skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> Jarda - zrušená registrace 07.03.20 12:36:23: tak na lpg mi to cerpadlo bezi stale... :/ jsou na te pojistce obe? i to precerpavaci?
-> Milan 136: Motor 5s klepal a pak se ustálil. Další start už ok.
-> Jarda: Jak jsem psal, normálně to čerpalo. Mám celou zámkovku od nafty
-> saskyn2: Není zač
Mě napadla ještě jedna věc, je možné, že byl jen zanesený sací koš? Pokud tam tedy nějaký je.
-> Jarda: Jak jsem psal, normálně to čerpalo. Mám celou zámkovku od nafty

-> saskyn2: Není zač

Mě napadla ještě jedna věc, je možné, že byl jen zanesený sací koš? Pokud tam tedy nějaký je.
-> Shader: tak dík za pivo
to čerpadlo se natvrdo na 12v někdy chytne pak chvíli jde a pak uz zase zdechne. -> suri 07.03.20 10:03:22: ty T možná někdy odejdou mechanicky ale zkratovany jsem v zivote neviděl.

jak to je u 1.8t na LPG to cerpadlo bezi stale nebo natlaci, kdyz jsou zavreny vstriky a pak uz nejde, nic nevraci do nadrze? u nivy tam bezelo stale, tak ho vypinam, ale tam delalo hrozne zvuky - mluvim o americkym GM, bosch mpi taky nevim, jak to ma...
edit: koukam poj 28 na ktere je cerpadlo, tak to jdu zmerit, jak se to bude chovat, pak napisu jestli ma na lpg smysl odpojovat nebo ne...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: kdyby to cerpadlo slo opravit... dat pres 5k je dost, a co tomu bude, tipuju kratky uhliky, kdyz by bylo vybehane a nedalo tlak, tak by to neslo ani ted, nejhorsi u nafty jeste problem se zavzdusnenim...
edit: koukam poj 28 na ktere je cerpadlo, tak to jdu zmerit, jak se to bude chovat, pak napisu jestli ma na lpg smysl odpojovat nebo ne...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: kdyby to cerpadlo slo opravit... dat pres 5k je dost, a co tomu bude, tipuju kratky uhliky, kdyz by bylo vybehane a nedalo tlak, tak by to neslo ani ted, nejhorsi u nafty jeste problem se zavzdusnenim...
-> Shader 07.03.20 12:17:59: A nebo to byla jen náhoda a je to něco úplně jinýho. Jak to chytlo pak?
Uz to vrci! Kdo tipoval podavaci cerpadlo, ma u me pivo
. Po zpetne montazi motor zase prede jako kote. Takze bude treba to cerpdalo vymenit. Vsem diky za tipy a rady.

-> Shader 07.03.20 11:31:44: takze rizeni vstriku, neco v RJ nebo kabelaz? pojistky opravdu vsechny OK?
Po privrdeni 12V na cerpadlo, Krizikova fontana! Div jsem si nezprasil strop. Takze to bude asi ok.
-> Jarda: Ne, auto do poruchy jezdilo absolutne v pohode. Ted jsem demontoval podavaci cerpadlo.
-> Shader 07.03.20 10:26:31: tak to cerpadlo..., neprojevovalo se to uz predtim nejakym skubanim, vynechavanim - hlavne, kdyz to potrebovalo hodne paliva?
zmerit tlak, proste tam nemuze jit nafta, jinak to chytnout musi...
zmerit tlak, proste tam nemuze jit nafta, jinak to chytnout musi...
Jednotlive vstriky postupne odpojeny, vysledek zadny.
-> saskyn2: to je blbosť tiež , tuto susedovi sme na Altea vymenili vsetky za TX a jeden odišiel do smútku o týždeň , takže by som ich zas tak nesmrteľne nevidel ...
Mam dole ventil dekl, vstriky konci Teckem.
Edit: ano, je to po svolavacce. Oznaceni sedi.
Edit: ano, je to po svolavacce. Oznaceni sedi.
-> Shader: Si psal že to je po svolávačce ne? Ty nový se nezkratují. Ale spíš to otevři a koukni jestli jsou všechny 03G130073T, můžeš i zkusit odpojovat. To čerpadlo v nádrži někdy může zlobit a vynechávat, pak to otevřeš a filtr je už plný.
-> Jarda - zrušená registrace 07.03.20 09:27:51: Tvl to není Felda.
Však už to psal saskyn. Začne blikat žhavení, protože signál z vačky to má. Navíc to po chvíli stejně chytne.
-> StepaNoFUN 06.03.20 23:42:44: Většinou po jednom a po třetí už dva
-> saskyn2 06.03.20 23:47:01: Ty RS BMN byly fakt čistý, bez závad. Někdy to napsalo buzení vstřikovačů, ale spíš nic.
Však už to psal saskyn. Začne blikat žhavení, protože signál z vačky to má. Navíc to po chvíli stejně chytne.
-> StepaNoFUN 06.03.20 23:42:44: Většinou po jednom a po třetí už dva

-> saskyn2 06.03.20 23:47:01: Ty RS BMN byly fakt čistý, bez závad. Někdy to napsalo buzení vstřikovačů, ale spíš nic.
-> Shader 07.03.20 09:25:12: jj
a Ty jsi to od te doby jeste nenastartoval? aby to opravdu nebyl snimac polohy kliky, jak psal MOLSO, ale nejsem si jist, ze u OBD2 to nenapise diag. u OBD na kkl to nevypsalo, to je fakt

a Ty jsi to od te doby jeste nenastartoval? aby to opravdu nebyl snimac polohy kliky, jak psal MOLSO, ale nejsem si jist, ze u OBD2 to nenapise diag. u OBD na kkl to nevypsalo, to je fakt
-> Jarda: PD... myslíš konektor na vstřiku?
-> Shader 07.03.20 09:00:15: to je CR nebo PD? u Pd nafty blbnul jeden konektor, stacilo parkrat pripojit a odpojit a asi 15tis.km uz nezazlobilo
kamos rikal, ze to je bolest a pry kolikrat olej rozlepta kabely :/

Takže sundat víko a zkoušet odpojovat vstřiky? Filtr je plny naftky, cerpadlo jde slyset. Pojistky, jsem promeril-ok.
-> palinator 06.03.20 22:09:49: u o2 se vubec nedivim, ja ji ted poslal do servisu tak na mesic :) treba uz neschvaleji opravu a pujde do smelcu, ale ze jsme se malem zabili na D1 kvuli brzdam... podtlakovy hadice kolem motoru jsou v pr.... jestli to souvisi i s posilovacem nebo se neco sprajclo ve valci
Tak jsem prisel na garaze, co si vybrat jako nahradni, supy dvojky, octy, dokonce jedna V40, rikam, ze uz na to nemam nervy a sahnul jsem vzadu po zastrcene O1 66kW, kterou nikdo nechtel, ani jsem nevedel, ze tu takove auto jeste je :) vsichni se divili, rikam, ze to snad dochrochta i na slovensko... bejt tam pekna felda, tak snad sahnu po ni
Tak jsem prisel na garaze, co si vybrat jako nahradni, supy dvojky, octy, dokonce jedna V40, rikam, ze uz na to nemam nervy a sahnul jsem vzadu po zastrcene O1 66kW, kterou nikdo nechtel, ani jsem nevedel, ze tu takove auto jeste je :) vsichni se divili, rikam, ze to snad dochrochta i na slovensko... bejt tam pekna felda, tak snad sahnu po ni

-> Milan 136: pamätám si onehdá v záruke v chlapa čo mu umreli dva a pri treťom si zhodil veko sám , odpojil a pokračoval v ceste :D
-> Nwkt: kuknem, alebo externú gps , dik
-> Milan 136 06.03.20 21:30:10: Hele viděl jsem jich spoustu a vždycky to píše hlavní rele A, čistá pamět nebyla nikdy. Ale je fakt že spíš dělám passaty než škodovky, tak nevím jestli RSa to má jinak, ale dost pochybuju, je to stejnej siemens sráč. Odpojováním to zkouším taky, to je klasika. Jednou mě to teda vytrestalo, když byly vadný dva vstřiky, naštěstí mě po pár minutách nadávek napadlo odpojit dva a hned na první pokus šel
Jinak to jde zkoušet i multimetrem, ten vyzkratovaný poznáš že pípne mezi kontaktem na cívce a kostrou.

-> Milan 136 06.03.20 23:19:25: Kolik lidi měnilo rovnou 4ks (za 40+ jestli si dobre pamatuju) a kolik jen ten jeden a do mesice prijeli odtahovkou znovu?
-> StepaNoFUN 06.03.20 22:51:58: Jednu dobu to bylo docela často. Auto hluchý, bez závad. Víko dolu a postupně odpojovat a za chvíli bylo jasno 

-> Milan 136: Jsem netušil že s vadným to nechytne a ben něj to na 3 pojede... :-D Dobrý vědět. Ale stejně je ve finále jediný řešení - 4ks novejch, nebo ostatní umřou do měsíce.
-> StepaNoFUN 06.03.20 22:44:24: Jasný. Na tři bez víka 

-> Milan 136: Pockej - u RS ím, že to s mrtvým vstřikem nejdede. Ale když ho na férovku odpojíš, tak to pak na 3 chytne? Předpokládám, že se bavíme o piezzo neopravitelnejch vstřikovačích za nesmysl...
-> Shader:
Koukám, že ti to auto dává zabrat
Koukám, že ti to auto dává zabrat

-> saskyn2 06.03.20 21:25:31: Z 99% čistý. Takových přitažených RS s čistou pamětí závad byko..
Pak jsme zkoušeli postupně odpojovat a startovat, kterej to je. Dávno před svolávačkou.
Pak jsme zkoušeli postupně odpojovat a startovat, kterej to je. Dávno před svolávačkou.
-> Milan 136: Vstřiky mají 50tkm od svolávačky.
-> Milan 136: Při vstřiku to hodí chybu hlavního rele
-> Shader: Třeba jen umřel vstřik. Máš tam už vyměněný s T na konci?
-> suri 06.03.20 18:32:28: Ne to neumím
-> suri: Zkus polsko, bram jsem tam FM, GPS, GSM, DAB ploutev novou origo za super cenu
-> saskyn2: To je ono? www.skoda-dily.cz/nahradn
i-dil/1k0919050ac-cerpadlo
-do-nadrze-siemens-vdo-170
45.html
Ještě zkontroluji pojistku.
Ještě zkontroluji pojistku.
-> saskyn2: anténu na strechu webasto + fm + gps +gsm nevieš?
-> Shader: dá se koupit samotný
-> saskyn2: Ok, dík. Zítra ověřím to čerpadlo. To se mění celý ten bazmek v nádrži?
-> Shader: To by psalo chybu, protože by vidělo že vačka se točí a klika ne.
-> saskyn2: Vyzkouším. Co tip od Molsa?
-> Shader: JJ, nebo odklop zadní sedačku a at ti někdo zapne klíček do první polohy, musí být cca 3s slyšet
-> saskyn2: Jo, to mě napadlo. Zítra se podívám. Pokud nebude plný, pak je KO podávací čerpadlo v nádrži?
-> Shader: snimac otacek ? RJ nevie ze sa motor toci ... tak nepise ziadnu chybu ...
-> Shader: Koukni do filtru jestli je plný. Nejspíš čerpadlo
Zdravím. Dneska ráno sednu do auta (OII 2.0TDi/125kW), nastartuji a motor po 2s zhasne. Při opětovném startování, motor už nevykazoval snahu naskočit. Startér točil, ale nic. Na palubce žádná kontrolka nesvítí, po připojení na diagnostiku žádná porucha. Auto do dneška vždy naskočilo na otočku, žádný jev, který by naznačoval nějakou poruchu. Že by nedocházela nafta? Čerpadlo ko?
-> StepaNoFUN 04.03.20 16:48:12: tak při nákupu novýho si můžou dovolit dát víc
potřebujou prodeje na to aby se udrželi jako autorizák tak hold daji část zisku za cenu plusových bodů od fabriky



-> StepaNoFUN: zeby som otocil fabku 

Dneska jsem docela čučel, za kolik vykoupili v autorizáku (při nákupu novýho auta) 2 roky starýho Rapida 1.0 s nájezdem 20tis. km, ale bouraný na předek tak, že předek museli tahat do boku (rok po opravě u nich na havarijní pojistku). Nový to stálo cca 400, dali za to 250. Prej kdyby to nebylo bouraný, tak daj 330.
-> Milan 136: tam bolo veľa opráv , aj motor aj DSG