Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18277 příspěvků (zobrazeno 5901 až 5950) od 04.01.2015 do 10.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:01:44
25.10.2020
Tomaso435
-> StepaNoFUN 25.10.20 11:47:27: taková auta se ale nekradou a nejsou terčem pouličních fetek.... Osobně bychnsi před barákem nenechal zaparkovanýho favorita, protože by tam svítil mezi těma krámama...
11:51:56
25.10.2020
saskyn2
-> StepaNoFUN 25.10.20 10:10:27: Ne to teda není, i kdyby to byla upadlá krytka tak pod ní je m18 tisícihran a ne tohle, to co nám tady -> Jarda - zrušená registrace 23.10.20 17:56:19: servíruje na fotkách je 4kola. Bud teda je fakt blbej že neví že má 4kolu, nebo dělá tady blbce z nás a fotí nějaký vohnilý oktávky na ulici a říká že to je jeho služebák3 jinak si to nedokážu vysvětlit9
11:47:27
25.10.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: A jak správně zmiňuje Jirik_Tuňák1983 - nejde ani moc o to, co to je za auto, ale o tom jak to auto vypadá.

Za tohle nadávám třeba bráchovi. Než aby to auto jednou za 2 měsíce umyl, občas zatřel nějaký škrábance z provozu a vypadalo to trochu k světu, tak na to sere a vypadá to dost mizerně i když to úplně špatný auto není.
11:42:01
25.10.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: Když ty to bereš pořád ze svýho pohledu. Pro tebe je ta 742 prostě součást "image". To auto vypadá od pohledu hezky, je mechanicky v pořádku...

Ale zkus trochu jinej pohled:

Pokud mi přijede nějakej malej soukromník domů (i do firmy) nečo dělat a to auto se nebude rozpadat od pohledu, tak OK.

Když přijedou na stavbu naši kluci v otřískaným transitu s 600k na hrbu (ano i takový i u nás ještě pořád bohužel máme, i když se to snažíme obměňovat, ale těch aut je prostě moc a pár let zpátky se na to sralo, protože ty auta byly ještě "pěkný", takže dneska už "z nouze" kupujeme i slušný ojetiny) tak asi taky OK, i když to už moc "reprezentativní&quo t; není a někdo na to kouká dost blbě. Bohužel tím, že to je "starý" tak se k tomu často i ty lidi chovaj, takže to vypadá kolikrát ještě hůř, než by mohlo.

Nicméně když přijede třeba obchoďák velký firmy nabízet věci za statisíce, či někdo dělat odbornou práci za plácnu 1000 a víc Kč na hodinu a přijede nějakou volítanou hujdou od pohledu moc nebudící důvěru (i když třeba v dobrým mechanickým stavu, ale to vidět není), tak už budu koukat jako "co že to je?" To ten odborník teprve začíná a bude se to tu učit? Nebo se obchodní firmě nedaří a potřebujou nutně prodat? Tak zkusíme minimálně tlačit na cenu...

Každopádně už živě vidím, jak jede můj šéf v nějakým na pohled vraku dojednávat obchod za několik (i desítek) milionů k někomu, s kým se neznají.

Samozřejmě když se s těma lidma osobně znáš několik let a úspěšně spolupracujete, tak je skoro jedno čím kdo dorazí. A "recese" v podobě nějakýho, youngtimeru či veterána v top stavu je i vítaná.
11:40:34
25.10.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 25.10.20 10:36:48: Ty jsi fakt mimoň. Když někdo přijede obouchaným Superbem nebo Passatem se zaštětkovanými a orezlými díly, rozhodně to nevypadá lépe a reprezentativněji (protože luxusní auto), než když přijede někdo v zánovním a normálně vypadajícím Dokkeru, Rapidu nebo Fabii. 19 I nižší kategorie aut dokáže firmu reprezentovat.
upraveno 1x, naposled 25.10.2020 11:41:39
11:05:15
25.10.2020
dragon_cb_cz
10:58:17
25.10.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz 25.10.20 10:53:04: Je to všechno kampaň! Stotřicítka je nejlepší auto na světě, které se vůbec nesere, díly na ní ti dá každý zadarmo a když jezdíš na LPG, z výfuku jde zdraví prospěšná esence.

Sdílejte to rychle, než to smažou!!!



1
10:53:04
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 25.10.20 10:47:40: Garančky si na pět let koupíš při koupi nového vozu v nějakém předplaceném balíčku za pár tisíc a neřešíš je.



Argumentovat tu "mototechnovými" ; cenami dílů na škodovku je absolutní nesmysl. Započti si ke každému tomu spotřebáku 600 Kč/hod práce automechnika při jeho výměně 4 Jestli i při téhle taxe zvládneš udělat GO motoru na škodovce za nějaké 4000 Kč za materiál i práci, tak myslím, že tu budeš mít hodně zákazníků 4



A k těm "levným dílům" si započtí 600 Kč za každou hodinu jejich shánění, převážení, čištění, třídění atd... A možná ještě budoucí platby za lázně až tě z toho postávní na burzách chytnou kolena 3



Prostě je to tvůj koníček, neberu ti ho, ale je to recept absolutně nepřenositelný na zbytek populace. Kdyby to bylo tak úžasně výhodné, tak není 130ka v běžném provozu asi stejně častá jako UFO.
10:50:47
25.10.2020
Bukaj
-> Mr._Nosferatu 25.10.20 10:40:50: U mne tedy mají větší respekt firmy, které mají třeba starší, ale udržovaný vozový park, než když přijede někdo v zánovním SUV s hvězdou na kapotě, ale chybí mu kus spojleru nárazníku, z vejfuku lítaj´ brikety a na upozornění, že mu nesvítí brzdové světlo odpoví "No a?"8
10:48:04
25.10.2020
Jarda/felda
-> StepaNoFUN 25.10.20 10:10:27: tam krytky nebudou, ložisko vcelku s nábojem 8
10:47:40
25.10.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz 25.10.20 10:34:05: A co je dle Tebe spotřební materiál? Silentblok za 15 Kč , manžeta za 150 Kč a kulák za 150 Kč je dle mého spotřební materiál, jehož výměna po 20 letech provozu není nic tragickéhov porovnání s moderními vozy, kde se mění po necelých 10 letech komplet ramena za tisíce (protože to vyjde levněji, než vyměnit čep a silentbloky s prací) a vyhrkané tyčky stabilizátoru v řádech stovek pomalu každé dva roky. Ne všechna firemní vozidla mají to štěstí a jezdí výhradně po dálnicích a silnicích I. třídy...3

A u staršího vozu mám za cenu jedné garančky nového vozu s výměnou kapalin a filtrů pomalu generálku motoru...1
10:40:50
25.10.2020
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: právě že spousta lidí si vybírá podle toho že mají lepší, tak jsou lepší...



Vidím to i sebe, radši jedu na benzinku po rekonstrukci, kde mají čerstvě mletou kávu z kávovaru za 39kč než na benzinku před rekonstrukcí kde mají kafe z automatu za 30kč
10:39:40
25.10.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz 25.10.20 10:30:44: Jo, to jsem měl na mysli, zjevně jsi to tak i pochopil, tak netřeba brát za slovo (uznávám, též to dělám)1
10:38:36
25.10.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN 25.10.20 10:30:32: No, prostě další hloupé nařízení, jehož původcem byla myšlenka na "dobrou věc"...4
10:38:18
25.10.2020
Mr._Nosferatu
-> Bukaj 25.10.20 10:30:57: no, spotřební věci, takže není původní, ono při výměně oleje po 30tis km, když jezdíš po městě...
10:36:48
25.10.2020
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 25.10.20 10:16:31: Myslím, že lidem je úplně u prdele, čím přijedeš, zajímá je to, jakou práci odvedeš4 A tím spíše jsou nové vozy nevýhodou, protože si klient řekne, že když mají nové auto, tak budu platit zbytečně moc, aby si za nedlouho zase pořídili nové - ten psychologický efekt "Přece nebudu podporovat bohaté".

A logo firmy nebo celopolep se dá plácnout i na ojetinu4
10:34:05
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 25.10.20 10:30:57: Od kdy jsou silentbloky a manžety spotřební materiál? O čepech už vůbec nemluvě...
10:30:57
25.10.2020
Bukaj
-> Mr._Nosferatu 25.10.20 10:13:42: 100 tisíc by dle mého názoru nemělo být znát ani na podvozku, ani na motoru. Předpokládám tedy, že to auto nejezdí na Sibiři a že se u něj pravidelně mění náplně a filtry...

Na mé škodovce má původní podvozek najeto téměř 320 tisíc (měněny pouze silentbloky stabilizátoru, svislé a kulové čepy přední nápravy a manžety převodky řízení a poloos - prostě spotřební materiál) a kromě koroze zadních podélných ramen nemá zatím žádný zásadnější nedostatek, tak nevidím důvod, proč by na tom moderní vozy (konstruované na daleko větší nájezdy) měly být hůř. A motory tím spíš...6
10:30:44
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Neznám žádnou firmu, která maximalizuje náklady (pokud to není pračka na peníze). Naopak, všechny je minimalizují. Maximalizují se daňově uznatelné náklady - právě proto, aby se minimalizovaly ty celkové. Protože daň je taky náklad.
10:30:32
25.10.2020
StepaNoFUN
-> Bukaj: Tady nejde o daně jako takový, ale o "podporu zaměstnávání invalidů" (nevím, jak se to přesně jmenuje). Prostě že na každejch X zaměstnanců musíš mít Y zdravotně postiženejch.

Buď ty lidi zaměstnáš (což u nás ve stavební firmě moc nejde), nebo za ně zaplatíš, nebo nakoupíš od někoho, kdo je zaměstnává (tzv. náhradní plnění). No a jedna firma to dokáže udělat tak, že pro nás koupí nový auto, nám ho na chvíli pronajme, pak nám ho odprodá a tím jsme "splnili".
10:23:50
25.10.2020
Bukaj
-> StepaNoFUN 25.10.20 10:10:27: Jo, to beru. Ale rozhodně mi to není sympatické, jak je daňový systém nastaven. Mnoho firem raději jede "ve ztrátě" nebo maximalizuje náklady. Pro ekonomiku možná plus (kolečka se točí), ale z hlediska hospodárnosti, šetrnosti k životnímu prostředí, omezenosti zdrojů atd je to dost na hlavu.

A pak je tu spousta (převážně menších) firem, které si prostě nemohou dovolit kupovat nové vozy, tak kupují ojeté. A to bude pravděpodobně případ i firmy, kde pracuje Jarda.4

Například ve firmě (cca 8 zaměstnanců), kde jsem dělal, než umřel šéf a firma zanikla, bylo jediné auto "od novoty" šéfova Xantia z roku 1996, která sloužila "do skonání" (cca do roku 2015). Jinak všechny vozy se kupovaly jako 5 a více let staré.

Možná jen šéf měl "smůlu", že musel uživit nejen firmu a sebe, ale také další 4 lidi (ženu a 3 studující dcery)...1
10:21:43
25.10.2020
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Mě třeba docela potěšilo, když mi za poslední 3 měsíce řekli 2 lidi - "Ty woe - nový auto jo?" A ono je to 2,5 roku starý a má to přes 90tis na hrbu.
10:21:34
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 25.10.20 10:08:03: Ale tenhle rozdíl se ti přece mnoha ohledech vrátí:



- na odpisech (odepíšeš z daní větší částku)

- na ušetřených nákladech na servis (nejspíš desetitisíce a můžou být i statisíce)

- na následné prodejní ceně.



Ono totiž sice nový superb koupíš za 700-800 tisíc a 4 roky starý třeba za 300-400 - ale zase když to za pár let budeš chtít prodat, tak ten kdysi nový bude za těch 300-400 a ten už tehdy ojetý najednou za 100. Ano, rozdíl ztrát 100-200 tisíc, ale to se v kombinaci s těma odpisama, vyššíma nákladama na údržbu atd prakticky srovná. On ten trh v tomhle funguje fakt dobře - proč myslíš, že by jinak firmy ty auta prodávaly 4



Ono propálený čas zaměstnanců, co musí řešit nepojízdnou odlítanou hujdu taky něco stojí...



-> Bukaj 25.10.20 10:08:03: Pět let starý auto v běžném firemním provozu bude mít najeto 200-300 tisíc km při kterých na něj nikdo nebral zásadní ohledy. To by asi bylo dost naivní čekat, že nebude vyžadovat investice 4
upraveno 1x, naposled 25.10.2020 10:22:42
10:16:31
25.10.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 25.10.20 10:12:17: Co chtít víc? Co třeba plácnout na dveře logo firmy a v rámci možností nějakou reprezentativnost? Neříkám, aby i ten nejposlednější obchoďák jezdil v BMW páté řady, ale kecá ten, kdo se nepodívá, čím přijel zástupce firmy.
10:13:42
25.10.2020
Mr._Nosferatu
-> Bukaj 25.10.20 10:08:03: Nebude, taky jsem si to myslel, ale těch 100tis km je na autě znát, ať už na podvozku tak i na motoru.



Budeš se divit, ale já koupil renaulta v základu o 10tis dráž než mají v AAA 4roky starý
upraveno 1x, naposled 25.10.2020 10:16:15
10:12:17
25.10.2020
Bukaj
-> King 25.10.20 10:06:02: Zase na druhou stranu - co chtít víc od firemního vozu než to, aby fungoval a dovezl Tě nejen ke klientovi, ale vždy i zpět na firmu? A to to auto asi splňuje...4
10:10:27
25.10.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Není to jen chybějící krytka ložiska? Ale 2koly moc neznám, takže se jen ptám...

-> Bukaj 25.10.20 09:23:02: Tak vzhledem k odpisům to nový auto pro firmu zase takovej ekonomickej nesmysl není. Navíc u nás zpestřený tím, že letos se rozhodujem, jestli státu dát řádově stovky tisíc Kč za "nic" (vzhledem k charakteru provozu nemůžem příliš zaměstnávat invalidy - máme jen 2 a to je vzhledem k počtu zaměstnanců málo), nebo jestli koupit 2 nový auta, kterejma se to smázne, tudíž na nich vlastně ušetříme tu částku, kterou by jsme museli jinak platit. Ale u starších to takhle udělat nejde.



Jinak jsem taky v práci kdysi prohlásil, že můj původní služebák vyžaduje investici cca 30k před STK a že to je blbost, když auto stálo 60 před 4ma rokama a na "drobnejch" opravách (bez spotřebních věcí) stojí tak 15k ročně. Odpověď ředitele zněla - udělej to, na nový teď není. Za 2 roky (a dalších 40tis. km) se na tom začal srát motor. Oprava (ze známosti) odhadnutá na min. 40k.

Otravoval jsem už hodně (plus se někdo dost přimluvil) a dostal jsem nový. Tohle se protáhlo STK s tím, že to bude jezdit okolo komína. Samozřejmě s tím jezdili "normálně" a do půl roka to kleklo úplně. Naši mekánici se v tom dalšího půl roku vrtali, nacpali do toho 30k + hodiny času a stejně to nejezdilo.

Nakonec jsem se nasral a domluvil se šéfem, že to někdo za 5tis. koupil na díly, jen aby to bylo v prdeli. Ono pojistky, silniční daň a podobný věci taky nestojej málo.
upraveno 1x, naposled 25.10.2020 10:13:52
10:08:03
25.10.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz 25.10.20 09:41:15: Myslíš, že Ti někdo prodá nový vůz za cenu 5 let jetého vozu stejné značky? A právě ten rozdíl je těch pár set tisíc. 5 let nové auto bude (mělo by) bez nějakých horentních nákladů fungovat stejně dobře, jako nové. Nebavíme se tu o dvacet a více let starých zanedbaných autech na odpis...
10:06:02
25.10.2020
King
-> Bukaj: Podle me, na to, jakou ma pro firmu Jardova prace pridanou hodnotu, a musi sedlat takovouhle umele resuscitovanou mrdku, je dukaz, ze nejen korporaty jsou plny zmrdu
09:56:30
25.10.2020
Milan 136
09:46:50
25.10.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 25.10.20 09:40:49: Tady se celou dobu řeší firma. 41
09:41:15
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj 25.10.20 09:23:02: A to prosím pěkně jak?
09:40:52
25.10.2020
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 25.10.20 04:22:03: Tvl Jardo! Podívej se na tu fotku, tohle je 4kola, je tam vidět šroub poloosy! Bud nám tu teda celou dobu kecáš a fotíš cizí auta, nebo fakt nepoznáš že máš 4kolu3
09:40:49
25.10.2020
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: Pokud jako přidanou hodnotu nebereš to že víš kompletní historii auta a několik let řešíš jen olej...



-> Jirik_Tuňák1983: otázkou je, zda se vyplatí pro soukromou osobu
09:29:17
25.10.2020
Jirik_Tuňák1983
Nezapomněli jste taky na operáky?
09:23:02
25.10.2020
Bukaj
-> Mr._Nosferatu 25.10.20 08:54:36: Třeba to, že koupí nového vozu jen tak "vyhodíš oknem" pár set tisíc bez nějaké přidané hodnoty?
09:05:47
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Mr._Nosferatu: Nemyslím si, že by bylo nutné kupovat nový auto každý 4 roky, ale pokud mají ty auta jezdit dlouho, tak musí mít odpovídající údržbu. A tam je pak právě na kalkulaci každé firmy, jestli se jim víc vyplatí to řešit, nebo naopak to každých pár let protočit a udělat z toho problém někoho jiného.



Tady to vypadá, že neudělali ani jedno.
08:54:36
25.10.2020
Mr._Nosferatu
-> Bukaj: V čem by měl být pro firmu každý 4 roky nakoupit nová auta a starý jim tam nechat na protiúčet ? budeš se divit, ale dělá se to běžně i u soukromých aut...



-> dragon_cb_cz:
Vůbec nechápu co je to za firmu, jestli má zisk 80 tis za den, tak proč nemůže každý 4 roky nakoupit nový auta ?
08:53:13
25.10.2020
suri
-> Jarda: lejsofors podľa ich katalogu a nové uloženia a axiály
08:52:18
25.10.2020
Bukaj
-> růža 24.10.20 22:56:30: To jsi mi připomněl můj první firemní vůz před cca 13 lety - Renault Rapid 1,4 karburátor. Auto mělo přezdívku "Plynovka", domácky "Plíňa" - nikoli proto, že by jezdilo na plyn, ale kvůli děravému výfuku a ještě více děravé podlaze to byla prostě plynová komora...

...udržoval jsem jej při životě přibližně rok, pak mne to přestalo bavit a odepřel jsem převodovce měsíční příděl 1 litr oleje a pár týdnů nato jsem na pražském okruhu zařadil a už nevyřadil pětku...3

...neslavný konec toho auta jsem protrpěl - po odstavení u exitu na Ořech mne narychlo vyzvedl kolega a dalších 14 dnů nebyl čas to auto řešit. Po dvou týdnech nás s kolegou poslal šéf odtáhnout to auto na vrakoviště (cca 20 km cesty). Po příchodu k Plíně jsme zjistili, že někdo prostřílel všechna okna kromě čelního (aspoň, že tak), byl konec listopadu...8

Tak jsem si řekl, že si alespoň pustím cestou naplno topení, ale auto 3é vteřin po nastartování chcíplo - někdo ukradnul zbytek benzínu z nádrže. Cesta na vrakoviště pro mne byla vskutku utrpením...148

Poslední fotka toho vozu po dvou týdnech odstávky u pražského okruhu:

(podle mého názoru má Jarda luxusní služebák40 )
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 25.10.2020 08:52:18
08:42:37
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Nevím jestli žiju v jiném světě, jsem obyčejný řadový zaměstnanec na té nejnižší úrovni ve firmě - "koncák", nemám žádné podřízené. A stejně dotaz jestli se náhodou nahoře někdo neposral kladu svému nadřízenému docela často 4 Ono to "jste se posrali" je o nějakém zabarvení toho sdělení, podstatný je ta věcná část - "je to ekonomický nesmysl". Ad dohadování s kupujícíma, papíry atd - to pro firmy téměř výhradně řeší bazar.



Že ty nedáš dopustit na prdlavou 130 chápu - je to prostě "tvoje" auto, které máš rád. Já jsem ostatně za posledních par let do 900NG taky poslal jen na opravách a dílech přes 56 tisíc a to auto má hodnotu s bídou poloviční - a navíc jsem s ním za tu dobu ujel jen něco přes 15t km. Takže o sypání nerentabilních částek do nepraktických aut tak něco vím 4



Ale Jardovo případ je jiný - sám říká, že to auto nemá rád (nebo to alespoň tak vyznívá).
upraveno 1x, naposled 25.10.2020 08:44:04
08:33:28
25.10.2020
Bukaj
-> dragon_cb_cz 24.10.20 22:43:19: On je právě možná problém v tom, že žiješ trochu v jiném světě - Jarda prostě nemůže ve firmě říct "jste se posrali, za to dávat takový peníze, to hoďte ze skály a kupte něco normálního", respektive může, ale myslím, že by tím nic nevyřešil a jen by se mu vysmáli...

...takhle to vyřešil šalamounsky - má služebák, který jej někde nezabije (na lak auto nejezdí) a prošlo mu to sice s kecama, ale prošlo4

A co se kupování nových aut týče, tak to není jenom o tom staré prodám za 50, "nové" koupím za 150, ale ten oser okolo toho - inzeráty, dohadování se se zájemcema/prodejcema, úřední úkony a v neposlední řadě též přizpůsobení nového vozu vlastním požadavkům - to vše když podtrhneš a sečteš, tak se nebudeš divit tomu, že někdo raději nasype 50 do opravy auta, které má hodnotu 30, nebo že někdo jiný nedá dopustit na plynivkovou 130L ...1
08:12:04
25.10.2020
MOLSO
-> Jarda - zrušená registrace 25.10.20 04:38:58: a hned si vymen v hornom ulozeni aj loziska.... na tej praskntej strane to lozisko bude po smrti
07:37:58
25.10.2020
dragon_cb_cz
-> Jarda - zrušená registrace 25.10.20 04:22:03: Nový haldex zmínil -> saskyn2: jen jako příklad zoufale nerentabilní opravy.



Ano, na lak to nejezdí, to je jasné, ale kosmetika se dost zásadně odráží v následné prodejní ceně - což z té kalkulace jaksi nejde vyjmout. Ale pokud je ve firmě zvykem auta dojezdit úplně do mrtva, tak je to asi jedno, to je fakt.



Řešili jsme to i v tématu vedle, pokud s tím autem teď najezdíš dalšich 200t km bez podobně drahých oprav, tak to pochopitelně smysl mít může. Jen je prostě občas na zvážení, jestli prodejní cena + 80t na opravy není víc než kupní cena + nutné investice u jiného kusu.
06:40:37
25.10.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 25.10.20 04:38:58: vymen obe...stoja par korun. Co tam das je na tebe...praskne aj original a pri tvojom pouzivani...ked to testujes v lahkom offroade nieje o com.4
04:38:58
25.10.2020
Jarda - zrušená registrace
tak jsem vcera rozebral tu ovci pritelkyne, jak mi to popsala, tak jsem myslel kinetak, pak kdyz jsem to projel, tak rikam horni ulozeni, no a ona je praskla pruzina - byly davane, nekdo tam dal meyle, praskla v zaverne zavitu, prosla miskou a oprela se do kastle, myslim, ze vic jak 100tis.km tam ta pruzina nebyla, tak dat zas meyle, aby nemusel delat obe strany? nebo se na to vysrat a dat neco lepsiho, co nepraska? ale co je osvedcene? dekuji

A ty pruziny se nejak lisi? todle ma podvozek pro spatny cesty, je tam ten zvysujici mezikus, ale stejne, co tam kdo dal za pruziny je otazka...

upraveno 1x, naposled 25.10.2020 05:06:57
04:22:03
25.10.2020
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 24.10.20 22:38:10: jezedaci to urco nemeli, ale reditel s tim postavil barak, uz jsem to tu jednou psal, no 4 kola to urco neni :) jak jsi na to prisel?, ano 2008 to je (sef mi tenkrat rikal, ze to je 2010, za to se omlouvam za dezinformaci), ja se v tom nevyznam a priznam se ze ani nepoznam face a predface u O2, protoze muj zajem o auta proste skoncil u O1 (a i to je VW srajda, sice super komfort, vse co clovek od normalniho auta pozaduje, ale opravovat to, to je na hozeni si masle). Delalo se vse na podvozku, tlumice, pruziny, ramena, vsechny cepy, silenty... pak se resilo spousta dalsich veci, trebas oprava klimy, proste vse co bylo treba z funkcniho hlediska, i neco s turbem, brzdy komplet (pak stejne odesel ten valec), GO rizeni, vsak jsem byl nastvanej, ze i po tom vsem to jak nove auto neni, ale funguje bez problemu.

Vitku sorry, prosimte, co to meles o haldexu? to myslis to, ze jsem mel spatny uhliky za 450,-kc na me ovci? :). Jo dat za uhliky 450,- a ne 20,-kc me taky sere.

A myslis, ze jsem jim ve firme nerikal, ze chci nove auto? A Vitku, zrovna u Tebe bych necekal, ze pri Tve inteligenci budes posuzovat stav auta podle viditelne kosmetiky, pekny lak na aute nic nezmeni, jen ze vsichni reknou - auto jak nove nebo u tohodle vrak.

Ano kolikrat mam velky oci, treba opravu funa jsem odhadoval na 3 mesice a delam to uz 2 roky a zdaleka nejsem spokojen, ale STK uz to projde, snad, jede fakt pekne, na emisich trochu problem s CO, ale proslo, vsechny ostatni hodnoty byly OK.

Dacii nikdo tady nekoupi, povolene znacky jsou skoda, vw, volvo a toyota, nevim proc jen nove, pry byla moznost koupit od skodovky sluzebaky s najezdem do 50tis.km a hned to smetli ze stolu.

Jako tadle ovce nema moc najeto, prave proto, ze ji mel reditel jako druhe auto k soukromemu uziti. Ted jsem koukal, jedna opravdu 4kola, ktera vypada trochu lip a na tachu 750tis.km, jestli se auta meni podle poctu najetejch km, tak mi ji nechaji jeste dlouho.

A odmitam tu resit sluzebni hujdu, neni to moje auto a je mi to jedno, hlavne, ze funguje na 100%, Milan chtel foto, tak jsem muho dal, vic me k tomu nezajima... ztrata casu. Mam par svojich aut na hrani si... a az koupim buchanku, tak teprv budu mit o zabavu postarano.
upraveno 3x, naposled 25.10.2020 05:48:22
22:56:30
24.10.2020
růža
Tak ono, že firmy vrážejí nesmyslný částky do oprav vraků je bežná věc. U nás na Elitu dávali do kupy pořád dokola Opel Combo 1.4 T CNG. Bylo tam toho nespočet za x desítek tisíc (pominu to, že polovička investic byla jen kvůli neodborné práci servisu např 2X turbo).

A když se na tom autě po cca 200 000 km rozlétly rozvody a potkalo se to, tak auto odešlo z firmy za odkupní cenu 10 000 Kč. A to se prosím, tato firma živý prodejem autodílů a předpokladem by bylo, že si to budou umět propočítat 5

PS: A tohle nebylo jediný auto uměle držený při životě.
22:43:19
24.10.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2: No ale to je právě ono, než se z vraku s mrtvým haldexem za nesmysl pokoušet udělat auto, tak ho normální člověk prodá a nebo to dá někomu, kdo ty díly umí použitý za rozum. Jarda se tu pořád tváří, že pro firmu tohle nebo tamto, tak bych čekal, že bude ten první, kdo jim řekne "jste se posrali, za to dávat takový peníze, to hoďte ze skály a kupte něco normálního"...
22:38:10
24.10.2020
saskyn2
-> dragon_cb_cz: tak ono firmám většinou servisy pouštěj žilou trochu víc než běžnému zákoši. Taky nevím co bych na tom za 80 dělal. Jako chápu že když někdo nechá dát fungl novej haldex tak je v tom hned, ale to prostě normální zákazník nedá.

-> Jarda: Hele nepsal si tady někde že to je 2010 a na fotce máš nějakou předface tj max 2008. Podle fotky to je určitě 4kola a nejspíš s paketem pro špatný cesty ty bývají strašně dorasený, kupujou si to samý jézédáaci. Jen tak pro zajímavost co ti na tom za těch 80.000 dělali, to jen tak pro prdel nacením pro Dragona1
upraveno 1x, naposled 24.10.2020 22:42:38
Extreme Tyres