Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18852 příspěvků (zobrazeno 3501 až 3550) od 04.01.2015 do 12.12.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
23:04:39
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 07.11.21 22:56:46: Je to stejná píčovina jako úspora na dvířkách u příruční schránky a nebo absenci plata. Něco takového se dá najít u všech značek. Úspora pár korun a naopak to vyžaduje nezřídka modifikaci stávajícího dílu.
22:56:46
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:53:37: To bych také rád věděl. Přitom je to dost podstatná věc. Aby se dalo auto bezpečně zvednout bez jakéhokoliv poškození.

Ale většinu zákazníků zajímá konektivita s iPhonem, ne tohle.
22:53:37
07.11.2021
dragon_cb_cz
-> Milan 136: No a teď mi řekni, proč to není standardní výbava...
22:51:11
07.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: Tak to mám i na Švédovi, tam jsou stabilní místa jak pro příruční hever, resp. jeho zaklesnutí, tak pro dílenský zvedák bez rizika poškození čehokoliv.

Fiati to měli nebo mají řešené taky dobře. Kostky, kam vsadíš hever a nebo jej na ono místo nasadíš. Ve všech případech zcela mimo prahy.

Takže jak říkáš, je úsměvný, jak se naprosto triviální věc řeší alternativními produkty.
upraveno 1x, naposled 07.11.2021 22:52:22
22:46:36
07.11.2021
Milan 136
22:46:14
07.11.2021
Milan 136
22:44:49
07.11.2021
Milan 136
-> dragon_cb_cz 07.11.21 22:40:28: To jo no. Zvedat to kovovým heverem za lakovanou hranu prahu mi nepřijde jako super řešení.
22:40:28
07.11.2021
dragon_cb_cz
Stejně je to fascinující, jak se X automobilek různě snaží vyřešit v zásadě naprosto triviální problém, ale jediný co jim v tom brání je vydat pár korun navíc 51



V tomhle teda musím pochváli Saab, že u 9-3NG jsou prostě ve všech 4 rozích jasný zvedací místa, takovej obdélník kam krásně sedne origo hever nebo do něj jde dát opěrná guma (asi něco jako ten puk co o něm mluví Milan). Akorát jim to došlo jen u toho jednoho modelu, jinde to bylo taky za prahy. Ale alespoň se to nebortí jako u O1.
22:18:57
07.11.2021
Milan 136
-> Nwkt 07.11.21 21:37:33: I ten adaptér na práh může orvat lak na hraně prahu.

Tyhle puky jsou v podlaze v dírách, ze který to visí na montáži ve fabrice.
22:17:17
07.11.2021
Nwkt
22:17:10
07.11.2021
Nwkt
22:15:36
07.11.2021
StepaNoFUN
Predpokladam ze to nebude o moc odlisny od ofiko zvedacich mist na O1 - vepredu za nosniky. Ale to dodnes (i pres tech 20lett) malokdo vi a proto nedojebany prahy jsou scifi.
22:15:32
07.11.2021
U-Geen
-> Nwkt: ja kdyz ted kupoval hever, tak jsem vzal "nuzkovej" ale s plastovo/gumovou plochou misto toho "ucka"... teda snad ho nebudu muset pouzit :-) U Suzuki se to teda neveda primo za prahy, ale za takovy zvedaci body privareny k prahum
upraveno 2x, naposled 07.11.2021 22:16:53
22:07:43
07.11.2021
Syny
Taky se primlouvam za odkazy 1
22:05:39
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: ten zvedací puk se ale taky dává na origo zvedací místo ne? Akorát že se opře větší plochou? Něco podobného mě napadlo udělat ze dřeva a případně na to nalepit gumu.
22:02:35
07.11.2021
radekp
Origo hever se mi nelíbí, nejradši zvedám hydraulikou za nápravy. Hoďte odkazy...
21:37:33
07.11.2021
Nwkt
-> Milan 136: Ty puky jsou super, ale koukal jsem že se dělá i taková plastová kolíbka na rantl prahu na origo hever
21:10:50
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 19:22:15: Já jsem si sehnal hever z O3 na mou O2. Ten origo se mi moc nezdál a hlavně nezvedám za prahy, ale za zvedací puky z Audi S3.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 21:10:50
19:22:15
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: diky. Popruh mam. Sroub objednam.
18:15:37
07.11.2021
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Tak to bude ono.



-> radekp: Kdybys po něm toužil, tak řekni.
18:14:11
07.11.2021
Milan 136
18:13:21
07.11.2021
dragon_cb_cz
Ty jo, ten popruh asi mám... pořád jsem přemýšlel, kde jsem k němu asi přišel... nebývalo to už v době O1?
17:34:43
07.11.2021
Milan 136
O3 z netu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 17:34:43
17:34:14
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 15:48:03: Moje O2 nějaká stará fotka
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 07.11.2021 17:34:14
15:48:03
07.11.2021
radekp
-> Milan 136: jo, popruh mam, zarovky jsem frknul pod bocni dekly zdvojene podlahy. Kdybys mel v praci O3, O2 combi s rezervou, vyfot mi to pls.
15:17:38
07.11.2021
Milan 136
Jen teda koukám, že ta výplň rezervy s nářadím je z O2
15:16:21
07.11.2021
Milan 136
-> radekp 07.11.21 14:34:45: Ještě třeba žárovky.

Potřebuješ tenhle šroub a ještě tam bývá textilní popruh, co drží tu výplň.

www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/5g0803899-sroub-upev neni-rezervy-23494.html
14:34:45
07.11.2021
radekp
Koupil jsem sadu s rezervou.

Sada s kompresorem pujde pryc. Co mi v ni chybi v rezerve? Krome tazneho. Rezerva prijde bez polystyrenu do prohlubne? Nemam mechanismus upinani. Nemate nekdo foto? Asi si to vyrobim ze zavitove tyce
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 07.11.2021 14:34:45
12:42:49
07.11.2021
radekp
Diky, uz jsem ho tam zasunul. Divne je, ze to kryje tak pulku kontaktu
12:27:48
07.11.2021
Milan 136
Tak tak. Je to na plusovej kabel
12:12:58
07.11.2021
saskyn2
-> radekp: je to kryt kontaktu na bateru. Na Plus. Nebo to tam někdo hodil z jiného auta
11:51:29
07.11.2021
radekp
Tohle jsem nasel v prohlubni u steracu. Nenapada me, co by to mohlo byt. Kryt kontaktu baterky to neni... Nevi nekdo?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od radekp vložen 07.11.2021 11:51:29
09:40:24
05.11.2021
Milan 136
-> vhml 05.11.21 08:32:02: 3



-> vhml 05.11.21 08:33:09: Záklon i odklon jsem na geo naměřil stejnej, jako s litinou.

Ale jak jsem psal, má to níž spodní čep a v jiném, také nižším místě páku na čep řízení.

Což je u sníženého auta velké plus. A tlumič je teď víc "postavený" ke kastli.



-> palinator 05.11.21 09:03:26: Asi ta kombinace všeho změněného na to má vliv.



-> saskyn2 05.11.21 09:09:47: Jo, ty jdou vrtat super. Ten origo moc ne1
09:09:47
05.11.2021
saskyn2
-> Milan 136 05.11.21 06:39:02: JJ, brembo šroubek byl z úpnýho hovna, ale zase to šlo dobře odvrtat3
09:03:26
05.11.2021
palinator
-> vhml:

Očividně má když se méně vrací volant.
08:33:09
05.11.2021
vhml
-> Milan 136 04.11.21 18:06:19: to čumím, že to pasuje. A to má teda nějaký jiný záklony, odklony atd?
08:32:02
05.11.2021
vhml
Já taky chtěl na Peugeotu dotáhnout poloosu na zvedáku, tak jsem jen poslal kolegu zmáčknout brzdu a vůbec mi to nedošlo. Ozvalo se cvaknutí a sháněli se nový šroubky 3
upraveno 1x, naposled 05.11.2021 08:32:17
08:13:49
05.11.2021
palinator
Taky jsem na Octě jeden odvrtával, ale bohužel jsem dal ty přibalený ATE... Tak jsem je aspoň mázl mědí.
06:39:02
05.11.2021
Milan 136
-> Syny: To bude jak říká saskyn2.

Povolovali vzduchem šroub na poloose a neměli tam kolový šrouby. Tak ta chudák šestka nedala a střihla se.



-> saskyn2 04.11.21 23:46:50: Ten origo se utrhne málokdy. Spíš jsou na hovno ty měkký neorigo, jak říkáš.

Různý na křížák atd. Teď jsem dával ATE brzdy, ale šroubky jsem tam dal origo. Ty u kotoučů se mi nelíbily.
00:42:25
05.11.2021
saskyn2
-> Jarda/felda: to maji všechny B5 a S1.
00:04:36
05.11.2021
Jarda/felda
-> saskyn2 04.11.21 23:46:50: já mám řešení jak psal Milan bez šroubku a pži přezouvání mě to pěkně sere jenže když máš v kotouči místo 5 rovnou 10 děr na kolový šrouby tak tam už není kam ten šroubek dát 8
23:53:18
04.11.2021
Syny
-> saskyn2: Jasny no, takze nez tam utahnout jeden kolovej sroub, tak je lepsi to mrdat. Takze na jednej strane to urve, je mu to fuk a pak to urve i na druhej a je mu to taky fuk. Slusny...
23:46:50
04.11.2021
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Který je levnější? Podle mě v ceně nebude rozdíl, ta objímka bude lepší že to je pevnější, to na šrouby se zase líp rozebírá.

-> Syny: No tak jak povolovali poloosu tak píchli šroubovák do kotouče který se zapře o brzdič a pokud tam nedaj kolový šrouby, tak ten malinkej šroubek to neudrží. Já to občas urvu při výměně kotoučů když je to zarezlý, teda naposled jsem urval úplně novej protože ten šroubek byl z hovna k brzdám brembo co si dones zákazník, to jsem teda extra nadával. Ale vždycky to poctivě odvrtávám, sice to nemá na funkci žádný extra vliv, ale je to pak oser při výměně kol.
23:26:56
04.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 04.11.21 22:28:27: Je to levnější řešení.
23:21:11
04.11.2021
Syny
-> saskyn2: Gufero na dlouhej poloose v prevodovce a tu volbobezku. Ale srouby jsou kaput na obou kolech. Ovsem je dost mozny, ze to je jeste z predchozi prace, kdy delali predni tlumice, pruziny a ulozeni (stejnej servis). Jen je mi divny, ze bych se toho nevsiml, kdyz jsem menil kola a daval tam ty 17", ale mozny to je.
upraveno 2x, naposled 04.11.2021 23:25:21
23:14:01
04.11.2021
saskyn2
-> Syny: A co dělali? Povolovali poloosu?
22:45:43
04.11.2021
Syny
-> Milan 136 04.11.21 21:49:13: Jenze oni brzdy nedelali 3 To je prave ten for...
22:28:27
04.11.2021
saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: ono je to totiž přesně obráceně než myslíš, tlumiče na šrouby měli u koncernu naposled veterány jako trojkovej golf3 A kupodivu i tvé oblíbené Volvo na tohle podle tebe starodávné řešení přešlo, hned po tom co vyrobili to tvoje333
upraveno 1x, naposled 04.11.2021 22:33:17
22:21:39
04.11.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 04.11.21 21:49:13: Ty se směješ, ale já fakt nečekal, že ve 2020 se ještě chytá tlumič do objímky. 3
21:49:13
04.11.2021
Milan 136
-> Syny 04.11.21 21:19:00: Normálně byly zarezlý a utrhli je1



-> Jirik_Tuňák1983 04.11.21 19:53:05: Díky tomu starodávnému řešení mohu mít na Octavii z roku 2009 těhlice z Kodiaqu z roku 20201
Extreme Tyres