
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Octavia 1, 2, 3, 4
-> saskyn2 13.09.18 13:22:02: tak mohl bych to nechat, tak jak je a jen jezdit a za 50 tis. km to vyhodit, ale ja si auto kupuju alespon na 200tis.km - octa je na vetsi najezdy, nez felda, tak by mohla vydrzet vic..., tadle benzinova moje je paradni, proti te naftove srajde

-> Jarda: Když vidím jak se v tom furt hrabeš tak přesně vím proč bych si takhle starou vránu už nikdy nekoupil. Ted jsem měnil na svém příhřev a byl jsem z toho akorát nasranej protože musím něco dělat na svém autě a nikdo mi to nezaplatí. Stačí že se v tom musím furt vrtat v práci

-> el.tomas 12.09.18 18:22:10: a priamo v Skodovke. Vyberies si co chces. Ale ako poznam tieto auta.
Urcite chybaju zaslepky v prahoch a nosnikoch pri zadnej naprave a obcas aj vzadu za kolesom je jedna ktora ked odide tak to tiecie rovno do kufra.
G4 je to iste menim preventivne pri vymene oleja trebars ked vidim ze uz su odrate od kamenov.
Jazdim vela a negarazujem. Spotrebak ale mam rad sucho v aute :-)
Urcite chybaju zaslepky v prahoch a nosnikoch pri zadnej naprave a obcas aj vzadu za kolesom je jedna ktora ked odide tak to tiecie rovno do kufra.
G4 je to iste menim preventivne pri vymene oleja trebars ked vidim ze uz su odrate od kamenov.
Jazdim vela a negarazujem. Spotrebak ale mam rad sucho v aute :-)
-> Jarda - zrušená registrace 12.09.18 08:32:04: Zátky kup nový, stojí pár korun..
-> StepaNoFUN 12.09.18 08:33:40: jj, diky zkusim...
Rikal jsem si, ze dnes jeste udelam dutiny, kdyz bude tak teplo, je vhodnej rezstin ML nebo radeji neco jineho? Pistoli mam na klasicke kartuse a hrozne polamanou hadicku, ale octa ma v dutinach velke zaslepky, tak tu hadicku opravim jen izolackou a melo by to jit :)
Rikal jsem si, ze dnes jeste udelam dutiny, kdyz bude tak teplo, je vhodnej rezstin ML nebo radeji neco jineho? Pistoli mam na klasicke kartuse a hrozne polamanou hadicku, ale octa ma v dutinach velke zaslepky, tak tu hadicku opravim jen izolackou a melo by to jit :)
-> Jarda: Zkus Nechanice. Něco tam ještě nedávno měli.
Nevite o nejakym vrakaci nejlepe na vysocine nebo pardubicku, kde jsou o1? Potreboval bych par drobnosti na octu - bocni gumu/listu k celnimu sklu, spostu zaslepek do prahu a dutin, plastiky, co jsem ulamal pri demontazi sedacky a treba starou (predface, jestli ma stejnej molitan jako FL) spolujezdcovu sedacku, ze bych si z ni dal molitan do sve...
Ti stribrenka na vyfuku, po vypaleni pry znova pretrit... tak jsem zvedav, na vyfuku mi zatim nic nedrzelo a nevim, jestli jsem udelal dobre, ze jsem ho natrel odrezovacem
-> saskyn2 11.09.18 01:12:00: Kto u nas servisuje oper.lizing ma u nas kontrolu vonkajsieho stavu auta plus upozornenie na opravu gratis.Ako sa rozhodne je na nom....u mechaniky to iste plus nahlasenie do izingovky co je vadne alebo vhodne na vymenu ...ako sa rozhodnu tak sa to poriesi.
vcera skrabani a odrezovac a dnes jsem to natrel - jen festB a na poloosy na to jeste alkyton, vpredu udelam jen poloosy, uz jsem ji diky korozi videl ukroucenou...
-> suri 11.09.18 07:19:29: Jj, ten haldex se chova debilne, proto chci trvrde zapinani a vypinani spojky, porad mi nikdo nerekl, jestli jen privedenim napeti na cerpadlo ji sepnu - polovina lidi tvrdi jo a polovina ne. Rozbahnenej kopecek v madarsku a jel jsem jak had :) schvalne jsem tam zajel s nivou, kdyz jsme jeli z albanie, zrovna krasne prselo a vyjel jsem to rovne "s prstem v nose" a to mam vzadu samosvor, takze rad zadek taky utika. Naopak, kdyz jsem chtel vyjet s karkou prudkej hlinenej kopecek (sucha hlina), tak jak prosmekl predek se pripojil zadek a skoro se to udusilo, tak jsem jak debil musel trapit spojku :/. Na todle bych normalne vzal nivu, jenze byla 80km daleko.
Edit: ted me napadla zkouska - odpojim snimac abs na PP kole a zkusim dat 12 V na cerpadlo a pojedu to zkusit na louku, jestli temi 12 V budu spinat zadek. Do 4x4 jsem daval schema, jak bych to udelal -> Jarda - zrušená registrace 02.06.18 02:08:50: - pro jistotu vse oddelim diodama, aby se napeti nedostalo tam, kde zrovna byt nema. Jen bych potreboval vodotesne konektory na to, kdyz pod autem prestrihnu drat a napajim, tak by celej vyhnil :/.
Edit: ted me napadla zkouska - odpojim snimac abs na PP kole a zkusim dat 12 V na cerpadlo a pojedu to zkusit na louku, jestli temi 12 V budu spinat zadek. Do 4x4 jsem daval schema, jak bych to udelal -> Jarda - zrušená registrace 02.06.18 02:08:50: - pro jistotu vse oddelim diodama, aby se napeti nedostalo tam, kde zrovna byt nema. Jen bych potreboval vodotesne konektory na to, kdyz pod autem prestrihnu drat a napajim, tak by celej vyhnil :/.
-> saskyn2: Njn, to se pak to bezstarostné "nevlastnictví" auta hrozně vyplatí...
-> Jarda: ono dobrá geometria je základ , inak si to auto ide kam chce , pri jednotkovom haldexe a hlavne nefunkčnom esp super kombinácia ...kolega to takto hodil cez strechu ...
-> marra_rwd 11.09.18 06:34:52: njn :/
Vcera jsem se dival na zadni napravu, barva byla vsude, ale polovinu jsem oloupal, tak nevim jestli po prebrouseni dat trojobal (zinkovej epox, festB, alkyton nebo industrol) nebo ten Zn epox vynechat, protoze se mi to dokonale nepodari obrousit, to by chtelo opiskovat - tim se rez dostane i z koroznich dulku, ale rozebirat to cele ted fakt nebudu.
No a uz vim, proc ten zadek tak Ackovati, SB na ramenech jsou uz ke strane, je to patrne na spodnim rameni, mozna i horni, az to budu delat, tak dam polyuretany, ty lip drzi tvar, nez guma, pripravim si ramena z te druhe napravy poradne... Doufam, ze jsou stejna, protoze to zadne nastaveni odklonu nema.
Vcera jsem se dival na zadni napravu, barva byla vsude, ale polovinu jsem oloupal, tak nevim jestli po prebrouseni dat trojobal (zinkovej epox, festB, alkyton nebo industrol) nebo ten Zn epox vynechat, protoze se mi to dokonale nepodari obrousit, to by chtelo opiskovat - tim se rez dostane i z koroznich dulku, ale rozebirat to cele ted fakt nebudu.
No a uz vim, proc ten zadek tak Ackovati, SB na ramenech jsou uz ke strane, je to patrne na spodnim rameni, mozna i horni, az to budu delat, tak dam polyuretany, ty lip drzi tvar, nez guma, pripravim si ramena z te druhe napravy poradne... Doufam, ze jsou stejna, protoze to zadne nastaveni odklonu nema.

-> Jarda: tos ještě nejel s yetim. Tomu bliká ESP furt a kvili gumy v každé druhé zatáčce. Dneska je to klasika skoro u všeho. Vzpomínám, jak jsem jel s hjonde Genesis coupe po betonce přes tunel kolem Lipníka, při každým "přeskoku" přes spárů zablikal protiprokluz :-D a to měl jen 300 koni.
Dnes jsem trochu na hrane projel jednu zatacku, kde kdyz jsem mel nove feldu 1.6, tak jsem ji tam malem rozsekal, pak jsem z ni vyhodil zadni stabik a uz drzela lip, no octou uz jsem ji jel mnohokrat a ted jsem se leknul, ze se mi rozblikal oranzovej trojuhelnik esp a citil jsem vyrazne ubrani plynu, kdyz jsem to drzel pod plynem :/ to se mi nelibi, ze si to auto dela co chce

To se ví už dávno. Leasingovky se snaží na zákaznících alespoň zahojit tím že naúčtují nesmysly při vrácení auta. Známej takhle platil 20t za nadměrně opotřeený pneu a 70t za dva škrábanečky. Mimochodem už zase někoho napadlo, že se dá vydělat na kontrole před vrácením auta, tak zase za pouhopouhých 10000 Kč nabízí prohlídku co ještě projde a co už ne

-> SO545: Věřím, taky o konkrétních lidech atd. Ale jak jsem už psal, operáky asi čeká lehké ochlazení trhu - viz tady: auto.idnes.cz/operativni-
leasing-0ok-/automoto.aspx
?c=A180803_...
-> dragon_cb_cz 10.09.18 12:52:58: Vsetko je o peniazoch a tolerantnosti tej ktorej firmy...
Servisujeme vela aut v oper.lizingu...
Jedna firma totalne to maju na salame je to strach... /aj to dodatocne zaplatia/ SPP
Druha presne opacne auta ako z linky aj po 100000km...co poskodia a neriesia pred odovzdavkou plati ten kto auto uzival....
Treti su taky stred. Ked sa staraju ako zmluva kaze...maju pokoj nejaky ten doplatok neriesia.
Servisujeme vela aut v oper.lizingu...
Jedna firma totalne to maju na salame je to strach... /aj to dodatocne zaplatia/ SPP
Druha presne opacne auta ako z linky aj po 100000km...co poskodia a neriesia pred odovzdavkou plati ten kto auto uzival....
Treti su taky stred. Ked sa staraju ako zmluva kaze...maju pokoj nejaky ten doplatok neriesia.
-> Jirik_Tuňák1983: Jasně, ale:
1) S tím asi bude brzo konec, protože se ty leasingovky trochu přepočítaly a nemůžou ty auta udat.
2) Dává to smysl u obyč osobáků, kde nejsou žádné úpravy.
3) Nesmí ty auta dostat přílišnou čočku, nebo si pak leasingovka při zpětným převzetí naúčtuje za poškození nesmysl a ekonomicky už to taková hitparáda není.
1) S tím asi bude brzo konec, protože se ty leasingovky trochu přepočítaly a nemůžou ty auta udat.
2) Dává to smysl u obyč osobáků, kde nejsou žádné úpravy.
3) Nesmí ty auta dostat přílišnou čočku, nebo si pak leasingovka při zpětným převzetí naúčtuje za poškození nesmysl a ekonomicky už to taková hitparáda není.
-> Jirik_Tuňák1983 10.09.18 11:21:56: operák je něco jinýho tam auta "mění" dřív aby je skutečný majitel byl schopnej ještě výhodně prodat



-> suri 10.09.18 11:34:53: Jj, vsak vim...
-> Jirik_Tuňák1983: chteli prejit na hnujde, ale zjistili, ze ty 4 roky nebo 250tis. km to neda (ono za 4 roky se to blizi i tomu pul mega), tak drzi stary octy, jedna obchodnice si nechtela nechat vzit o1, tak za firemni penize, nechala udelat uplne vse a odkoupila si ji za 30tis.kc :)
-> Jirik_Tuňák1983: chteli prejit na hnujde, ale zjistili, ze ty 4 roky nebo 250tis. km to neda (ono za 4 roky se to blizi i tomu pul mega), tak drzi stary octy, jedna obchodnice si nechtela nechat vzit o1, tak za firemni penize, nechala udelat uplne vse a odkoupila si ji za 30tis.kc :)
-> Jarda: tak ono dvojky sú čistá katastrofa stavom , to čo tu jazdí
-> dragon_cb_cz 10.09.18 11:09:19: Tady jsou auta na operák a nikdy takový rakety nenajedou, protože se tak dlouho nedrží.
-> dragon_cb_cz:
U nás nejsou problém auta starý 15 let. Fabie HTP, 1,4 TDI 55 kW apod. Když už je to po deseti letech rozpadlý, tak to projekci nebo vývoji vezmou a nechaj to ještě dojezdit na montáže.
U nás nejsou problém auta starý 15 let. Fabie HTP, 1,4 TDI 55 kW apod. Když už je to po deseti letech rozpadlý, tak to projekci nebo vývoji vezmou a nechaj to ještě dojezdit na montáže.

-> Jirik_Tuňák1983: Tak 200-300 tisíc nájezdu na služebáku není problém za 3-4 roky najet - a daňově se odpisujou auta 5 let? Nepřijde mi to tak divné, u táty ve firmě taky mají služební auta velký nálety... speciálně pokud to jsou třeba výrazněji upravený auta, jako třeba Štěpán teď řeší tu vestavbu do Transita, tak to asi nechceš měnit co dva roky...
Twl, co je to za firmy, jak vždycky na netu diskutující píšou, že drží auta s nájezdy 200, 300 a více tisíc km a nedrží jednu firemní značku.
Nejraději mám větu, že máme služební, má najeto 400 000 a nikdy žádný problém. 


-> suri 10.09.18 10:23:43: jj, diky, zase nekdy pojedeme kolem, tak kdyby jsi potreboval neco privest... chtel jsem si udelat podzimni vylet na UA, ale v praci me nechteji pustit :/
Ja s firemnima jednickama najezdil asi 100tis.km - predface 1.6 a FL rotačka 81kW, jeste loni jsem jel parkrat s tour a potom jezdim s II nachipovanou predokolkou TDi, hrozne linou 4x4 TDi a nedavno mi dali nejakou dvojku ve vrakoidnim stavu a s jednickama, az na tu odjetou 1.6 se mi jezdilo dobre, lip, nez s dvojkama. Jeste jsem parkrat jel s dvojkovym supem 4x4 a to neni spatny, ale uz je to moc velky auto. Potom jeste i30 a i40, ale to uz je neco, cemu se mi ani nechce rikat auto, ta i30 ma 200tis.km a cekam, kdy se to uplne rozpadne, spojku uz delali asi 3x, funguje v tom pulka veci, k cemu mrak elektroniky, kdyz polovina nefunguje, navic puvodni tlumice uz neplni svou funkci, brzdy kopou, napravy vymlaceny... Budou ji prodavat (ale chteji, aby jeste 50 najela :)) a chci videt toho vola, kterej si to koupi :).
Ja s firemnima jednickama najezdil asi 100tis.km - predface 1.6 a FL rotačka 81kW, jeste loni jsem jel parkrat s tour a potom jezdim s II nachipovanou predokolkou TDi, hrozne linou 4x4 TDi a nedavno mi dali nejakou dvojku ve vrakoidnim stavu a s jednickama, az na tu odjetou 1.6 se mi jezdilo dobre, lip, nez s dvojkama. Jeste jsem parkrat jel s dvojkovym supem 4x4 a to neni spatny, ale uz je to moc velky auto. Potom jeste i30 a i40, ale to uz je neco, cemu se mi ani nechce rikat auto, ta i30 ma 200tis.km a cekam, kdy se to uplne rozpadne, spojku uz delali asi 3x, funguje v tom pulka veci, k cemu mrak elektroniky, kdyz polovina nefunguje, navic puvodni tlumice uz neplni svou funkci, brzdy kopou, napravy vymlaceny... Budou ji prodavat (ale chteji, aby jeste 50 najela :)) a chci videt toho vola, kterej si to koupi :).
-> Jarda: spojku ťažko , jedine odsať , dá sa aj vyšlapať len to bude makačka , škoda že si vtedy nepovedal , mohol som ti brzdovku nabaliť , mám toho dosť ...
no ja by som zase nechcel jednotku , keď si vezmem za čo som kúpil teraz toto , v sobotu som na jednotke išiel a mne sa to auto proste nepáči ani nepáčilo , ani v kombinácii v 66kw
no ja by som zase nechcel jednotku , keď si vezmem za čo som kúpil teraz toto , v sobotu som na jednotke išiel a mne sa to auto proste nepáči ani nepáčilo , ani v kombinácii v 66kw
-> suri 10.09.18 09:13:03: nee, dvojku nechci, to bych si ji koupil rovnou
Vcera jsem vymenil brzdovej pistek s prachovkou, dekuji StepaNoFUNovi za specifikaci, feldackej by tam sel prumerem, ale pak by v nem nedrzely ty packy desky, tendle vyreznul, protoze nejakej blbec udelal diru do prachovky a nechal to tak, druhej je krasnej.
Pri te prilezitosti jsem vymenil i brzdovku, dekuji surimu za specifikaci, tadle origo brzdovka hrozne teda lepta ruce. Odvzdusnovaky tu jsou robustni, takhle vzit za odvzdusnovak u feldy, tak uz vytahuju svarecku, protoze bych ho ukroutil. Jen jsem neprisel na to, jak vymenit spojkovou kapalinu :(, ale uz se stejne stmivalo...

Vcera jsem vymenil brzdovej pistek s prachovkou, dekuji StepaNoFUNovi za specifikaci, feldackej by tam sel prumerem, ale pak by v nem nedrzely ty packy desky, tendle vyreznul, protoze nejakej blbec udelal diru do prachovky a nechal to tak, druhej je krasnej.
Pri te prilezitosti jsem vymenil i brzdovku, dekuji surimu za specifikaci, tadle origo brzdovka hrozne teda lepta ruce. Odvzdusnovaky tu jsou robustni, takhle vzit za odvzdusnovak u feldy, tak uz vytahuju svarecku, protoze bych ho ukroutil. Jen jsem neprisel na to, jak vymenit spojkovou kapalinu :(, ale uz se stejne stmivalo...
-> Jarda: tak kúpiť dvojku , len väčšina bude mať KO motor , a v 4x4 v manuáli to bude problém , moc ich nebolo ...
-> dragon_cb_cz 09.09.18 19:16:35: to ne, uz octa mi prijde moc tezka...

-> Milan 136: ste mi to so saskynom zhejtovali že som mal dať RS tuším :D
-> suri 09.09.18 21:33:02: to uz si ani nepamatuju, o co jde

-> Milan 136: dva roky dozadu ste mi hejtovali náazník a už ho mám zase novo lakovaný , vydržal rok aj pol kým ho zas niekto neodrel
-> Jarda: Kup si 9-3 Turbo-X, to má ten haldex taky, ale k tomu alespoň trochu pořádnej motor
Ale taky něco váží teda...

-> Jarda: 118kw
-> suri 08.09.18 22:19:14: njn, taky se mi to obcas stane, naposledy jaguar...
To mas 132kW? proto ja uvazuju o necem 165kW v zakladu, ale vse je dotazene a stocene :(
Ja chci tendle motor, co mam v octe 20V turbo, 6q manual, 4x4, ale nechci nejakou srajdu, svoji bych nechal pritelkyni a naftovyho srace se zbavit.
To mas 132kW? proto ja uvazuju o necem 165kW v zakladu, ale vse je dotazene a stocene :(
Ja chci tendle motor, co mam v octe 20V turbo, 6q manual, 4x4, ale nechci nejakou srajdu, svoji bych nechal pritelkyni a naftovyho srace se zbavit.
-> ozzman1000: kedže nikto iný ako berner biely alebo sivý ubs nemá tak je to teda BERNER ...
ale sú aj iné lepšie riešenia , ale ťažko zaplatiteľné a riešiteľné doma , za druhé toto je len nazákladovaný pôvodný základ a toto ako doplnková ochrana
ale sú aj iné lepšie riešenia , ale ťažko zaplatiteľné a riešiteľné doma , za druhé toto je len nazákladovaný pôvodný základ a toto ako doplnková ochrana
-> suri:
čo si to použil na ten podvozok?
čo si to použil na ten podvozok?
-> suri: antibakteriálny peľ , dezinfekcia klímy , výmena čo to žiaroviek , nahrubo upratané a môžme pokračovať , opravený jumbo box - vyskočená roletka
-> Jarda: akurát mi ušla 3,6 Superb na semafore , som sklamaný
-> Jarda: no , za tie peniaze
-> suri 07.09.18 11:58:28: tak super

-> Jarda: 1,8 beží , bližšie poznatky dám po nejakých km cez víkend , motor ide pekne ...