Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18717 příspěvků (zobrazeno 9151 až 9200) od 04.01.2015 do 15.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
12:23:52
01.11.2019
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 12:09:39: U O2 jsou v blinkrech v zrcatku zarovky? Ja mel za to, ze tam jsou LEDky 9
upraveno 1x, naposled 01.11.2019 12:24:07
12:09:39
01.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> saskyn2 01.11.19 09:13:19: Myslím, že táhne třetí rok, musel bych dohledat.



Úplně mě vytáčí, že žárovku za 10,- dokáže nějaký kokot nahradit celým modulem i s plexi a říkat si za to bezmála litr... 78 Pak se divíte, že na ty nový škopky nadávám.



Umí to někdo za rozum, můj dvorní dodavatel obchod zavřel. Ještě zkusím kamaráda v Kelly, ale tam bude taky nějaká druhoška. 8
10:54:48
01.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 01.11.19 10:14:33: Ahoj, vozidlo není přihlášené. Nakonec se to táhlo tak dlouho, že má jít nakonec někam mimo EU. Vzhledem k tomu, že je to sice nové, ale 2016, dosud nejeté, tak v EU už nepůjde ani přihlásit, protože EURO.... Jako ojetina taky ne, protože to má asi 10 km.
10:14:33
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak předpokládám, že to do servisu stejně půjde na výměnu oleje atd - jen že by neměl být problém tam dojet po ose.
10:14:20
01.11.2019
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.19 22:28:32: Čínu za mě ne. Sedí blbě, rychle žloutne a během chvíle je v tom voda a je po něm. Kamarád si to tehdy někde sehnal a za půl roku koupoval znovu origo.
10:13:31
01.11.2019
gim
Dotaz na znalé: na O1 1.6MPi (75kW) se mi rozsvítila kontrolka motoru. Dia hlásila závada zpětného vedení výfukových plynů. Vyměněn EGR a potrubí k němu. Poté vyskočila závada čidla klikové hřídele - vyměněno za nové, následně čidlo vačky - je zánovní a v pořádku. Po těchto opravách sice kontrolka motoru nesvítí, ale ve výpisu závad pořád i po vymazání jsou čidlo kliky a vačky? Netušíte někdo kde by mohl být zakopaný pes? Kabely jsme procházeli a na první pohled to vypadá, že jsou ok.

Motor jako takový běží v pohodě, dokonce bych řekl že lépe než předtím, ale při rozjezdech, hlavně do kopce nelogicky při jemném přidání plynu otáčky paradoxně klesnou až motor kolikrát chcípne. MPičko má plyn dost citlivý, ale toto to dříve nedělalo.
10:03:45
01.11.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 01.11.19 08:09:24: -> dragon_cb_cz 01.11.19 09:37:10: Mno, poslední dva pokusy skončily v servisu a u jednoho vozu tam bylo auto ještě pak 2x opakovaně, protože to po cca dvou dnech začalo padat náhodně do nouze.

Ale naše to není, takže se do nějakého toho pokusu klidně pustíme. 3
09:37:10
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 01.11.19 08:09:24: Však píšu, že bych se toho nebál. Tu alkalickou rezervu zmiňuju protože tam byl dlouho - ale jelikož skoro nejetý, tak by to neměl být problém. To já jsem horší čuně, v kile jsem teď měnil olej po snad víc jak šesti letech - a to už byl na výměnu i kilometrově - poslední 2 roky určitě, spíš 4. No, co... už je tam čerstvý.
09:15:50
01.11.2019
saskyn2
-> Tuner#2: Jinak k blinkru. Funkčně k tomu nemám výhrady snad krom toho že do něj často teče, ale ten tvar se soudruhům v číně moc nedaří, já bych si to na auto nedal...
09:13:19
01.11.2019
saskyn2
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 08:26:35: Však ho máš půl roku3onanie nad spolehlivostí mi připadá celkem předběžná, počkej na další zimu jak ti bude vyhřívat.
08:56:20
01.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> charon: vsak o tom cidle teploty jsem Ti uz psal, taky jsem to u naftove menil...
08:40:58
01.11.2019
Jarda/felda
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.11.19 08:26:35: u plastu bych se bál že zežloutne (typicky blinkry u každý druhý feldy) 4 u zrcátka je to kus skla a líp hyhřívá protože je nový 3
08:26:35
01.11.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Koukám, že ani na tom co koupit se neshodneme. Od zrcátka mě tady taky odrazovali, nepoznal jsem rozdíl + lépe se ohřívá. Až bude lépe mrknu na to a uvidím co se tady dá koupit.
08:09:24
01.11.2019
palinator
-> Tuner#2:

Bál bych se že to za dva roky bude žlutý jak cecek.



-> dragon_cb_cz 31.10.19 21:33:47:

Alkalickou rezervu. 3 Existuje spousta strojů, kde zůstal olej pomalu od výroby ve formě kyselý kolomazi, motor stál patnáct let pod bukem, nalila se do toho nafta, zprovoznilo zatuhlý čerpadlo a motor udělal dak-dak-dak a jel.



-> Jirik_Tuňák1983 31.10.19 16:27:06:

Osobně tipuju, založit baterku (přizpůsobit diagnostikou!), nalejt naftu a nastartuje to na otočení.
07:50:30
01.11.2019
suri
a na 2005 bude asi treba aj kábel 1Z0949101CC/DD podľa smerovky
22:28:32
31.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 31.10.19 22:17:29: A blinkr klidně čínu? Mám už sklo a narozdíl od origa se perfektně odmlžuje.
22:21:00
31.10.2019
Nwkt
-> Milan 136 31.10.19 22:19:13: Na něčem jsem to sundaval, ale je pravda že ty O2 jsem měnil asi jednou nebo 2x 3
22:19:53
31.10.2019
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 31.10.19 16:27:06: Udělal bych to asi stejně, jako kluci.
22:19:13
31.10.2019
Milan 136
-> Nwkt 31.10.19 22:18:18: Nikdy jsem ho nevyndaval, tak asi ne1
22:18:18
31.10.2019
Nwkt
-> Milan 136 31.10.19 22:17:29: Myslím že za motorem je jeden torx co drží kryt. Nebo si to taky možná pletu s Passatem
22:17:30
31.10.2019
Nwkt
-> Tuner#2: Je to cca 5 torxů a výměna na 10 minut. Srovnatelný s výměnou žárovky v budíkách na Mku. Stačí ten plast s blinkrem, podle toho jestli máš podsvit nebo ne. Kabelem to teoreticky taky může být, ale spíš zdechne ta LEDka v blinkru
22:17:29
31.10.2019
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 31.10.19 22:13:30: Proč zase děláš z komára velblouda?

Hodinový servis?

To by sis moc nevydělal. Blinkr je vyměnej za 5 minut6

Ven musí sklo, pak kryt a pak už jde jen blinkr. Motor se nevyndavá.
upraveno 1x, naposled 31.10.2019 22:18:06
22:13:30
31.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 31.10.19 22:07:01: Jo něco takové jsem viděl na youtube a doufal, že je to špatný vtip 8



Co stojí ten novej blinkr a bude to v tom? Nebude někde kablík, když jsem to zrcátko sklopil? Přemýšlím co vše nakoupit, když to bude rozebrané ať to nedělám na pětkrát. Občas mě tyhle nový škopky nepřestávají překvapovat jak z minutové výměny žárovky je hodinový servis 51
22:08:01
31.10.2019
Nwkt
-> Tuner#2: Jinak myslím že to nehlásí ty v zrcátku. Nejsou totiž napojený na centrální elektroniku, ale do dveřních jednotek. Na diag chyba bude, ale nerozsvítí to kontrolku žárovky
22:07:01
31.10.2019
Nwkt
-> Tuner#2: Rozebrat komplet zrcátko, sklo ven, motor ven, kryt dolů a pak máš ten led modul se spodkem zrcátka
upraveno 1x, naposled 31.10.2019 22:07:11
22:03:04
31.10.2019
StepaNoFUN
-> Tuner#2: diagnostika? Minimalne by mela bejt ve vypisu. Kazdopadne k zarovce se dostanes az po vyloupnuti skla. Zatim jsem se nestetkal s autem, kde by to bylo jinak. Ale OII mne nejak docela mijej...
21:55:21
31.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 31.10.19 21:47:13: Nesvítí, přitom při prasklé žárovce se detekuje.
21:47:13
31.10.2019
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Boční přerušovač neřeší. Ale měla by se rozsvítit konrolka žárovky (pokud je tam jednotka centrální elektriky).
21:43:54
31.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Tuhle jsem při parkování ve městě sklopil pravé zrcátko (O2) a od té doby nebliká blinkr, ale přitom se frekvence klikání nezrychlila. Kde hledat chybu a jak moc složité je se dostat na žárovku?
upraveno 1x, naposled 31.10.2019 21:44:08
21:33:47
31.10.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Zkus tu pohledat (buď tady nebo v tématu o Fábiích) co jsem řešil cca rok zpátky její oživování, nebo možná Milan nebo někdo řeknou svůj názor... ale pokud olej je prakticky nejetý, tak sice možná oxidoval, ale alkalickou rezervu snad neztratil, takže na to aby se nastartovalo, ohřál se a vypustil by stačit měl. Tu naftu naředit určitě, to jo, ideálně nějakou Vervou nebo podobnou, případně přihrcnout nějaký VIF. Ale vyloženě vypouštět myslím netřeba. A při první příležitosti pochopitelně vyměnit i palivový filtr.
21:33:26
31.10.2019
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Nastartovat, dotankovat, vyměnit olej (netrápit po dálnici v plný zátěži). Co se mělo posrat, to se posralo už za dobu stání.
18:33:24
31.10.2019
Jirik_Tuňák1983
17:34:54
31.10.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Naftu naředíš kanystrem snadno, olej na to nastartování stačit bude... Resp. pokud starý olej nějaké škody napáchal, tak tímhle to už asi příliš nezhoršíš. Každopádně tety naftová Fábie stála v garáži snad 5 let a normálně jí natočili...
16:27:06
31.10.2019
Jirik_Tuňák1983
Co říkáte na vložení nové baterie do 2.0 TDi, rok výroby 2016, auto má najeto tak 10 km +/-, od té doby stálo venku. Moc se mi do nějakého startování nechce. Podle mého už nebude ten tovární zbyteček nafty a stav oleje žádný hitparáda. 8 Nechali byste raději pořešit přes servis?
14:12:37
31.10.2019
dragon_cb_cz
-> palinator: A to čidlo teploty nemůže hejbnout s bohatostí?
13:24:38
31.10.2019
palinator
-> charon:

Hmm... tak to máš nahovno jako já Toledo. 3
12:34:44
31.10.2019
charon
Dva dny před emisema jsem najel 220 km s naloženým vozejkem, kde jsem tomu dával napít. Těsně před emisema najeto cca 30 km s tim, že všechny kopce byly na trojku s plným plynem ... A technik tam na tom pak před měřením ještě stál jak na rejči minimálně dvě minuty. Takže komín byl vymetenej, řekl bych, pořádně ...
08:18:15
31.10.2019
Jarda/felda
-> palinator 31.10.19 07:28:46: já tejden předem komín vymetal a stejně to nepomohlo 8
07:28:46
31.10.2019
palinator
-> charon:

Měls před emisema řádně vyčištěnej komín? Nebo to tam hodinu blafalo studený na místě?
07:20:49
31.10.2019
charon
Tak jsem vcera prosel emisema s odrenou prdeli. Na octe (AGR 66 kW) jsem to resil viz nize, jsou vymenene komplet podtlakove hadicky za modre silikonove Samco, nová hadice od turba k IC (vymlete zobacky), kourivost nam na emisich klesla z 2,3 na 0,69. Limit je 0,7. Takze co dal? Technik na emisich mi rikal, ze mu dianostika ukazuje chybu teploty chladiva, takze cidlo jeste vymenim, ale je jeste neco dalsiho, na co se zamerit?
19:46:30
28.10.2019
Shader
-> Milan 136: Kdyby to byly vstřiky, budou kolísat i otáčky na volnoběh? Jelikož ty jsou stále konstantní. DPF zatím nic, nakonec čekám až kolega zprovozní novou diagnostiku.
upraveno 1x, naposled 28.10.2019 19:51:02
18:58:21
28.10.2019
Milan 136
-> Tomaso435 28.10.19 18:57:02: To, že reagují na odpojení ti neřekne vůbec nic.
18:57:02
28.10.2019
Tomaso435
-> Shader: no tak to si počkám na odpověď taky.. tohle řeším ted u renolda.. vstřikovače to nejsou. všechny reagují na odpojení.





E: aha ... F5 .. pozdě :-D ..



když ne vstřiky tak co to muže být ? na volnoběh dost čoudí a při prošlápnutí toho hafo vyfoukne.. podpálenej ventil ?
upraveno 1x, naposled 28.10.2019 18:58:06
18:54:33
28.10.2019
Milan 136
-> Shader 28.10.19 18:52:00: Vstřiky, kabely ke vstřikům, setrvačník...

To může být věcí. Co ten DPF? Stále nic?
18:52:00
28.10.2019
Shader
SKODA OCTAVIA II 1,9 TDI 105 KM Trzęsienie, telepanie, stukanie, klekotanie silnika?




Co může způsobovat takové cukání, škubání motoru jako je na videu? Občas se tento jev objeví u mojí OII.
18:29:29
28.10.2019
suri
-> bouchy: nie , to auto ide krásne ako nové
18:26:55
28.10.2019
bouchy
-> suri: Aha, tak to je OK. Myslel jsem, jestli na discích prostě "nechybí" matroš. Je to kravina, já vim, vzhledem k techn. výroby. Mohly by být pokroucený, ale pak =kopání.
16:37:34
28.10.2019
suri
-> SO545: nešetrím , neviem s tým vyjsť z garáže .. hrdziak je to , ako všetky OII
16:36:19
28.10.2019
SO545
-> suri 28.10.19 16:26:43: setris si to na veterana ? 1000km to je u mna 2tyzdne do prace a a okolo domu...ale mas to pakne to sa musi uznat.
16:26:43
28.10.2019
suri
-> SO545: nejazdím vôbec , od apríla 1000km , nemá význam
Extreme Tyres