skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> StepaNoFUN: no ja som toto zobral lebo to bola výpredajová cena . Sú to pneu 24/2017 tak možno za to , normálny človek to nerieši ... keby niekto išiel okolo tak by nebol problém naložiť no , takto je to ďaleko , ja to miniem , normálne sú 135eur kus
-> suri: No k tobě je to tak trochu z ruky... :-/ Dneska jsem do práce (no spíš šéfovi - pro dceru) koupil OIII a je to na letních. Tak něž ty Al ráfky nechám přezout na zimu (pro babu naprostá zbytečnost, kor když řídí, tak jak řídí), tak zkouším, zda by někdo neměl komplety na plechu...
-> StepaNoFUN: mám , bridgestone blizzak 205/55 r16 , plecháče , obuté vyvážené , disky sú origo
70eur kus ale dopravu asi neporiešiš ...
70eur kus ale dopravu asi neporiešiš ...
BTW - nemá někdo na prodej obutý zimáky na OIII?
-> Nwkt: podľa mňa je ten plastový novší lepší ako plech , jazdia s tým Doprastav autá , rozjebane , pochytané , stáli sme na tom dvaja a nezlomili , a je ľahký ...
-> Kocvin: Do nápravnice jako origo a vepředu je rozpěra na kterou se šroubuje
-> Tom Troll: Vím, nandaval jsem ho tam sám




-> Nwkt 03.12.18 23:03:10: Hlavně u OI, při výměně oleje je super..
Ale tady už mají uchycení řešené o dost lépe se dívám.. :)
-> Tom Troll 03.12.18 23:06:33: Tři setiny tvl..

-> Tom Troll 03.12.18 23:06:33: Tři setiny tvl..

-> Nwkt: Neni fajn z tý druhý strany, když máš nad hlavou auto a tomu máš jenom vyměnit olej 

-> Jirik_Tuňák1983: Sakra, to s tím autem nemůžou udělat nějaké pořádné zvěrstvo, v těch videích..
Místo toho pouštění stejné nudné scény, kdy jede octa po louce do kopce, šestkrát za sebou..


-> Jirik_Tuňák1983: Ale ten ocelovej kryt pod motorem je super. Už jsem s ním vzal dlažku u Angela a nemít ho tak je ve vaně pěkná díra
-> Milan 136: ani nie 230000km , ale zase ber to tak že keď tam nie je tak sa nezadrie a nedokurví hriadeľku :D nuž no nedarilo sa im asi ... horšie je že tá spotreba oleja čo je bude zrejme cez turbo , skúsim 5w50 keďže to dosť na oleji topí a uvidíme či sa niečo zmení , pri montáži turbo vôľu nemalo
-> suri 03.12.18 18:38:28: tam nebylo lozisko v klice od vymeny motoru? 

-> Jarda: -> Pavel P@nkáč: Protože jsem díky nedbalosti toho přede mnou musel sundat hlavu. Leží mi tu 96kw PD turbo, koupil bych sprinty 764, předělal na VNT .. Krom trysek a prvního dílu výfuku bych měl mít vše "dostupné", jde mi jen o jednotku.
Tu mohu vzít z 66 ALH asi včetně elektriky motoru.
Měl jsem AHF s 96kw pd turbem a docela mi chybí jak jela. Tak když už je 4x4 v garáži..
Tu mohu vzít z 66 ALH asi včetně elektriky motoru.
Měl jsem AHF s 96kw pd turbem a docela mi chybí jak jela. Tak když už je 4x4 v garáži..
-> Pavel P@nkáč 02.12.18 18:41:52: rotacka 66 -> 81 kW?
sice jde chipnout 66, ale 81, zas pujde vic, ne?
Bych se klidne ptal na ARX -> APX, ale tam pry jsou lepsi dily, jako kovane pisty atd. takze bych to resil zamenou celeho agregatu...
sice jde chipnout 66, ale 81, zas pujde vic, ne?
Bych se klidne ptal na ARX -> APX, ale tam pry jsou lepsi dily, jako kovane pisty atd. takze bych to resil zamenou celeho agregatu...
-> Fávo forever: a k cemu to bude jako dobrý? komplikovat si zivot?
Hraju si s myšlenkami..
4x4 AGR, jde vyměnit řídící jednotku motoru AGR za kus z AHF? (nevím jak sedí piny)
Že by pak stačilo dodat podtlakové příslučenství, VNT turbo, mazání turba a první díl výfuku.
Nechat ji pak nahrát soft a jezdit.
Jde mi hlavně o samotnou záměnu jednotek AGR za AHF. Zda se nemusí měnit svazek el. motoru.
4x4 AGR, jde vyměnit řídící jednotku motoru AGR za kus z AHF? (nevím jak sedí piny)
Že by pak stačilo dodat podtlakové příslučenství, VNT turbo, mazání turba a první díl výfuku.
Nechat ji pak nahrát soft a jezdit.
Jde mi hlavně o samotnou záměnu jednotek AGR za AHF. Zda se nemusí měnit svazek el. motoru.
-> Milan 136: Nj vlastně jsem to poplet s podvolantovkou. Páčka musí být G pak funguje na oba typy podvolantovky.
-> saskyn2 01.12.18 20:34:12: vsak tam jde ta se sipkama bez problemu, dle etky je ofiko vynahradovana. Problem je naopak, kdyz das na starou packu novou podvolantovku, ktera ma jen jeden vystup na kostru. Tam pak musis spojit ty dva zluty dtaty v pacce
-> Milan 136: No na 2006 jo, ale lidi maj tendenci kupovat z 2008 protože líp vypadá. Je to sice o přepojení jednoho drátku, ale proč si s tím dělat starosti navíc.
-> saskyn2: na 2006? Tam je jen jedna 

-> m8rinek: úskalí že jsou dva typy páčky
Jakou aftermarketovou tempomati packu koupit na o2 rs 2006? Je tam krom nakodovani nějaké úskalí? Kablik by údajně měl být nataženy. Diky
-> Milan 136: JJ, taky volant s páčkama nechávám, ale nic to nemění na tom že to dělal fakt debil, stačilo by za kastlíkem udělat šroubovatelný víko. Jo tak jestli je to origo s vybroušeným číslem tak je to super, místo 7000 za litřík:)
-> saskyn2 01.12.18 10:55:38: vypadal jako origo, jen mel vytaveny origo cislo. Na F2 je to opruz, ale za ta leta uz to mam nejety a nevyndavam palubovku uplne ven. Je to za chvili hotovy.
-> Milan 136 01.12.18 10:42:57: Jj vim. Ventilátor pro klimazron stojí litr. Ale kvalitu nevím nakonec jsem dával z vrakáče nechtěl jsem to zkoušet zrovna na f2 kterou vymýšlel asi ten samý debil co š120
teda aspoň co se týká přístupu k vetraku

-> Milan 136: myslím že ich skôr neberú firmy kde beriem ja -> saskyn2: ja ti verím , ja tieto origo hliníky mám doma na dve nápravy , pochybujem že to do smrti miniem ... maržu majú fajn , origo to stojí 70eur kus , passat aj viac ...
-> suri 01.12.18 10:39:21: delaji snad vsechno. Nedavno jsem od nich montoval ventilator topeni do Fabie
-> suri: Já ti to nafotim, je tam normálně origo číslo a vybroušený znak
-> saskyn2: tohto výrobcu som tu nevidel nikdy
-> suri: Ten druhej je oktávka, jsem si to neuvědomil a pak odkaz opravil.
-> saskyn2: nj to je passat . cena luxus ja tam lisujem tie 1k0 origo
-> saskyn2: máš na ne odkaz?
-> Shader 30.11.18 17:43:36: porovnává tlak s atmosférickým

-> saskyn2: Aha, ok. Celkem mě to zarazilo.
-> Shader: To je v pořádku, CRka to tak mají.
-> suri: JJ já bych jiný nedal, ale borec si přinesl svoje. Přišlo mi že to nemá ani jednu stranu vybranou na lisování, taky se hned urval, takže jel pro originály. Zadní bud lisuju origo, nebo super jsou borsehung i s hliníkem, stojej pomalu jak samotný a má to jen vybroušený znaky vw.
Zdravím... dneska byl u mě kolega na výměnu oleje s OII, r.v. 12 a všiml jsem si jedné věci. Snímač diferenčního tlaku na DPFku... má připojenou jen jednu hadičku a druhá visí volně. To je originál nebo je něco špatně? Na mé OII r.v. 06 jsou na filtr připojeny obě hadičky.
-> saskyn2: tie len origo
-> saskyn2 30.11.18 15:29:33: u sb me taky prislo, ze jak jsem to rameno vyvesil, tak guma sla do bila, uvidime co to vydrzi...l
Lemforder je vcelku kvalitní značka, ale jak na co, třeba sb ramene 1K0 jsou férová čína.
-> suri 30.11.18 07:12:39: Lemforder jsem dal tycky rizeni, vc cepu... ale zas takova super kvalita to nebude, kdyz jsem jeden na nive znicil za 30tis. km, na druhou stranu, ciste na silnici by dal mozna 300tis.km :)
-> Bukaj 30.11.18 07:07:07: verim, u feldy to taky tak nejak bylo, ale felda servisku jsrm uz dlouho nemel v ruce, jsem zvedav az da predpis Jarda/felda
-> Bukaj 30.11.18 07:13:08: vcera jsem vyndaval karbec ze zlutyho rapida a malem mi odpadly prsty
-> Bukaj 30.11.18 07:07:07: verim, u feldy to taky tak nejak bylo, ale felda servisku jsrm uz dlouho nemel v ruce, jsem zvedav az da predpis Jarda/felda
-> Bukaj 30.11.18 07:13:08: vcera jsem vyndaval karbec ze zlutyho rapida a malem mi odpadly prsty

-> Bukaj: Hmmm... nemám 
