Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 10101 až 10150) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
10:36:11
08.04.2019
Syny
-> palinator 08.04.19 10:28:39: Tak ono asi taky zalezi jak ty zadni trmeny fungujou (jak moc jsou zatuhly) a jak se pouzivaj v provozu brzdy. Pokud nekdo vsude dobrzduje na kvalty a brzdy pouzije jen k uplnemu zastaveni z par km/h, tak tomu zadky uhnijou asi o dost driv nez nekomu kdo brzdy pouziva vic. Ja patrim spis do ty druhy skupiny, tak mozna proto mi ty zadky az tak netrapi jako jiny.
10:35:26
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 08.04.19 10:28:39: Je to možný. A taky je fakt, že poslední 4 roky doma vždycky bylo minimálně jedno auto s automatem, kde ty brzdy jsou v trochu větší permanenci a na tohle asi budou míň náchylný.



Ale třeba na 900NG jsou zadní kotouče 3 roky, za tu dobu to auto víc stojí než jezdí - a donedávna venku. A ani po třeba čtyřech měsících stání bez hnutí tam problém nebyl, max je ten kotouč trochu "špinavej" do rezava (myšleno brzdná plocha, že to není úplně "zrcadlo") ale o hrubej nebo nedej bože hloubkovej korozi ani památky.
10:32:03
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> Syny 08.04.19 10:21:48: Mě je to tak nějak jedno co to je, dokud to fugnuje. Spotřebáky si sám většinou max přezouvám, takže to stejně neřeším já 3 Jen mě překvapuje, že s tím lidi tak bojujou a mě se to vyhýbá, přestože se u mě "preventivní údržba" omezuje tak možná na myčku nebo WAPku...
10:28:39
08.04.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Ono údajně dřív dělali kotouče z lepšího matroše, kterej tolik nehnil. Toledo si na zadku o originálních brzdách už mohlo nechat mnoho let jen zdát. A o tom, jak hnijou nový (i origo) brzdy, tady tušim psal suri.
10:23:06
08.04.2019
bouchy
10:21:48
08.04.2019
Syny
-> dragon_cb_cz 08.04.19 10:01:08: Presne. Ja uz bych bubny vzadu nemohl ani videt. Furt se s nima neco resilo a to jsem je mel poskladany komplet novy (jak bubny, tak streva). Na kotouce vzadu jsem za celou dobu ani nesahnul a to jsem je ani nemenil za novy...
10:21:07
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: -> palinator: Čím to je nevím, možná jezdím jako dobytek (ale nemyslím si), ale tenhle problém se mi fakt objevil akorát na Akordeonu a tam byly prostě zatuhlé třmeny... při nájezdu asi 280 tisíc, no bože. Na Oktaviánu za 335 tisíc ani jednou, na 9-5 vypadaly brzdy při prodeji stejně jako 40 tisíc km před tím při koupi.



-> Jirik_Tuňák1983 08.04.19 10:06:31: Jo, vlastně tohle jsem na 900NG řešil taky - když tam vyměnili zadní kotouče, tak asi zapomněli ručku seřídit a moc nefungovala (odhaduju - auto šlo na výměnu kotoučů atd hned po koupi). Tak jsem je při posledním servisu poprosil ať na to mrknou, teď zabírá snad na druhej zub (skoro mám chuť jí lehce povolit) a brzdí fest. A žádnej materiál atd nefakturovali, takže nejspíš fakt jen seřízení.
10:17:09
08.04.2019
Jirik_Tuňák1983
10:11:52
08.04.2019
bouchy
-> dragon_cb_cz: Mně třeba nevyhovuje, když mají brzdy pískat jak starej trabant, co rajboval po nýtech. Dělá mi to zlehka na zadních bubnech (skoro od nova). Prostě nechci kroutit volantem na parkoviště za ječení brzd. Kotouče to umí asi udělat ještě hlasitější. U míň jak 5 let starýho auta ostuda. Navíc se teď řeší úplně nový "level" (část. způsobený eliminací bubnů) a to, že při prvním šlápnutí auto nebrzdí, bo je tam voda atd. Dost nepříjemný zjištění po výjezdu z myčky, nebo při akutním brždění třeba před retardérem na dálnici, co tam vletěl z pravýho. Prý "vlastnost" nových(!) aut. Vysušování tam zjevně nedorazilo (low cost, navíc to má imho slušný vliv na zkr. životnosti) - ale dřív to tam nebylo a brzdilo na první.
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 10:13:10
10:07:18
08.04.2019
palinator
-> dragon_cb_cz:

Např. čtyřletej firemní Rapid s 50 tkm najeto musel před technickou měnit zadní kotouče protože by to neprošlo. U Toleda mám zadní kotouče soustružený, měněný za nový TRW, zase soustružený, teď to teda s opět novejma deskama (TRW tušim, předtím bylo asi ATE) asi funguje docela dobře, protože to po zimě shnilý není.



-> Jirik_Tuňák1983:

OI zase má podélníky jako kráva, za který se to má zvedat.
10:06:31
08.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.04.19 10:01:08: Kromě Volva máme na všem ještě původní zadní kotouče a nikdy s tím nebyly potíže. Na Volvu se zadky měnily v autorizáku a byly potom ještě jednou rozebírané. A pročpak asi? 3 Bubnokotouč - ručka nebrzdila souměrně, naštěstí jsem to poznal já a ne až technik na STK, takže to museli vyčistit, promáznout hejblata a bylo to. Od té doby klid, ale stejně... 1

Na Škodné jsem měl s těmi zadky taky furt nějaký potíže.
10:02:44
08.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.04.19 09:56:16: Jo, tak to bylo ono. To jsou fakt čuráci. Udělali to i u Karolíny auta, tam jsem to preventivně taky přelízl nějakým černidlem a když to udělali u mojí italské voňavky (naštěstí ne moc, ale taky jsem to preventivně přetřel), tak jsem měl skoro infarkt. Prostě servis na to, co nezmůžeš v domácích podmínkách, musíš pečlivě vybírat. Prohlížím totiž auta při převzetí zhora zdola. To Karolíny bylo mimochodem v autorizáku, kterej dělá Škodovku a teď i Renold a Dacii.

A zlatej hřebáček - obě auta mají na spodku kostky, popř. opěrná místa. 21
10:01:08
08.04.2019
dragon_cb_cz
-> vhml 08.04.19 09:49:27: Já nevím, co všichni s těma kotoučema na zadku máte... za celou dobu co jezdím různýma autama jsem řešil "problém" se zadníma kotoučema jednou. Nedělal jsem to teda já, ale pokud vím, tak v tom servisu akorát rozebrali, vyčistili a namazali třmen a jezdilo to dál. Koutouče díky tomu byly už nic moc, ale ještě jsem na nich dalších 20 tisíc odjel 3 Novej majitel si je teď vyměnil a je spoko... to mi na nájezd 300 tisíc zas tak velkej problém k řešení nepřijde.
09:56:16
08.04.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

To bylo no, ale může za to nějakej dement, kterej zvedal auto za prahy. A ramena maj po 15 letech očividně daily provozu nárok na to bejt okyslý.
09:53:14
08.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.04.19 09:16:34: Tak to bylo asi jiný místo. 3
09:49:27
08.04.2019
vhml
-> Jarda - zrušená registrace 08.04.19 09:43:35: jo 66 měla bubny. Zlatá věc oproti kotoučům.
09:43:35
08.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> suri 08.04.19 09:29:45: 66kw rotacky asi mely, kotouce mely myslim jen 81
09:29:45
08.04.2019
suri
-> palinator: máš bubny?
09:16:34
08.04.2019
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Ne, jsou tak, jak jsem to auto koupil. Černý, bez koroze.
08:59:59
08.04.2019
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 08.04.19 08:41:16: Ale štětkou už jsi tam taky máchal, ne? 3
08:41:16
08.04.2019
palinator
-> StepaNoFUN 05.04.19 22:52:17:

Jo, ALH 92 kW 3. Upgrade v žádným případě neproběhne. Konečně mám auto, kde brzdí ruční brzda a nehnijou kotouče.
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 08:42:30
01:53:47
07.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 06.04.19 23:10:21: aha, prave moje 1.8t 4x4 je o hodne tvrdsi, nez nafta a ja myslim, ze to je 16kama a plnejma SB, pritom je mozna jeste vyssi - zadek urcite, jinak vpredu je jinej jen stabik
23:24:21
06.04.2019
StepaNoFUN
-> Milan 136: Pokud to srovnavaj s produkci z francie, tak maj pravdu...
23:10:21
06.04.2019
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Ta segry 1.8T předokolka je výrazně tvrdší. Ale auto jako takový tvrdý není, to spíš ty mučící sedačky maj podle mě tuhle pověst na svědomí 3
23:08:21
06.04.2019
Milan 136
-> dragon_cb_cz 06.04.19 22:49:34: Vidíš. A spousta lidí Ti bude tvrdit, jak jsou Octavie hrozně tvrdý.
22:49:34
06.04.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda: Tlumice byly nove, original skoda, vsechny 4... proste to je strasne vysoky a houpavy, vsechny auta co jsem mel potom byly vyrazne tvrdsi.
21:44:08
06.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 05.04.19 22:11:07: nj, ale to jsi mel uz spatne tlumice, naftove se taky vic houpe zadek, nez moji4

Jinak uz mam natrzenej ten plnej silentblok ramene, kterej mi Kocvin tvrdil, ze prezije auto :))) bohuzel si nejsem ani jist, ze by vydrzel polyuretan, aby se taky neodtrhl od kovu :/.

Zitra se pustim asi do loziska kola ridice, uz se mi 40tis.km zhorsuje a uz me zacina stvat, je origo 190tis.km druhe uz nekdo menil a taky nejak sbiram odvahu na ty rozvody, uz je pretahuju o 10tis.km a 9 let :).
08:28:47
06.04.2019
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN 05.04.19 22:49:09: Njn jenže ty jsi jak Ferda Mravenec s hlemýždím syndromem (== musíš tahat celý barák kamkoliv chodíš) 3
08:28:05
06.04.2019
dragon_cb_cz
-> palinator 05.04.19 22:45:59: Já v tom nejsem nijak zainteresovanej, jen to hodil do #tradeandsell na firemním slacku a říkal jsem si, že by to tady někoho mohlo zajímat. Ani nevím, jestli to je dobrá cena nebo ne.
08:22:08
06.04.2019
SO545
-> Milan 136 04.04.19 22:41:19: lahodka je konektor samonavijacieho pasu zaliaty sekundakom...lutoval som naseho elektrikara...ale dal to.
22:52:17
05.04.2019
StepaNoFUN
-> palinator: Jaký bubny? To máš 66kW 2kolku (nepamatuju se) a neproběhl ještě základní upgrade?
22:49:09
05.04.2019
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: Bych Ti přál se svýzt s mým služebákem. Auto naložený na maximum (spíš většinu času přeložený), těžiště jsem se snažil organzací těžkejch věcí srazit co nejvíc dolů, ale stejně je to prostě moc nahoře.

Tak kráně neutrální to bylo, když to bylo naložený na půlku a vše na zemi... Když jsem dodal všechno ("potřebný"), tak je z toho auto, se kterým se prostě letět nedá... Ale je v tom zase "všechno"...
22:45:59
05.04.2019
palinator
-> dragon_cb_cz 05.04.19 21:08:36:

Pěkný, ale pod 17" si už bubny představit nedokážu 3
22:11:07
05.04.2019
dragon_cb_cz
-> Jarda: Vidis, me i na 16" prisel Oktavian jako totalni rozhoupanej clun 3
22:01:12
05.04.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 05.04.19 21:08:36: pekne, ale i 16ky jsou pro me moc tvrdy7 jak na tomdle nekdo muze jezdit treba i po Praze nechapu...
21:08:36
05.04.2019
dragon_cb_cz
20:59:15
05.04.2019
suri
-> Kocvin: jop
20:58:18
05.04.2019
Kocvin
-> suri 05.04.19 20:38:40: Prodáváš, nebo co??
20:38:40
05.04.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.04.2019 20:38:40
20:37:54
05.04.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.04.2019 20:37:54
20:37:03
05.04.2019
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.04.2019 20:37:03
20:33:48
05.04.2019
suri
-> Milan 136:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 05.04.2019 20:33:48
06:52:49
05.04.2019
suri
-> Milan 136: to je bežné ak nacením nejakú vec a viem koľko to stojí , blbé krimpovacie piny po 0,5€ kus , konektory bežne 5-10€ kus , páska 5€ kus a podobne a každý ohrňuje nos , potom to takto dobastlí niekto za lacno a za dva roky sú zhnité káble v polovici auta ... tiež ma tu takýto otravoval aj s čidlom vonk. teploty, konektor zlomili pri jeho výmene a zhnilo to komplet až do auta aj kostriaci bod
06:49:41
05.04.2019
suri
-> Milan 136: jop a už asi teda aj predané , pneu nechceš?
23:23:59
04.04.2019
saskyn2
-> Milan 136: Přitom tyhle moduly který nejsou pro čínu se vyvažují zlatem, takhle mi to zprznit tak ho asi zabiju.
23:16:06
04.04.2019
Jirik_Tuňák1983
22:58:48
04.04.2019
Milan 136
-> Nwkt 04.04.19 22:57:07: říká si tak asi3
22:57:07
04.04.2019
Nwkt
-> Milan 136: Tohle udělá elektrikář jo? 3
22:45:40
04.04.2019
Milan 136
Nakódáno, upravena konfigurace světel 5
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.04.2019 22:45:40
22:43:58
04.04.2019
Milan 136
Po mém zásahu
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 04.04.2019 22:43:58
Extreme Tyres