skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
Jakou vodní pumpu pro OII 2.0TDi. Zde mi byla doporučena značka GRAF a na internetu jsme našel dvě verze, jedna s ocelovou lopatkou, druhá s lopatkou z termoplastu. Ocel nebo plast? Dík.
-> dragon_cb_cz 11.03.19 14:43:02: Byl, ale to bylo auto z roku 1996 a ne nový auto v roce 2019. Igelit je prostě špatně. Odhlučnění na nic, po servisním zásahu na nic, dveře s igelitem nebudou nikdy dobře hrát atd. Prostě celý špatně.
-> StepaNoFUN: Já měl na obou co jsou v rodině (obě FL) rozebraný vždycky jen zadní, tak nevím. Jen že mi to nepřijde zas tak zásadní problém, speciálně u malých aut, kde je odhlučnění většinou stejně tak jako tak na prd...
-> dragon_cb_cz: na prednich dverich byl (myslim od fl) mirelon.
-> Milan 136 10.03.19 17:12:22: A na O1 ten prachscprostej igelity nebyl? Něco takovýho si tam teda pamatuju... jinak Suzuki jsou celkem přiznaně laciný auta, to je poznat od první chvíle co do toho sedneš. Ale funguje to, což je myslím ve výsledku to co lidi zajímá 

-> Nwkt 10.03.19 20:04:05: asi ze stejnýho důvodu jako do ted škodovky nemaji vzpěry na kapotu a u VW je to vcelku standart



-> Milan 136 10.03.19 21:00:53: nie to je tank..toto je Jetta. Foto vystuh..a auticko bolo mierne do bananu... Opravovalo sa len preto ze bagy zostali neaktivovane.
-> SO545 10.03.19 20:37:26: Sup 2?
-> suri 10.03.19 20:16:33: hmotnost ani moc nieje dolezita.. Auto na obrazku dostalo ranu do dvier od fabie...s fabci vybehol motor aj s prevodovkou...spolujazdec v pohode...
-> Nwkt: Oni jsou ti němci precizní, jenom někdy omylem zavedou plyn do sprchy, holt síla zvyku



-> saskyn2: igelit je levnější




-> Nwkt: Protože podřadná rasa

-> SO545: zaujímavé je aj zrovnanie hmotností dverí OI OII a OIII
-> Nwkt 10.03.19 20:04:05: to aj mna zaujimalo...ale co mam rad z dvier 01 su vystuze.
Tu rurku odskrutkujes a mas pajser ako hrom... podvazoval som s nou 2ton frezku a ani sa to nehlo...
Nieco podobne ma aj Suzuki ale to je oproti O1 blato.
Kto ma moznost vrelo odporucam vymontovat a pouzivat. Je to lahke a kurva silne...jeden koniec je plochy...idealne naradie do dielne
Tu rurku odskrutkujes a mas pajser ako hrom... podvazoval som s nou 2ton frezku a ani sa to nehlo...
Nieco podobne ma aj Suzuki ale to je oproti O1 blato.
Kto ma moznost vrelo odporucam vymontovat a pouzivat. Je to lahke a kurva silne...jeden koniec je plochy...idealne naradie do dielne

Já spíš nechápu proč to neměla O1, když G4 a všechny jeho deriváty jo
-> Jirik_Tuňák1983: Nový vynález to určitě není, u koncernu to měl Passat B5 v roce 1996. Audiny možná ještě dřív.
-> suri 10.03.19 15:04:56: Cromaňonec má toto, na foto bez jednotek. Na Volvu jsou dveře v kuse, místo tohoto plechu je tam pár takových profilovaných krytů, které nejsou celoplošně.
O těch rozebíratelných dveřích už jsem slyšel.
O těch rozebíratelných dveřích už jsem slyšel.
-> Milan 136 10.03.19 17:12:22: nova Toyota Hilux ci ako sa to vola to ma rovnako... Na rozborku nadherne auto.
Japoncici to nehrotia. Staci skrutkovac , 7,8,10 kluc a rozoberies cele auto...az na tie plastove nity ktore neskutocne zeru nerves...
Japoncici to nehrotia. Staci skrutkovac , 7,8,10 kluc a rozoberies cele auto...az na tie plastove nity ktore neskutocne zeru nerves...
-> Jirik_Tuňák1983 10.03.19 16:53:30: Mě teď docela fascinovalo na FB na ahifi,kfe tlumili dveře na Suzuki S cross a tam pod tapecem prachsprostej igelit nalepenej lepidlem jak na stodvacítce.
-> Jirik_Tuňák1983: v ŠA má takúto dieru hlavne FI a OII
VW mávajú zase namontovateľné vonkajšie plechy dverí , divoké riešenie , celkovo zbytočné
VW mávajú zase namontovateľné vonkajšie plechy dverí , divoké riešenie , celkovo zbytočné
-> suri 10.03.19 15:05:38: Jak dlouho přibližně používají automobilky tento typ dvouopláštění dvěří? Já to viděl poprvé až u jednoho ze svých aut, ale ten model se začal vyrábět v roce 2005. Takže to asi úplně nový vynález nebude, ale minimálně je to zajímavé.
-> castrol: keď zhodíš sťahovačku áno
luxusný prípravok na feldu
luxusný prípravok na feldu
-> suri 10.03.19 15:04:56: a hlavne toho miesta tam a ziadna prepazka
výmena dverí , obmedzovačov - to je jazda keď sa dajú otvoriť dvere a nepadajú , oprava zámku
-> Milan 136: mne sa to už všetko pletie či sa dá alebo nedá , pozriem a vidím nie ... ja som vyberal aj na 5q a nevytieklo nič
-> Shader 08.03.19 08:04:22: kup 3
-> suri 08.03.19 08:20:42: na 6q se žádný čep nevydává ne? To je jen u 5q
-> suri 08.03.19 08:20:42: na 6q se žádný čep nevydává ne? To je jen u 5q
-> Jarda/felda: to tečie na všetkých , to by som svoju Octaviu naplnil tak litrom oleja keby idem cez kontrolný ... a postup je aj ten že sa to má prebehnúť na zdviháku ...
Osobne vypustím a zmeriam koľko som vypustil a naplním viz predošlý príspevok vrchom ...
Osobne vypustím a zmeriam koľko som vypustil a naplním viz predošlý príspevok vrchom ...
-> Shader 08.03.19 08:04:22: mam v passatu asi 2.4l při výměně jsem nalil 2 a už to teklo kontrolním šroubem ven 

-> Shader: záleží ako si to postavíš a nakloníš , prípadne či vyberieš aj čap čo drží vidličky na kraji , sem tam niečo vytečie ... 2,3-2,5 tam dávam normálne , aj tak väšina rieši tak že si dvaja kúpia 5L a takto to rozdelia ... ničomu to neublíži
Ješťe bych měl dotaz k tomu převodovému oleji. V převodovce by mělo být 2,3l oleje. Kolik reálně půjde vypustit toho oleje? Jde o to, zda koupit 3litry s tim, že mi pak zustane téměř celá litrovka, nebo teoreticky by stačily dva litry?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.19 18:26:54: pokud si pamatuji, myslím že 12
-> Milan 136 07.03.19 17:44:16: Jasný, ještě tam píše VIN a kolik případně to sání stojí.
-> Tuner#2: zvenku na tom neuvidí nic, jak tam píše. Proto píšu endoskop. Nebo by to musel vyndat ven.
-> vhml: Hmm, tak mi to dělá 900NG. Nejdřív jsem podezříval těsnění pod hlavou, ale s tím bych asi nenajel 10 tisíc. Vždycky když mě hlídání hladiny moc prudí tak to doleju a po pár stovkách km je to stejné. Ale jak říkáš,zůstane to kus pod minimem a dál se to prakticky nehejbe.
-> Tuner#2: Hlava , egr , sanie - ako Milan , pár saní sa vymenilo a bol pokoj , po demontáži bola v nich chladiaca ...
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.03.19 21:11:54: to jsem přímo v tom dotazu nikde neviděl. A ne, nemyslím chladič egr, i když tam to může být také. Myslím sací potrubí
nahradni-dily.partes.cz/c s/19267120-sani-skoda-octa via-iii-5e0-2-0-tdi-crm-11 0-kw-04l129766aj.html
nahradni-dily.partes.cz/c s/19267120-sani-skoda-octa via-iii-5e0-2-0-tdi-crm-11 0-kw-04l129766aj.html
-> Syny 06.03.19 21:37:26: to dela i felda se spatnym vickem

-> Tuner#2: Me po koupi auta taky ubejvala voda. Z MAX zmizela za par dni na MIN. Vymenil jsem vicko expanzky a do ted bez problemu...
Mě to třeba dělá Sharan celkem běžně. Můžu dolejvat jak chci a do tejdne je hladina kousek pod minimem odkud se už nikdy nehne.
-> Milan 136 06.03.19 21:02:48: Píše RS TDI v nadpisu. Díky za tip.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 06.03.19 20:35:47: Nikde nevidím, jakej motor. Pokud TDI a nikde to určitě neteče, tak bych se podíval endoskopem do sání na mezichladič, jestli jsou tam po natlakování kapky.
-> Jumbo: Spíš chčije vodní pumpa 

-> Tuner#2: Tak jestli natlakovali za studena, může být problém s únikem po zahřátí... Nejde nějaký fígl, jako barvivo, co ukáže jestli to teče ven, nebo dovnitř do motoru?