Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18306 příspěvků (zobrazeno 15001 až 15050) od 04.01.2015 do 17.05.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
14:04:04
21.01.2018
Pavell
-> palinator: správná volba4

Mám stejnou sadu připravenou na novou sezonu.
14:02:54
21.01.2018
suri
-> palinator: nechcem sklamať ale jazdné vlastnosti sériovej O1 čo 16ky nemala skoro nikdy sa nezlepšia , skôr naopak



tu je zase snehu kopec , ja na R15 nedám dopustiť , v polaris 3 ... na Superba by som obul detto
13:50:39
21.01.2018
castrol
-> Jirik_Tuňák1983 21.01.18 12:51:33: totok presne plati aj pre zapad slovenska -> Jarda: mam alu uz nejaku zimu a stale su cajk , neoxiduju
12:51:33
21.01.2018
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 21.01.18 12:15:54: Asi tak. Ono je to ale pro některé řidiče teoretiky stejně celkem jedno, lidi kvůli tomu, že je u nás sníh tři dny v roce, neumí stejně v zimních podmínkách jezdit. Z pěti lidí se tři táhnou jak med, jeden jede jako kráva a poslední si rozbije hubu.
12:30:32
21.01.2018
palinator
A nebo to vyřešim takhle a budu doufat že jsou rovný. 1

auto.bazos.cz/inzerat/... /Alu-Spider-5x100-16.php
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 21.01.2018 12:30:32
12:15:54
21.01.2018
palinator
-> suri:

Protože u nás je sníh tak 5 dní v roce a zbytek se jezdí sucho/mokro. A ty plavavý 195/65 nejsou uplně můj šálek kávy.
12:13:04
21.01.2018
suri
-> palinator: a to vadí na zimu? resp načo na O1 väčšie kola?
12:08:40
21.01.2018
palinator
-> suri:

Koukal, ale jsou to jen 15" a u nás na e-shopu je ani nemaj.
12:05:39
21.01.2018
suri
-> palinator: kukal si tie Rapidy?



no ja nemám rád tie disky kde nepasujú pôvodné skrutky kvôli sedlu , to je vždy chaos čo tam patrí , v 90% tie neorigo šroby majú také svojské stúpanie závitu že pokazíš závit v náboji
11:58:08
21.01.2018
palinator
-> suri:

Toto jsou ale RE takže potřebujou středící kroužky. A co je se šroubama?
11:33:10
21.01.2018
suri
-> suri: tak podľa etky má aj OI ET38 , potom by to bola jasná voľba a lacnejšia
upraveno 1x, naposled 21.01.2018 11:33:32
11:30:56
21.01.2018
suri
-> palinator: koľko máš mať ET ? eshop.skoda-auto.sk/eshop /.../252



teraz sú tam výpredaje , nejaké rapid disky som videl v super cenách

tie TD Dezenty majú výhodu v tom že budú na pôvodné skrutky a bez strediacich krúžkov
11:29:19
21.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda/felda 21.01.18 11:10:15: s ruznymi emulatory pry jde dat podtlakove LPG i treba do te E44

-> palinator 21.01.18 11:24:00: pekne... jsem zvedav, jak teda budou odolne, ja jezdil na litakach jen 2 zimy a olezly teda pekne7 na felde jsem ted jezdil v lete na predku letni na litakach a vzadu zimni na plechach, no zastavili me 2x a rozmer rafku nezkoumali, jednou teda mel nejakou poznamku, ale zamluvil jsem to6
upraveno 1x, naposled 21.01.2018 11:35:14
11:24:00
21.01.2018
palinator
Vybral jsem nějaký kola na zimníky, někdo něco k tomu?



www.ipneu.cz/alu-kolo/dez ent-re-6_5x16-5x100-et38-6 0_1mm?utm_source...
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od palinator vložen 21.01.2018 11:24:00
11:10:15
21.01.2018
Jarda/felda
-> Jarda - zrušená registrace 20.01.18 22:11:34: kvuli kontrolce se dává "emulátor vstřiků" takže kontrolka svítit nemusí když se to udělá správně 4
11:00:22
21.01.2018
Jarda - zrušená registrace
kdyz se tady resi ta dalka, tak se chci zeptat, octavka je zasejfovana a pujde k tomu dodelat nejaka univerzalni dalka s alarmem (jen na ty dva ovladaci kabliky zamceno/odemceno)? fabii jsem kdysi odsejfoval a tady bych to precijen delal nerad...



Pak jeste, co sem uplne nepatri, u feldy mam od zacatku problemy s origo alarmem, jen tak si sam zacne houkat a dela to naprosto nahodne, UZ cidlo nema... zkousel jsem vse odpojit z te jednotky v motoraku, nechal jsem mu jen napajeni a central asi a po aktivaci stejne zacal houkat :(, tak to zamykam jen klickem, central funguje normalne9, presne si nevzpominam typ, ale neco italskeho
08:16:55
21.01.2018
Fávo forever
-> Athlonek: Ti nevím,z toho co jsem četl já, tak všichni psali, že se musí měnit komfotka. Nehledě na to, že tu mám dálku jak 433, tak 434. Obě funknčí a zkoušel jsem je zpárovat s autem. 433 se chytla ihned a 434 vyhodila chybu do paměti závad. Osobně jsem spokojen s vajíčkem 433mhz 6
23:12:57
20.01.2018
Athlonek
-> Fávo forever: Co jsem se dočet na fóru, tak 433 MHz stejně jede na frekvenci 433,9 Mhz a na 2,5g jde třítlačítkovej vystřelovák a funguje i tlačítko otevírání kufru. Tak snad je to pravda.
22:57:25
20.01.2018
Athlonek
-> Fávo forever: Tam to také snad nějak šlo. 1MHz sem 1MHz tam.
22:53:42
20.01.2018
Fávo forever
-> Athlonek: Jenže v autě je 433. Takže tak.
22:51:11
20.01.2018
Athlonek
-> Fávo forever: Jo
22:44:50
20.01.2018
Fávo forever
-> Athlonek: Ale až na 434Mhz ne?
22:22:49
20.01.2018
Athlonek
-> Fávo forever: Dvoutlačítkovej vystřelovák funguje na 2,5g.
22:11:34
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 20.01.18 13:53:53: aha, tak stejne nic nezjistim....7

-> Tomaso435 20.01.18 14:00:39: no ta zavada je jen, ze to odpoji vstriky, takze bych radeji vyhodil tu kontrolku - diodu :), nez tam davat sekvencku, ktera je nakladna na servis a cenove relaci 25tis. kc se bude srat, ja mam docela dobrou zkusenost prave s polskym bingo lambda a stryc kolenovrt ekolog v polu taky :), BRC ne vzdy je tak uplne super a vic to s nim zere, nez s lovato, lovteck je jeste horsi a dobrou zkusenost nemam s elpigaz a AG, primazavani u fabie fakt vubec nepotrebujes, nemam to ani u 1.6 a po 50tis. km absolutne no problem, ani naznak4 ale semtam to poradne prozenu na benzin

No byl by to hodne dlouhej seznam a ne na vse si vzpomenu, ale ze zacatku (najeto 68tis. km) to bylo snad kazdy tyden neco - ruzna cidla - vzdy to domu nejak docukalo, termostaty 3, nez jsem tam dal favo, vodni pumpa, tesneni pod hlavou (z vyroby male presahy), zadni prasata, ale to i u feldy favo je klasika, nekolikrat obe lambdy a to sekvencni lpg ag taky delalo jen problemy, debilni tam jsou predni loziska s nabojem a taky jsem je delal nekolikrat, zadni jsem delal jedno a pohoda, maxgear tam drzi, zato predni meyle, to odchazelo po 15tis. km i precizne nalisovane, nikdy to poradne netopilo, zapalovaci lista s dvojcivkou a nejak tam potom zadna nechtela fungovat, parkrat to kvuli vazne zavade v zapalovani zablokovalo RJ, no bylo toho urcite vic, ale denicek jsem tomu nevedl :)4
18:38:42
20.01.2018
Fávo forever
-> saskyn2: Nevadí
18:30:00
20.01.2018
saskyn2
-> Fávo forever: Hele tak sory, já už je asi vyprodal, nenašel jsem.
17:59:49
20.01.2018
Milan 136
-> Nwkt 20.01.18 15:59:32: právě jsem si na Tebe vzpomněl, když jsem to viděl3
16:36:44
20.01.2018
Fávo forever
-> Nwkt: Ani ne, je to jen klíč, zámek dveří a spínačka. Dálka nefunkční, to bych musel měnit komfortku. Takhle jsem jen vzal sadu zámků z anglické a zprovoznil jsem původní dálku co v autě ležela.



-> saskyn2: 433 na dvě baterky 6
16:05:09
20.01.2018
saskyn2
-> Fávo forever 20.01.18 13:09:31: To máš 433mhz nebo 434? Asi tu něco mám, ceny 300 jetou, 500 novou. Origo.
15:59:32
20.01.2018
Nwkt
-> Milan 136: Jo 3 jinak mě se to otvírá stejně, nějak jsem se u toho nesmál 3
14:37:53
20.01.2018
Nwkt
-> Fávo forever 20.01.18 13:40:44: škoda ne? daleko líp se pak leze do kufru
14:00:39
20.01.2018
Tomaso435
-> Alenka: achjo, ted si mi zkazil celý vánoce 3

-> Jarda: No ja bych do nějakýho něčeho nešel. Ten BRC nebo LOVATO vic níc asi nechci. a to je za cca 25 s přimazáváním.

Noo pokud mi tam má svítit kontrolka, tak je to na hovno :D



co ti odešlona té fabce? Mě motor ostřikovačů, brzdovej spínač, asi 3x termostat, spínač vnitřního osvětlení v řidičových dveřích, blbnou oba zámky, stahovačka u řidiče je už jiná, stropnice se mi oddouvá 3 teče mi zadníma dveřma do vnitřku.. takže budu rozebírat za jak píča dveře, a odešla plynová vzpěra... jo a místo nějakejch rádoby super 3 bodovejch svíček sem tam dal championy co tam maj bejt a je to taky lepší.
13:53:53
20.01.2018
Alenka
-> Jarda: u rozvodů jen pozor na to, že "0" na synchronizaci není jediná správná hodnota jak se píše všude na fórech.

Jsou motory co fungují nejlíp na 0, jiné na +4 stupně, některé na -4 stupně, ostatní něco mezi.

Je docela věda to nastavit 3

A vstřiky (vahadla) zkontroluješ jen tak, že sundáš víko ventilů a znovu je seřídíš.

Buď seřídit půjdou nebo ne, jinak to zjistit nejde.
13:40:44
20.01.2018
Fávo forever
-> Nwkt: Budu za blázna, ale ten právě vyhazuju ven 3 .. před chvíli jsem probudil k životu původní dálku a tak bych si ještě jedno rád sehnal a schoval do šuplíku.
13:23:14
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: to vis, fabka proti felde nebo octavce (doufam) neni zadnej drzak, me za 50 tis.km na 1.6 odesel jen altik a jeden zaplovaci kabel4 (delal jsem brzdy, sb stabiku, ktere uz jsou zase KO, cepy ramen a vyfuk, ale to je normalka, ted to chce vlastne jen brzdovy a palivovy trubky - ty u fabie vydrzi teda dyl)

-> Alenka 20.01.18 13:16:18: v te firemni urco ne, tu si poridil byvalej technickej reditel, aby se dostal na chalupu a vztah k autum zadnej nemel :) je tam jedna chipnuta 2kolka, ale to si nechal delat obchodnik a ta jede opravdu paradne, ikdyz nejaka audina mi na dalnici dala na prdel :)

Ale u nasi tezko rict no :/ rozvody zkontroluju, vstriky nevim jak, zkusim pohledat... po vymene vzduchace se pry vubec nic nezmenilo.7

-> Tomaso435 20.01.18 13:12:09: proc 25? mas E2 ne? do toho bych chtel jedine klasiku (plynari se tomu budou branit, nakonec Ti reknou, ze duvod je, ze felda E2 nema kontrolku check engine - co na tom, ze tam ta chyba je a u te fabky by Ti to svitilo :)) a ta klasika je za polovic... polaci to delaji v prepoctu i za cca 8tis. kc, jen nevim, jestli by to urednik zapsal, ale dnes tech uradu muzes objet vic, tak by se to i mohlo podarit... :)))

Tu fabii 1.4 mpi E4 se sekvencnim LPG AG bych shrnul, jako 9let vztekani, ze to nefunguje dobre a pokusy o to, aby to lip fungovalo, ale marne, no alespon to usetrilo 100tis. kc :)
upraveno 3x, naposled 20.01.2018 13:52:50
13:16:18
20.01.2018
Alenka
-> Nwkt: a přesně to jsem měl na mysli, je to celé hlavně o řidiči. Kdybych udělal stejnou úpravu tobě, nepoznáš nic :D



-> Jarda: taky je otázka, jestli se v tom už nějaký expert nevrtal, jak jsou nastavené rozvody, vstřikovače atd.

Pokud je to stejný typ motoru a verze SW, tak ty musí jezdit plus mínus stejně.->



Tomaso435:
to je MPI? S tím nic dělat nejde, jedině prodat a pořídit něco normálního 3
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 13:17:21
13:12:27
20.01.2018
Nwkt
-> Fávo forever: Dej radši vystřelovák 1
13:12:09
20.01.2018
Tomaso435
-> Jarda: nebudu dávat 25 litrů za plyn když s tim najezdim 1000km za rok :D až se z toho stane denní auto tak pak možná, ale zatim je to neefektivní... a vubec, vzhledem k tomu jaky pičoviny na tom neustále vodcházej tak ani nevim jestli to chci...



i když ted je na vrakáči podtlak pro MPi, takže by to teoreticky šlo sundat a zkusit jak to jezdí. a když to bude OK dát to tam legál...
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 13:15:06
13:09:31
20.01.2018
Fávo forever
.. neválel by se někomu doma tento klíček od Octavie? Zajímá mě z něj ovládání k dálce (na dvě baterie) docela bych to užil 6
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Fávo forever vložen 20.01.2018 13:09:31
13:03:36
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 20.01.18 12:31:56: to je benzin ne? ja myslel, ze to mas v plynu...
12:31:56
20.01.2018
Tomaso435
-> Alenka: kurnik kdyby se ti chtělo šáhnout do tej mej fabie 1.4 :D ted v zimě na cukačky do 9km jezdim od plna do plna 6,7. což mi příjde děsný 3
11:50:19
20.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 20.01.18 00:23:51: ATD

tak jasne, zazraky necekam, ale kdyz ta 4x4 PD v praci aniz bych to nejak setril jezdi za 5,5, ale zas proti te nasi je neskutecne lina, kdyz jsem rikal kolegovi, ze bych ji dal naprdel rapidem, tak se smal, ale ja tomu verim - na rovince urco5 mel jsem strach, ze jsou takove vsechny 4koly a prave se mi libilo, jak ta nase jede, u nivy treba je ta ztrata vykonu obrovska stala 4kola s podelnym motorem a pridavnou prevodovkou, ktera redukuje ikdyz neni zarazena redukce (1/1,2 a 1/2), u octy se porad toci kardan ze? a zadni diferencial naprazdno vlastne taky...7
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 11:56:14
11:30:04
20.01.2018
Nwkt
-> Alenka: Já s ASV jezdil za 7 3 3 3
01:26:38
20.01.2018
palinator
-> Alenka 19.01.18 22:46:31:

Já mám ALH 4

Více viz SZ.
00:23:51
20.01.2018
Alenka
-> Jarda/felda: -> Jarda:

zrovna Passat (s podélným motorem) a cokoli ve čtyřkole má nevýhodu v podobě velkých pasivních odporů v pohonu.

Motory se samozřejmě upravit dají a zrovna PDčka na tom jsou ještě o něco líp než rotačky, ale za 4l to nebude jezdit nikdy a nakonec stejně nejvíc záleží na řidiči.



Obecně se ale dá seřízením a úpravou PD reálně získat 0,5l až 1l k dobru dle typu motoru a verze SW.
upraveno 1x, naposled 20.01.2018 00:24:15
23:09:16
19.01.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: pekne...

a co s tim PD ve 4kole, pujde se dostat alespon na 5l? :), trasy 35km a 80km nejcastejsi...
22:59:59
19.01.2018
Jarda/felda
-> Alenka 19.01.18 22:46:31: taky bych potřeboval srazit průměr pod 6.2 3 ale je to PD v passatu kterej je podstatně těžší než okta 4
22:46:31
19.01.2018
Alenka
-> palinator: ASV je dobrá koupě :)

Asi před rokem si kolega koupil něco podobného, ale v liftbacku na dojíždění do práce do MB 40km jedna cesta.

Jezdil s tím po dálnici do 110, ale furt brečel, že ať dělá co dělá pod 4,5l se nedostane.



Otravoval mě asi dva měsíce skoro každý den, ať se mu na to podívám, že je to určitě rozbitý, když to tak brutálně žere 3

Udělal se základní servis, seřído se čerpadlo, vyčistili jsme sání, vymazlil jsem mu tam luxusní šetřivý SW + nějaké koníky navíc, EGR podle teploty motoru a podobné vychytávky a teď prý zas má co dělat, aby se vůbec dostal přes 4l, dokonce údajně přes léto udělal nádrž za 3,6l takže potenciál to celkem má 1
upraveno 1x, naposled 19.01.2018 22:49:05
17:47:46
19.01.2018
dragon_cb_cz
-> palinator: Hele skoro nejnižší jsem měl 4.41, od tankování těsně před přejezdem trajektem z Dánska do Švédska. Následně jsme jeli cca takovouhle trasu: en.mapy.cz/s/2kKs4 Vzhledem k místním limitům to skutečně bylo blízko té ustálené tachometrové stovky.



Ale v tom Oslo ještě bylo docela dost popojíždění, včetně výjezdu nahoru na Holmenkollen, nějaký cukačky po městě, na nákup atd... Navíc dost naložený auto. Bez toho by to na ty rovný 4 litry věřím dalo. Pravda, asi jsme úplně minimálně využívali klimatizaci, na tom nejdelším úseku nebylo nic moc počasí, tak nebyla třeba. Takže s tou předokolkou to musí jít níž.
Extreme Tyres