.11.22 17:17:19: To se neutralizuje u pokladny a pak předáním vozu zákazníkovi... 3
17:17:19
24.11.2022
SO545
-> Milan 136 24.11.22 14:55:19: boltex je ina zeravina....tiez som s nim rozhybal kde co co sa nezmestilo do ulptrazvuku. Len to chce potom neutralizovat.
14:55:19
24.11.2022
Milan 136
-> palinator 24.11.22 14:15:33: Posledně jsem tu měl O3, aso 400 najeto. Přijel, takže to bylo žhavé. A nešla ani za boha. Tu bych urval.

Je to tam "šikovně" v domečku utopené a plné bordelu kolem. Vyfoukal jsem to do čista, zalil boltexem a nechali jsme ho odjet. Za týden přijel a šla pomalu jen nástavcem v ruce 1
14:15:33
24.11.2022
palinator
-> frajer:

Možná jsem kokot, ale na Toledu jsem za studena žhavky povolit rozumnou silou nemoh (nebo jsem se bál zabrat) a když jsem to nechal chvíli kadlat, tak to pak šlo.



E: jinak viz -> Milan 136:
upraveno 1x, naposled 24.11.2022 14:17:39
14:11:44
24.11.2022
Milan 136
-> frajer 24.11.22 13:16:47: Jako že má ta O1 litinovou hlavu? Nebo jak to myslíš?
13:16:47
24.11.2022
frajer
-> palinator 21.11.22 14:43:18: povolovat zhavky za tepla? Jako fakt?

Vzdycky sem myslel ze za tepla lepsi povolovat benzinovy v hliniku, treba ve Skodovce, ktery nezareznou, zhavky v litine zareznou tak sem myslel ze ty za studena. 74

Je teda pravda ze kdyz neco zalomim tez na to navaruju matky a podobne a teplem to povoli to je tez pravda no. Zajimave skoro bych to az zkusil ale abych je tez nezalomil co pak s tim 3
21:25:49
22.11.2022
Cumper
-> Milan 136: Díky, seženu novej kabel. Pojistkovka vypadá na pohled ok, tak se snad nebude muset měnit...
21:04:47
21.11.2022
Milan 136
-> Cumper 21.11.22 20:49:09: Protože byl asi nejspíš povolenej a vyhřál se. Teď už je tvrdej, vyhřátej a bude dál topit. Řešení je jeho výměna, dotažení na alternátoru novou matkou na správný moment a možná i ten e-box, pokud už je taky vyhřátej.
20:49:09
21.11.2022
Cumper
-> Milan 136: Díky a nemáš tip po čem jít, proč se ten kabel pálí? 7
18:13:09
21.11.2022
Milan 136
15:06:49
21.11.2022
Cumper
Ahoj, nevíte někdo od čeho je tenhle kabel od pojistkovky O2 facelift 2.0 CR ? Je to hned první zleva, chvíli po nastartování se z něj začne kouřit...7
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Cumper vložen 21.11.2022 15:06:49
14:43:18
21.11.2022
palinator
-> charon:

Povolovat to ohřátý..
14:10:14
21.11.2022
charon
Tak to vedeni a komplet zhavky (i na prihrev vody) mam objednany. Ono je to vsecko puvodni, 22 let stary, takze pocitam, ze to uz nebude v optimalni kondici. Pak se uvidi. jen mam strach, aby sli zhavky povolit. Mate na to nekdo nejakej figl? Pocitam, ze nejaky prolejvani uvolnovacem zavitu moc nema smysl
22:38:27
19.11.2022
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 19.11.22 22:26:56: to jestli jsou špatný se ukáže při testu 4 ale ano měnil bych je komplet 4
22:26:56
19.11.2022
StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Opravím Tě... Žhavičky určit vyndej a vyměň... Jedny v prdeli = všechny v prdeli.
22:25:05
19.11.2022
Jarda/felda
-> charon 19.11.22 07:24:20: použil bych vedení jako mám na passatu s jednotlivýma fajkama 4 a žhavičky určitě vyndej a vyzkoušek na beterce jak žhaví to je nejlepší zkouška 4
13:28:06
19.11.2022
Milan 136
Na vedení ke žhavičkám určitě použít lisovací spojky. Žhavička s nekonečným odporem bude vadná. Ale už jsem zažil i svíčku, která odpor měla a stejně nežhavila. Asi bych nic nevymýšlel. Dal bych žhavičky s vedením, tím bych začal.
13:23:21
19.11.2022
charon
No, nejhorší je, že to dělá jak kdy, ale čím je větší zima, tim horší to je. Ale neudělá to pokaždé. To je na tom nejdivnejsi. Ono jde i o to, že kabel ke zhavickam se rozpadá ...
08:48:00
19.11.2022
palinator
-> charon:

Pokud není to TDIčko úplně na kaši, tak to musí schopně v těchto teplotách startovat i bez žhavení. Jinak viz-> Matthes, záškodník z TechWebu:
08:23:45
19.11.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> charon: Letovat draty, kterymi prochazi velky proudy a jeste v aute, kde to je vystaveno otresum, je nesmysl. Na to rovnou zapomen.

Je problem i to, ze toci pomalu starter? Pokud jo, je potreba zmerit ubytek napeti na plusovym privodu i kostre (proste mezi minusem baterky a kostrou starteru a plusem baterky a plusem starteru). Pak samozrejme muze byt horsi baterka, ze neda dostatecny proud nebo uz muze byt v riti starter...



Kazdopadne u tehle vodicu zatezovanych velkymi proudy nema cenu merit odpor multimetrem, ale je potreba na tech dratech merit ubytek napeti (jeden hrot multimetru das na baterku, druhej na kostru starteru, meris napeti treba na rozsah 10 V a druhy clovek ti startuje...). Jakmile nameris treba 1 V, tak mas problem... Takhle bys mel promerit jak jsem psal plusovy i minusovy vedeni ke starteru a klidne i ty zhavice...
07:24:20
19.11.2022
charon
Potřeboval bych radu k Octě 1 TDI 66 kW AGR. Samozřejmě to zas nudné startuje teď v chladu. Když je auto v garáži, tak pohoda. Zhavicky i vedení jsou původní z roku 2000 auto má natočeno 300 kkm. Včera jsem zkoušel měrit odpor a naměřil jsem cislou nulu. To předpokládám značí KO kousek. Ale to důležitější - ten kabel ke svíčkám je celej zkrehlej, popraskanej a drolí se, samo mi kus upadnul, to jsem provizorně dobastlil zpet. Co jsem koukal na různé e-shopy, tak se to koupí čele s přívodníma kablikama a většinou dvema krimpovacíma spojkama. To se vážně starej kabel na hulvata ustřihne a novej nakrimpuje? Není lepší to priletovat? Někde jsem vyčetl, že 4 zhavky berou 32A. Máte někdo osvědčenou značku zhavicek i toho přívodního kabelu?

Tady jak to vypadá www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/028971766-lista-pro- zhavici-svicky-evropska-un ie-43056.html



Tak EDIT: našel jsem i pár dílů které mají konektor - ceskedily.cz/front/.../36 38079 takže tam někde ve vedení je konektor? Jen musím rozmotat kabeláž?
upraveno 3x, naposled 19.11.2022 07:34:12
12:45:21
14.11.2022
růža
-> Milan 136 13.11.22 17:23:53: Je pravda, že pokud to řešite hlavně v autorizákách, tak o tom zatím nemůžu mít přehled 1 Jinak pro zajímavost, už mám dneska prodanej jeden zámek na F1 3
12:13:42
14.11.2022
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57: kdyz to nejde zamknout, tak je to sranda. Zajímavý to začne bejt ve chvíli, kdy nejdou odemknout 3
11:35:09
14.11.2022
minno
Ako to tu tak čítam o tom automatickom odomykaní a zamykaní dverí, tak to je asi na mašľu, ak to na každom aute funguje inak3 Sa potom nečudujem, že sú ľudia z toho zmätení a vy sa im smejete, že si nevedia otvoriť vlastné auto1
17:23:53
13.11.2022
Milan 136
-> růža 13.11.22 11:08:35: Tak to si pamatuješ špatně 1
14:11:18
13.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57:

Už teď si člověk může hodit kostkou, který dveře se zamknou a který ne. 3
13:55:49
13.11.2022
frajer
Dekuju za presun do spravneho tematu.



-> Milan 136 09.11.22 20:35:53: odvzdusneni mam nastudovane z Dilenske prirucky ale prave se mne vubec nelibi to toceni do krajnich rejdu "na sucho" nez se to odvzdusni, prijde mne to prilis invazninvi po dvaceti letech a chcu se tomu radsi vyhnout. Radsi odsauju - doliju - pojezdim - odsaju - doliju atd. kajkrat po sobe klidne vic litru jak pises 4 Diky za prispevek!



-> saskyn2 09.11.22 22:46:03: tez dekuju za prispevek, toto presne sem potreboval slyset. Jdu to michat 3



Jinak manzety original nove menene na jare, tez preventivne. Starym nic nebylo.
11:08:35
13.11.2022
růža
-> Jirik_Tuňák1983 13.11.22 09:20:57: U novějších Škodovek (trojkové řady) si nepamatuji problémy. Ale jedničková Octavia je provar. To jsou v průměru dva zámky každý týden.
09:20:57
13.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 13.11.22 08:46:03: To se tak serou a nebo proč ty strache?
08:46:03
13.11.2022
palinator
-> Jarda/felda:

Abych ty zámky dokundil ještě rychlejc? 3
23:26:41
12.11.2022
Jarda/felda
-> palinator 12.11.22 21:51:46: u ovce by se dalo donastavit zamčení po rozjetí 1 1
21:51:46
12.11.2022
palinator
-> Syny:

Když jedu svojí ovcí, tak je to jednoduchý... Tam nic takovýho řešit nemusim. 3

A u ostatních jak říkám, než bych našel tlačítko, mám dveře otevřený. 3

Je to asi i o tom, že dveře se po rozjezdu nezamykají na žádném z aut, se kterejma můžu jet.

A když jsem nad tím tak přemejšlel, tak je asi logickej blok na použití tlačítka v tom, že jsem přeci auto nezamkl a stisknutím tlačítka bych ho přeci mohl spíš zamknout, než otevřít kufr... 3
21:47:57
12.11.2022
Syny
-> palinator: Oteviras dvere? 3
21:47:33
12.11.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Tak mě napadá, že jsem to zamykací nebo odemykací tlačítko asi nikdy v praxi nepoužil. 3
20:26:35
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136: S O4 se mi jezdí fakt příjemně, ale netušil jsem, kolik na to lidi hlásí much. 9 To je to fakt tak horké?
upraveno 1x, naposled 12.11.2022 20:26:56
20:24:56
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
20:24:11
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
20:10:50
12.11.2022
Syny
Jinak tedy ja auto ostatnim odemykam tlacitkem, ale mam ho na dverich vedle madla :) Klikou musim jako pako zabrat 2x, aby se auto odemklo a to me nebavi, takze i kdyz lezu ven ze zamcenyho auta ja, tak to vetsinou odemykam tlacitkem a pak az kliku.
20:05:12
12.11.2022
darklord
-> Syny: njn, preto uz mam zautomatizovane odomknutie rovnako ako zapnutie svetiel 3
20:03:33
12.11.2022
Syny
-> darklord: Jeste aby ne. To bych to auto zachvili rozkopal, kdybych pokazdy kdyz vylezu z nastartovanyho auta (jakozto ridic) a chtel otevrit nejaky jiny dvere nebo kufr, tak to neslo 3
20:02:10
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 12.11.22 19:56:03: Spíše je divné, jak řeší majitel vozu odemknutí těm, jež chtějí přistoupit. Stejně jako řešení kufru, kde bych očekával tlačítko.

K tomu co říkáš ty věřím, že i u O4 lze u zamykání nastavit, co vše se má při otevření dveří řidiče odemknout. Alespoň tak to máme u 16 i 13 let starých werků.
19:56:03
12.11.2022
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: mne pride divne ze sa otvorenim vodicovych dveri odomkne cele auto, ak chapem spravne tvoj narek...
19:11:38
12.11.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.11.22 19:06:35: O kufr vůbec nejde, přijde mi jako kravina otevírat pokaždé dveře jako řidič jen kvůli tomu, že chce někdo nastoupit, když je na to čuflík. 3 Co se týká kufru, tam by člověk očekával standardně ještě jeden button, že a přijde mi to jako celkem běžná záležitost.
upraveno 3x, naposled 12.11.2022 19:12:29
Extreme Tyres