-> Nwkt:
Ale u starý brécy ALH můžeš točit jak chceš.
Mám ale obavu že mají na emisích minimální dosažené otáčky.
Jinak nevim co tě na tom zas tak sere, pokud máš OK rozvody, tak bych se ničeho nebál. A co se má potkat ať se potká. Problém s tim mají jiný motory a myslim že ty už v podstatě vymřely.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Cumper: Právě pro tohle měření se omezovač vypíná. Jinak na volnoběh nejde točit víc jak 2500 myslím. Akorát si nejsem jistej, jestli není podmínkou aby auto mělo ASR
Ahoj, mám otázku - dají se u oktávky 1.9 TDi 66 KW ALH nějak omezit maximální otáčky motoru? Protože budu muset jít na technickou a kokoti na emisích to vytáčejí do omezovače - na nějakých 5100 otáček, ale stačilo by jen cokoliv nad 4000 otáček, aby číslo na monitoru bylo zelený a měřilo to.... Takže ideálně kdyby šel omezovač pro tuto akci měření emisí nastavit třeba na 4100, ať to tolik netočí, to mě vyloženě sere.... Jde to nějak reálně udělat?
-> radekp:
Za šrouby zamatlaný mazelínou mě známej mechoš málem zabil, že si o to špiní ruce.
Tak to stříkám suchým Würthem. Utahuju to vzduchem, ale jen na menší ránu. Bohužel byla až tak menší, že jsem to u našich OIII naposled povolil tak, že stačilo na klíč dejchnout.
Divim se že ty šrouby neulítaly.
Za šrouby zamatlaný mazelínou mě známej mechoš málem zabil, že si o to špiní ruce.

Tak to stříkám suchým Würthem. Utahuju to vzduchem, ale jen na menší ránu. Bohužel byla až tak menší, že jsem to u našich OIII naposled povolil tak, že stačilo na klíč dejchnout.

-> vhml: znam tvuj nazor na utahovaci moment. Ale ja to tak delam vzdy. Drive jsem mazal srouby vazelinou. Dotahuju to klicem- ne vzduchova pistole, ne momentak.
Svete div se, jeste se mi nikdy kolo nepovolilo a za pul roku si je opet rucne dokazu povolit. A srouby nevrzou a kola jdou sundat z naboju
Svete div se, jeste se mi nikdy kolo nepovolilo a za pul roku si je opet rucne dokazu povolit. A srouby nevrzou a kola jdou sundat z naboju
-> radekp 29.11.21 09:19:18: základ je stříknout pořádně i závity a hlavně dosedací plochu náboje a pak se divit přetrhanejm šroubům 

-> SO545: evidentne. Ja vzdy vsechno ocistim ocelakem a striknu medenou pastou.
[p#4015805to niekto najebal do naboja utahovackou ???
-> Milan 136: -> Pavel P@nkáč: jj, musim sehnat zavitnik. Jeden sroub byl tak dorvany, ze jsem na nem roztrhl klic! Povolil az druhym klicem s nastrcenou trubkou. Uvazuju jestli rovnou nekoupit sadu bezpecnostnich...
-> Milan 136: neopravuje Sixta i mechatroniky?
-> Milan 136: ok díky 

-> Pavel P@nkáč 28.11.21 11:26:21: Tak to z hlavy netuším. Celá mechatronika stojí ranec. Převodovka se nemusí vyndavat.
U některých se dá vyměnit i jen řídící jednotka mechatroniky.
To je pak lacinější.
Záleží, co je za problém.
U některých se dá vyměnit i jen řídící jednotka mechatroniky.
To je pak lacinější.
Záleží, co je za problém.
-> Milan 136: Milane kolik stoji cca oprava - výměna mechatroniky DSG v autorizaku u superba 3 s motorem 2,0Tdi 140kw? převodovka se vyndavá že?
Taky bych vzal náboj závitníkem a dal novej šroub.
-> radekp: protáhl bych to zavitnikem a zkusil utáhnoun novej sroub, když budeš citit že se to při utahování nenatahuje tak ok, na foto mě příjde že je závitu v zádu ještě dost, samozřejmě tam jsou ještě 4 šrouby další které by stačily i tak, novej náboj by byl 100% oprava to je jasné...
1 sroub takto. Mam sehnat zavitnik a projet naboj, nebo dat novy?
-> StepaNoFUN:
Tak snad ten domácí servisák má taky diagnostiku ne?
Tak snad ten domácí servisák má taky diagnostiku ne?

-> StepaNoFUN 21.11.21 21:42:35: A třeba účtenka v kastlíku nebo za stěračem by jako důkaz autu nestačila? 

-> Syny: Taky špatně. :-D Protože auto neví o nový...
-> StepaNoFUN: Prej servisovat - nabit baterku
Ale je fakt, ze znam cloveka, kterej vzdy, kdyz se mu baterka vybije castejma kratkejma jizdama po meste, tak jde a koupi novou
Ale to je vlastne u techhle aut taky "spatne", coz? 



-> Syny: Ale to není problém konstruktérů - že někdo bydlí v paneláku a chce si "servisovat" auto sám...
-> StepaNoFUN: To je idealni pro lidi z panelaku 

-> Syny: Jen o tom auto jaksi neví. :-D A to je blbě.
-> Milan 136: Tydle baterky uz nejdou nabijet mimo auto?
-> radekp 21.11.21 19:54:38: Ano. Teda spíš musíš. A kostru musíš dát na ten bod za baterkou, aby proud tekl přes ŘJ akumulátoru
-> Nwkt: to vubec nevim. Muzu ji vubec dobit, bez odpojeni?
-> StepaNoFUN 21.11.21 16:55:05: Je toho hodně. Podle typu ŘJ atd.
-> radekp 21.11.21 14:03:28: baterka se kóduje, byla nakodovana?
-> Milan 136: No přiznali, že sice na to není svolávačka, ale je na to TPI. A podle infa prej jen (dálkově) přehrávali soft.
-> StepaNoFUN 21.11.21 13:00:12: To bude možná i vadná ŘJ sos
-> StepaNoFUN 21.11.21 13:00:12: to blbne napriec koncernom....
-> Milan 136: zaslano. Baterie je tam Varta 79Ah. Prepdpokladam ze kdyz to rok stalo tak original odesel. Napeti ma 12,3, takze uz nebude v nejlepsi kondici
-> Milan 136: Teď byla kolegyně s Kamiqem kvůli SOS tlačítku. A když svítilo červeně, tak prej nešlo ani rádio. Uvidíme jestli vyřešeno.
-> Nwkt 21.11.21 12:04:01: Na O3 ne, to je zlatý auto.
-> radekp 21.11.21 12:33:42: V autorizáku na záruku. I přímo to kravnutí času je v tom tpi psané.
Podrž tlačítko menu/setup, dostaneš se do servisního menu. A tam když klikneš na aktualizaci, tak to vypíše číslo dílu a sw verzi.
Nebo se to dá najít i když dáš v menu nastavení, a skoro dole je informace o systému. Tu obrazovku vyfoť a pošli mi ji.
-> radekp 21.11.21 12:33:42: V autorizáku na záruku. I přímo to kravnutí času je v tom tpi psané.
Podrž tlačítko menu/setup, dostaneš se do servisního menu. A tam když klikneš na aktualizaci, tak to vypíše číslo dílu a sw verzi.
Nebo se to dá najít i když dáš v menu nastavení, a skoro dole je informace o systému. Tu obrazovku vyfoť a pošli mi ji.
-> Milan 136: prehrani v autorizaku, nebo to ide vyresit online aktualizaci?
-> Nwkt: nestras
Cas se uklada v pameti radia?
-> Nwkt: nestras
Cas se uklada v pameti radia?
-> radekp 21.11.21 11:39:39: buď jak píše Milan nebo je ta sracka na odchodu
umírá to jak na běžícím pásu

Cim to muze byt? V me O3 se mi uz 2x vyplo samo od sebe radio a casto je jiny cas. Nastavim cas, vypnu motor a po 20 minutach cas stoji nebo je jiny
-> Jirik_Tuňák1983: 

-> palinator 20.11.21 16:52:05: A budeš to dolaďovat podle něho? 

-> Jirik_Tuňák1983:
Šak tohle je soused.
Specifikace na flek stejná. Akorát tam má zástěrky a má to bouraný na předek.
Šak tohle je soused.

Specifikace na flek stejná. Akorát tam má zástěrky a má to bouraný na předek.
-> Jirik_Tuňák1983: Mě se to děje 2x denně, před panelákem jsou 2, byly 3 a v práci jsou 2 ale aspoň jsem jediný kdo nemá přední mlhovky
-> palinator 20.11.21 14:19:31: Tohle se mi stát, tak se dobrý týden budím mokrej ze spaní.
A teď si vem, že jsou i lidi, kterým nevadí mít stejné auto i barvu, jako maji další tři majitelé v jedné ulici. 


-> vhml 15.11.21 20:15:45: Jo jo... však mně stačí historky co nosí domů manželka.
-> dragon_cb_cz 13.11.21 18:15:48: ale víš jak ten graf úspor pak vypadal hezky? A to je ve vývoji důležitý! Ne nějaký zvedání auta, na to sere pes...
Najhorsi je kutil co to jebne na podbeh ako je znacka pre montaz heveru....a pre istotu to skusi pod vsetky rohy....a potom pride ze ma 3mesacne auto a ten prah nic nevydrzi.
Jasne ze to skusal jasterkou....ale pneu doma vymenil.
Jasne ze to skusal jasterkou....ale pneu doma vymenil.
-> King 14.11.21 08:39:57: No však tam moje otázka (-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: ) směřovala. U tvého výrobce si asi v tu správnou chvíli neseděli na vedení...