Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 3201 až 3250) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:37:29
29.12.2021
marra_rwd
Panove, nemate nekdo zkusenost.. O1 1.8t 4x4, jak se trochu zahreje, tak je to hlucne, duni odzadu, slysim to nejvic od vyfuku/tlumice, cim vic na to slapu, tim vic duni. vyfuk stred a tlumic je novy, nicmene dunelo to stejne i se starym vyfukem. duneni je citit i v sedadle/kastli. mam k tomu jeste i vibrace pri plnym knedlu odzadu, ale to bude hardyna, nebot pri vytazeni pojistky haldexu nevibruje.

Nemel by nekdo radu, na co se zamerit, resp. najit pricinu?seslapnuti spojky na to nema vliv, stejne jako to, zda je auto v pohybu, ci stoji.

Jinak nic nesviti, jede jak ma.
19:09:09
20.12.2021
Nwkt
-> Eidy: Jo v poho, ten klíč si auto pamatuje
20:20:35
19.12.2021
StepaNoFUN
-> Eidy: V práci jim to měním běžně. ;-) Dokonce lze (i po dohodě s operačním) uživatelsky vyměnit baterky v klíčence Sherlogu...
20:12:16
19.12.2021
Eidy
-> StepaNoFUN: Super, děkuju.
20:10:39
19.12.2021
StepaNoFUN
-> Eidy: Bez problémů.
20:08:55
19.12.2021
Eidy
Výměna baterie v klíčku jde udělat doma? V autě je “Kesyna”. Je to ženy služebák, ale už má dovolenou. Tak aby nemusela do servisu.

Díky.
14:54:12
13.12.2021
Jakub05
Ahoj vespolek, pozoruju už pár let takovou zvláštní věc. Nejdřív na O2 teď i na O3 když pustím stěrače, tak po nějaké době běží pomaleji, asi tak jako když se vrací po jednorázovém setření. Stačí vypnout a zapnout a zase běží normálně. Neudělají to vždy a je jedno, jestli běží na cyklovač nebo stále. Ani na jednom autě nejsou automatické. Nevíte čím by to mohlo být?
11:22:31
12.12.2021
ulicek
-> Milan 136: Ja mam BXE
09:12:39
12.12.2021
saskyn2
-> Milan 136: to je jasný že není součást, to byla jen informace navíc4
09:06:17
12.12.2021
Milan 136
-> saskyn2 11.12.21 23:09:54: Tak držák světla není součást chladičový stěny, to je samostatný díl. Jinak ano, ty budou jiný.

Cooler BLS/BMM má výstup nahoře no, to je úplně jiný.
08:47:01
12.12.2021
ulicek
-> Milan 136: -> saskyn2: Diky, to jsem nevedel, na prvni pohled vypadaji skoro stejne.. ty svetla me nenapadla, to mate pravdu… takze nezbyva nic jineho, nez hledat dal… musim prave cekat do ctvrtka na likvidatora a az pote se to bude odstrojovat. Proto se tak blbe ptam, jelikoz to nemam s cim porovnat.3
23:09:54
11.12.2021
saskyn2
-> ulicek: Držáky světel jsou určitě jiný, chladiče budou stejný pokud jsou za stejnýho typu motoru, tj BKC,BJB,BXE, pak BLS je jiný cooler i vodní. Klima je stejný vždy.
upraveno 1x, naposled 11.12.2021 23:10:25
23:07:09
11.12.2021
Milan 136
-> ulicek 11.12.21 22:56:11: Předface má vedení vzduchu na tý stěně na pevno plechový a facelift má plastový, asi trochu jinak tvarovaný.

Chladiče budou stejný ze stejnýho motoru.
upraveno 1x, naposled 11.12.2021 23:08:36
22:56:11
11.12.2021
ulicek
A jeste jeden dotaz, je chladicovka z predface octavky 2 (1.9tdi 77kw) s klimou vcetne chladicu stejna jako na facelifta se stejnym motorem s klimou? Ptal jsem se na vrakaci a nejsou si jisty, tak abych nekoupí neco jineho… diky za odpoved 5
07:33:50
11.12.2021
ulicek
-> Milan 136: -> Syny:

Diky hoši za vysvetleni a radu, asi jsem to spatne popsal… takze problem vyresen… ted jedte sehnat v cerne barve kapotu a je to
21:16:39
10.12.2021
Syny
-> Milan 136: No vida, ted uz je problem asi vyresen 3
20:57:15
10.12.2021
Milan 136
-> Syny 10.12.21 20:53:01: No, ten plech je samostatný náhradní díl. Stejně jako mřížka, chromovaný rámeček atd. Já pořád asi nechápu, kde je problém 1
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 10.12.2021 20:57:15
20:53:01
10.12.2021
Syny
-> Milan 136: On ma O2 FL, kde ma na kasi kapotu i s tim nanytovanym plechem a zajima ho, jestli z O2 pred FL tam ta kapota pujde bez uprav na jeho FL. Z toho co pises chapu, ze uplne ne - pasovat tvarove bude, ale bude muset jeste nanytovat nekam plech, kterej nekde bude muset neznicenej sehnat.
20:31:22
10.12.2021
Milan 136
-> ulicek 10.12.21 20:29:12: Kapota je pořád stejná. Jen na faceliftu je na ní ten plech. Asi na 4 nýtech.
20:29:12
10.12.2021
ulicek
-> Milan 136: Aha, pochopil jsem to tak, ze kapota z faceliftu tam ten nytovany plech ma a ta z klasicke dvojky ne…
18:22:59
10.12.2021
Milan 136
-> ulicek 10.12.21 18:19:46: Nějak nechápu dotaz. Proč bys ho tam neměl mít. Kapota jako taková je stejná, jen je tam nanýtované prodloužení, které vyplní prostor k masce.
18:19:46
10.12.2021
ulicek
-> Milan 136: Takze bez upravy to tam nepujde a pokud mam svoji kapotu ko a ten plech nemam, takze nema cenu kupovat z dvojkove ovce?
18:19:09
10.12.2021
saskyn2
-> Milan 136: aha já si to už nepamatuju, ale vim že to tam jde přehodit
18:05:16
10.12.2021
Milan 136
-> saskyn2 10.12.21 18:04:31: K ničemu tam určitě není. Bez něj při otevírání kapoty urveš masku.
18:04:31
10.12.2021
saskyn2
-> ulicek: Jo jasný. Myslím že fl má nějaký čilko ještě nanytovany ale moc si to nepamatuju, asi je tam k ničemu. Každopádně kapota jde použít na oboje.
18:04:15
10.12.2021
Milan 136
17:55:23
10.12.2021
ulicek
-> saskyn2: Dekuji, ale predpokladam, ze ta maska jde vymenit
16:43:34
10.12.2021
saskyn2
-> ulicek: jo jsou jen je jiná maska
16:41:45
10.12.2021
ulicek
Zdravim, mam dotaz jestli jsou identicke kapoty skoda octavia 2 facelift (tu potrebuji ) a skoda octavia 2 pred faceliftem ? Diky
12:29:30
09.12.2021
Milan 136
-> palinator 09.12.21 09:58:32: Přesně to mě na tom taky sere. Chová se to jako stará 1.6MPi v Octavii, když odešel spínač na pedálu spojky.
10:20:39
09.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Borderer 09.12.21 08:56:55: Nepřijde mi, že by ty prodlevy byly nějak markantní. Není to parník.
09:58:32
09.12.2021
palinator
-> Borderer 09.12.21 08:56:55:

Děsný na tohle je Citigo. Tam se v podstatě nedá přeřadit bez toho, aniž by to s celým autem cuklo jak prase, protože zůstanou "viset" otáčky. Musí se čekat jak při řazení v C734 3



Přímovstřiky (a nebo starý benzíny) jsou na tohle mnohem lepší.
09:09:18
09.12.2021
Borderer
-> Jirik_Tuňák1983: Jojo, časy, jak jsme jeli služebně do Raichu, překročili čáru a milé Fabii SDI na pár hodin šlápli podlahu, už se asi nikdy nevrátí. 3
08:56:55
09.12.2021
Borderer
-> Bukaj: Zrovna tohohle sem si všiml, že se mi stává u služebních aut a nyní i Volva. 3 Jak to má elektrickej plyn s nějakou tou odezvou, tak když se někde potřebuju rychle rozjet, většinou točím 1,2 do plných s plynem na podlaze. Efekt je takový, že než autu dojde, že sem sundal nohu z plynu a řadím, tak si stihne brnkout omezovač otáček. 3
08:24:54
09.12.2021
Bukaj
Jak to tady tak čtu, tak si zase říkám, že svět je plný paradoxů - já trnu, aby mi náhodou někdo motor nepodtáčel a tady se lidi bojí u moderních vozů s omezovačem otáček přetáčení...3
07:19:39
09.12.2021
palinator
-> Lamac:

Na druhou stranu takové auto emisema nemá šanci projít, protože bude čtyřnásobně překračovat hodnoty se zasviněným výfukem.
22:47:42
08.12.2021
Lamac
-> vhml 08.12.21 22:20:51: Často sa stáva najmä to, že u áut, kde sa jazdilo dedoštýlom (nízke otáčky, malá rýchlosť a podradzovanie až keď motor pomaly zdochýňal) sa vie v odlučovači nazbierať za ten čas aj deco oleja (z turba). No a potom pri takýchto otáčkach si to motor vie chlípnuť, a ako vieme kvapalina je nestlačiteľná.... a už to ide.

Nastanú iba tieto možnosti:

-zohne to ojnicu a tá vybehne vonku

-začne to spaľovať ten olej, otáčky pôjdu ešte vyššie, často už nepomôže ani vypnutie motora a nastane ten prvý prípad, za tri sekundy je po motore, za výdatného zadymenia celej dielne

-preskočia, alebo sa roztrhnú rozvody a ventily dajú pusu piestom



Známy robí na STK, a čo spomínal, zozačiatku sa to stávalo často, pak sa tie autá vyselektovali (do šrotu zvyčajne). Najviac to robili "leštenky" od dôchodcov, s malým nájazdom, nevymenené rozvody, lebo km ešte niesú (ale že ten remeň mal 20 rokov už nevadilo)...
upraveno 1x, naposled 08.12.2021 22:48:51
22:47:33
08.12.2021
darklord
Nedivim sa ze ma niekto strach o tie naftaky, ked to ma uz v zaklade zvuk ako zo schodov padajuce kastrole... 3 Ale presne nevidim dovod na taketo tanceky okolo emisnej, chvilu to pohuci a pokial to neni studene tak nevidim jediny problem aj keby to podrzal chvilu v obmedzovaci...
22:24:30
08.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> vhml 08.12.21 22:20:51: Viď, kolikrát ty služebáky zvládaly kotel jako prase klidně i několik stovek km v kuse a novější CR točí v pohodě jako benzín a nevypadá to, že by se to chystalo vyskočit z kastle a furt je to taky nafta. 3
upraveno 1x, naposled 08.12.2021 22:24:49
22:20:51
08.12.2021
vhml
Hele a co by se tomu motoru jako mělo stát? Chápu že pro ortodoxního naftaře je šok, že to auto umí točit i víc než 2000, ale zrovna na koncernovým TDI je ten spodek skoro stejnej jak na benzínech, který tyhle závratný otáčky umí využívat provozně. 3
22:16:06
08.12.2021
dragon_cb_cz
-> Cumper: Co oči nevidí... hele v průměru za tu dobu co mám řidičák jsme možná v rodině měli jedno auto za rok a za celou tu dobu jsem byl na STK 2x - a z toho moje auto bylo jen jedno 3
21:01:39
08.12.2021
Cumper
-> StepaNoFUN: Díky, už jsem snad sehnal přes "kámoš má bráchu a ten má kámoše..." 3

-> Jirik_Tuňák1983: Jo on by to vydržel, ale prostě to sere mě, pro mě je to něco jako když by mi s tím třeba někdo jezdil plnej za studena, tak to taky párkrát vydrží, ale...



-> dragon_cb_cz: Jako máš pravdu, taky jsem si tohle říkal, ale pro vnitřní klid sháním řešení jak to netočit, pro mě nepochopitelný jak někdo poslouchá jak mu tůrujou auto a pije si venku kávičku 6 3
19:02:23
08.12.2021
dragon_cb_cz
-> Cumper: Hele na jednu stranu tě chápu, na druhou stranu - kolikrát už si tím to auto prošlo a nic se nestalo? Nehrotil bych to...
17:21:42
08.12.2021
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.12.21 09:06:22: Taky moc nechápu kde je problém. Motor v kondici by to měl normálně vydržet. Osobně jsem s tím neměl nikdy žádný vnitřní problém. Pokud se to majiteli nelíbilo, měli možnost (což jsem běžně viděl) přečkat emisní torturu venku před vraty. 3
16:36:46
08.12.2021
StepaNoFUN
-> Cumper: Mámy přítel neprošel kdysi emisema na fiestě, protože točila o 200ot. míň než měla a měřily se i přeběhový (omezovač).

U nás bych Ti řekl kam jet, ale máš to dost z ruky...
14:21:26
08.12.2021
Cumper
-> palinator: O to líp 3 Mám tam teda chip na 85kw od Sportmotoru, ale dávají záruku že to na emisích nevadí.



-> Jarda/felda: To by bylo ideální, no, asi budu muset někoho takovýho najít, protože většinou má technik "v píči" a drží podlahu
14:14:15
08.12.2021
palinator
-> Cumper:

U sériovýho ALH snad ani nemá co zakouřit 3
14:12:08
08.12.2021
Cumper
-> bouchy 08.12.21 13:37:38: Nebojím se že bych neprošel, mám motor v perfektním stavu, najeto má jenom 140 tisíc od nova, ani to nezakouří pod plným plynem na zrychlení a zároveň nejezdím na klobouka, takže nehrozí že by pod plynem vyletěly usazeniny z vejfuku.

Jde mi jenom o to že mě prostě štve ta kokotská metoda točení omezovače a pro mě je to "trápení" motoru, proto řeším jak to "ojebat", protože ojebávka na člověka je samotná buzerace stk.
13:37:38
08.12.2021
bouchy
-> Cumper 08.12.21 11:48:07: Skoro jako bych četl diskuse z dob před 5-10 lety, kdy se na emise nikdo ani neobtěžoval, dvě kila do kapsy a bylo. No ty doby jsou naštěstí pryč. Nesouhlasím, aby se měřilo nějaké "čudo" na volnoběh, když pak auto za jízdy hulí jak fabrika. Nesouhlasím ani s tím, aby se u dieselů používala metoda z dob trambusů, kde to jakýsi smysl mělo. Ale jsme v tom tak nějak všichni (je jasné, které organizace na tom vydělávají), takže je asi potřeba se podřídit, nebo v motoru ojebat, viz dieselgate. Mě třeba těší, že hulících zejména dieselů potkávám už úplné minimum. Nevyplatí se je udržovat, cajti můžou poslat na emise. Kdo chce jezdit na naftu (jakkoli), ať má v cajku rozvody. Moderní nafťák už je OK, protože DPF netrpí na zanášení a není tak drahý. Furt to není auto na krátké jízdy a kontrolka, kdy vlastně chci nebo nechci vypnout motor, taky chybí.
12:43:46
08.12.2021
Jarda/felda
-> Cumper 08.12.21 11:48:07: tak jed jinam kde jim stačí ty 4000 4 tam co jsem byl tak technik pouštěl plyn hned jakmile se rozsvítila zelená 4
Extreme Tyres