Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18250 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2015 do 25.04.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
19:41:11
25.04.2024
ajok
-> Bukaj 25.04.24 15:26:39: ja uz k nim duveru asi mit nebudu, nasel jsem ty bosch a jsou taky iridium, tak jsem je tam dal a jede to s nima OK, teda jelo 10km, nez mi vylezla civka, to se mi delo na 1. valci, ted vylezla na 3.
9
A dve mely elektrodovou vzdalenost 0,7 a 2 0,8 tak jsem to priklepnul na 0,7 jen doufam, ze mi po tomto zasahu ta elektroda neupadne. Ja uz se ted tak bojim...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 25.04.2024 19:41:11
upraveno 2x, naposled 25.04.2024 19:45:11
15:26:39
25.04.2024
Bukaj
A co se týče svíček, tak mně Brisk funguje - používám je na všech škodovkách N14Y na 130L, N15Y na 105/120 a NR14S na 130LPG. A na Volvu jsou taky nějaké Brisky - byly tam při koupi a jsou tam doteď3
15:23:10
25.04.2024
Bukaj
-> vhml 24.04.24 11:05:48: 47
Jinak naposledy jsem měl problém s parkováním někdy před Vánocemi na Černém Mostě u nějakého obchodního centra, kam jsem jel něco vyzvednout kamarádce - do garážového stání zákaz LPG/CNG (i když bylo nadzemní a nebylo uzavřené) a před vjezdem do garážového stání bylo sice asi 20 míst "reservé LPG/CNG", ale až na dvě výjimky na nich parkovaly vozy bez alternativního pohonu. Naštěstí zrovna někdo odjížděl...
12:01:36
24.04.2024
ajok
-> vhml 24.04.24 11:05:48: tak věřím, že i ta elektrodova vzdálenost mi ničila cívky, já myslel že těch cca 1 mm má být, NGK od minulého majitele byly 3 body, teď ty Denso na tento motor jsou normálně 1 bod, za litr a ještě za litr tu jednu NGK cívku doplnit a fakt doufám, že o tom alespoň 30 tis.km nebudu vědět
A vlastně jedeš s tím sharanem třeba 5h v kuse dálnic, pak natankovat a znovu? V Německu jsem zkoušel jet chvíli 220kmh, ale říkal jsem si, že by to asi dlouhodobě nevydrželo, tak u nás nejčastěji jezdím 145kmh a při předjíždění to občas prislapnu.
11:08:14
24.04.2024
Tomaso435
11:05:48
24.04.2024
vhml
-> StepaNoFUN 24.04.24 10:57:54: starosti s tím má Jarda, jinak to funguje mnohem spolehlivejs nez tvuj Transit :-D
10:57:54
24.04.2024
StepaNoFUN
To jsou ty vase plyny. Hlavne ze to ma levnej provoz... Ty starosti okolo se servisem atd., vcetne nemoznosti parkovat v podzemnich garazich - to nikdo asi nepocita.
10:37:33
24.04.2024
vhml
-> ajok 24.04.24 09:48:28: samozřejmě že to nejsou svíčky pro 1,8T. Protože tam má přijít 3bod. Ale to nechceš na LPG.
09:48:28
24.04.2024
ajok
-> vhml 24.04.24 07:50:26: na 1.8T mají mít 0,7 jak u skudky? Já je nikdy nenastavoval a věřil bříšku, měly okolo 1 mm, i to dává civkam zabrat, já myslel, že to tak má být, protože když koupím silver na feldu, tak mají 0,7 a dávám jim 0,6

Jinak jak psal vhml, tak jsem chtěl Vline28 po kámošovi, který má servis a ten mi řekl, že to nejsou svíčky pro 1.8T

Objednal jsem Denso iridium TT, za 250,- tak doufám, že min 30tis.km to už nebudu muset řešit.
upraveno 1x, naposled 24.04.2024 09:51:29
07:50:26
24.04.2024
vhml
-> charon 24.04.24 06:31:32: já je měním po 20. Už tak mají místo 0,7 odtrhu skoro 0,9.
06:31:32
24.04.2024
charon
Když jsem ještě provozoval auto na LPG, tak jsem jezdil svíčky NGK V-line určené podle katalogu výrobce pro můj motor a za 110 000 km jsem nezaznamenal problém. Svičky jsem měnil preventivně po cca 40 000 km. Jedna svíčka stála cca 80 Kč.
upraveno 1x, naposled 24.04.2024 06:31:57
13:10:09
23.04.2024
ajok
-> MOLSO 23.04.24 12:01:38: o těch jsem uvažoval, tak zkusím... diky
12:01:38
23.04.2024
MOLSO
-> ajok: na lpg kup denso iridium alebo aspon radu TT a nebudes mat problem
12:00:20
23.04.2024
Borderer
-> ajok: Proč by jim padala elektroda? Podle mne jsou LPG svíčky tak akorát podvod na lidi, co hledaj něco extra. Já ani nikdo v mém okolí je nekupoval a nikdy nic nikomu neupadlo. Prostě jen koupit NGK od distributora (ne překupníka) a je hotovo.
11:38:44
23.04.2024
ajok
-> Pavel P@nkáč 23.04.24 11:33:42: právě u svíček, který nejsou pro LPG bych měl strach z odpadnutí té elektrody, proto jsem vždy a ve všech autech jezdil LPG bříšky, bohužel jim šla asi kvalita dolů :/
11:33:42
23.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: 3 jak chceš, spekuluj si dál....3
06:39:43
23.04.2024
ajok
-> Milan 136 23.04.24 05:50:38: origo jsou jaký? vím že Felda měla origo Champion, pak jsem ty stejný koupil a zklamání, ale bylo to že skoda-dily made in brasil
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 23.04.2024 06:39:43
06:33:51
23.04.2024
ajok
-> Milan 136 23.04.24 05:50:38: právě... nebo vyrobené dovikde :/ teď mi ta svíčka zničila červenou NGK, ale ta svíčka by asi zlikvidovala každou cívku, když i tu mou Teslu zničila po 100tis.km Eldor jsi mi měl napsat dřív no. vůbec to neznám.
05:50:38
23.04.2024
Milan 136
-> ajok 23.04.24 02:16:32: Nebudou to nějaký padělky, ty NGK díly?
Co origo svíčky klasický benzínový. Na ty to nejede na plyn?
Cívky jsi měl dát rovnou Eldor červený, když už jsi je řešil1
Táta jezdil v tý 1.6 MPi O1 předělaný na CNG origo vw svíčky z CNG Caddy 2.0.
Ale to byl "stejný" motor.
02:16:32
23.04.2024
ajok
-> Jarda/felda 22.04.24 21:00:33: tak elektroda do valce mi za milion km spadla poprve, je fakt, ze na tomto motoru jen po 103tis. km
Vlastne tyto brisky tam mam v poradi 3. a az na odchazejici civky doted fungovaly.

-> Milan 136 22.04.24 22:15:47: ale co dat, kdyz to jedine fungovalo, z NGK mam fakt strach, NGK civka mi vydrzela pul roku, NGK svicky tam mel minulej majitel, kterej s rim najel jen asi 2tis.km a ja jsem je po montazi LPG vyhodil, pak Bukajova zkusenost s elektrodou a ted tadle svicka mi znicila NGK novou TSi civku za litr a tu nevyreklamuju, protoze na tomdle motoru nemela co delat...

Kamos co ma servis, tak preferuje brisk, odpadlou elektrodu za 25 let co opravuje auta pry jeste nevidel, bosch je pry odpad a ngk ze funguji, ale pry na plyn ne. Potom me napada champion, ale ty made in brasil nestaly za moc, s denso nebo beru nemam zkusenost.

-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: nemit ty dve nesmrtelne tesly, tak jsem za 100tis.km tech civek nevymenil 10, ale 20, protoze jsem stale menil jen ty dve ostatni, dokonce i nova, stejne oznacena tesla CL5 vydrzela asi pul roku, tu jeste musim reklamovat, nez mi skonci zaruka... S toudle svickou bez elektrody to normalne v nizsich otackach jelo na vsechny valce, ale znicil jsem na ni jak tu jednu nesmrtelnou teslu, tak tu novou NGK TSFi civku, nez me napadlo tu svicku vyndat. Todle jsem fakt u nove svicky necekal.

Proc stare?, vsak pisu, ze ty bosch mely do 10tis.km (a jeste budou i v zaruce) a mozna to bylo civkou, protoze pak mi najednou civka odesla s briskama. A vlastne ta svicka bez elektrody se chovala stejne jako odchazejici civka, tak by me nenapadlo po 10x zkusenosti hledat problem ve svicce. :/

Ale stejne, behem 500km ze jsem prisel o 3 civky, to je teda asi rekord.
upraveno 4x, naposled 23.04.2024 03:46:40
22:15:47
22.04.2024
Milan 136
To říkám celá léta, že od Brisku nechci nic ani vidět.
21:00:33
22.04.2024
Jarda/felda
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 19:49:53: zapomínáš na jeho špatnou karmu 4 4 u něj nefunguje nic 3 3 3
19:49:53
22.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: v*ser se na nějaky starý svíčky a dej tam nové, značkové a kvalitní a k tomu funkční kvalitní cívky, když ti do toho nic nepoteče musí to fungovat desítky tisíc km. Na 1,8T občas nějaká cívka zdechne - nic nevydrží holt věčně.....ale když se vymění + se dají nové svíčky tak to funguje.


mě příjde že už to máš vše přeházené že se ti to kazí jedno od druhého....já bych na tvém místě chěl mít klid tak dám asi vše nové (NGK svíce + třeba ty TSFI CÍVKY - zkušenost s nimy teda na 1.8T osobně nemám ale všeobecně se říká o nich že jsou lepší) už to asi nevyzkouším žádné auto s tímto motorem už mě sem do servisu nejezdí, dřív jich pár bylo a udrželi jsme to vpohodě bez cukání, dařilo se i s normálníma.
upraveno 2x, naposled 22.04.2024 19:52:03
17:15:53
22.04.2024
ajok
-> Pavel P@nkáč 22.04.24 16:50:42: tydle bosch jsem mel autodilos.cz/autodily/... /zapalovaci-svicka-354364 a menil jsem je za tyto brisky (ale stare s cca 35tis.km), protoze to s nima jelo nic moc, pak jsem dal nove stejne brisky... ted mam na 3. valci ten jeden starej brisk a jede to s NGK TFSi civkama normalne... skoda, ze nevim, kam jsem dal ty bosch, mely okolo 10tis.km a treba s TSi civkama by to fungovalo lip
16:50:42
22.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: s Briskama jsou jen problémy, dej NGK popř. Bosch davám s ekonomických důvodů a taky funguje...4
16:44:43
22.04.2024
ajok
nebo myslite, ze to jde moc nachudo? LPG svicky mi takhle teda vzdy vypadaly, at je vyndam z feldy, fabky nebo rapida, tak nebudou vypadat jinak...
www.rajce.idnes.cz/jardaj /.../brisk-lpg-1-8t
22:27:19
20.04.2024
ajok
tak teorie s endokamerou je dobra, ale na kamere za 500,- z aliexpresu neni videt vubec nic a ta profi je zase moc velka, no mezi pistem a vlozkou nic mit nebudu, neco cerstveho na pistu videt je, na ventily a hlavu se uz nepodivam... tak to bude jezdit a asi i zrat olej, jestli to vlozku skrablo, dokud jednotka ten stav nevyhodnoti jako nepripustny
Jeste me napada, jestli to nemohlo poskodit turbo, popr. i kat?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 20.04.2024 22:27:19
03:03:49
20.04.2024
ajok
-> Bukaj 19.04.24 16:44:32: jsem si jist, ze to spolu bude souviset, proc bych jinak mel najednou 2 zavady a do te doby, nez odesla civka na druhem valci to jelo naprosto OK a pak jsem proste uz jen nejak dojel...
17:30:51
19.04.2024
ajok
-> Bukaj 19.04.24 16:44:32: nemyslim si, ale to je taky moznost... nebo kombinace obojiho, pamatuji svarovane zubni vrtaky, drzely vic, nez pajene Ag pastou, ale jak je poslali lodi do latinske ameriky, tak u 9 z 10 odpadla funkcni cast od stopky :), kdyz poslali ty pajene, tak dorazily vsechny v celku9 4
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 17:31:53
16:44:32
19.04.2024
Bukaj
-> ajok: To je blbost. Spíš je pravděpodobné, že ta svíčka někdy někde někomu upadla...
16:40:22
19.04.2024
ajok
Tak už mám 2 endokamery, jenže zas sněží :/
Ono je jasné, jak k tomu došlo, když odešla cívka na 2. válci, tak motor zaklepal a došlo k vyklepani - uvolnění elektrody na nekvalitní svíčce na 1. valci.
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 17:47:01
15:35:24
19.04.2024
Bukaj
-> palinator 19.04.24 13:11:34: Jo, bylo na tom pístu několik otisků, z nichž dva byly na hraně s poškozením vložky...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 19.04.2024 15:35:24
13:11:34
19.04.2024
palinator
-> Bukaj 19.04.24 11:48:15:
To vypadá že tam udělala pár přemetů než se zapíchla do hranu pístu ne?
12:14:48
19.04.2024
ajok
-> Bukaj 19.04.24 11:48:15: hmm, to bych tady měl už na výměnu motoru :/
Tak si říkám, jestli už někoho napadlo dát do octy Láďa motor :), v zadohtabech jsem ho viděl, dokonce i ve felde, ale v octě ještě ne...
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 12:16:56
11:48:15
19.04.2024
Bukaj
-> palinator: My, Volvisti, víme, že je to "Skandinávium" 3
-> ajok: Jinak kdysi na té 130LPG mi u nové NGK (asi padělak) taky vypadla středová elektroda a skončilo to výměnou pístů a vložek - zaklepla se do pístu přesně na hraně a udělala vryp do vložky8
Jinak s Briskem jsem neměl nikdy problém...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Bukaj vložen 19.04.2024 11:48:15
08:32:17
19.04.2024
palinator
-> ajok:
Tyjo, musel jsem si najít co je to Sc 3

Jinak máš pěkný hračky. 4
08:30:54
19.04.2024
ajok
-> palinator 19.04.24 08:07:56: udělal jsem nějaké zkoušky, bod tání té elektrody je přes 1500°C
A RTG spektroskopická analýza té elektrody, takže by to tomu válci, pístu a ventilum doufám ublížit nemelo
Neutavila se, vypadla celá, prostě šmejd z Tábora... :/
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 19.04.2024 08:30:54
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 08:32:21
08:07:56
19.04.2024
palinator
-> ajok:
Máš správnou teplotní hodnotu na ty tvoje čípky na prdy?
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 08:08:58
03:16:25
19.04.2024
ajok
stejne tezko pochopitelne, ze na druhem valci odejde civka a zaroven na prvnim valci zmizi elektroda a to mi rovnou znici 2 civky vc. nove NGK pro TFSi8 ta druha a ostatni svicky jsou jiz OK, dokonce na posledni uz neni ani lehce popilek, jak to bylo minule...

Na prvni valec jsem dal svicku z 3. valce a na 3. jednu tuto stejnou starsi s cca 35tis.km, maji se menit tusim po 30, vybral jsem na odzkouseni tu nejhezci a jede to dobre. Jen mam trochu strach, aby ten kousek elektrody nebyl nekde namacknutej na pistu nebo hlave a neuvolnil se a neposkodil treba ventil.
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 03:23:16
18:30:47
18.04.2024
ajok
8 může to tam po cca 400km ještě být?
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od ajok vložen 18.04.2024 18:30:47
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 18:31:35
15:59:45
18.04.2024
Jarda/felda
-> palinator 18.04.24 08:45:46: 109 se jmenuje relé žhavení i když jen napájí jednotku a se žhavičkama jako takovýma nic nemá 3
13:27:56
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 12:46:46: já 108,- :/ a u Novotnyho 59,-kc
Ani mi to tydle NGK nenabízí a silvery mají za 217, cena pro mě, já je kupoval pod kilo, tak jestli se už nepadela i brisk :/
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 14:04:32
12:46:46
18.04.2024
vhml
-> ajok 18.04.24 12:12:55: v kelly je mám za 62
12:12:55
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 11:51:19: díky, ještě se zeptám odkud, protože jsem našel od 56kc do 350kc/ks, díky
11:43:05
18.04.2024
ajok
-> vhml 18.04.24 08:32:55: a jaký dáváš svíčky?
-> saskyn2 18.04.24 09:08:48: jj, 109
-> Pavel P@nkáč 18.04.24 09:32:37: tak uvidím... No nic na ně neteče, jak jsem dal elring těsnění pod víko, tak už ani olej k nim netece
09:32:37
18.04.2024
Pavel P@nkáč
-> ajok: ty jo to ti bude dělat svíčka, jak odešla cívka tak jí to zničilo, já ke špatné cívce dávám svičky vždy nové všechny. Na všech značkách aut, je to pár korun a vyhneš se těmto problémům.

ještě cívky můžou odcházet když na ně teče třeba olej nebo voda.
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 09:33:28
09:10:51
18.04.2024
palinator
-> saskyn2:
A kde je vlastně opravdové relé žhavení? To jak spíná ty desítky Ampér..
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 09:10:58
09:08:48
18.04.2024
saskyn2
-> palinator: všichni tomu říkají relé žhavení, tak myslím že Jarda myslel 109.
08:45:46
18.04.2024
palinator
-> saskyn2:
To je ale relé napájení čerpadla a ne žhavení. A mně stačilo do 109 na Toledu klepnout... pak jsem ho přepájel.
upraveno 1x, naposled 18.04.2024 08:46:34
Extreme Tyres