Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 6901 až 6950) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
09:43:52
16.07.2020
StepaNoFUN
Co za krabicoidní novinku s maskováním jsem to dneska potkal na D11? Kdyby to nebylo na Fkách, tak bych to zezadu tipoval na nějakou KIU, nebo Hyundaie a nevěnoval tomu pozornost. Ale takhle jsem předjel a zepředu to byla Škodovka

Fotku bohužel nemám. Byl docela provoz a jel jsem jen pár km.
00:13:19
15.07.2020
Jumbo
-> StepaNoFUN: u Brna jezdi hraskova O3...
22:07:44
14.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 14.07.20 21:48:14: To se hodí tak na nějakej malej hečbek, ne takhle velký vůz. Ale třeba bude šecko jinak.
22:07:35
14.07.2020
castrol
-> michael: mat to nejake cierne doplnky tak je to ok
22:06:02
14.07.2020
StepaNoFUN
-> castrol: tohle mi prijde od kawasaki dost daleko. Ale fotka muze zkreslovat.
21:52:13
14.07.2020
michael
-> castrol: Asi 6
21:49:31
14.07.2020
castrol
-> michael: to je jaka ,kawasaky zelena ?1
21:48:14
14.07.2020
StepaNoFUN
-> SO545: Zo je snad ješrě horší, než "hrášková" zelená z fábií...
21:46:09
14.07.2020
SO545
Čisty Termix
21:44:02
14.07.2020
michael
16:55:42
11.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> moucan - zrušená registrace 11.07.20 16:12:33: Tam taky funguje DPF úplně jinak než u koncertu, který se tady teď řeší.
upraveno 1x, naposled 11.07.2020 16:55:57
16:12:33
11.07.2020
moucan - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mame v rodine Berlingo 1.6 HDI a po 170ti tkm je DPF taky po smrti. Tam to je asi standart zivotnosti.
08:51:44
11.07.2020
saskyn2
-> suri 11.07.20 08:07:17: Jo čištění funguje max na filtry který jsou zacpaný sazema např kvůli nefunkčnímu teplotnímu čidlu a ježdění dokud to jede. Pokud to je filtr který je po smrti kvůli nespalitelnému popílku, tak čištění pomůže jen krátkodobě, sice všichni dávají záruku 100tis, ale když ji zákoš pak chce využít, tak firma bud krachla a založila se další, nebo x výmluv jak za to nemůže čištění, ale špatný vstřiky atd.

-> MISCHO: Při 250 tis budeš mít ten spočtený popílek naprosto vždy nad normu nevím v čem je to pro tebe vypovídající. Např u 8v motorů který tolik nežerou olej ten filtr vydrží klidně dalších 100tis i když ten popílek v jednotce bude zapsaný úplně stejný...a to nemluvím o tom že to borci běžně stahují při stáčení tachometru, aby to z toho někdo náhodou nepoznal, pak z toho poznáš úplný hovno4
08:49:43
11.07.2020
MISCHO
-> m8rinek: 19 cize 190mg . S tym najazdom Km by som ho dal vyprat a naprogramoval vymenu a malo by to slapat.
08:33:36
11.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
No ja jsem zvedavej jak bude jezdit berlingo po vymene dpf :-/ ma najeto cca 180 000 a cestou do prace engine system fault. Pritom jezdim dlouhy trasy, auto jezdi pekne, zadna srackova nafta, vymeny oleje pravidelne... Zajimavy ze u Johna Deera jsme s DPF problemy nikdy nemeli. Max nekdy nejaky cidoo odeslo nebo s tim blbci jen popojizdeli za studena a pak to stacilo vypalit pres diagnostiku a dobry... A to ty motory mely najeto ekvivalent treba 400 000 km...
08:23:38
11.07.2020
MISCHO
-> suri: tym ze nerobim len koncern tak mam ako taky prehlad. Mam jednu x3 3.0 s 360 tis a povodnym DPF . Pri cca 280 som ho vycistil , odstranil zavadu v podobe nefunkcnych zhavicov , klapky a doterqz funguje. Ford,PSA,suzuki detto. Ale spat ku koncernu Sharan BRT , vycistene sacie potrubie, vymena egr+nastavenie a samozrejme vycistene dpf a sharanko uz ma daleko cez 300tis. Nehovoriac o tom ze servisujem flotilu O3 ,passat,golf cca 30 kusov. Vsetko jazdia ako taxik . 240tis + a po vycisteni a odstraneni zavad vsetky zatial funguju .
08:07:17
11.07.2020
suri
-> MISCHO: vidíš , ja som teda reálne nevidel funkčný vyčistený dpf , teda nie taký čo by vydržal aspoň 30tis km ... ono ktovie , ak to má raz 300tis km , katalyzátor už nefunguje ako má , a drahé kovy sú už tiež vo výfuku tak to fungovať nikdy nebude ... a bižutéria okolo snímačov teploty a tlaku pekne napovie čo sa v tej chvíli deje
07:54:17
11.07.2020
MISCHO
-> saskyn2: -> saskyn2: diferencneho tlaku sa nikdy az tak extremne nedrzim . Pocet km , popilek , caste regeneracie a zavady v ecu su pre mna dolezite . Nedavno som riesil jednu alhambru kde niekto nechal vycistit dpf ale nevymazal popilek . Myslis ze fungovali regeneracie aj ked bol realne cisty DPF ?? Tudle
07:40:05
11.07.2020
m8rinek
-> MISCHO: Delphi ukazuje 19
00:13:19
11.07.2020
saskyn2
-> MISCHO: Ale ta hodnota je spočtená z najetých km a spotřeby a může se od reálného stavu dost lišit. Napíšu ti tam co budeš chtít 4 Proto píšu podle diference tlaků, to je spolehlivější k posouzení.
23:46:50
10.07.2020
MISCHO
-> saskyn2: to je sice pravda ze ta hodnota je vypocitana . Ale cim je plnsie DPF poplcekom tym menej miesta je pre sadze . Z toho pramenia castejsie regeneracie4
23:36:45
10.07.2020
saskyn2
-> MISCHO: To je jedno, to je stejně spočtená hodnota, důležitý jsou tlaky. Každopádně tak nějak při těch 250t na těch 16v zhruba odchází, to je pravda.
23:23:10
10.07.2020
MISCHO
-> m8rinek: aka je hodnota popilku v DPF ??
22:53:26
10.07.2020
suri
-> m8rinek: to môže byť hocičo , aj snímač rozdielu tlaku teoreticky , diag napovie viac
22:23:26
10.07.2020
m8rinek
-> Nwkt: uz nemam nervy :D v podstatě jsem nepotkal nikoho schoného kdo by to auto naučil stabilně fungovat. Po výměně vstřikovačů za nové se teda situace o 100% zlepšila. Nyní auto začalo vcelku často regenerovat a regenerace vyžaduje stále delší trasy. Vrcholem všeho byl pád do nouze po nedokončené regeneraci kde je chyba P2002, takže teď chce auto hádám zregenerovat přes diagnostiku, aby bylo zase normálně použitelné a pak je otázka co s ním. Jestli to mrsknout do autorizáku na nové DPF, nebo ho nechat vyčistit (nájezd 250tkm a jak je na tom kat...nevíme)
22:14:09
10.07.2020
Nwkt
-> m8rinek: Co s tím máš? 3
22:10:11
10.07.2020
m8rinek
-> Alenka: nemáte někdo kontakt na Alenku, už to auto jinak asi zahodim. O2 RS BMN
22:27:32
09.07.2020
saskyn2
To šlo jen u nějaký první generace servotroniku, od dob co to umí PLA tak zase nejde nastavit tuhost. Já mám v Passatu řízení z O2 a celkem mě sere jak je to tuhý ale prostě neřešitelný bez flash
21:15:37
09.07.2020
Nwkt
-> Jarda: To bych se musel nalogovat do auta. Ale tohle bude myslím na předface
21:13:35
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
20:44:45
09.07.2020
Nwkt
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: Pokud si dobře pamatuju tak ne, musel bys to naflashovat na něco jinýho
19:37:03
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> palinator 09.07.20 11:34:41: jo, jasne... se mi to nechtelo psat cele a ani jsem si neuvedomil, ze existuje ciste jen elektrickej, dokonce ho jeden znamej nedavno montoval, protoze madari delaji ciste elektrickej na zigula
13:13:36
09.07.2020
Shader
-> palinator: Takže co? Povolit matici, potažmo pustit paky na doraz?
12:59:17
09.07.2020
palinator
-> Shader:

A neměly by ty páky bejt naopak s vůlí, aby se nastavily správně pístky samy?
12:57:49
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Jak píšeš, je to gumové. Přijde mi, že páka ruční brzdy jde hodně vysoko. I přesto, že jsem matici lan utáhl a páky třmenu se lehce přitáhly.
12:21:23
09.07.2020
francomk
-> palinator: Ano, základ je hydraulika a mal som tú česť mať ho rozobraté kvôli tomu sprostému okrúžku, ktorý vlastne tvorí "dno" nádržky s kvapalinou 2139 Ale zase odvtedy je pokoj. A nemusím kvôli dolievaniu servokvapaliny vyberať box od baterky 40 (Fabia 1.4 MPI 2002 41 )



Na Accorde mám čisto old school hydraulické servo a to je iná káva 52 20
upraveno 1x, naposled 09.07.2020 12:22:51
12:15:25
09.07.2020
palinator
-> francomk:

Pochopitelně, když ten základ je pořád hydraulika. Bohužel je to ale výrazně složitější, dražší, a poruchovější než klasický hydraulický servo nebo naopak čistě elektrický servo. Ale zas to v určitým režimu jízdy je méně energeticky náročný a jde měnit účinek posilování, oboje výhoda proti obyč hydraulice.
11:38:03
09.07.2020
francomk
-> palinator: A dokonca by som povedal, že voči novším autám je tento elektrohydraulický relatívne v pohode (čo sa týka pocitu a odozvy od kolies) 175
11:34:41
09.07.2020
palinator
-> Jarda:

U FI přeci není elekrickej, ale elektrohydraulickej.
11:05:22
09.07.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Klubko_ 09.07.20 09:28:10: tam je elektickej jako u fabie? tak by to melo jit, ja nastavoval rs\gti

ale preposilovane bych nenazval gumove...
10:49:47
09.07.2020
saskyn2
-> Shader: A co ti to dělá? Jako ono na těhle autech to je takový trochu gumový, nebývá to že by ti na jednom zubu brzdila na max, ono se to blbě popisuje. Markétě taky zabrzdí někde v půlce ale pak to ještě velkou silou dotáhnout o kus
09:35:51
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Kotouce a desky maji cca 15tis.
09:28:10
09.07.2020
Klubko_
octavia 2 facelift (1Z) benzín, 2010, prý je tam problém s "gumovým" řízením, dá se to nějak upravit? Síla posilovače řízení?
09:16:32
09.07.2020
suri
-> saskyn2: ktovie aj lanká aké sú
09:15:47
09.07.2020
saskyn2
-> suri: V poho, já jen odpovídal.
08:04:35
09.07.2020
suri
-> saskyn2: len som sa pýtal ...
07:59:29
09.07.2020
saskyn2
-> Shader: A kotouče i desky máš nový? Ono je to vždy takový trochu pružný než si to sedne ale samozřejmě nesmí to být moc.
07:46:49
09.07.2020
Shader
-> saskyn2: Třmeny budou určitě ok.



Ještě budu určitě odvzdušnovat, tak uvidime.
07:20:11
09.07.2020
saskyn2
-> suri: Nový originály odemě. V těch bych problém fakt nehledal.
07:04:56
09.07.2020
suri
Tiež by som to na začiatok odvzdušnil poriadne a skúsil vrátiť piestik a znova ho nastaviť ... čo sú to za strmene ?
Extreme Tyres