Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18338 příspěvků (zobrazeno 8451 až 8500) od 04.01.2015 do 16.06.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
15:53:45
12.11.2019
saskyn2
-> Syny 12.11.19 13:06:47: Tak v podstatě máš pravdu, jen bych to poupravil že pokud je venku kosa, tak klimatronik topí na maximum co to jde a když se teplota v interieru začne přibližovat nastavené tak začne plynule ubírat až se dostane na vhodnou teplotu tak ji udržuje. Počítá to ze spousty čidel(teplota vstupního vzduchu, teplota v jednotlivých ofukách, svit slunce, teplota venku, teplota chladící kapaliny atd). Taky nevidím důvod do toho elektronice sahat, naopak ona má víc informací než já a umí si to nastavit lépe než jakýkoliv uživatel. Vyjjímka jsou samozřejmě blázni co chtějí ten motor co nejrychleji zahřát a jedou raději bez topení, ale z toho jsem už tak nějak vyrostl, auto má sloužit mě a ne já jemu.
15:15:23
12.11.2019
bouchy
-> Syny: To je taková urban legend, avšak já ji nevyvracím (osobně jsem to kdysi testoval na jednom starším manuálu, že prý auto s A/C on začne dříve topit... tamto teda ne, možná to mělo souvislost i s nesepnutím). Dnešní (autom., novější) klimy už se připojujou vcelku náhodně a samy, dokonce do takovýho extrému, že (jak někdo tvrdil) je marný si myslet, že s vypnutou kontrolkou A/C se bude šetřit palivo3 3 (jakože si auto stejně klimu připne, bude-li třeba, nehledě na indikaci). Takže někdo tvrdí, že se kompresor točí furt. Další věc, proměnlivý účinek, co se dál děje v trubkách (proti zamrznutí) atd. Ve škodovkách je ten eko-displej, kterej ukazuje zvýšení spotřeby při připojení komfortních spotřebičů (zásuvka, mlhovky, výhřevy,..), taky je tam položka "klimatizace" - jen větrák nežere skoro nic, jakmile zapnu A/C, bargraf poskočí. Akorát je to blbě pojmenovaný, bez klimy by se to mělo jmenovat "ventilátor". Když větrák vypnu, položka zmizí.
14:46:49
12.11.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.19 14:27:54: Tak ono to principialne takhle funguje i bez zaple klimy... Mam za to, ze kompresor pod asi 4°C stejne ani nesepne.
upraveno 3x, naposled 12.11.2019 14:52:07
14:27:54
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.11.19 12:27:34: I u auta, které mi parkuje jen venku nepotřebuji odmlžovat. To potřebuji tak 1x - 2x ročně za nějakých speciálních podmínek, jinak se mi okna kupodivu nemlžej. 4



-> Syny: Climatronik je takové koncernové specifikum. Osobně klimu moc nepoužívám, po většinu roku si vystačím s ventilací na 21 nebo 22 a AUTO, což funguje úplně v pohodě. Protože obé auta topí hodně rychle, nepotřebuji kombinovat s autoklimou, která právě zvyšuje otáčky ventilátoru a připojuje další fíčury, které jmenovali ostatní.
13:15:00
12.11.2019
bouchy
Zatím jsem zvyklej z manuálu (bez klimy40 ), takže si trochu kroutím a musím docela říct, že i víc, jak předtím. Předtím to bylo jasný: teplo na plný koule, po pár chvílích větrák na dvojku, nastavený na sklo. Až se to ohřeje, větrák na jedna, ofuk do interiéru, pak na nohy a stáhnout teplotu. Asi tak tři operace. U klimatroniku? To samý plus regulace teploty stupeň dolů, stupeň nahoru (má čidlo, takže klidně začne foukat studenej, když je už teplo). U dalšího auta bude AUTO (a tím i trvale A/C) zapnutý furt, slibuju.

Jinak, kdo potřebuje okamžitý odmlžení okna/oken, na to je tam tlačítko (teda bylo), čili nemusí se chmatat po větráku, teplotě, směru a ohřevu skla.

Zatím jen jednou se mi auto podařilo přinutit odmlžit automaticky...to čidlo bych asi potřebobal citlivější, protože když už je "mlíko" na okrajích skla + půlka bočních, je nejvyšší čas začít topit.

Taky prej existujou lidi, který vůbec (mimo zimu) nepoužívaj ventilátor... takový auto bych asi taky chtěl, já když za počasí pod 15°C náhodou vypnu větrák, do 30s mám mlíko na okně... a s rv. auta je to jen horší a horší.
13:06:47
12.11.2019
Syny
-> Tuner#2: Ano cetl a moc nechapu co potrebujes regulovat, kdyz to climatronik dela sam. Pokud je venku kosa, tak pri nastaveni 22°C na climatroniku auto zezacatku topi (napriklad - nevim presne) na 30°C (kdyz uz ma z ceho tech 30°C udelat) a pak to stahne a pritapi jen tak lehce, aby tech 22°C udrzel. Coz je ekvivalent toho, kdyz manual zezacatku vohulis naplno a pak, kdyz to zacne tavit boty to stahnes rucne.



Pokud sednes do auta s climatronikem, a protoze te je zima tak tam ze zvyku z manualu nastavis 26°C, tak jediny co se stane je to, ze to prave bude topit s na plnej vykon a s plnym vetrakem moc dlouho (coz sam uvadis, ze dle tve zkusenosti - je to bud moc dlouho nebo kratce) a budes to muset rucne zase stahovat nacez tam auto zase posle pro zmenu studenej vzduch.



Jako kazdymu vyhovuje neco jinyho, ja taky nejsem zastance nejakyho debilniho nastavovani pres LCD, ale zrovna climatronik je fain vec, jen to chce ho umet pouzivat a uvedomit si jak to funguje a co ta nastavena teplota znamena. Za celou dobu co to auto mam jsem s tim fakt problem nemel vubec a v aute rozhodne nemrznu ani nesaunuju.
12:58:05
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Tak to můžeš u té automatiky taky, jen to ve většině případů není potřeba... já s tím taky občas hejbnu, ale je to tak více méně jen mezi 22° a 23°, víc s tím hýbat netřeba.



-> vhml 12.11.19 12:53:42: Na kvalitě tý automatiky pochopitelně záleží, třeba u Suzuki klimatizace OK, ale topení po prvotním prohřátí stáhlo výkon až moc a prostě tam byla zima... tam jsem manuálně zasahovat musel. U Sobů bez problémů, Akordeon to samý...
12:54:22
12.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 12.11.19 12:34:19: Četl jsi vůbec tohle?



"Moje zkušenost je ta, že to fučí buď moc dlouho a nebo moc krátce, navíc i v zimně jezdím v tričku, max. v mikině (pokud nepočítám trasy do 3km) a teplotu si reguluju podle situace jak jsem třeba vymrzlej a nebo jak je vymrzlé auto."



Zkušenost je od Renaultu počínaje v bývalé práci, přes Rapidy a Octavie u nás jak píšu s AUTO climou.



-> palinator 12.11.19 12:29:54: Přesně tak. Ono je to i doma, někdy je studených 21°C a někdy je teplých 21°C. Je to podle toho v jakém stavu je tělo a taky podle toho zda je těch 21 jen tím, že tam šlo slunce, ale topení netopí a nebo 21°C vytopených...



Proto auto bez regulace nikdy... Zlatej manuál, kde si vše nastavím jak v danou situaci chci...
12:53:42
12.11.2019
vhml
Sharan se svým prehistorickým climatronicem funguje nahovno v tom, že dokud nemá aspoň nějakejch 60 na vodě tak ani moc topit nezkouší. Pak se najednou skokově zvedne teplota vzduchu z výdechu. Naštěstí zadní topení tuhle fičůru nemá, takže stačí ohulit zadek a topí to hezky i hlavně kvůli tomu, že to před sebou má bufík a má tak z čeho brát.
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 12:54:17
12:38:14
12.11.2019
Syny
-> dragon_cb_cz: Presne tak. Ale v praxi uz mi to po par desitkach/stovkach metru topi alespon vlazne prave diky tomu el. prihrevu.
12:36:05
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny: A hlavně to nezačne foukat jak zběsilý dokud to teplo není a počká si, až nějaký je...
12:34:19
12.11.2019
Syny
-> Tuner#2: Ale tohle s climatronikem prave delat netreba. Tam nastavis teplotu, kterou v aute chces a ne ktera pujde z vydechu. Takze kdyz nastavis 22, tak auto topi zezacatku vic s vyssima tockama vetraku, aby se na nastavenou teplotu dostalo co nejrechleji a pak to postupne stahuje. Samozrejme chvili trva, nez vubec ma co foukat teplyho i presto, ze to ma elektronickej prihrev. Ale pokud je motor uplne ledovej, tak tam muzes kroutit cim chces a proste teplo neni z ceho brat. Jakmile ale je, tak automatika uz si to poresi sama a musim rict, ze v tomhle ohledu opravdu neni potreba na to skoro vubec sahat. Maximalne pouzivam tlacitko na rychly ofuk okna, kdy se te jednim tlacitkem nastavi maximalni vetrak, nastaveni klapek na okno a pripadne i klima pro odmlzeni.
upraveno 4x, naposled 12.11.2019 12:36:02
12:31:30
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.11.19 12:27:34: Od toho je případně vyhřívaný čelní sklo (pokud bych neměl garáž, tak už bych bez něj auto určitě nechtěl), ale i tohle co si pamatuju ta automatika většinou zvládá - ale teď parkuju pořád v garáži, tak si to možná blbě pamatuju. Každopádně na nějaké nastavení dočasných věcí před vyjetím tohoto typu mi tak nějak dotykový tlačítka nevadí, není to něco na co bych hrabal za jízdy.
12:31:28
12.11.2019
suri
-> castrol: neviem či si rozumieme , dorábky niečoho a nastavovanie climatronicu asi nie je to isté , aspoň u mňa ... a nové auto nemáš , už má rok nie ?
12:29:54
12.11.2019
palinator
-> Tuner#2:

Já si zase všimnul, jak funguje fyzika - když dochází takhle na podzim nebo v zimě k soumraku, tak je mi při stejný teplotě o dost větší zima, než když svítí slunko. A to snad Climatronic v OI už nějaký čidlo osvitu má. Každopádně člověk přitopí.
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 12:30:25
12:27:34
12.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.19 10:09:28: To jako že v zimě přijdeš ráno do auta a i s nastavenýma 21°C to zafunguje tak, že to začne jet na plno ventilátor, aby jsi odmrazil/odlmžil a pak se to samo stáhne? Moje zkušenost je ta, že to fučí buď moc dlouho a nebo moc krátce, navíc i v zimně jezdím v tričku, max. v mikině (pokud nepočítám trasy do 3km) a teplotu si reguluju podle situace jak jsem třeba vymrzlej a nebo jak je vymrzlé auto. To, že bych na to nesáhnul si nedovedu přestavit a to platí i pro AUTO. Kdykoliv tam vlezu, tak reguluju.
12:18:03
12.11.2019
MATTESS
-> Syny: teď climatronic nepoužívám. Zapínám Webasto. Ikdyž to by se asi taky pustilo automaticky (?)
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 12:20:29
12:17:11
12.11.2019
castrol
-> suri 12.11.19 10:37:50: vidis a to si mi vravel ze sa mozem v aute hrabat , naco ked je nove ??
12:12:55
12.11.2019
Syny
-> MATTESS 12.11.19 12:04:30: To te nedela automatika? Ja kdyz u climatroniku nastavim treba 21°C, tak v zime zezacatku topi vic aby kabinu zahral (jak teplota, tak otacky vetraku) a casem to stahne prave sam.
12:04:30
12.11.2019
MATTESS
-> saskyn2 12.11.19 10:58:26: ale přeskočení na jiné album tam už není 8 Já teda na topení hrabu často. Když vyjedu, mám větší intenzitu a teplotu, postupně obojí snižuju
11:45:01
12.11.2019
Kilián
Já ji ted viděl v práci na chodbě. No a i na živo je moc pěkná2
11:41:43
12.11.2019
Borderer
-> saskyn2: Protože já třeba skáču v práci do služebáků od nějaký starý Kie po současnou produkci (co je zrovna volný) a když člověk nemá zmáknutý konkrétní auto a nejezdí v něm často, tak je prostě cokoliv dotykovýho strašně omezující. Polohu a tvar kolečka nebo čudlíku si člověk zapamatuje líp, než hledání v menu....Nehledě na to, že když s tím jezdíš jenom ty a máš to nastavený jak vyhovuje tobě, bez potřeby měnit je trochu jiná situace.
11:10:37
12.11.2019
suri
-> Syny: najdi si AQS senzor
11:00:59
12.11.2019
David29
-> Syny: A to je stále tlačítkové?

Já jen, že nejnovější Hjondé má mít snad na volantu místo tlačítek jenom dotykové seznory právě...
10:58:26
12.11.2019
saskyn2
-> Syny 12.11.19 10:42:57: Čidlo u vstupu vzduchu u ventilátoru.

-> David29 12.11.19 10:48:08: Tak to mam snad proboha na volantu ne, proč bych to měl hledat někde na rádiu.
10:52:36
12.11.2019
Syny
-> suri 12.11.19 10:50:07: Predpokladam, ze to je ta poloha "A" na cudliku vnitrni cirkulace. To tedy kdyz aktivuju, tak standardne to pousti vzduch z venku a az v pripade smradu to prepne smao na vnitrni? By me zajimalo, jak to cidlo kvality vzduchu funguje. Parkrat jsem to zaply mel a kdyz predemnou jela nejaka vylagrovana 1,9 TDI Octa tak mi zrovna neprislo, ze by to fungovalo nejak dobre - musel jsem to prepnout na tvrdo na vnitrni okruh.
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 10:53:33
10:50:59
12.11.2019
palinator
-> saskyn2:

Já v rámci extra-eco smýšlení dávám v zimě Climatronic na LO a bez větráku, aby se motor ohřál co nejrychlejc a vyply se žhavky ve vodě. 3
10:50:16
12.11.2019
Syny
-> David29 12.11.19 10:48:08: To uz ma vetsina aut na volantu pres tlacitka.
10:50:07
12.11.2019
suri
-> Syny: na základe snímača kvality vzduchu
10:48:08
12.11.2019
David29
-> saskyn2: Tak to není zdaleka jenom o topení, ale co třeba rádio? Hlasitost, stanice, přepínámí písniček, položení/zvednutí telefonu HF...



Zlatý otočný kolečko
10:42:57
12.11.2019
Syny
-> saskyn2 12.11.19 10:36:12: Jak funguje ten automatickej vnitrni okruh a na zaklade ceho?
10:37:50
12.11.2019
suri
-> saskyn2: pretože je kopa múdrych ktorí majú potrebu neustále do niečoho šahať , tiež som drvivú väčšinu km najazdil na 20-22 st AUTO a neriešil nič ...
10:36:12
12.11.2019
saskyn2
Tvl tuhle onaniji nad topením nechápu. Jako chápu že u starý vrány s tím pořád verglujete, ale u normálního auta na to nesahnu jak je rok dlouhej, jediný co tak výhřev sedaček a čelního okna, jinak nepotřebuji nic štelovat. I můj veterán si umí dát automaticky vnitřní okruh když jede nějaký smradoch předemnou. A i v OIII byly složitější nastavení(podvozky, výhřev volantu...) přes display a nikdy s tím neměl nikdo sebemenší problém.
10:33:48
12.11.2019
David29
-> dragon_cb_cz: Pochopitelně s nadsázkou 4
10:09:28
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.11.19 09:23:20: Na ovládání ventilace jsem za posledních mnoho let sáhl vždy tak 4x v roce. 1

Jaro: 21° / léto: 24 - 26° / podzim: 21° / zima: 22°. Pochybuji, že manuální klima má ovládání na displeji. 1
09:31:48
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> David29: Tak ono to není úplně "Ctrl-C" a něco to stojí, ale ve výsledku to úspora je.
09:29:15
12.11.2019
David29
-> dragon_cb_cz: Jo, s tou úsporou máš pravdu.

Proč dělat XY tlačítek do různých modelů a výbav, když stačí jeden a ten samej displej pro všechny auta, a sw je prostě levější, ctrl+c nic nestojí...
09:23:20
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Borderer 12.11.19 09:01:56: Zrovna funkce typu topení jsou většinou uděláné nějakým sliderem, který není na použití o nic složitější, než kolečka...



Zase je potřeba si uvědomit, že standard už je dneska automatická klima. Takže místo neustálého kroucení knoflíkem u manuální varianty, podle toho jestli jedu zrovna lesem ve stínu nebo na sluníčku, případně jestli jedu do kopce a motor topí víc a nebo z kopce a netopí skoro vůbec, to prostě jednou nastavím a často na to měsíc v kuse nesáhnu...
09:21:20
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jumbo 12.11.19 08:50:30: Jo, vím, že už to bez něj nepůjde - jen mě mrzí, že si kvůli lepším sedačkám člověk musí připlatit za větší (a tudíž otravnější) display.



-> David29 12.11.19 08:55:16: Display není móda, ale úspora nákladů. Osobně bych tipoval, že aby to nebyla bezpečnostní katastrofa, tak to skončí hlasovým ovládáním. Což v kombinaci s tím, že auto bude neustále online povede k jedinému - potenciál pro neustálé špehování. Ale tak stejně sebou člověk pořád tahá telefon, že jo.
09:15:37
12.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.11.19 06:45:08: Že jsou si auta dnes podobná a bobtnají, na to jsem si zvykl a ani mi to už nepřijde.

Spíše mi nesedí, jak jsou si v rámci modelové řady podobná. Pro někoho určitě plus. Můžeš si model, na který nemáš a nebo tak velký nepotřebuješ, koupit v menším. 3 Stejný případ je to i u "naší" S90 - S60 / V90 - V60. 1

Ale celkově jako vůz se mi ta O4 líbí (hlavně LB), působí vlastně i docela honosně (možná tou podobností se Superbem) a i hodnotně. Unifikace se Skalou mi sedí už méně, stejně jako tady ostatním. Na předku ta světla do špice dělají čumák moc vysoký. Zarovnání spodní hrany se navíc nepovedlo už u FL Fabie 3. Boční prolis na zadním nárazníku u konby je prazvláštní.
upraveno 2x, naposled 12.11.2019 09:17:40
09:01:56
12.11.2019
Borderer
-> David29: -> Jumbo: Po tomhle už chápu ty všemožné asistenty hlídání jízdního pruhu, asistent předjíždění atd. Musejí kompenzovat ztrátu pozornosti člověka, který kouká do obrazky, hledá co potřebuje a nastavuje si rádio nebo topení.
08:57:17
12.11.2019
palinator
-> Jumbo:

Já jsem ten interiér ohodnotil, že se vlastně vracej k Feldě. Světla na tlačítka (imho konecně jsou přední a zadní mlhy odděleně), dvouramennej volant. 3 Jinak zajímavý je, že k symbolu vyhřívání zadního okna už píšou "REAR" pro blbý. Fajn věc bude to odklápěcí ramínko na opěrce hlavy pro pohodlnější chrápání. 1

Jinak je mi trochu líto, že jsem nestihl si koupit NOVÉ auto "staré" doby. V podstatě v OIII ještě nebylo nic z toho, co jsem nechtěl, aby povinně přišlo - displeje, elektronická ručka, Kessy (pokud je teda v OIV standardem), asistenty všeho až do prdele, nakonec i Start-stop.

Myslím, že nového auta se už v životě nedočkám. 8
08:55:16
12.11.2019
David29
Je, vy to řešite tady.. No jak jsem psal vedle.

Dotykovej displej je kravina na úkor bezpečnosti, stejně jako ty jejich dynamický blinkry



Je to divná móda
08:50:30
12.11.2019
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Bez toho dotykového nesmuslu nepůjde auto vůbec koupit, je v něm ovládání klimatizace, topení a výhřevu sedaček, takže smůla, žádná tlačítka už nejsou a nebudou. jediné co, tak si budeš moct vybrat, jak velkou obrazovku si tam nacpeš.



Mě osobně se to auto nelíbí skoro ze všech úhlů pohledu. Zadek připomíná tím zalomením pod sklem poslední generaci BMW 3 Touring a ještě nějaké auto, které často vídám, ale teď nemůžu identifikovat... Předek je jak kdyby ho někdo nechal dlouho na sluníčku a on se trochu "roztekl" směrem dolů, interiér taky katastrofa, hlavně díky středové dotykové obrazovce, která vypadá jako levný tablet přilepený k palubce. Díky tomu je umístění středových výdechů strašně nízko a podle mě mi ani nedofouknou rozumně na obličej, max na hrudník. Volant vypadá divně, pouze elektronická ruční brzda, místo válečků na volantu k posunu v menu malé dotykové plošky. A mě osobně naprosto nesedí digitální budíky, kde jsou místo teploty a paliva akorát vodorovné čárky, ze kterých toho člověk moc nevyčte a například hledat ve spěchu výstražky bude taky chtít hodně cviku...



Za mě orpavdu ne, doufám že mi ta služební OIII předface bude ještě chvilku sloužit...
08:22:16
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy 12.11.19 08:08:53: Vazba sedaček na elektriku s pamětí mě celkem netrápí, to je něco co celkem chceš. Spíš jsem myslel to co píšeš i ty - že si slušný sesle nekoupíš bez nesmyslný navigace (za ještě nesmyslnější peníze) a podobnejch kravin.



GPF a podobně mě neštvou, pokud tam nebudou nějaká nesmyslná kurvítka. Praxe ukazuje, že to u nafty může fungovat celkem spolehlivě a pokud chceme dál po městech jezdit se spalovacíma motorama, podobný věci jsou asi nutnost.
08:08:53
12.11.2019
bouchy
-> Syny: Tady se dá udělat koláž s dosluhujícím Aurisem combi... ten zadek byl mimořádně hnusnej, těžký retro, cca 70. léta. Vaděj mi hlavně "Scala" světla, jak jsem dovodil, shodný pro lb i combi. Škodovka vždy uměla hodně hezký zadky (FII, OIII,..), ale tady předek jednoznačně vede.

-> dragon_cb_cz: Písmenka, scala světla... jinak souhlas, ale uvidíme naživo, přecejen online prezentace a fotky jsou na tom jinak. Sedačky budou konečně i ventilovaný. Dost možná to bude vázaný na elektriku, zrcátka, paměť,... Alenka dělá i benzín? Seems interesting3 Smkromný kvůli ceně, životnosti, ale hlavně emisím, kdyby někdo chtěl třeba šlápnout na podlahu při WLTP 37

Samozřejmě vše s GPF, chcanky v rychlém sledu. No, snad žádná nová škodovka nestála míň jak neslevová neakční objednávaná ta předtím... holt je to luxus. Kdo chce skladovku, má ji mít, ale pak si často trhá věci, že "zapomněl" na jednu malou věcičku z výbavy - klimu, sesle, infotainment,. DAB... a náprava věci je často velmi nákladná. Mě spíš štve, že když chci věc A (třeba zadní kameru), musím si přiobjednat věci B-D za trojnásobek ceny. Samozřejmě i motory budou omezený (1,5 a silnější tdi nebude v active, 1,0 ne v elegenaci...). Proto nechápu, proč nemaj konfigurátor stylem palivo > pohon > převodovka > motor > výbava tak, jako třeba VW.
07:30:18
12.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny: Přijde mi, že kombík se zas tak moc nepovedl.



Za mě osobně - liftback boční linií moc hezký, záď je trochu vykradená Audi A4 B8, ale hezká, kazí to jen ty písmenka - prostě tam nesedí, netuším proč. Na tu přifouknutou příď si asi budu chvíli zvykat, ale věřím, že to časem půjde. Celkově podle mě hezký auto.



U kombi jsem z té zádě taky rozpačitý, to lomené víko podle mě nezapře inspiraci současným Volvem V90, ale prostě to tady zdaleka tak dobře nefunguje. Taková zmuchlaná krabice. Nevím, uvidím časem. Boční linie OK.



Na co jsem ale nejvíc zvědavý je interiér. Trochu se bojím, že bez toho dotykového nesmyslu už se nepůjde ani uprdnout, resp. že nepůjde nakombinovat rozumná výbava bez něj. Hodně zvědavý jsem na sedadla, konečně to vypadá na rozumnou koženou variantu (bohužel ale asi jen tu jedinou?), jen jestli půjde objednat aniž by člověk musel koupit milion dalších kravin, jak bylo zvykem 8 A taky aby kvalita za něco stála... Celkově mi ale ten interiér přijde jako velký krok dopředu.



Motory v té konvenční části nepřekvapí ani neurazí, jsem zvědavý, jak moc použitelný základ pro úpravy bude ten benzínový dvoulitr - sériový výkon je dost skromný, tak snad z toho časem Alenka dostane něco rozumného 1 To samé platí pro CNG variantu, která by jinak byla taky lákavá... Nejvíc jsem ale zvědavý na to, jak bude reálně fungovat ten plug-in hybrid - papírově to vypadá celkem slušně.



Vlastně nejvíc jsem zvědavý na ceny... Trochu se obávám, že všechny ty úlitby kvůli emisím to krutě prodraží. A že opět nepůjde nakombinovat výbava tak, aby člověk dostal co chce bez milionu kravin 8
07:07:44
12.11.2019
Syny
Z tohohle pohledu je to ale fakt osklivy 8
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Syny vložen 12.11.2019 07:07:44
06:53:56
12.11.2019
Syny
-> Milan 136 12.11.19 06:49:22: 3 tak proto jsem nic nenasel, tak to jsem do ted nevedel. Tak to beru zpatky a omluva za dezinformaci - mam hned vetsi radost, ze ty vnitrni svetla tam fakt nejsou jen pro paradu zbytecne. To u me ted 3 po FL hned vic stoupla v cene 40
upraveno 1x, naposled 12.11.2019 07:02:07
06:49:22
12.11.2019
Milan 136
-> Syny 12.11.19 06:47:40: V čočce tlumených se rozsvítí další led a kus se zvedne a vedle se ještě rozsvítí to malý světlo. Čočka tam není, stačí se sehnout. Je tam LED nahoře.
Extreme Tyres