skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2 08.10.18 16:16:59: Cromaňonec je 2006 a má TT a 3x isofix.
-> U-Geen: Jo, ale je tam schránka o kterou nechci přijít a navíc už je to dost nízko... to už bych asi spíš dal fakt jiný rádio.
-> dragon_cb_cz: no vypadaj jako zrcatko :) ve stredove konzoli mi prislo ze je misto pod ovladanim klimy (takovy nejaky dvirka ne?)
-> saskyn2: 2003... isofix nemají nutně všechny, ale většinou jo, na TT se musí koupit oko asi za 150 Kč, který se cvakne do vodící lišty v kufru. Jinak isofix měla už i naše prehistorická ofce z roku 2000. Accord (2005) má isofix i TT taky.
-> U-Geen: Ty zrcátkový mi přišlo, že by nevypadaly moc hezky. Ale něco navrtat do palubky by asi šlo, místo tam je, to je fakt. Přímo na středové konzoli ale nevím kam bych to dával.
-> U-Geen: Ty zrcátkový mi přišlo, že by nevypadaly moc hezky. Ale něco navrtat do palubky by asi šlo, místo tam je, to je fakt. Přímo na středové konzoli ale nevím kam bych to dával.
-> Jirik_Tuňák1983: protože takhle starý vrány to běžně nemívají. Nevím co má Vítek za rok. Ale 2006 co jsem jezdil to neměla.
-> dragon_cb_cz: ne nutne, displeje stojej par babek, misto v SX4 na ne imho ve stredove konzoli je, pripadne pouzit zrcatkovej.
-> dragon_cb_cz 08.10.18 15:32:49: Taky nechápu, proč by to Isofix s TT nemělo mít.
-> U-Geen: Jo, pořád je to možnost. Jen tu kameru bych asi musel řešit zároveň s rádiem a to nevím jestli se mi chce 

-> saskyn2 08.10.18 15:26:39: Asi 88cm nebo tak nějak- prostě rozdíl velkej. Navíc je ta SX4 podstatně vyšší, takže nejsou problém ani obrubníky, což s Aerem fakt jsou.
A isofix a toptether 9-5 samozřejmě má - a přístup k isofixu nejlepší co jsem zatím v autech viděl.
A isofix a toptether 9-5 samozřejmě má - a přístup k isofixu nejlepší co jsem zatím v autech viděl.
-> dragon_cb_cz: ono pak kdyz uplne nejmrnavejsi auto doplnis o senzory a kameru (a ze to u tech jednoduchejch vozitek jde vetsinouo hodne jednoduse) tak je to naprosto dokonaly :)
-> dragon_cb_cz 08.10.18 15:14:11: Tak pokud to má opravdu o metr mín tak asi jo, nemyslel jsem že je to až tak malý. Jinak mám vesměs zkušenost že právě ženský většinou potřebujou parkrovací místo co má před i za autem dva metry, což prostě ty parkováky dost pomůžou(tam zbyde tak 20cm) a kamera vyřeší úplně. Jak říkám pamatuju jak jsem v Letnanech u výstaviště nacpal mojí B6 do mezery kam nějaká paní bojovala se smartem a nedostala ho tam.
Sedačku páč to nebude mít isofix s tt pásem. Což by se asi dalo vyřešit koupí jiný sedačky, ale vím že by to neprošlo, to už by fakt raději přežila to nový SX4.
Sedačku páč to nebude mít isofix s tt pásem. Což by se asi dalo vyřešit koupí jiný sedačky, ale vím že by to neprošlo, to už by fakt raději přežila to nový SX4.
-> saskyn2: Na absenci parkováků si stěžovala první dva týdny a celkem jsem počítal, že je dodělám, ale od tý doby už je ticho, tak to asi ani nebude třeba. S parkováním problém nikdy neměla, dokázala se se Sobem i Hondou nacpat do míst kde ta rezerva byla fakt maličká. Ale teď kolikrát říká, že právě mohla zaparkovat tam, kde by se před tím neměla šanci vejít - ten ubranej skoro metr na dýlce je sakra znát. A ráno jí to pak kolikrát ušetří těch pár minut, co rozhodujou (časově to má každej den dost na těsno). A skůtr odpověď není, na tom se dvě děti vozí dost blbě 
Co se Soba týká - jo, to stáří je jediná věc, která jí vadí, holt i nejnovější kusy už jsou skoro desetiletý - s tím nic neuděláme. Ale jinak to co píšeš moc nechápu - proč by tam nemohla dát sedačku???

Co se Soba týká - jo, to stáří je jediná věc, která jí vadí, holt i nejnovější kusy už jsou skoro desetiletý - s tím nic neuděláme. Ale jinak to co píšeš moc nechápu - proč by tam nemohla dát sedačku???
-> Luky 08.10.18 14:38:12: To je škodovka, to tam nespadá.
-> Luky 08.10.18 14:38:12: Je pořád o asi 10 čísel delší a úplně nejlevnější kusy (s parametrama ohledně výbavy/stáří/nájezdu srovnatelnýma s tím co máme) začínají asi o 70 tisíc výš, většinou ještě výrazně dražší. Určitě bych za to dostal asi i něco navíc, ale nejspíš nic co bych potřeboval.
A když k tomu přídám skutečnost, že pověst těch starých řetězových TSI není zrovna valná a vysoká spotřeba oleje se u nich bere jako vlastnost, ne závada, tak to moc zajímavě nezní. O zájmu zlodějů nemluvě. DSG taky asi není úplně "městská" převodovka, ale to by při našem nájezdu asi moc roli nehrálo.
A když k tomu přídám skutečnost, že pověst těch starých řetězových TSI není zrovna valná a vysoká spotřeba oleje se u nich bere jako vlastnost, ne závada, tak to moc zajímavě nezní. O zájmu zlodějů nemluvě. DSG taky asi není úplně "městská" převodovka, ale to by při našem nájezdu asi moc roli nehrálo.
-> saskyn2: Jo no, třeba beetla 

-> dragon_cb_cz 08.10.18 14:28:05: JJ, to chápu, já jsem taky kdysi navrhoval jako druhý auto něco malýho, ale neprošlo. Ono je to ve finále stejně šumák, malý auto do města je stejně k prdu když to nemá kameru, parkováky atd, pak jsem ve finále parkoval kombikovýho Passata na místě kam nějaká paní nemohla dostat smarta
a v kolonách se stejně nehneš, tak jsem raději k autům koupil skůtra
Pokud tím druhým myslíš soba, tvl. tak to by mi snad spíš prošlo to suzuki, jednak jak píšeš z marnivých důvodů, protože by se v takhle starým autě styděla jezdit a pořád by žbrblala(už takhle pořád oxiduje že by jsme měli koupit něco novějšího) a pak z těch pragmatických důvodů, tj. že by do toho ani neuchytila sicnu pro malou. Holt každá má jiný proiority. A u 95% ženských je to barva a značka
bohužel podle toho pak většinou vypadají jejich pilotní schopnosti



Pokud tím druhým myslíš soba, tvl. tak to by mi snad spíš prošlo to suzuki, jednak jak píšeš z marnivých důvodů, protože by se v takhle starým autě styděla jezdit a pořád by žbrblala(už takhle pořád oxiduje že by jsme měli koupit něco novějšího) a pak z těch pragmatických důvodů, tj. že by do toho ani neuchytila sicnu pro malou. Holt každá má jiný proiority. A u 95% ženských je to barva a značka


-> dragon_cb_cz 08.10.18 14:30:32: tak podminkou uplne neni- 6 zim jsem odjezdil rapidem a to byly zimy... img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../1212_2017-12
-22_21-11-28_85.jpg ale hodi se, kolega by se prave bez sx4 casto nedostal do prace
-> dragon_cb_cz 08.10.18 14:28:05: srovnatelný s SX4? Yeti tam nespadá?
-> Jarda: Zrovna u vás, kde je 4x4 podmínkou, tak by mi Suzuki přišlo jako vcelku rozumná volba
Ale naftových je málo a ty benzínové na přestavbu na LPG moc vhodné nejsou...

-> saskyn2: Jenže výběr nestál O2 RS vs. SX4, protože O2 RS nesplňuje ten základní parametr - a tím bylo malý auto do města
Škodovka auto srovnatelný třídy vůbec nemá. A co se týká středně velkých kombíků, tam už má žena vybráno dávno 


-> saskyn2 08.10.18 13:04:34: no ja vzhledem k referencim od kolegy taky chtel na Petre sx4 vyzkouset, ale chtela radeji ovci a asi bohuzel... Ted pry ji to asi 1x do 100km zaskube, uplne prestane jet a pak to zas jede normalne. Jinak jsem se ted bavi s kolegou o repas turbu a pry mu na rotacce predface vydrzelo skoro presne 100tis. km a celou dobu piskalo.
Jen je blby, ze se tomu autu neda vubec verit.
Jen je blby, ze se tomu autu neda vubec verit.
-> dragon_cb_cz 08.10.18 09:55:40: Máš hodně zvláštní ženu když radeji suzuki než vofci v rs. U mě by to bylo přesně naopak. Koupit jí to co Ty tak se se mnou do konce příštího života nebaví 

-> Jarda: No já požadavek aby to jelo považuju za podmínku nutnou, ne dostačující teda
Ale v tomhle případě by důvody skutečně byly poněkud marnivý - u O2 by vadilo, že je to škodovka, u X5 že je to BMW. S tím se argumentuje blbě 


-> dragon_cb_cz 08.10.18 09:55:40: mate je moc rozmazleny, moje je rada za to, co zrovna jede :)
-> Syny 08.10.18 07:20:21: Koupíš anglickej tapec a přehodíš vršky 

-> m8rinek: Jasně, jako auto pro ženu na běžnou dopravu věřím, že ta O2 RS v kombajnu bude super a provozníma nákladama asi jinde než X5. Máš štěstí na ženu, ta moje by mě asi poslala do prdele s obojím 

-> dragon_cb_cz: hele ona X5 jsou takový babičiny hodiny... Ale jinak samozřejmě velkej motor, automat, odhlučnění, elektrika na uplně všechno, ovšem to od tý koktáfky ani nikdo nechce...
-> Jarda/felda: Jo, asi tady vezmu nějakej kus igelitovýho pytle a slušnou lepící pásku a hotovo... za ušetřený prachy si může segra zkusit nechat vyčistit ty strašlivě špinavý světlý sesle, to je hroznej humus...
-> m8rinek: Ale komfortem asi zase ta X5 bude někde jinde, ne? Ale jen odhaduju, přímou zkušenost nemám ani s jedním.
-> dragon_cb_cz 07.10.18 20:28:50: u feldy jsem do dveří lepil na oboustranou lepenku igelitovej ubrus, funguje to už pár let
-> Syny: neviem ako to je na golfe ale asi podobný systém
-> SO545: také sa to kúpilo -> Milan 136: je fajn že sa dá použiť aj anglický vrch , stačí vypáliť dieru na diodku , ostatok je rovnaký , je tam predznačená , cena zadarmo alebo max do 20eur , za ľavostranný pýtajú 80€ a nesedí aj tak nikdy ani lišta ani poťah takže letuješ stejne
-> suri: Taky to tam mam od toho loktu osoupany...
-> SO545 07.10.18 21:31:35: to suri zcela jiste vi a poskozeni neni jeho prace

Tak už si jezdíme v O2RS, má to 235tkm najeto a je to defakto po prvním majiteli, krom nějaký kosmetiky to je netknutý, tak snad se něco nevysere a bude to znamenat jen tankovat :D... Minimálně náklady na naftu jsou proti X5 nějakých 60% :D. Teda pokud nějak zásadně nekecá počítadlo...
-> suri 07.10.18 21:23:35: nevykladat laket a nebude problem... 

-> Jirik_Tuňák1983: Bohužel u OCT je na mirelonech normální lepící vrstva, kterou když nalepíš na čistý odmaštěný dveře, tak je to "navždy"... Posledně jsem to kuchal na tchánově autě. Naštěstí opatrně a tak, aby se to dalo přilepit zpátky. A pak jsem zjistil, že již nelze objednat.
Prakticky po celým obvodu dveří (na spodku se to nechává viset) musíš odříznout co nejtenčí vrtvu mirelonu a pak přilepit zpětně tím lepidlem na parozábrany...
Prakticky po celým obvodu dveří (na spodku se to nechává viset) musíš odříznout co nejtenčí vrtvu mirelonu a pak přilepit zpětně tím lepidlem na parozábrany...
-> Jarda/felda 07.10.18 18:22:24: Jj taky si říkám, moc se mi to nechce řešit. Jako ono by vlastně klidně mohla dál jezdit s okýnkem přilepeným izolačkou když na to přijde 
-> Jirik_Tuňák1983 07.10.18 18:46:27: Jj ten novější typ mám na 9-5, to je úplně něco jiného... tady ja taková pitomá trhavá folie.
-> StepaNoFUN 07.10.18 19:05:02: Hele to je právě otázka... dneska jsem na to rychle koukal, spodky blatníků přes práh už jsou celkem pryč, ale jinak to děravý není, má to platnej plyn... segra do toho nechce logicky investovat, když s tím moc nejezdí, ale zase poslat to na šroťák by asi byla škoda... asi vezmu nějakej kus igelitu co doma najdu a udělám nějaký "víc po mě nechtějte" řešení, jen teda nevím čím to nalepím.

-> Jirik_Tuňák1983 07.10.18 18:46:27: Jj ten novější typ mám na 9-5, to je úplně něco jiného... tady ja taková pitomá trhavá folie.
-> StepaNoFUN 07.10.18 19:05:02: Hele to je právě otázka... dneska jsem na to rychle koukal, spodky blatníků přes práh už jsou celkem pryč, ale jinak to děravý není, má to platnej plyn... segra do toho nechce logicky investovat, když s tím moc nejezdí, ale zase poslat to na šroťák by asi byla škoda... asi vezmu nějakej kus igelitu co doma najdu a udělám nějaký "víc po mě nechtějte" řešení, jen teda nevím čím to nalepím.
-> StepaNoFUN 07.10.18 19:05:02: S odlepením a opakovaným přilepením "mirelonu" jsem neměl nikdy problém.
Ona to bude taky reakce na tvarově náročnější dveřní výplně. Ta pěna jde tvarovat a profilovat. Igelit ne. Fiat má např. takovou stálelepivou housenku z nějakého lepícího tmelu. Mirelon pak neroztrháš, ale zase ho vtiskneš zpět do housenky. Na spodku pravých zadních dveří se to muselo přilepit u Karkule znovu (lakovaly se dveře po kolizi s omítkou). Na původní housenku se nachytal prach a už málo lepila. Bukaj poradil lepidlo na parozábrany a tím jsem housenku na spodku dveří lehce potřel. Funguje to téměř jako originál. Zbylý obvod dveří stále lepí /drží, od r. 2009 a to jsem si musel kvůli namatlání ještě kousek odlepit.
Ona to bude taky reakce na tvarově náročnější dveřní výplně. Ta pěna jde tvarovat a profilovat. Igelit ne. Fiat má např. takovou stálelepivou housenku z nějakého lepícího tmelu. Mirelon pak neroztrháš, ale zase ho vtiskneš zpět do housenky. Na spodku pravých zadních dveří se to muselo přilepit u Karkule znovu (lakovaly se dveře po kolizi s omítkou). Na původní housenku se nachytal prach a už málo lepila. Bukaj poradil lepidlo na parozábrany a tím jsem housenku na spodku dveří lehce potřel. Funguje to téměř jako originál. Zbylý obvod dveří stále lepí /drží, od r. 2009 a to jsem si musel kvůli namatlání ještě kousek odlepit.
-> Jirik_Tuňák1983: Původní igelity vepředu byly pecka. To šlo i lidsky odlepit a vrátit zpátky. Pak byla inovace za "mirelon" a od tý doby je prakticky po pí... To prakticky nejde rozumně odlepit a nový již nelze koupit. :-/
-> dragon_cb_cz: Když nedáš - poteče do auta... Vyzkoušeno. Jestli je to hujde na dojetí pár měsíců, tak pak OK... Dej tam čínu a vykašli se na igelit.
-> dragon_cb_cz: Když nedáš - poteče do auta... Vyzkoušeno. Jestli je to hujde na dojetí pár měsíců, tak pak OK... Dej tam čínu a vykašli se na igelit.
-> dragon_cb_cz 07.10.18 18:06:54: Igelit už je docela historie. Spíše je tam aby nemohl navlhnout tapec, nemohlo po čalounění zatékat do auta apod. Při průtržích jde dveřmi někdy i dost vody. Může ve spodní části dveří i cákat. Bez igelitu by nic nebránilo zatečení a nechránilo by čalounění. Novější typy zábran jsou i proti vibracím čalounění a snížení hlučnosti. Jsou už spíše jako pěnový materiál.
-> dragon_cb_cz 07.10.18 18:06:54: pokud s tim zkoušela hejbat tak bude lanko zamotaný a "roztřepený" taky bych rovnou vzal komplet novou 

-> StepaNoFUN: Trochu asi jo, já už pořádně stejně nevím jak to tam má být, tak to vyměním rovnou celé. Jinak igelit už je v dost mizerné kondici a okolo těch držáků tapce mi stejně nezbylo než ho vytrhnout...ten už bych asi neřešil.
-> Bukaj: Jak blbej (na tohle totiž jsem) - co je vlastně funkcí toho igelitu? Resp odkud kam má bránit vodě? Každopádně jsem trochu v pokušení se na něj vysrat, protože osud toho auta se asi brzo naplní, ale je fakt, že ty dveře vypadaly zdravý....
-> Bukaj: Jak blbej (na tohle totiž jsem) - co je vlastně funkcí toho igelitu? Resp odkud kam má bránit vodě? Každopádně jsem trochu v pokušení se na něj vysrat, protože osud toho auta se asi brzo naplní, ale je fakt, že ty dveře vypadaly zdravý....
-> palinator: tak to by som skusit mohol 
