Já když kupoval Octu, tak jsem měl u prodejce na výběr mezi černým konbykem TDI 81 kW, zejména karoserie byla v hodně slušným stavu a kvůli některejm věcem, který se mi nelíbily (byl to trochu bastl), to bylo o dost levnější. Když jsem viděl modrou, neváhal jsem. Ty xylofony a Maxidot z toho dělaj o dost jinačí auto a co na tom, že to bylo jen 66kW TDI a má zprohejbaný prahy. A bylo mi uplně u prdele, že na chlup stejnou (akorát bořenou na předek, takže nemá ostřiky světel) tj. vč. výbavy a motorizace, má soused o ulici vedle. Na půl cesty mezi náma je pak ještě k vidění jeden konbyk TDI 81 kW, opět výbavy Collection, avšak je lahvově zelenej.
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
A to se to tady prej ani neprodávalo.
E: a priority při výběru byly úplně odlišný. Jako málo majetnej jsem chtěl koupit v zásadě předražený starý auto, u kterýho je předpoklad, že bude s rozumnou spolehlivostí a provozníma nákladama jezdit ještě dlouhou řadu let, než se rozpadne nebo mu legislativa setne vaz. Co se týče designu, tak myslím, že v roce 96 a následný facelift to ještě podtrhnul, udělali návrháři dobrou práci, když vytvořili auto, jehož vzhled sice nemířil mezi špičku ani jako novej, o to méně ale stárnul. Což mnoho aut, ze kterých se staly kýče, takové štěstí nemělo.