-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Předposlední P308 jsme tehdy nekoupili novou v Peugeotu Plzeň jen kvůli sedačkám. To jsi nezvolil zrovna ten pravý příklad.
Ale je dost jiných vozů - současníků, které jsou na tom z hlediska komfortu lépe než O2.
U O2 mi vadí především krátký sedák a tvar sedaček. Jen si přiznej, kde ti končí u základních sedaček stehna. Komfort vzadu je také nic moc - jak jsem psal, u 2.0 TDi jsem tam poskakoval jak na splašené krávě. Co ostrá nerovnost, spára u prázdného vozu, to kopnutí. Ale chápu, že tobě to třeba vyhovuje, protože čím tvrdší a nepoddajnější, tím lepší.
Na druhou stranu chápu, že každý nemůže jezdit RS nebo Klimentem, který dělá tyto vozy především hezké. Jo, Milan, ten má taky fakt fešandu, liší se v davu a tam navíc chápu, že bude těžko jezdit Fordem nebo Opelem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
21:31:21
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
21:22:17
02.11.2019
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 21:11:32: Nezkoumal jsem kde se to láme, bral jsem to jen jako info z prvních testů když O3 přícházela.
21:11:32
02.11.2019
02.11.2019
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 21:03:47: Vůbec to nemusí být nejvyšší modely. Stačí, aby ti mělo nad 110 kW. Klidně to může být socka.
A nebo třeba G-Tec.
A nebo třeba G-Tec.
21:03:47
02.11.2019
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 13:30:20: všechny s kterýma jsem měl za posledních 20 let tu čest ať už za volantem a nebo jsem se vezl. Typický příklad byl MATTESSovo poslední Peugeot, za cestu do Prahy jsem byl dolámanej neskutečně z těch měkkých sedaček a podvozek taky plavný.
-> M@rtin 02.11.19 17:33:10: Tak běžný řidič určitě, ale Kamil za to umí tahat a překvapilo mě jak jsem byl schopný se držet.
-> saskyn2 02.11.19 20:18:54: JJ vím, ale jen ty nejvyšší modely.
-> M@rtin 02.11.19 17:33:10: Tak běžný řidič určitě, ale Kamil za to umí tahat a překvapilo mě jak jsem byl schopný se držet.
-> saskyn2 02.11.19 20:18:54: JJ vím, ale jen ty nejvyšší modely.
20:26:14
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda - zrušená registrace 02.11.19 19:36:03: Jenže Jardo ty porovnáváš tvojí 1.8T s nějakou sockou v práci to má natočeno 5x kolem zeměkoule. Když budeš porovnávat podobný motorizace a podobný stavy auta tak Syny má pravdu, mezi O1 a dvojkou je obrovský skok. Sice ne tak obrovský jako mezi feldou/O1, ale určitě mnohem větší než O2/3. Bohužel v dnešní době je už O1 veterán, když s tím občas jedu na technickou tak se tomu dojmu nemůžu ubránit. Ted v úterý pojedu s tchánovo AEE s necelými 100tkm tak poreferuju jak jsem tím měl zkažený celý den
20:18:54
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: Víceprvek mají i silnější motorizace v O3. Jinak máš pravdu.
-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak
-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak
19:36:03
02.11.2019
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 02.11.19 18:21:29: no ja si to teda nemyslim, ono O1 uz jsou vetsina hodne starych a hodne ojetych, maji to socky ktere to neudrzuji a dojizdeji, ale to uz je caste i u te O2, ale treba 1,6 tour mi sedela nejvic z celyho vozovyho parku minule firmy, jezdil jsem s AEE, to bylo na hovno a i ten hnusnej starej intros, motor chciplej, pak s tdi 81kW, ta byla celkem fajn, o2 jsou taky drzaky, byly tam pouzity pevnostni materialy na karoserii a urcite vetsi bezpecnost, ja jen rikal, ze mi to auto tak nesedi, ale nekdo si tam musi hledat to plivani :), stejne to uz se skodovkou nema moc spolecnyho
18:21:29
02.11.2019
02.11.2019
Milan 136
-> Syny 02.11.19 13:31:39: souhlas
17:33:10
02.11.2019
02.11.2019
M@rtin
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: No s 1,6 na krušnohorskejch kopcích mě párkrát "brzdila" i O2 RS. A ono i to co má 2x víc koní jak moje LPG, mě do kopce brzdí, ale spotřeba pak leze i k 16L
13:55:29
02.11.2019
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: jo, tak viceprvek mam na O1 taky, ale jo ta zadni naprava u O2 je lepsi, nez u predohrabove O1, jinak mi to auto nejak celkove proste nesedi, stejne jako mi nesedi treba vsechny fabie :) s trojkovou fab jsem teda jeste nejezdil...
-> bouchy 02.11.19 12:55:52: tak jezdi se s ni i dal, treba norsko, svedsko a kdyz tam vydelam treba 500tis.kc, tak tezko budou resit par max. desitek tisic za opravu v nejblizsim autorizaku :)
-> bouchy 02.11.19 12:55:52: tak jezdi se s ni i dal, treba norsko, svedsko a kdyz tam vydelam treba 500tis.kc, tak tezko budou resit par max. desitek tisic za opravu v nejblizsim autorizaku :)
13:33:45
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 13:31:39: Přesně tak.
Ale na druhou stranu O3 RS komfort nekomfort, to je pěknej vozejček.
Ale na druhou stranu O3 RS komfort nekomfort, to je pěknej vozejček.
13:31:39
02.11.2019
02.11.2019
Syny
No nevim, ale mel jsem tu cest docela dost jezdit jak s O1, O2, tak i parkrat O3 a skok mezi O1 a O2 mi prijde tak o 3 galaxie snad ve vsem. Mezi O2 a O3 uz mi to az takovej rozdil neprisel ani co se tyce komfortu. Ale chvalit tady porad O1 a plivat na O2 je slusne mimo dle me...
13:30:20
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:26:42: Jaké francouze myslíš?
13:26:42
02.11.2019
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 02.11.19 13:19:12: O2 a zebrinak? No nevím, asi je to tím na co jsem zvyklý ze Žlutky, že mě to přijde extrémně pohodlné a naopak u 99% francouzů co jsem jel je to vymekle bláto, s kterým se bojím do zatáčky a z těch sedaček mě bolí záda po pár kilometrech. Podvozkově mě přijde 02 jako slušný kompromis jak na svezení, tak pro rodinu.
13:19:12
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 02.11.19 13:09:29: Nevím, co v ní hledat za technický pokrok, ale O1 byla rozhoupaná šílenost na podvozku z Golfu, O2 žebřiňák, že to zejména zadní cestující naklepe jako řízek (možná výsada TDi) a základní O3 je neskutečně sterilní auto, ideální jen na přesun z A do B. Prostě 3x auto vyhovující širokému okruhu lidí, kteří nepotřebují nic navíc. Nedělal bych z toho úplně sporťák, to je parketa jiných výrobců. Mám najeto hodně km se všemi řadami.
13:13:22
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> bouchy 02.11.19 12:55:52: Neplácej zase hlouposti, že si firma něco spočítá nebo nespočítá. Buď na to má a nebo nemá, tečka. Zavedené firmy, mající jednoho dodavatele už několik turnusů, má lepší ceny a ne že ne. Firma, která na to nemá, provozuje jako služební osobní vozy auta stará 12 - 15 let, ne-li více.
13:09:29
02.11.2019
02.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 02.11.19 09:39:45: To by mě zajímalo proč O2 ne? Jako jediná má viceprvek vzadu a je to sakra znát. Teď jsme jeli takovou vyjížďku z Mostu a bez problémů jsem stačil dvou jednickovym RSum predemnou. Pravda držel jsem to u huby a jel lehce přes 10l, ale v zatáčkách je to mnohem klidnější a stabilnější, navíc to s tou 1,6 nejde po čumáku ven jako TDIcka.
12:55:52
02.11.2019
02.11.2019
bouchy
-> Jarda: To je zase firma, hlavně nemít náklady... teď je to něco komfortního, ale až se něco posere (obecně) někde v Německu, tak pak bude OK platit odtah, opravu a převoz pasažerů. Pokud se jezdí kolem komína, je to jiný, ale ani největší paka neposílaj na dálku veretány (O1/2).
A s operákama bych byl opatrnej, v každý firmě si spočítaj, že dát 80tkč měsíčně za 10 aut (příkladně) není úplně málo a další kvartál už aut jen 7. Doby, kdy ti lidem/firmám vnucovali za dumpignovou cenu, jsou ty tam.
-> Syny: Třeba to byo až tak, že to GO bylo opravdu nutný (aka technik tak vyhodnotil...) - není nad to dostat nějakou olítanou mrdku (cokoli nad 150-200tkm brutálního užívání) a starej se.
A s operákama bych byl opatrnej, v každý firmě si spočítaj, že dát 80tkč měsíčně za 10 aut (příkladně) není úplně málo a další kvartál už aut jen 7. Doby, kdy ti lidem/firmám vnucovali za dumpignovou cenu, jsou ty tam.
-> Syny: Třeba to byo až tak, že to GO bylo opravdu nutný (aka technik tak vyhodnotil...) - není nad to dostat nějakou olítanou mrdku (cokoli nad 150-200tkm brutálního užívání) a starej se.
12:36:18
02.11.2019
02.11.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Spis se divim, ze existuje firma, kde si zamestnanec muze rikat co se bude u sluzebaku opravovat a menit a to jeste v takovem rozsahu jako zminena GO podvozku atd. V predchozi firme i v te soucasne auta jezdi proste do jednoho autorizaku dle servisky nebo v pripade potreby a nic jineho neexistuje.
11:59:18
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 11:43:14: Já hlavně neznám firmu, ani u mých známých, která by sušila ve vozovém parku nějaké hrobaříky. Zvláště v době operáků.
A jak říkáš, od novoty, jeden uživatel, OK. Ale jinak, pokud mi nechčije na nohy a nekape za krk, tak bych se na to vyhnojil.
A jak říkáš, od novoty, jeden uživatel, OK. Ale jinak, pokud mi nechčije na nohy a nekape za krk, tak bych se na to vyhnojil.
11:43:14
02.11.2019
02.11.2019
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jako bejt to sluzebak co mam od novoty, i pro soukrome ucely, nestridal jsem se o nej s nikym a potom si ho mohl za nejakou zajimaci cenu odkoupit, tak bych se o nej asi staral o neco lip a hlidal si servisy atd., ale jinak tedy tezkej nezajem
11:26:55
02.11.2019
02.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 02.11.19 11:04:07: Přesně tak. Divím se, že někoho vůbec napadne se tím zabývat.
11:04:07
02.11.2019
02.11.2019
Syny
-> Jarda: Ja se tedy nedivim - kdybych dostal ve firme sluzebak, ne uplne starej a hned mu nechaval delat GO a menil tam vsecko, tak by na me asi taky koukali divne :)
10:35:08
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda: Tvl tak z ní vykuchej mechaniku at nejdou ani blinkry, pak ti jí snad proplatěj, tvl to je zase firma
Jinak k tomu porovnání O1/2/3.Ono záleží co porováváš. Mám tu ted BKD(což vůbec není špatný motor) předface ale třeba s tou Markéty RS se to nedá srovnávat, ačkoliv je to oboje dvojka tak je to úplně jiný auto-motor má zvuk sbíječky, nejede to, nebrzdí to, introš se zeleným polodotem jak z roku nebreč.
Za mě se s O3 jezdí nejlíp, ale záleží na výbavě a motorizaci.
Jinak k tomu porovnání O1/2/3.Ono záleží co porováváš. Mám tu ted BKD(což vůbec není špatný motor) předface ale třeba s tou Markéty RS se to nedá srovnávat, ačkoliv je to oboje dvojka tak je to úplně jiný auto-motor má zvuk sbíječky, nejede to, nebrzdí to, introš se zeleným polodotem jak z roku nebreč.
Za mě se s O3 jezdí nejlíp, ale záleží na výbavě a motorizaci.
10:04:03
02.11.2019
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 02.11.19 09:59:06: to se mi nepodarilo rozebrat :/ to zvladnu u o1 a u O2 ne, packu mi nikdo neproplati, reknou mi, ze to nepotrebuju, kdyz mi ani olej nechteji vymenit, ale neni to moje, tak mi je to jedno... pry nikdo nema takovy naklady na auto jak ja :) a to jsem nechal udelat jen GO podvozku a stejne tam neco mlati... novy brzdy, tlumice, cepy
09:59:06
02.11.2019
02.11.2019
saskyn2
-> Jarda: Do podvolantovky. Kup novou páčku, stojí 1000Kč.
09:39:45
02.11.2019
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 14:00:02: to bylo u feldy, me u o1 jdou
ja vypinam, pritelkyni jsem naucil vypinat, firemni auto neresim, to neopravuju, teda zas mi prestal jit ten tempomat a ten mi nikdo neopravi, tak budu muset sam - je prerusenej kablik v kloubku packy, slepil jsem to tam cinem, ale bylo jasne, ze to nebude nadlouho, nevite nekdo, kudy ten kablik presne vede? ze bych se na to napojil nekde dal....
jinak vcera jsem se svezl s o3 a rekl bych dobry, prekvapilo me to, o2 me nijak nenadchla, to radeji o1, ale todle nebylo spatny...
ja vypinam, pritelkyni jsem naucil vypinat, firemni auto neresim, to neopravuju, teda zas mi prestal jit ten tempomat a ten mi nikdo neopravi, tak budu muset sam - je prerusenej kablik v kloubku packy, slepil jsem to tam cinem, ale bylo jasne, ze to nebude nadlouho, nevite nekdo, kudy ten kablik presne vede? ze bych se na to napojil nekde dal....
jinak vcera jsem se svezl s o3 a rekl bych dobry, prekvapilo me to, o2 me nijak nenadchla, to radeji o1, ale todle nebylo spatny...
22:09:55
01.11.2019
01.11.2019
StepaNoFUN
-> m8rinek 01.11.19 20:47:30: Bacha na ty packy co ulomíš. Ať tam nezůstanou...
21:34:22
01.11.2019
01.11.2019
Milan 136
-> Shader 01.11.19 21:30:25: tam co máš kroužek je snímač teploty za DPF
21:30:25
01.11.2019
01.11.2019
Shader
-> Milan 136: -> saskyn2: Takže Lamda-sonda je nahoře na filtru a dole (v červeném kroužku) je čidlo teploty?
21:28:21
01.11.2019
01.11.2019
saskyn2
-> Shader: nemá to je na trubku k diferencnimu cidlu
21:27:54
01.11.2019
01.11.2019
Milan 136
-> Nwkt 01.11.19 21:13:50: tak tak
-> Shader: ne. Za filtrem je v jedný díře snímač teploty a v druhý trubka ke snímači odchylky tlaku DPF.
-> Shader: ne. Za filtrem je v jedný díře snímač teploty a v druhý trubka ke snímači odchylky tlaku DPF.
21:13:50
01.11.2019
01.11.2019
Nwkt
Zrovna tady to jde ještě dobře, commonrail je horší
21:05:49
01.11.2019
01.11.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 01.11.19 20:58:00: To už záleží na chuti a schopnostech
20:58:00
01.11.2019
01.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 01.11.19 20:51:50: ....tady pod tím víčkem nechat udělat.
20:51:50
01.11.2019
01.11.2019
Milan 136
-> m8rinek 01.11.19 20:47:30: tady pod tím víčkem
20:47:30
01.11.2019
01.11.2019
m8rinek
V rychlosti... Jaká je pakárna vyměnit termostat na BMN (kde vůbec je?) Jestli s tím ztrácet čas, nebo to někomu dát udělat :D.
16:38:24
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> bouchy: No všichni o ní mluví, ale asi jí nikdo nikdy neviděl... všechno GL.
16:28:45
01.11.2019
01.11.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Wait, 135L nebyla (sedan)?
15:16:56
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Luky: Tak jelikož se 9-5 bez ACC snad ani neprodávala (resp. nikdy jsem žádnou neviděl, existujou nějaké rumory, že snad existuje, ale to je něco jako sedan 135L ), tak to asi nebude tak hrozivý problém A má to i 900...
15:09:38
01.11.2019
01.11.2019
Luky
-> dragon_cb_cz 01.11.19 14:10:37: počkej, ono tě to nadšení přejde, až se tam rozbije nějaká komfortka za $$$$$$
To mně připomnělo firemní Mercedes ML, v té době zánovní auto. Rozbila se řídicí jednotka automatické klimatizace/topení, takže to auto pořád topilo naplno a nešlo snížit teplotu. Naštěstí to bylo v zimě, takže těch pár dní do servisu se jezdilo se staženými okny. Být to v létě, bylo by to nepojízdný Tenkrát to stálo opravit asi 25 000
To mně připomnělo firemní Mercedes ML, v té době zánovní auto. Rozbila se řídicí jednotka automatické klimatizace/topení, takže to auto pořád topilo naplno a nešlo snížit teplotu. Naštěstí to bylo v zimě, takže těch pár dní do servisu se jezdilo se staženými okny. Být to v létě, bylo by to nepojízdný Tenkrát to stálo opravit asi 25 000
15:08:42
01.11.2019
01.11.2019
saskyn2
-> Syny 01.11.19 13:56:59: Má to pořád zaplé 90% aut.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 14:00:02: Jede to nezávisle
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 14:00:02: Jede to nezávisle
14:32:05
01.11.2019
01.11.2019
vhml
-> Syny 01.11.19 13:56:59: já naopak ženu nenaučil to pouštět. Tak to má zaplý furt a v diagnostice jsem nastavil maximální čas asi 2 minuty což stačí.
14:10:37
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny 01.11.19 14:04:18: Já jsem s tím taky problém neměl, byť to možná topilo kolikrát zbytečně... ale současný systém, kdy přijdu a jedu, ACC samo pozná, že je zima, na chvíli zatopí do okna i zrcátek a pak to automaticky vypne mi přijde lepší. Resp, je mi to tak nějak jedno, ale líbí se mi, že to +- funguje jak má a nemusím to řešit. Max když přijedu za blbýho počasí do práce do garáže, tak se zamlží zrcátka, tak to musím na pár vteřin ručně pustit, jinak to většinou automatika obstará dobře.
14:04:18
01.11.2019
01.11.2019
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 14:00:02: Kdepak, zrcatka jedou samostatne, takze pokud je nedavas na "0" (respektive pro nas s OCD jeste neprijatelne polohy R a L ), tak topis nonstop...
www.tuning-in.cz/files/.. ./o2-mr-swv1-3.jpg
-> dragon_cb_cz: Vidis a me zas prijde jako blbost zhavit i zadni okno, kdyz chci jen zrcatka. Zrcatka spojeny s oknem jsem mel na Cordobe a jako na auto z 95 dobry, ale ted jsem fakt rad, ze to je nezavisle na sobe. Proc topit zrcatkum, kdyz se mi zamlzi zadni okno? A naopak, proc topit do okna, kdyz potrebuju jen odmlzit zrcatka? To ze tam neni zadna kontrolka je, pravda, trochu blby, ale stalo se mi jen jednou, ze jsem s tim jezdil asi den a pul, pak jsem to vyp. Jinak jsem s tim problem nemel nikdy.
www.tuning-in.cz/files/.. ./o2-mr-swv1-3.jpg
-> dragon_cb_cz: Vidis a me zas prijde jako blbost zhavit i zadni okno, kdyz chci jen zrcatka. Zrcatka spojeny s oknem jsem mel na Cordobe a jako na auto z 95 dobry, ale ted jsem fakt rad, ze to je nezavisle na sobe. Proc topit zrcatkum, kdyz se mi zamlzi zadni okno? A naopak, proc topit do okna, kdyz potrebuju jen odmlzit zrcatka? To ze tam neni zadna kontrolka je, pravda, trochu blby, ale stalo se mi jen jednou, ze jsem s tim jezdil asi den a pul, pak jsem to vyp. Jinak jsem s tim problem nemel nikdy.
14:01:05
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Syny: Mně se to u O1 stávalo pravidelně, je to na místě, kam se normálně nemám důvod koukat. Systém co mají jiné značky, tzn spojený výhřev zrcátek s výhřevem zadního okna, který ACC po nějaké době samo vypne, mi přijde daleko lepší.
14:00:02
01.11.2019
01.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 01.11.19 13:52:54: Otáčím čudlík dopředu do středové polohy, ale stejně pokud nezapneš na středové panelu výhřev okna, tak zrcátka nejedou a nebo ano?
13:56:59
01.11.2019
01.11.2019
Syny
-> saskyn2 01.11.19 13:52:54: Hele todle jsem vubec nepochopil. U vsech firemnich aut je vyhrivani zrcatek zapnuty pokazdy kdyz do nich vlezu. At je leto nebo zima. Venku 40°C a vyhrivani zrcatek zaply Pokazdy to vypnu a priste je to zas. A v minulej firme to bylo to samy. Bych neveril, ze je pro nekoho fakt problem to blby kolecko otocit na nulu Pak se kazdej divi, ze se odlepujou skla atd...