-> palinator 08.07.20 20:22:16: ak funguje prevadzkova brzda tak piestiky su na spravnom mieste.
ak su strmene nove tak by to malo fungovat.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Shader:
Nemůžou bejt ještě špatně "samostavený" pístky?
Nemůžou bejt ještě špatně "samostavený" pístky?
-> Shader 08.07.20 18:42:22: hmm, to jsem kdysi resil u feldy, kdyz jsem tam dal kotouce z golfa, lanovody byly nove a nakonec jsem tam vratil bubny
-> vhml 08.07.20 06:35:20: no, tak to jsem necekal, bral jsem za hadice a jednu jsem vytahl, nebyla nacvakla, tak jsem zvedav, jestli to je ono...
-> vhml 08.07.20 06:35:20: no, tak to jsem necekal, bral jsem za hadice a jednu jsem vytahl, nebyla nacvakla, tak jsem zvedav, jestli to je ono...
-> Jarda: Mám pocit, že jedno kolo (levé) brzdí lépe na r. brzdu.
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: ja mel na fabii blbe docvaklou hadici
-> Shader 07.07.20 19:37:52: a brzdi to na ni soumerne? lanovody asi ne, to by spis zustavalo viset...
jeste k tomu sekundarnimu vzduchu, neni tam nejake cidlo, ktere se da sledovat? jako u vahy vzduchu, tam po vymazani chyb auto litalo a jak se to adaptovalo, tak po 500km uz to jezdilo jak bez turba, vse se tvarilo ok, ale kdyz jsem sledoval vahu, tak chodila asi 10x min, nez co jsem videl na yotube, jak to ma chodit, nekolikrat jsem se ji snazil vycistit, nepomohlo, tak jsem dal novou a opraveno...
Jeste me napada, nemuze ten vetrak malo foukat nebo spis tlacit, ale kdyz to nepozna, ze nejde vubec, jak by to poznalo todle...
jeste k tomu sekundarnimu vzduchu, neni tam nejake cidlo, ktere se da sledovat? jako u vahy vzduchu, tam po vymazani chyb auto litalo a jak se to adaptovalo, tak po 500km uz to jezdilo jak bez turba, vse se tvarilo ok, ale kdyz jsem sledoval vahu, tak chodila asi 10x min, nez co jsem videl na yotube, jak to ma chodit, nekolikrat jsem se ji snazil vycistit, nepomohlo, tak jsem dal novou a opraveno...
Jeste me napada, nemuze ten vetrak malo foukat nebo spis tlacit, ale kdyz to nepozna, ze nejde vubec, jak by to poznalo todle...
Zdravím. Po výměně zadních třmenů na OII jsem se snažil seřídit ruční brzdu, ale je stále "měkká". Dotahoval jsme matici a páky třmenů už jsou lehce přitaženy, ale ruční brzda je měkká. KO lana?
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.20 06:08:32: tak pry jsou tu vsude kuny, ted u blue sky mi sezrala jeden VN kabel
1.8T EPC E3 (ARX) mi uz podruhe po cca 2 tis.km hodilo chybu P0411, ze to je sekundarni vzduch jsem si nasel, ale vetrak sekundarniho vzduchu se normalne pousti, ma to teda zvuk jak vysavac (to dela od zacatku) teda kdyz jsem to koupil, tak to vubec nechodilo (sekle uhliky) a zadnou chybu to nehazelo.
Nevite na co se na tomto zamerit mimo toho vetraku? dekuji.
Nevite na co se na tomto zamerit mimo toho vetraku? dekuji.
-> Milan 136: Nemáš zač! 

-> Milan 136: že by svině,hmmm
. No doufám, že se dnes taky nepřijde podívat, stále je venku. U pekárny běhá, ale auta si nevšimne. Zrovna, když ji chci prodat, tak musí škodit. Snad nic neudělá.

-> Mates 05.07.20 16:09:11: Sama nepraskne. To byly zoubky

Závada nalezena, byla to opravdu podtlakova hadicka k turbu, byla praskla. Zatím provizorně opraveno, než koupím novou.
-> Mates 05.07.20 14:20:10: Se podívej pod kapotu na podtlakový hadičky k turbu. Jinak to může být věcí...
-> Mates:
Z tohoto popisu se nedá určit nic. Bez diagnostiky jsi slepý.
Z tohoto popisu se nedá určit nic. Bez diagnostiky jsi slepý.
Ahoj mám problém, na octavii III rs 2.0 TDi r.v.14 se mi za jízdy rozblikalo žhavení a píše to závada START-STOP. Výkon nevím zda to snížilo, jel jsem jen kousek do práce. Má najeto 77tkm.
Někde jsem četl, že by to mohl být EGR, nevíte co by to mohlo případně být, je mi jasné, že to musí na diagnostiku, ale třeba se s tím někdo setkal. Doufám,že nepřišla na návštěvu kuna, protože auto je jinak v garáži, ale včera jsem jí nechal venku a hned ráno to začalo.
Někdy se taky sepne sahara a přitom se vypaluje filtr.
Někde jsem četl, že by to mohl být EGR, nevíte co by to mohlo případně být, je mi jasné, že to musí na diagnostiku, ale třeba se s tím někdo setkal. Doufám,že nepřišla na návštěvu kuna, protože auto je jinak v garáži, ale včera jsem jí nechal venku a hned ráno to začalo.
Někdy se taky sepne sahara a přitom se vypaluje filtr.
-> Milan 136 03.07.20 22:29:30: Na OI 4x4 jsem to delal snad 10x a stejně to bylo gumový až nechutně. Tak jsem se na to vysral, ujel s tím 200km a sedlo si to. Bez dalšího zásahu.
Pak jsem to jen pro jistotu přešel a v podstatě beze zmeny.
Pak jsem to jen pro jistotu přešel a v podstatě beze zmeny.
-> Jarda: OI servisujem veľmi zriedka ale ani tam nejdú prasiatka alebo predné hadice povoliť
-> StepaNoFUN 03.07.20 22:19:34: Romess přes to prožene klidně 2 litry a bublina je tam stále. Posledně jsem ten třmen sundal, natočil odvzušňovákem přesně nahoru a poklepal násadou. Až pak svině vyběhla.
-> suri 03.07.20 21:55:43: ja s tema trubickama nemel problem, nebo u o1 to je vpoho na trpi tim jen O2?
-> Milan 136: S plničkou to jde. I když to občas (nedokážu říct proč) nechce moc týct. Takže to není na pár minut.
-> suri: -> Milan 136: To jsem nechtěl slyšet
. No uvidíme, nějak se s tím budu muset poprat 
Edit: brzdit nemusí, hlavně, že jsou v barvě :-D:-D


Edit: brzdit nemusí, hlavně, že jsou v barvě :-D:-D
No, ovzdušnit zadní třemy je občas vyšší dívčí 

-> Shader: prajem príjemnú zábavu potom , bežne prelejem 2L brdovky a nie je to ono
-> StepaNoFUN: Ok
-> suri: Mám nové hadice i trubku.
-> suri: Mám nové hadice i trubku.
-> Shader: krátke trubky máš nové? málokedy idú povoliť a často sú KO hadičky na tých 2004-7
ja dávam na hadicu svorku a vtedy to ide odvzdušniť pekne pretlakom
ja dávam na hadicu svorku a vtedy to ide odvzdušniť pekne pretlakom
-> Shader: Nevidím v tom jinej problém. ;-)
Pří výměně zadních třmenu u OII se po výměně jen odvzdušní nebo tam je nějaký háček?
Zítra měním, nechci aby mě něco vy*ebalo
.


po 3 mesicich se mi odtrhla gumicka na jednom valeo steraci, kdyby to primrzlo v zime, ale ted?
-> Jarda - zrušená registrace 01.07.20 12:21:11: ale prd lestenka 

-> Jirik_Tuňák1983 01.07.20 11:50:06: tak on to ma lestenku, ja uz mam min. predni narazak od kaminku na prelakovani
ale s feldou jezdival vic, ne?
ale s feldou jezdival vic, ne?
-> Jirik_Tuňák1983:
Ten hrnec mi dal docela zabrat, ale nakonec mi to došlo.
Ten hrnec mi dal docela zabrat, ale nakonec mi to došlo.

-> palinator 01.07.20 10:44:16: Nic neříkám. Počkejte, až přijde hrnec. 

-> palinator 01.07.20 11:39:27: většinou ano stejně jako u TV a zesilovačů na doma pokud mají elektronickou regulaci hlasitosti.
-> Tuner#2:
Ta hlasitost po zapnutí se snad dá nastavit na každý plečce ne?
Ta hlasitost po zapnutí se snad dá nastavit na každý plečce ne?
-> vhml 01.07.20 10:23:11: přesně tak, při parkování rádio dávám na nulu a nebo hodně potichu sám.
Jinak to jde nastavit v menu jak píšou kluci na rádiu, stejně tak i počáteční hlasitost rádia což je super, že ráno nedostaneš šok, když odpoledne přijedeš jak diskotéka
Jinak to jde nastavit v menu jak píšou kluci na rádiu, stejně tak i počáteční hlasitost rádia což je super, že ráno nedostaneš šok, když odpoledne přijedeš jak diskotéka

-> Borderer 01.07.20 10:48:52: v praci ted najedu kolem 30 za rok
zlutym rapidem jsem jednou od stk do stk najel za dva roky 101tis.km, ale tenkrat jsem mel jen 3 auta a tema zbylejma dvema jsem najel tak do 10 tis. km
celkem mam najeto asi 850tis.km
Letos jsem schvalne pres rakousko ovci sledoval prumernou rychlost a 103, kdysi rapidem 114.
zlutym rapidem jsem jednou od stk do stk najel za dva roky 101tis.km, ale tenkrat jsem mel jen 3 auta a tema zbylejma dvema jsem najel tak do 10 tis. km
celkem mam najeto asi 850tis.km
Letos jsem schvalne pres rakousko ovci sledoval prumernou rychlost a 103, kdysi rapidem 114.
-> Jarda: To je při průměrný rychlosti 50km/h cca 2 hodiny nepřetržitý jízdy denně po 730 dní.
Přičtu-li k tomu běžnou pracovní dobu, tak docela psycho. 


-> Jarda:
Já najel 70 tkm za 7 let asi se všema autama dohromady
Já najel 70 tkm za 7 let asi se všema autama dohromady

-> palinator 01.07.20 09:54:48: vzdyt s ni hovno jezdim, najel jsem s ni teprv 70 a to uz ji mam pres dva roky, ale tak jezdim i s jinejma autama, treba letos s rapem uz mam 11
-> Syny 01.07.20 10:11:05: Díky :)
-> vhml: Nejde ani o to to treba uplne vypnout, ale da se tam nastavit jakou hlasitost radio bude mit (tedy o kolik se zeslabi). To same se tam da nastavit jako moc se radio zesiluje s narustajici rychlosti auta. U sluzebaka tenkrat jsem to mel nastavaney nejak debilne moc a kdyz jsem najel na dalnici, tak jsem musel radio rucne stahovat, pak jsem sjel z dalnice a zas ho neslysel 

Tak to se divim, že to jde, protože kolega to kdysi hledal a nenašel. Jinak spíš nevidím důvod proč to vypínat, ono mít na to couvání klid není vůbec od věci.
-> Syny 01.07.20 10:01:49: Jo, právě kvůli tomu to tam prý je - aby slyšel to pípání...
Jinak díky za potvrzení, že to jde, překvapuje mne, že i na uživatelské úrovni...
Jinak díky za potvrzení, že to jde, překvapuje mne, že i na uživatelské úrovni...

-> Bukaj 01.07.20 09:01:06: Ma vzadu parkovaky? Me to taky ztlumuje radio, protoze to aktivuje cidla, tak abys slysel pipani. Kazdoapdne to jde nastavit na radiu normalne uzivatelsky 

-> Jarda:
Ty taky nezůstaneš chvíli doma co?
Ty taky nezůstaneš chvíli doma co?
-> palinator 01.07.20 09:29:24: nejlepsi, jak mam ja manualni... ale hodila by se dvouzonovka, ted v chorvatsku jsem nemohl moc chladit dolu, u spolujezdce na podlaze lezel pes a ma problemy se zadama, tak abych mu to jeste nezhorsil, ale bylo to tezky nastavit, aby nefunel nebo naopak se nasnazil hledat kousek slunicka...
-> Jirik_Tuňák1983 01.07.20 09:24:56: při každým startu

Mě zas mrdá u služebního Rapida, kde je Climatic nebo jak se jmenuje ta očesaná automatická jednozónová klima, že chcípnu auto, nastartuju a vyresetuje se nastavení větráku zpět na "auto". To znamená že začne foukat jak debil, pokud mám nastavenou nižší teplotu a vypnutou klimu.
Přitom pravěkej Climatronic v mý Octě to nedělá, pamatuje si jak je větrák uživatelsky doštelovanej (i když ta automatika samozřejmě nadále funguje - přidává a ubírá větrák podle potřeby, akorát v jiným rozsahu).
Přitom pravěkej Climatronic v mý Octě to nedělá, pamatuje si jak je větrák uživatelsky doštelovanej (i když ta automatika samozřejmě nadále funguje - přidává a ubírá větrák podle potřeby, akorát v jiným rozsahu).