Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 6751 až 6800) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
20:05:03
02.09.2020
Jarda - zrušená registrace
zjistil jsem problem, jen jsem predtim vymontoval ten ventil a zjistil, ze je ok
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 02.09.2020 20:05:03
19:14:43
02.09.2020
Shader
-> Milan 136: -> saskyn2: Dneska jsem trošku bádal nad tím čidlem G31. Kabeláž od čidla k konektoru pod startérem OK, konektory ok. Otázka zní co je ve svazku k jednotce, ten jsem nekuchal, ale nevypadal nijak poškozený. Čidlo jsem demontoval a profoukl, po startu kontrolka žhavení zhasla. Uvidím jak se to bude chovat, případně asi to čidlo vyměním.
18:44:06
02.09.2020
saskyn2
-> Nwkt: Aha, tak to pak jo
18:42:50
02.09.2020
Nwkt
-> saskyn2: Má to na tý brzdovce, ale už má v tý T6 composite media, tj vstup na cinch
09:56:53
02.09.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Aha. Jsem netušil, že to nemá klasickej AV vstup.
09:49:39
02.09.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: Mělo by to bejt normální AV. Co je potřeba do toho rádia?
09:13:42
02.09.2020
saskyn2
-> StepaNoFUN 02.09.20 08:39:42: Jenže to je RGB. K origo rádiu bys potřeboval ještě převodník který bude dražší než ta kamera
08:22:04
02.09.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 01.09.20 06:22:56: tak zkusim ten ventil rozebrat, jinak uz nevim

www.ms-motorservice.com/f ileadmin/.../OBD-a-syst%C3 %A9m-sekund%C3%A1rn%C3%ADh o-vzduchu_52558.pdf



a cidlo to ma kde?

P0411

Systém sekundárního vzduchu –

nedostatečné množství

Rozpoznaná intenzita sekundárního

vzduchu je příliš nízká (nedostatečný

signál nízkého obsahu)



• Zkontrolujte funkci vypínatelného

zpětného ventilu pomocí

podtlakového ručního čerpadla

• Zkontrolujte přepínací ventil a

podtlakové vedení

• Zkontrolujte průchodnost zpětného

ventilu a vedení sekundárního

vzduchu
upraveno 2x, naposled 02.09.2020 08:25:52
06:46:29
02.09.2020
Syny
-> Nwkt: Nedelaj se kamery do 3. brzdovyho? Prave ten zmineny clovek, co u tebe byl s T4 s rozpadlou hadickou v jednotce, ma ted Ducato a dodelaval si ji tam. Jen tam tedy, pravda, neni 3. brzdovy na dverich, ale nad nima.
00:23:04
02.09.2020
saskyn2
-> Nwkt: Do těch se podle mě vůbec origo nedělá, když dáš čínu, tak se za rok zláme kabeláž a borec ti to bude reklamovat...
00:00:06
02.09.2020
Nwkt
-> saskyn2: půlený

-> StepaNoFUN: to se mu seká už teď 3 když to má na tablet
23:06:14
01.09.2020
saskyn2
-> Nwkt 01.09.20 22:06:01: Záleží jaký dveře, do výklopnýho víka to asi nebude takový oser jako do půlených. Nedávno jsem vyfáknul borce co to chtěl do caddy, taky se mi s tím nechtělo srát.
22:52:31
01.09.2020
StepaNoFUN
22:06:04
01.09.2020
Milan 136
-> Jarda/felda 01.09.20 22:05:01: Neříkám, že vždy. Ale dost už jsem jich viděl.
22:06:01
01.09.2020
Nwkt
-> saskyn2: Jj T4 stará. Btw nedělal jsi někdy něco na T6? Dneska tu byl za mnou jeden a chce kameru, absolutně nevím kudy to tam táhnout 3
upraveno 1x, naposled 01.09.2020 22:07:05
22:05:01
01.09.2020
Jarda/felda
-> Milan 136 01.09.20 22:02:40: já ti nevím, měl jsem to v G3 z roku 95 a i když bych to dneska rozebral tak hadička bude jak nová 4
22:03:59
01.09.2020
Milan 136
-> Shader: Občas to čidlo umře, ale spíš hledej kabely. Nebo zkus z jinýho auta, pokud máš možnost. Osobně tipuju drát.
22:02:40
01.09.2020
Milan 136
-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: To jsou ty starý metly, co mají snímač tlaku místo na trubce plnícího vzduchu přímo v jednotce. Do ní vede hadička. A mezi obalem jednotky a snímačem je tak kousek hadičky. Ta se rozpadne a kolikrát to končí KO jednotkou, plnou oleje3

Kolega to řešil na A4 a teď na Alhambře. On si libuje ve vracích3
22:00:29
01.09.2020
saskyn2
-> Nwkt 01.09.20 21:57:27: No to se stávalo u nějakej veteránů, vím že první B5 ještě s jednokonektorovou jednotkou s tím měli problém, ale u normální EDC15,16,17 jsem se s tím nikdy nesetkal.
21:57:27
01.09.2020
Nwkt
-> saskyn2: Dobrý je, když se rozpadne to čidlo uvnitř jednotku. To tu byl jendou s T4 a pak posílal fotku jak to otevřel a měnil tam nějakou hadičku nebo co 3
20:21:42
01.09.2020
Shader
-> saskyn2: Ok, prověřím. Zatím díky 5
20:16:50
01.09.2020
saskyn2
-> Shader: Jo ale konektor je na levém nosníku. Takový ten 14 pinový. A čidla jsou dvě jedno to co ty řešíš, druhý uvnitř jednotky.
20:15:35
01.09.2020
suri
-> Shader: a káble idú kade? daj na neho vie o čom hovorí
20:14:55
01.09.2020
Shader
-> saskyn2: Čidlo je na pravé straně, na straně altíku.



Edit: ok, zítra to napíchnu a ověřím to.
upraveno 1x, naposled 01.09.2020 20:16:05
20:13:24
01.09.2020
saskyn2
-> Shader: Jinak nejlíp to zkontroluješ u chcíplého motoru, tlak musí být stejný jako naměří jednotka tlak nadmořské výšky. Ona to ta jednotka v podstatě kontroluje stejně, porovnává obě hodnoty. Když ve vcds sjedeš dolu tak tam máš popis závady a máš tam vyobrazené oba ty tlaky a proč se to jednotce nelíbí.
20:11:10
01.09.2020
saskyn2
-> Shader: Na levém nosníku je konektor bývá vyplavený, nebo pak zlámané kebely v tom husím krku u starteru. Ty čidla jako takový téměř neodcházejí.
19:57:02
01.09.2020
Shader
-> suri: Ta porucha se někdy objeví, někdy je pár dni klid...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Shader vložen 01.09.2020 19:57:02
19:53:24
01.09.2020
suri
-> Shader: neviem kde je na BMN , ale niekde okolo kompresora na trubke tipujem ... tam bývajú aj hnilé káble ... hodnoty si pozeral ?
06:22:56
01.09.2020
Jarda - zrušená registrace
stale se mi nedari na 1.8T vyresit k dokonalosti ten sekundarni vzduch, ted to hazi chybu po cca 3 tis.km P0411, pred sesroubovanim (rozpladle dute Al nyty) cerpadla to hazelo tak po 1000km, uz to nema ten tolik piskavej zvuk, na akcni cleny to jde jako prerusovane, ale pri provozu to nekolisa, to jde normalne, ventil na akcni cleny cvaka, ale podezrivam ten, kdyz tomu nekdy poradne slapnu, tak nekdy je slyset jako odfouknuti, napred jsem myslel problem s blow off, ale to odfouknuti pri razeni je jine, tak ted podezrivam tendle ventil pridavneho vzduchu. Co myslite, nejaky napad jak to presne diagnostikovat? Dekuji.

Drive se objevovala chyba odbourani tlaku turba, ale po oprave podtlakovych hadic a vycisteni klapky uz tam par desitek tisic km nenaskocila.
upraveno 1x, naposled 01.09.2020 19:21:57
17:20:50
31.08.2020
Shader
O které čidlo se jedná? Co jsem se dočetl tak čidlo tlaku G31? To je to u cooleru pod altíkem? Dík.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Shader vložen 31.08.2020 17:20:50
15:01:21
31.08.2020
Milan 136
-> saskyn2 31.08.20 14:21:06: Už to vidím. No sakra 3
14:21:06
31.08.2020
saskyn2
-> Milan 136: tady je to asi líp vidět
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 31.08.2020 14:21:06
14:18:45
31.08.2020
saskyn2
-> Milan 136: to právě nejsou kožený. Resp. ty boky, opěrka atd jsou kožený vždy, ale ten střed se dělá bud kůže, alcantara, nebo hadr, tohle je hadr.
14:15:32
31.08.2020
Milan 136
-> saskyn2 31.08.20 10:41:15: Nejsou červený, to by mi tam šlo 1

Ale kůži nechci 8
13:02:36
31.08.2020
saskyn2
-> Jumbo: Hele asi jo, ale chtělo by to pro jistotu přeměřit rozteče kolejnic
11:40:57
31.08.2020
Jumbo
-> saskyn2: do Yetiho to nenacpu, co? 3
10:41:15
31.08.2020
saskyn2
Kdyby si někdo chtěl zkrášlit ovci sedačkama z OIII RS. Nový nejetý, boční bagy, výhřev, kombinace kůže/látka, cena 8000Kč. Jen předky, zadky nejsou. Do OII a OIII to jde bez problémů. Nikde to zatím neinzeruju, ještě rozmýšlým jestli to nedám Markétě do RS3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od saskyn2 vložen 31.08.2020 10:41:15
11:52:37
24.08.2020
suri
-> palinator: pekné , ja som teraz vytiahol uloženku z garáže
11:24:03
24.08.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 24.08.20 10:19:43: odporucam. 1 Netvrdim ze nebudes mat zase stastie na zver , ale pomahat to nepomaha.
10:19:43
24.08.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 24.08.20 09:24:41: a co potom moje upravena od srnky? stejne jsem v Hungaros malem srazil dve dalsi zvirata a pri jednom manevru to malem do me vpalil madar za mnou... jestli fakt nedat pryc ty pistaly
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Jarda - zrušená registrace vložen 24.08.2020 10:19:43
09:24:41
24.08.2020
palinator
Hnusný vyhnědlý kola, vyšisovaný plasty, prostě celkově hnus, ale v tý trávě jak to vypadalo jakoby snížený, se mi to líbilo. 3
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 24.08.2020 09:24:41
21:13:55
23.08.2020
MerHanz
Je to mozny, ze to jsou preklepy. Videl.jsem.to i u nekolika inzeratu v ČR. Pro jistotu se ptam, jak to je.
20:39:09
23.08.2020
Jarda/felda
-> Petrson 23.08.20 09:33:08: překlep němce ? 4
19:23:52
23.08.2020
Milan 136
-> Petrson 23.08.20 09:33:08: To je divný. Tam byl jedinej motor CAXA a ten má podle mě euro 5.
09:33:08
23.08.2020
Petrson
-> Milan 136 23.08.20 08:16:46: v Německu sem s E4 pár zahlídl a taky to moc nechápu např tady: www.mobile.de/cz/.../3057 69421.html
08:43:57
23.08.2020
King
-> TTomas: Vidim to podobne - nejak to s tempomatem pretrpim v usekovejch merenich, kde to ve spojeni s automatem trosku smysl dava. Treba v Blance, kde jsou dost citelny klesani, je potreba hodne kvedlat radickou, aby furt nestal na brzde jak tukan. Ale jinak si radsi vystacim s vlastnim, pomerne vytrenovanym, mentalnim tempomatem, jako to dela kolega.
08:42:07
23.08.2020
MXMarek
-> King: Pokud se pred tebe zaradi auto, ktere ma aspon o trochu vetsi rychlost nez ty, nedeje se nic dramatickeho, acc maximalne trochu ubere, nez se obnovi nastaveny rozestup, takze to, co bys udelal stejne take. Jina situace je, kdyz to pred tebe zarazene auto zacne brzdit, to samozrejme acc brzdi take. Ale kdyz jako ridic vyhodnotis, ze nastane situace, pri ktere acc bude brzdit, staci dat lehce plyn a acc hned pochopi, kdo je panem. Jinak, vcera jsem u me O3 zkousel acc prepnout na normalni tempomat a neprisel jsem na to, takze asi jedine pres tu diagnostiku. U BMW to jde normalne uzivatelsky.
Extreme Tyres